Hát ez hihetetlenül olcsó, tényleg. Elismerésem. Gondolom, hogy már hónapokkal ezelőtt vadásztál a rep.jegyre, és majd csak utána a szállásra. De mit csináltál volna, ha törlik a járatot, és mondjuk 2 nappal előbb, vagy később foglalhatod el a szállást, de nem módosíthatót foglaltál, vagy nincs hely? Mész 2 napra máshová, vagy hogy oldod meg?
Azért kérdezem ezt, mert egy ismeretlen ismerősöm pont így járt. Az ilyeneket akarom pl. én elkerülni, de ez a különbség tényleg meghatározó.
Ezt én nem is vitatom, lezárva a témát a magam részéről nyelvtudás és bankszámla, bankkártya hiányában marad a szervezett út, ami nekem biztonságot ad. Örülök, hogy megadatik ez is. És még egyszer mondom, májusban még illetékmentesek voltak az utak.
Törökországba is charterrel mennek. Ellenben van fapados jóval olcsóbban.
De a kanáriban vagyok inkább otthon.
Hát hogy kinek mi az olcsóbb, most voltunk 12 napot (11 éjszakát) ahogy az irodák hírdetik, és 150.000Ft volt/fő All Inclusive+repülő+szállás+bérautó, tehát mindennel együtt.
Nos ez nem teljesen így van, a lányomék anno megszerveztek egy karibi-szigeti 8 napot, és csak egy elhanyagolható összeggel lett olcsóbb mint a mi dominikai nyaralásunk az iroda szervezésében. Egyébként Nikke nagyon jól megfogalmazta a lényeget.
Törökországba pl. (igaz, most nem olyan keresett, de jelen szempontból ez mindegy is) nem tudsz közvetlenül egyénileg menni, mert nincs járat, csak átszállással. Hiába lenne mondjuk 10-15.000 Ft-tal, de akár 20.000 Ft-tal is olcsóbb, ha át kelll szállni. Sokan vannak, akik úgy választanak üdülőhelyet, hogy a transzfer ne legyen hosszú, akkor nem fog még 6 óra plusz repülést bevállalni, és sok esetben az átszállás sem egyszerű. Tudom, persze, sokan teszik így, nem lehetetlen, de itt van az, amit előbb írtam; van akinek a kényelme, nyugalma, biztonsága fontoabb.
Van, akinek megéri a szervezett út, azért hogy egyáltalán ne kelljen semmiért sem izgulni, semmit sem szerveznie és van, akinek nem.
Az egyéni szervezés azért kritikusabb sokaknak, mert biztos nyelvtudás hiányában egy esetleges probléma esetén nem megy az ügyintézés.
Szervezett út esetén nem a mi gondunk, ha törlik a járatot és csúszik a dátum a hotelnél, nem a mi gondunk, ha annyit késik a gép, hogy nem vár meg a transzfer. Kommunikációs hiba miatt a nyereséget eltelefonálhatod pl.
Igazad van abban, hogy szemétség ugyanannyit kérni egy fapados járatért, mintha charter lenne, ezt mindenképp így gondolom én is, de mostanában már sok charteren sincs ellátás, mert az iroda úgy gondolja, hogy inkább megtakarít 4-5 €-t, és kicsinyeskedik. De ne mindig van választás.
Gombóc épp azt írta, hogy közvetlen járat lett végül. Sok esetben nincs annyi utas, hogy megérje chartert bérelni, hanem inkább menetrend szerinti járaton bérelnek helyet. Vagy nem léptek időben, mert nem tudták, hogy így alakul a helyzet és már csak ezt a megoldást tudták választani.
Szóval az egyéni szervezés nagyon jó, egészen addig, amíg minden simán megy, semmi probléma, utána már habitus- és nyelvtudásfüggő. Én pl. inkább fizetek, mint idegeskedek.
Nem ítélkezem, bocsánat ha így értetted. De ez átverés szerintem, és nem egy Neckermann színvonal. Ha ennyi az utas akkor nem értem miért nem indítanak chartert, amivel többen is mennének és valószínűleg ugyanennyibe jönne ki nekik ha nem olcsóbban. Így viszont a fapados "élményt" veszik el, mivel kénytelen vagyok étszállással menni, mert a közvetlen járatok árai olyannyira magasak, hogy annyiért már a Brussel Airlines is kivisz. Mondjuk azt nem tudom, miért nem adott neked a saját szervezés (mivel ugyanazt a jegyet és szállást kell lefoglalnod, más pluszt nem nyújt az iroda így), de itt már sokaknak segítettek, és segítek én is szívesen.
