Sziasztok! Nemrég sikerült egy új első lökhárítót beszereznem amihez volt ködlámpa, ezért megvettem a kapcsolót is hozzá. Azt néztem, hogy elvileg egy 4 eres csatlakozó jött ki belőle és én a saját kocsimon nem találtam hasonlót, csak egy olyat amiben 2 kábel van, de elvileg rá tudnám csatlakoztatni. Az lenne a kérdésem, hogy csinált-e bárki hasonlót és működésre tudnám-e valahogy bírni? A lökhárító is egy facelift előtti Corsáról van és az enyém is az. Képeket később tudok mellékelni.
Üdv.! Akkumulátorral kapcsolatos a kérdésem. Rendszeresen kifogy a szufla. Mindössze fél éves. Keveset járok vele /2-3 naponta/, de ettől még nem kellene lemerülnie. Van egy furcsaság, lehet, hogy ez okozza? Mellékelek fotókat. Amikor leállok és mindent kikapcsolok, de még a rádiót is kiveszem a helyéről, a műszerfalon marad egy halvány kék fény, amit nem tudok beazonosítani. Lehet, hogy ez szívja le az aksit? De mi ez? És hogyan lehet kizárni? Köszönöm
A hiba megoldódott, "letestelt", bal első lémpa belül el van törve, meggányolta az előzőtulaj, ennek az eredménye lett a folyamatos kivert biztosíték, ha valaki hasonlót tapasztalna, segítségül..
Adott egy 2003-as Corsa c 1.7 dti isuzu motoros autó, egyik reggel a műszerfalon bal indexelésnél gyorsan villogott a visszajelző nyíl, megnéztem, a bal első index lámpám nem világított, vettem egy újat, miután beleraktam a helyére azt tapasztaltam hogy nem hogy a bal oldalon, de a jobb oldalon se működik, se elől, se hátul, se oldalt, az elakadás jelző szintén nem vílágít, viszont a műszerfalon visszajelez, megnéztem az összes izzót egyenként,mind jó, biztosítékok ellenőrízve, szintén jó, autóvillamosságban jártam ismerőssel ellenőríztünk amit lehetett, relé hibára utalhat a dolog, de opelos szakemberek szerint nagyobb is lehet a gond, ma viszem egy szakihoz, azt mondta a telefonba hogy ha az a hiba amire gondol, akkor ő nem vállalja,mert melós, nem tudom mire gondolhatott, de esetleg ötlet valakinek mit lehetne még megnézni? Mondtak még olyat hogy a kormány alatt,mellett még van vmi relé,de nem találtuk meg, Köszönöm! (azért szeretném még a szaki előtt feltérképezni, ne hogy olyan dolgot akarjon htkzni aminek köze nincs ehhez a hibához)
Kicseréltem a vízszivattyút(Kolbenschmidt) + termosztát(Borgwagner), hát ég és föld az előzőhöz képest(nem tudom a gyártót-nem találtam gyártói jelzést). Mértem fizikai méreteket, volt eltérés. Pl. a fűtőradiátor csőcsatlakozásánál az öntvény : régi: 25,8mm - új 28,5, onnan tűnt fel hogy a réginél volt egy mart felület ami KS-nél nem volt. Lapátkerék minden méret egyezett.
Az eredmény: (OBD kiolvasva) első felmelegedéskor 94 fok-nál nyit 91-re megy vissza. Majd városban 91-94 között szépen dolgozik, ventillátor nem kapcsol. Városon kívül 92-93 között mozog.
Hűtőventillátor 99-nél kapcsol 92-93-ra hűti vissza, kb 15-17 s-et megy a ventillátor. Korábban 102 fok -> 95 fok között mozgott és kb 35-40s ment a venti. Városban kb. állandóan.
Üdvözletem! Segítséget szeretnék kérni opel corsámhoz z10xe motoroshoz. Probléma csak reggeli első indításnál furcsa zajok jönnek a motorból az alapjárat is visszaesik szinte megállna,remeg a motor. Már tanácstalan vagyok. Másik kérdésem tömítések lettek cserélve motoron mégis szivárog az olaj mivel lehetne ezt megoldani külsőleg FBS ragasztóval bekenni? Előre is köszönöm.
Az utóbbi időben azt csinálja, hogy bizonyos fordulaton, kb 1450 és 1500 között, de csak itt, berángat. Ez független a segességtől és hogy hányadik fokozatban van. Előtte-utána semmi, kigyorsításnál is minden rendben. A rángatás azt hiszem akkor is megvan, ha a gázt nem nyomjuk, de sebességben van az autó.
Cseréltünk üzemanyag pumpát, szűrőt. (a szivattyú csak úgy megállt, de előtte is csinálta)
Kitakarítottuk az összes vákum csövet, a gyertyákat. Iridiumok vannak benne, jó állapotban, azokat nem cserélném.
Üdvözlet! Segítséget szeretnék kérni van egy opel corsa c z10xe motorosom Nemrég teljes vezérlés csere,vízpumpa csere,tömítések cseréje,és p 1405 kód miatt egr szelep csere történt régi beszorult. A csere után megmaradt a hibakód kiütötték de visszajön. A szerelő szerint a szelep nyit zár csak az ecu ad hibajelzést be kell programozni valaki csinált már ilyent? Működik? Az autó használható így? Előre is köszönöm!
