Na szal annyi újdonság van, hogy barátkozom a multi részével is a dolognak, kani.hu-n bdav nickel vagyok perpill :)
Cerbi ha nem túl nagy kérés, hogyha találtok valahol egy olyan mpq nézegetőt, ami meg tudja nyitni a war3.mpq-t, akkor plz linket küldj el vagy mélre, vagy ide, thx előre is.
Elküldtem Cerberusnak egy képet a WarCraft III-ban szereplő Hydraliskről, ami ugye nagy poén a Blizzardtól. Kár, hogy nem lehet felidegesíteni, de ugyan úgy lehet irányítani, mint a többi egységet. HA CERBERUS FELRAKJA A HUNCRAFT.HU-RA, AKKOR MEGNÉZHETITEK. Lehet, hogy csak később rakja fel.
naszoval: sok-sok a probléma a war3-mal de had emlékeztesselek titeket hogy a starcraftal is enniy volt amikor 98-ban megjelent pl. akkot én interneten alapból hátrányban voltam (akkor még 486-osom volt) most pont ugyanez van az SC-ben is csak most Plll 450 MHz 384mb ram tnt2-es videokártya mellett megy szarul hiába várni kell
más: a faj-egyensúly: hát az ha emléxetek az SC-ben amikor megjelent minden volt csak az nem! zerg iszonyú gyengus volt a terranhoz képest és a prothoz képest úgyhogy az SC 1.00-hoz képest most igenis jó az egyensúly
ja és még 1 kérdésem lenne: én nagyon várom ezt a chronicles-t csakhát én nemakarom magyarositani az egész war3-at és lehetne majd ezt úgy hogy minden eredetin angolul marad benne kivéve a chronicles cuccok (én szinte irtózom a szinkronizált dolgktól) elöre is thx!
Ja zoli, én nem azt mondtam (ha yol emléxem) hogy 1általán nem baj, ha elvész 1 bánya, de mondjuk ált. low upkeep környékén van az ember, és messze nem olyan súlyos 1 bány amint SCben volt...
Új egységek készítése helyett nem lenne okosabb egy StarCraft TC? (érts: a war3-be elenyomorítani a StarCraft egységeit, az aranyból gázt csinálni, a fából kristályt, az egyik fajt meg kilőni, meg a maradék 3-nak is az összes egységét. vagy lehetne a kilövendőből Xel-t csinálni.)
Bár igaz, hogy ez esetben semmi nem lenne, ami magyar nyelvhez kötné a dolgot, de nagyobb hírnevet lehetne vele szerezni (bár azt is tudom, hogy ez sem számít, de legalább én jobban örülnékn eki :)
Hi
Dav, azér nem teljesen mindegy, ha elveszted a 3-ból egyik bányád, mert ekkor körön csak a 2/3 részét hozzák mint amúgy, ami azért időnként eléggé fontos, illetve ha elhúzodik a game, nagyot szívsz, ha elfogy aranybányád:)
"Az egyseglimit megakadalyozza azt, ami ugy altalaban az ilyen jatekokra jellemzo, hogy osszegyurok egy iszonyatatomoriasi csapatot, es megyek lerohanni." nem is kell iszonyatatomoriási csapat, multiban perpill a rush a nyerő ~12 1.v 2. egység (sokvsokak tipikus jellemzője: 12 footman+12 huntress+ bármi más)
A termelés háttérbe szorult a SChez képest, pont a limit miatt, mert hamarabb betelik (és az upkeep miatt is, tipikusan ez az: tök8 hogy 3 vagy 2 bányád van, mivel ha 1et elvesztesz, az nem 1 nagy érvágás)
Szerintem az direkt yo, h csak a fokusz valtozik, nem valasztja ki. Igy lehet hasznalni a kulonleges kepessegeit egy csapattagnak, vagy egy csoportnak anelkul, h a csapatot ujra kellene valasztani utanna.
Az egyseglimit megakadalyozza azt, ami ugy altalaban az ilyen jatekokra jellemzo, hogy osszegyurok egy iszonyatatomoriasi csapatot, es megyek lerohanni.