Nos törzsutas vagyok a Neckermannál, így idén is velük szerettem volna utazni. Tavasszal egyfolytában a kínálatukat lapozgattam, de sok helyen nem találtam közvetlen járatot, átszállni és egy pár órás utat végül 8-9 órában megtenni pedig nem volt kedvem. Majd egy megérzés miatt májusban megnéztem a kiszemelt célállomást és ráleltem, hogy indítottak közvetlen járatot. Igen, fapadosokat vetettek be, mint megtudtam azért, mert nem fogytak a török, egyiptomi utak, mindenki spanyol részre akar menni. Eddig 13-szor utaztunk a Neckemannal, mindig charterjárattal.
Az illetéket furcsállom, egész évben illetékmentesen adták az útjaikat, én májusban fizettem be, wizzair géppel megyünk, se illetéket, se poggyászdíjat nem fizettem.
Látatlanban nem itélkeznék a helyedben, nekem sem áll módomban saját szervezésben utazni, így ha menni akarok igenis igénybe veszek utazási irodát, még ha számodra ez a vicc kategória akkor is.
A múlt héten jártam Gran Canarián saját szervezésben. Az út tökéletes volt, viszont az iszonyatos csalódás, hogy a Ryanair járata tele volt Neckermann-os utasokkal, akikkel kifizetettek 37000HUF repülőtéri illetéket. Ami azért érdekes, mert nekem csak maga a repülőjegy volt ennyi mindennel együtt (nem volt külön illeték). Nem értem miért fizet valaki ugyanazért a szolgáltatásért sokszorosát, vagy éppen hogy meri egy ekkora iroda fapadossal vinni az utasait. Külön kellett fizetniük a csomagért is, és ugye a repülőn ellátás sincs. Tavaly az IBUSZ-szal voltunk charterral, és ott minden első osztályú volt, benne volt a csomag, a fedélzeti ellátás, nem fapados volt. Szerintem egy kis utánajárással bárki el tud utazni ugyanígy az iroda nélkül is.
Most nézegettem, hogy tenerifére is a WIZZ-zel megy a Neckermann :). Hát ez tényleg vicc, de persze az is, hogy van aki még pénzt ad ezeknek.
A szállásértékelő oldalakon kevés, de általában szörnyű vélemények vannak a hotelről, így a lenti megállapításodban nincs semmi meglepő. Gondolom olcsó volt a szállás, így ár-érék arányban lehet nem is volt rossz.
A Neckermannak jelezted? A tripadvisorba is érdemes megírni ugyanezt. ha fent van a szálloda.
Egyébként a neckermann szokott küldeni egy kérdőívet a nyaralás után, hogy mennyire voltál megelégedve velük, és ebben benne van az a kérdés is, hogy mennyire voltál a szállodával megelégedve.
Hotel Gorgshof Neckermann hirdetése nagy hazugság. Nem működik a wellness részleg. Az levesek mind gagyi porleves ( egy héten belül hagymaleves- fokhagyma krémleves- zöldségkrémleves : ugyanaz az por-íz) , a főételek kis adagok, felejthetők, a desszert például a közeli SPAR-ban kapható csomagolt sütemény (ára 2 Euró) 20 szeletre vágva, abból2 szelet.
Unott-lekezelő kiszolgálás. 1/2 8 -ig jelzett vacsora lehetőség ellenére 7 óra 2 perckor már nem akartak vacsorát adni, csak erélyes fellépésre!!!
Egy héten keresztül az étteremben dolgozó hölgy ruhája leöntött kávé-kosz foltos. A mennyezeten pókhálók.
Horror hotel.
A szobákban nincs hűtőgép, a kánikulában tehetetlen az ember. legalább szintenként lehetne egy hűtő.
Wifi jelezve a Neckermann hirdetésben, a valóságban az SINCS!
Ilyen rossz Hotellel még nem találkoztam, nem ajánlom senkinek.
A Neckermann nem tudom miért adja ilyen Hotelhez a nevét úgy, hogy hazudozik a hotel bemutatásában.
