Csillag nem bukott: miután beintettek az őt leváltani akaró Medgyessynek, lemondott. És igen, anyagilag bármelyik nagy cég huszadik emberének lenni is sokkal jobb, mint miniszternek (realatíve) fillérekért.
"...Bár Bitvai Miklóst sikkasztásért és magánokirat-hamisításért 3 év börtönre ítélték, azt nem sikerült bizonyítani, hogy megpróbált volna közbenjárni Csillag István akkori gazdasági miniszternél, hogy akadályozza meg a Pannonplast hitelfelvételét. " (Kulcsár ügy/index)
Legyünk pontosabbak:
Nem is olyan rossz a bukott D-209-es kormány D-209es miniszterelnöke által korábban már eltávolítani kívánt szadeszes gazdasági miniszterének lenni...
Úgy láccik, hogy Furcsánynak a "Pistának repülnie kell" mondatát Kunczéék szó szerint értették és gyorsan be is rakták a Malévhoz :)
Szvsz nyilvánvaló volt, hogy kap egy zsíros állást, jó kis MFB-s pozit vagy a MÁV-nál vagy Malévnál valamit... csakugy mint a volt kozigazgatási allamtitkara...
Csillag István, volt gazdasági és közlekedési minisztert emlegetik a Malév következő elnökeként - adta hírül a Népszabadság. A volt miniszter a lap megkeresésére kitérő választ adott arra, hogy vállalna-e a felkérést. A légitársaság november 19-re tervezett rendkívüli közgyűlésén minden bizonnyal új elnököt választanak az igazgatóság élére, aki a Malév eladásáról szóló tárgyalások idején töltené be ezt a posztot. A vezérigazgató Sándor László marad - írja a lap. A Malév október 20-szal zárult privatizációs tenderére csak az Aviation Solutions konzorcium adott be pályázatot, hírek szerint jelképes összegért vennék meg a súlyosan eladósodott társaságot. Sajtóértesülések szerint a konzorcium mögött a Malév egyik volt vezetője áll.
Nem volt elég az autópálya 700 milliárdja?
Attól tartok, ez megint sokba fog nekünk kerülni.
Vajon meddig húzza még ki ez a "szakember"? Autópálya ügyben bebizonyította, hogy ki se ismeri magát szakmai témákban. Hazudott az olcsóságról, hazudott a feltételekről.
Csillag ha így folytatja, majd elmondhatja magáról, hogy az ő idejében 0 km autópálya épült. A keleti régiókba nem mennek külföldi befektetők, ha nem vezet oda autópálya. Csillag ténykedése ezzel legalább egy évvel veti vissza a kelet-magyarországi régió felzárkózását.
Meglátta Magyarország 100 nap alatt, hogy mire vezetett a szadesz hatalomvágya a pozíciók beseprésénél: ennyi szakemberük nincs is, mint ahány minisztériumot kizsaroltak. Az ostobák beültetésének meg itt az erdeménye. Csillag monnyon le!