Nekem nem szaggatott (1ghz athlon, 512 ram, gef2:))
Nekem egyetlen bajom van vele, a single campaign iszonyat konnyu volt. Az utolso palya is, ott mar orultem, hogy elso 2 probalkozasra nem sikerult, de azok is csak azert nem, mert nem torodtem a tobbiek bazisanak vedelmevel. Meg az sem tetszett, h az utolso palya ilyen kihuzos, nem igazi csatazos. Elotte meg osszesen 2 palya volt, ami nem sikerult elsore.
War2-ben több az 1ség: persze mert volt vízi is, Amugy meg a SC fajonkénti 9 egysége is elég volt (9-10 volt asszem), mert sokkal változatosabbak voltak (jo esetben volt 1 db. 1ség, amit váltott 1 másik, war3-ban meg van kicsit lövö, nagyot lövö, kicsit ütő, nagyot ütő, stb.)
Nemtom végigjáccottátok-e már, én ma értem a végére, háááát a NightElf utolsó pálya az iszonyat durva még normalon is. Gép lazán kapja az Infernalokat, meg a mindenféle minimum 1000hp-s 100-at ütő cuccokat (aztán beköszön Archimonde is a maga 3700 hp jával és 18 as divine (ez azt jelenti, hogy CSAK chaosal lehet megütni, ami normál 1ségnek nincs) armorjával valamint a 180 damagével) Naszal elég annyi, hogy 3 bánya volt, de limit szörnyű kevés és upkeep miatt majdenm beszoptam (ugyebár a bányából 10 fogy, de én csak 4-et kapok, szal a bánya szépen összedőlt), mert nem volt pénzem unitot venni, hiszen nem gyült össze, amikor maxon voltam. Viszont így is irányíthatatlanra tud leakadni (800duron, 256/133 ram, gef2mx400 32mb) szal egri kösd fel a gatyád, ha multiba microzni szeretnél :)))
Bnet meg iszonyatosan rushos, nincs gyak. más taktik. Iszonyatosan egysíkú lett a dolog, még middle gamera se érdemes játszani (arról nem is beszélek, hogy a fajok közti különbségek minimálisak mondjuk SChez képest, de annyira elég, hogy a balancet eltolják)
A mozik és a zenék viszont 1szerűen zseniálisak (ezt már irtátok, tudom) a cinematicokat én gyak. scak a Final Fantasy mozifilmhez hasonlítanám, ahhoz érdemes (zárómozi pl. erdőben a falevelek KÜLÖN látszanak, és KÜLÖN mozognak)
1enlőre ennyi majd irok, ha eszembe jut valami még :)))
Az 1 CD-n én is meglepődtem, de aztán amikor már kicsit itt elmélyültünk benne érthetővé vállt. A hangok ugye mp3 formában vannak, és az animok az eddigi SMK helyett most DIVX-el lettek tömörítve, ami sokkal helytakarékosabb (de igaz hogy gép is kell hozzá...)
Nagyrészt osztom a véleményedet, Egri2. Az Upkeeppel és egységlimittel kapcsolatban lenne pár észrevételem. Szerintem a 90 csak singlere, (vagyis eddig csak az eredeti hadjáratokra) és azon belül is a Hard fokozatra kevés. Pl. az említett utolsó emberi pályán én az elején, amint összejött egy kisebb sereg leradíroztam a jobb alsó sarokból a lilákat, amíg nem fejlődtek ki. Enélkül gyakorlatilag meg sem lehetett volna nyerni a pályát, ugyanis sosem lesz annyi egységed, hogy megvédd a bázisodat és még le is győzd a másik undeadet. A tornyok itt nem vállnak be, mert jönnek ostromgépekkel és ide már nem elég 1-2 kirohanó lovag. Ekkor már volt 3 bányám, sőt körbetornyoztam az egyetlen megmaradt ellenséges bázist két sorban, és emögül fokozatosan pusztítottam el a bázisát. De még így 3 bányával, a teljes térképet uralva is 1 óra 10 percig tartott amíg elpusztítottam az egészet, (ami gyakorlatilag egy bányával rendelkezett és be vol szorulva egy kis helyre) ugyanis egyszerűen nem tudtam elég egységet gyártani, ő pedig olyan gyorsan (és valószínűleg örök pénzzel) gyártotta az egységeket, hogy egyszerűen kínszenvedés volt mire lépésről lépésre sikerült kinyírni. Pedig azért nem tartom magamat nagyon bénának single téren, de ez a pálya (és itt is az egységlimit) elég sok gondot okozott.