Es az miert van,hogy az egyik irodajukban ennyi az ut a masik irodajukban ugyan az az ut 150 Euroval dragabb?Arrol mar nem is beszelve,hogy az itteni magyar pesti neckermann iroda bulgariai ajanlatat megvettem 650 Euroert es abszolut ugyan ez az ut Nemetorszagbol8Szinten Neckermann irodaban) 480 Euro lett volna?
Mikor már befizetted a szállást, de csesznek kiküldeni a vouchert, akkor tudnak flegmázni. Bementem az irodába, egy kidobó kedvesebb náluk... Pont azért mentem hozzájuk, hogy a drágább útért ne legyen semmi gond és kedvesek, segítőkészek legyenek. Elsőre és utoljára fizettem be oda utat... Más kisebb utazási irodáknál eddig soha semmi gond nem volt.
Párommal februárban befizettünk tunéziai nyaralást. 23-án pénteken indult volna a repülő Liszt Ferihegyről. Ma este 7kor közölték a Neckermann irodában, hogy sorry, de a gép a Best Reisennel közös charter volt, és lefújva. Helyette Kassáról megy gép, és busszal hoznak visznek, és örüljünk ennek.
Ez normális, és tényleg így működik? Nem akarunk belenyugodni, ha buszos utazásra vágytunk volna, akkor találunk olyat... Mit lehet tenni? Főleg így ~24 órával indulás előtt?
Jun. 29 és júl. 5 között MSC hajóúton vettünk részt Velence - Isztambul - Velence útvonalon.
A hajó, a hajóút 5*os volt, de a hozzáadott Neckermann szervezés, szolgáltatás, előkészítés kritikán aluli.
Vázlatosan:
az utazáshoz szükséges tájékoztatást és anyagokat jun. 26-án - 2 nappal az utazás előtt - kaptuk meg.
A transzferhez használt busszal odafelé nem volt probléma /éjszaka volt/, visszafelé viszont kiderült, hogy nem jó, vagy nem elégséges a légkondicionálás, annak ellenére, hogy a buszveztő barátnője?, ill. az utaskísérő többször demonstrative megmérték a be fúvott levegő hőmérsékletét a jobb, ill. a bal oldali első befúvó nyíláson.
mindenki, ill. a nagy többség, abban a hiszemben volt, hogy magyar nyelvű csoportvezetés /tolmácsolás/ lesz, ezért senkinél nem volt útikönyv és térkép, ami egyben bizonyítja az előbbi állítást.
mint az utazás során kiderült, az utaskísérő - projekt vezető - részéről részt vett a csoportban néhány barátnő, ill. személyes kapcsolati, vagy rokoni köréhez tartozó még néhány személy, ami jelentősen lekötötte kapacitását, így az első estét követően már nem jelent meg az esti egyeztetéseken, megbeszéléseken, mondván napközben mindenkivel mindent megbeszélt. /Tudom összeesküvés elmélet: de érdekes lenne megnézni, hogy a köréhez tartozó 6-8 személy mennyit fizetett az utazásért./
Többen megfogadtuk, hogy panaszt teszünk, de nekem is csak erre futotta. Ugyanakkor ajánlom az illetékes Vezetőknek, hogy kérjenek több utastól véleményt esetleg interjút, mert megítélésem szerint, ha ez nem egyedi eset, akkor probléma van és lesz a Neckermannál.
Én mindenesetre ilyen igény esetén állok rendelkezésre azzal, hogy négy diplomás személy véleményét tudom tolmácsolni, ami nem biztos, hogy valós, de talán segíthet.
Jól írta Y42, hogy igenis vártunk volna valamiféle kárpótlást. Amúgy nem véletlenül írtam úgy, hogy 2 eléggé gáz iroda,mert olvastam én is a Kartago tours utasait is akik pont ugyanerről panaszkodtak. Érdekes a Neckermann neve (ezen a 2 fórumon legalábbis) soha nem jött szóba, amikor vki vmilyen szolgáltatás hiányára panaszkodott, vajon miért?
Sajnos más teljesen hiteles forrásból azt is tudom, hogy a pl a Best mennyire "felkészült" idegenvezetőket alkalmaz, akiknek semmi közük nem volt az idegenvezetéshez, és az utaztatási szakmához. A Karthago-s idegenvezetőröl detto ugyanez a véleményem, vagyis felkészületlenség, és teljes közöny!!!
