Köszi, hogy megkérdezte d a szervizt.. :)
Igaz, nálam a hátsó ülés átalakult hengerzsák tartóvá,
-néhány szemes csavar felhelyezésével-
legalább kihasználom az egy hátrányát.
S így van értelme valamennyire a felemelt hátsónak.
Az USB-ét már tavaly is elgondolkodtam,
de a gyalogtúráim miatt jobb lett volna
egy mobilabb powerbank. De kiderült,
hogy sokkal több lehetőségem van a töltésre,
így feleslegessé vált a a hordozható aksi.
Így a héten már újra foglalkoztat az USB.
Sajnos, van időm, mert fekvőbetegként
itthon vagyok, lassan 2 hónapja.
Lényeg: megnéztem hol vannak a "csatik":
-egyenlőre videókon-
az egyik a tank alatt, a duda közelében,
a másik a hátsó ülés alatt, hátul.
S azt is láttam vidiben hogy az ülés alatti
aksira szimplán rácsatlakoztak az USB-vel.
S a kormányig elvezették a csatlakozót.
Amit írtam, tény drága, de 2400 mA és 5 V
elég erősnek tűnik, bár drága töltő.
S ha csak annyi, hogy ülés alá feldobom,
hely kialakítás is van akkor még nekem elmegy.
Elvileg a 390-es dukehoz írják, d
e full azonos a test, s gondolom az aksi is, kialakítás is.
Kompabilitis.
Mindegy, megkérdezem, ha sikerül felmenni,
felvinni a szervizbe a gépet (2 kör)
s akkor lehet megveszem.
Vészvillogó(?) jó kérdés, nem néztem..