Multiban eddig nem sokat játszottam, Bneten csak két meccset, de már most úgy tűnik, hogy ott a jó játékos, nem megy LOWnál magasabbra és még így is tud nyerni. Ott nem feltétlenül a rengeteg egység számított (legalábbis azokban a meccsekben, ahol én voltam.)Szóval multira nekem egyelőre úgy tűnik, hogy elég a 90-es limit. Persze ez csak egy észrevétel, nem játszottam még annyit, hogy biztosra mondhassam, de eddig így tűnt. Egyébként azért belegondoltam, hogy sok embernek így is akadozik a játék, mivel nincs erőgépe, akkor milyen lehet, ha mondjuk 2v2-ben ott tombol 4 játékos 150-200 egysége... A single azért más, mert ott hatalmas előnnyel indul az ellenség, oda kellene a növelés.
Minden esetre tervbe van véve, hogy a Chroniclesben 120ra emeljük SINGLEBEN a limitet, de ez még elméleti síkon leledzik csak.
Háát igen, nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Warcraft3-mal sikerül elérni a Starcraft sikerét. Én már akkor meglepődtem, amikor kiderült, hogy 1 CD mindössze. Arra gondoltam, vajon mi fér bele ennyibe.
Ami tetszik:
- Grafika: Látványos, igényes, 3D. Hangulatos, de ez a Blizzard-nál már hagyományos. Az a pálya pl. ahol le kell csapni a zombivá vált lakosokat...szinte beleborzongtam a ködös, dermesztő hideget és halált árasztó város látványába. A varázslatok, aurák, tájak, vízek, építmények mind-mind fantasztikusak. Külön kiemelkedik számomra az Undead épületek épülése, pusztulása.
- Hangok, zene: szintén kegyetlen jó feeling. A hullákat zabáló undead-ek csámcsogása...uhhhh...
- Videó: Arthas visszatérése és apjának megölése valami eszméletlen, a többi is nagyon bejön. Tetszenek továbbá a játék engine-jére alapuló átvezető jelenetek is, kamera-közelítés, stb.
- Ötletek: határozottan történték "lopások". :-)) Az Undead épületek csak nyálkára építhetők, maguktól épülnek...ismerős, ugye?? :-)) Nagyon tetszik, hogy az Undead épületek jó része védekező funkciót is betölt. Főleg poén, hogy a "házak" is upgrade-elhetők erre. Házak, ugye, amúgy is szükségesek...viszont kellemetlen ár, hogy a sima Undead munkások nem tudnak fát vágni, harcosokat kell erre a célra lekötni...persze tény, hogy így gyak. bázisonként csak 5 munkás kell, viszont a Ghoul-ok 2 supply-t foglalnak.
És ami nem tetszik:
- Némely megszokott funkciót megváltoztattak, néha rohadt bosszantó. Pl. ha kijelölök egy csapatot, majd rákattintok a csapat egy tagjára, ez régebben azt jelentette, hogy azt a figurát választom ki. Itt viszont kiemeli az adott figurát, de a fókusz marad a csapaton. Ez számomra azért zavaró, mert rendszeres szokásom, hogy figyelem, melyik tag sérül egy csata során, és ha nagyon sérül, visszavonom a harctól. Most viszont szívok ezzel, mert a fókusz az egész csapaton marad, ezért az egész bagázs megindul visszafelé...persze ilyenkor anyázok...