És újra csak azt mondom, hogy a Neckinél is lehet naggyon jó árakat is kifogni, hiszen 2 éve a Sharmon lévő Baron Resortot sikerült olyan klassz áron befoglalni, hogy azóta is áldom a szerencsém, hogy akkor ezt az akciót megláttam, mivel ez a szálloda a legmagasabb kategóriában van, és egyébként akkor még egyik iroda sem árulta. Idén nyáron pedig 15 napra all inc. szállodába megyünk főszezonban kb 200 ezer/fő árért cakk-pakk (megjegyzem, most jött vki Sharm-ról kinti ETI irodval kb 600 EUR/fő árért, 16 napra) így összehasonlításképpen sem olyan drága ez az ár. Persze utazás előtt pár nappal ki lehet fogni még jó lm árakat, de mi idő szempontjából nagyon be vagyunk határolva, így szóba sem jöhet ez a variáció.
Összegezve, én személyszerint még nem csalódtam a Neckiben. Persze lehet, hogy én a Neckivel kapcsolatban voltam jókor, jó helyen!
Azonos időpont és szállás esetén ez valóban így van és így jó. Viszont sok irodának más az árualapja. Az pedig bizony fontos hogy valóban azt kapjam amit fizettem. No a neckermann esetén ez nem így történt, és a panaszkezelésük igazából nem is létezik/létezett. Egy ilyen negatív tapasztalat után bizony én mégegyszer ugyanoda már nem viszem a pénzem.
Általában a repülő ugyanaz, a hotel ugyanaz, a kaja, a tengerpart ugyanaz, bármelyik irodánál foglalok.
A többlet szolgáltatás maximum a magasabb szinvonalú idegenvezetés, illetve a jobb utaskiszolgálás.
Nos ezutóbbi kettőt nem igazán tapasztaltam, így a magasabb árat nem szeretném kifizetni.
A hotel csere és egyéb nem szerződésszerű teljesításek meg egy másik kategória. Én minden irodával tudtam rendezni (a Best volt a legkorrektebb).
Ergo az alacsony ár nálam igenis szempont, és nem feltétlenűl azért mert nem tudnék többet fizetni, csak miért fizessek többet, ha nem feltétlen szükséges.
Nem csak az ő problémája lehetett;-) A Hurghada topicban ment is erről a zúgolódás, de nem csak a Bestet szidták, mert a Kartago is utaztatott azokon a járatokon ;-)
No nekünk semmilyen hotel cserét nem ajánlottak, sem fakultatívokat, mondjuk nem is ez a megoldás. Mindössze mi csak annyit vártunk el hogy azt kapjuk amit fizettünk, nos ez bizony nem így lett. Elrontani én sem hagytam a nyaralásunkat, megoldottuk hogy remekül éreztük magunkat,de ez nem kevés pénzünkbe került még plusszban.
ahogy nézem altakrisznek az a gondja, hogy ők voltak az egyetlen olyan turnus, akikkel ez a menetrendváltozás kibabrált. az iroda lehetett volna olyan nagyvonalú, hogy valami minimális kárpótlást ad vagy legalább felajánl ezért cserébe.
visszatérve a neckire egy példa: túlfoglalták a hotelt, az első éjszakát egy másikban kellett tölteni. én nem vagyok az a cirkuszolós, meg nem hagyom a nyaralásomat tönkretenni egy ilyennel, viszonylag rugalmas is vagyok, szóval mentem a másik hotelbe. azán másnap mikor az eredeti szobát el lehetett foglalni, kiderült hogy utastársak panaszt tettek, jött a neckis képviselő és felajánlott egy fakultatívon való részvételt ingyenesen vagy valamennyi eurót. ez korrekt volt.
Látszik hogy vagy nem, vagy csak kevés hozzászólásomat olvastad ;-)
Ez bizony nem cinizmus. Debreceni lakosként mikor pestről van az utazás akkor nekem a jó menetrend is rossz menetrend.
2011-ben a talán legnagyobb késésbe csúsztunk bele. Reggel 8.30 helyett délután fél négykor indult csak a gépünk. Mást nem nagyon tehettünk mint hogy beletörődtünk, és elfogadtuk a késésre felajánlott kaja kuponokat. Mások hőbörögtek, mennyivel lett jobb nekik?! Nehezen értették meg hogy az ő érdekük, ugyanis a wc romlott el a gépen, de egy működő wc-vel nem szállhatnak fel. Sokszor még kettő is kevés egy chartergépen, igaz nem értem miért, sokakra épp fent jön rá a szükséglet állandóan.