Egy ideje kionlódok a jobb hátsó lámpa csatlakozójával. Időnként éppen hogy látható (sötétben) az index, vagy ha megnyomkodom a csatlakozónál a kábeleket, akkor teljes fényerővel, de dupla gyorsan indexel annak ellenére, hogy mind három jobb-index égő villog. Mi lehet itt a bibi? Vegyek egy foglalatot, vagy inkább a csatlakozó kábelek felöli végét újra kéne kötni, mert kábel hibás vagy csatlakozó hibás? Ne adj isten, az autómata jobb oldala bolondult meg?
"-kb. két honapra rá, most januárban gázzal elkezdett menet közben rangatni, alapjárat ingadozni, ugyanezen a napon visszafelé úton villogó hibajelzés. Kiolvasas szerint 1. henger gyujtashiba. Ezért gyújtó trafó lett cserélve."
en elso körben LPG injektorra gyanakodtam volna (nekünk is 1.2 LPG-s corsank van. ott is volt ilyen, gaz injektor halt be. gumicsöveket es elektromos csatikat felcserelve atvandorolt masik hengerre)
többi anomaliat nezve elöször gazrendszer kalibralasat nezegetnem meg. bar ezek a corsanknal mindig(5000rpm-ig padlogazon is ) aktiv a lambdaszabalyzas.
tehat a hibakod ellenere is rendesen mukodik, ha rosszzul van hangolva a gazrendszer. kiveve a hidegmotort, mert olyankor meg nem aktiv a lambdaszabalyzas. Tehat ha pl. be van dusitva a gazrendszer, akkor hideginditas utan benzinen erötlen lesz vagy le is all.
ha fizikai hiba van a gazrendszerben az persze valos problemakhoz vezet
jo lenne tudni milyen gazrendszer(vezerlö es injektor tipusa) van a kocsiban es hany km van a gazrendszerben. valtek injektorok (legolcsobb es gyakran ezt szerelik) mar 40-50ekm utan erösen szethord, meg akkoris ha allitva vannak az injektorok. (ha meg fektetve raktak be öket akkor hamarabb is)
(ugye azt nem kell mondanom, hogy azzal kell kezdeni, hogy minde2 gazszuröt ki kell cserelni)
Nekem először amikor beázott a Corsám, akkor az alábbi helyen levő fedődoboz szigetelése mállott el. Ki kell szedni a dolgokat azon a környéken, kitisztítani a kosztól, sártól, és újraszilikonozni a doboz szigetelését.
Másodjára a fékmunkahenger környékén ázott be.
Keresd meg ebben a topciban a 27949-es hozzászólást tőlem.
1.2-es benzin-gáz üzemű Corsa az alábbi hibajelenségeket produkálta
-check engine, 0170 hiba, ez idővel eltűnt
-kb. két honapra rá, most januárban gázzal elkezdett menet közben rangatni, alapjárat ingadozni, ugyanezen a napon visszafelé úton villogó hibajelzés. Kiolvasas szerint 1. henger gyujtashiba. Ezért gyújtó trafó lett cserélve.
Csere után a következő a helyzet: hidegen indítva egy darabig semmilyen probléma, majd egy idő után igazából 2-3 hiba is van: (benzinnel)
-alapjarat ingadozik, hallhatóan kimarad az egyik henger, eközben a fényszóró is egy pillanatra elhalványul
-2000 fordulatig nem húz, de egy ponton mintha meglódulna a motor, és onnan mar igen
-motor mintha hangosabb lenne a korábbinál
275 000 km van benne.
Találkozott valaki hasonló problémával? És mi lett a megoldás, ha nem a gyújtó trafó csere?
Sziasztok. Úgy néz ki hengerfejes lett a lányom corsaja. Tud valaki Budspesteb vagy környékén szerelőt aki meg tudja javítani és nem kontár munkát végez. Köszönöm szépen.
Üdv! Van egy 145e km futott 1.0 c corsa. p0170 hibakódot mutat ami keverékképzési hibát jelent, ez nagyon általános hiba sok minden lehet.
Úgy kezdődött, hogy már kb. 2 éve indítás és beindulás után 1-2 másodpercen belül leállt. Következő indítózásra már nehezebben, több tekerés után indult be. Hibát nem jelzett, de kivillogtattam az 1612-es hibakódot, immobilizer hiba, nincs kapcsolat a kulcs és az immo között. Lecseréltem a kulcsot a tartalékra és nem jelentkezett a hiba sokáig. Mostanában megint jelentkezett, ki lett törölve kb. 2 hónapja megint jó lett.
Erre most minden előzmény nélkül produkálta a p170-es hibakódot, de az autó menetteljesítményében ez nem jelentkezett megy rendesen, hiba nélkül. Törölve lett a hibakód, mentem is vele kb. 100 km-t és most megint jelentkezett a kód ismét nem befolyásolva az autó működését.
Megjegyzem, hogy boltba szaladgálós autó évi 2-3 ezer km-t megy rövid távokon. Van valakinek valami ötlete mi lehet a hiba?
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Opel corsa c 2006 autón mi lehet ez amit a csatolt képen a jobb felső sarokban bekarikáztam. Egyszerűen nem találom rá a választ bárhol böngészek. Köszi ha valaki tudja.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Opel corsa c 2006 autón mi lehet ez amit a csatolt képen a jobb felső sarokban bekarikáztam. Egyszerűen nem találom rá a választ bárhol böngészek. Köszi ha valaki tudja.