- Egységlimit igen kevés. Az utolsó human pályán pl. 3 oldalról kell védeni a bázist, ha mindenhová az alapvédelmet szolgáló 4-5 figurát (lovag, griff, muskétás, pap) odateszem, már nem is tudok jóformán támadó sereget összeállítani...arról nem is beszélve, hogy kifejlesztek pluszba 4 lovagot, akkor már magas fenntartási költségszintbe lépek, ahol 10 aranyból 6 elveszik. Így jobban jár az ember, ha minimális hadsereggel kitermel mindent, az expeket is hadsereg helyett inkább tornyokkal veszi körbe...4-5 torony az expen hatásos védelemnek bizonyult minden támadás ellen, elég volt 2 lovag plusszba, a távolról romboló gépekre kirombolni...
- Atomerőmű kell a játszásához, sok figura esetén nagyon be tud szaggatni. 850-es Thunderbird-öm van, 256 mega RAM, 64 megás videovezérlő (nem emléxem a nevére, de erős középkategóriás). Milyen lehet ez 8 playeres game-ben???
- Egységek száma kevés. A Warcraft 2-ben volt:
1. munkás
2. gyalogos
3. lovag
4. ostromgép
5. varázsló
6. tanker
7. romboló
8. csatahajó
9. repülő
10. tengeralattjáró
11. íjász
12. grifflovas
13. robbanós figura
Ehhez képest a War3-ban van:
1. munkás
2. gyalogos
3. ostromgép
4. muskétás
5. pap
6. varázslónő
7. robbantós
8. ostromgép
9. ágyús
10. griff
11. repülő
Persze ez sem kevés, de visszafejlődést jelent a változatosság terén...
Ami a játék végi Starcraft képet illeti, szerintem ez PONT azt a célt szolgálja, hogy felkeltse az érdeklődést...nem lennék meglepve, ha a War3 Expansion set preview-ja egy Starcraft 2 -előzetes lenne...
Ide várjuk a véleményeket, ötleteket, a készülő Warcraft - Chronicles-szel kapcsolatban.
Azoknak, akik nem a http://www.huncraft.hu honlapunkról érkeztek erre a fórumra itt van egy részlet a lapról:
Hogy mi is ez a WarCraft Chronicles?
Röviden egy HunCraft mintára készülő Warcraft III project, azaz elkészül az eredeti játék teljes, szinkronizált magyarítása és ehhez egy kiegészítő lemez is jár. A project egyelőre non-profit. Bővebben:
"... Azon szerencsések közé tartozunk, akik már végigjátszották a Warcraft 3-mat, és rögtön belevetettük magunkat a fordításba. A teljes szinkron előreláthatólag szeptember-októberben fog elkészülni, és akkor valamilyen formában hozzá lehet majd jutni a magyarításhoz. A kiegészítő készítését már ezidőalatt megkezdjük, bár nagy valószínűséggel ez csak jövőre fog megjelenni. A HunCraft szellemében szeretnénk felépíteni, azaz hadjáratok, új zenék, új egységek (ezekről bővebben lejjebb), új videok és természetesen mindez teljesen magyarul. A játék egyelőre még csak projectneve: Warcraft Chronicles. Ezúttal nem a játék folytatását készítjük el (amúgy is várható majd egy hivatalos War3 kiegészítő), hanem a Warcraft I, II eseményeit dolgozzuk fel, ill. az első rész előtti időkbe is visszamegyünk több ezer évvel, nem beszélve a II és III. epizód között eltelt időről. A hadjáratban fel nem dolgozott Warcraft történelem szöveges átvezetőként szerepelni fog a játékban, így végigkövethetitek az egész Warcraft kronológiát egészen a Warcraft 3-ig. Természetesen nem a régi pályákat ültetjük át az új környezetbe, hanem a már ismert eseményeket ötvözzük majd saját agyszüleményeikkel, de úgy, hogy hűek maradjunk az eredeti részek történetéhez is. Az új egységek is a korábbi epizódokban megismertek lesznek. Ezek nagy része, mint nem játszható karakter, megtalálható már most is a Warcraft 3-ban. Pl. a tervek szerint gyárthatóak lesznek újra az Ogrék, Trollok, Elf íjászok, Deathknigthok, stb. Reméljük megnyerte tetszéseteket a project. Várjuk a véleményeket..."