Hogy a témánál maradjunk, nem mondom hogy ez jó így, de nem igazán van mit tenni ellene, az iroda vagy elfogadja a menetrendet, vagy keres más chartert, akinek nem biztos hogy jobb lesz a menetrendje, pláne ha kinti bázisú a gép. A másik drágíthatja az utat. 1 dolog van amit tenni lehet, ha nem szimpatikus és van még kellő idő, akkor átfoglalni, de ez sem garancia semmire, mert az indulás előtt 2 nappal is változhat a menetrend. Továbbra is mondom hogy nem jó így, de minden embernek sajnos nem lehet jól megoldani,pláne nem csúcsszezonban. Hidd el bármelyik irodának tök mindegy a kiadásban hogy reggel megy a gép és este jön, vagy fordítva. Sok beleszólásuk nem igazán van :-(
Tudod amikor majd fél millió forintot kifizetsz egy nyaralásért, egész évben erre gyűjtesz, és arra vársz, hogy minél többet tölthsess az áhított helyen, akkor azért eléggé cinikusan hangzik az a duma, hogy ...Egyszerűen ezt dobta a gép...
Az a baj, hogy ez a hozzáállás ami neked van ez olyan tipikusan magyar, és jellemzi sajnos az egész szolgáltató ipart. Ha már megvetted a terméket akkor már nem vagy többet ügyfél.
El tudtam volna olyat képzelni, ami tőlünk nyugatabbra teljesen természetes, hogy ha már így kibabrált velünk a "gép" akkor mondjuk felajánlhatott volna a Best vmilyen csökkentést a következő út árából, vagy vmi kárpótlást adhatott volna. És mindjárt máshogy éreztem volna magam, nekik meg vszínű megmaradt volna ez az utaskörük is. De úgylátszik a Bestnek nagyon jól megy és mindegy hogy meg van-e elégedve velük az utas vagy sem!
Na mindegy nem offolom többet a topikot, Neked pedig kívánom, hogy következő nyaraláson ne ezt dobja majd a gép...
Ha megnézitek a www.ab-in-den-urlaub.de vagy a www.restplatzboerse.at gyűjtőoldalakat itt megadják a repülők indulási idejét és teljes összeget mutatnak igy könnyebb választani ha nem gond a bécsi indulás.
Ők tudnak pontos adatokat már hónapokkal indulás előtt és a választék is nagyobb,sőt magyar irodánál is lehet ezeket az utakat foglalni ha van partnerük
Ne érts félre! Nem védem sem őket, sem mást. Sajnos viszont ez nem az Ő saruk. Egyszerűen ezt dobta a gép, más esetben meg van aki reggel megy és este jön, az meg nagyon jól jár. Nem örülnék neki én sem, elhiheted, de sajnos ezzel nincs mit tenni :-( Az iroda is kifizeti a hotelnek mind a 7 éjt, elvileg annyit is vagy ott, csak nem teljeset :-(
Így van akinek 7éj/6nap jut, és van akinek 7éj/8nap. Ez előfordul sajnos más irodánál is. Az okait pedig leírtam.
Igen, de akkor nem értettél vmit. Én amióta utazom (ezt is írtam eléggé sok éve minden évben legalább 1x) azóta ilyen egyszer sem fordult elő, hogy az első nap éjfélre! értem oda a szállodában és utolsó nap hajnali 1/2 3-kor meg már el kellett hagyjam!!! Itt ha jól számolsz még az éjszakák sincsenek meg!! Az első-és utolsó napi ellátásról ne is beszéljünk. Ha ezt előre közlik, (ahogy azt az osztrák, német irodák teszik) akkor ezt tudomásul véve fizetjük be az utat, De itt nem kaptuk meg azt a szolgáltatást sem amit meghírdettek. Ez az utas megtévesztése.Szóval általába véve tudjuk azt hogy az első- és az utolsó nap az utazásé, de ez amit velünk műveltek a pimaszság netovábbja. Nem tudom, ha Te jártál volna így akkor is így védenéd-e őket?