Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyurikaur Creative Commons License 2012.02.14 0 0 26

Tiszteletem Urak!

 

Eladó volna egy avia motorom!Jelenleg még benne van egy platós Uaz-ban,de pár nap mulva szedem szét!

Ha valakit esetleg érdekel!

70/453-6742

Forester07 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 25
WWW.SAFETYAREA.BLOG.HU!

Tesztünk egy AVIA daruskocsi, ha kiváncsiak vagytok rá tessék megnézni.
Jó szórakozást!
sinofgod Creative Commons License 2006.10.30 0 0 24
köszi az infót! :-)
Előzmény: Juhó (23)
Juhó Creative Commons License 2006.10.28 0 1 23

Szevasztok nem akarok túl okosnak tünni csak az Avia A30-as javítási katalógusából idézek:  712-01      712-11

Furat:              98                 102                   

Löket:             110                110

Hangerürtart.:3319              3596

Max ford./min:3500              3300

 LE:                              80                  

Nm:                195                  205

Fogyasztás:          245 g/kWó

Előzmény: Riff-Raff (-)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.27 0 0 22
A nagy Avia-felni 6csavaros, ez 100%.
Előzmény: Riff-Raff (21)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.27 0 0 21
Tényleg, én is emlékszem, a kicsinek ötcsavaros a felnije. A nagynak meg hatcsavaros, erre konkrétan emlékszem, mert egyszer az oktatóm velem cseréltette a kereket az Avián. :-) Na jó, azért ő is segített.
Előzmény: sinofgod (20)
sinofgod Creative Commons License 2006.10.26 0 0 20
Én 1-2 hónapja láttam kis Aviát, és nem csak hogy hátul is szimplakerekes, de nem is 6, hanem csak 5 csavar rögzíti a kerekeket. A felni pedig inkább a Zuk-éra hasonlít, de átmérőben úgy tűnik, nagyobb annál.
Előzmény: Riff-Raff (19)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 19
Igen, ez amolyan kis Avia. Nem tudom, mikor láttam ilyet utoljára, de például tíz éve még lehetett ilyenekkel találkozni, bár akkor se volt túl gyakori.
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (18)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 18

"Kb. Aro kategória."

 

Olyan rövid?!

Előzmény: Riff-Raff (17)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 17
Nem, ez a valóságban is ilyen. Platós változata is van, az is négy szimplakerekes, és egész rövid platója van. Kb. Aro kategória.
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (16)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 16
Ez is szerintem ikerkerekes, a 4 egyforma kerék a modell hibája.
Előzmény: Riff-Raff (15)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 15
Igen, ilyenek is vannak, de amelyekrõl én beszélek, azok tök egyformák, mindkettõ ikerkerekes hátul, csak az egyiknek hosszabb a platója.
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (13)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 14
A rövidebbik platója nem nagyobb, vagy legalábbis nem lehet sokkal nagyobb a Roburénál, szerintem hasonló méret lehet.
Előzmény: Riff-Raff (11)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 13
Ilyenre gondolok:Avia csukott
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (12)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 12
Néhány olyan Aviát láttam már, amik iszonyat rövidek, olyan "koporsó" kasztnisok, mint amilyen Roburban szokott lenni, és nagyonmagas. Majd keresek ilyenről képet.
Előzmény: Riff-Raff (11)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 11
Ez a fajta Avia kétféle méretben készült, volt egy hosszabb és egy rövidebb alvázas (vagyis hosszabb és rövidebb platós) változat. Akár az IFÁ-nál. Legalábbis én két méretet láttam eddig. Én egyébként a rövidebbiket vezettem.
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (9)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 10
Egy dolgot kifelejtettem: Honnan veszed, hogy többet bírt a Roburnál? A LO-LD változatokból biztos ismered a 3000, 3001, satöbbi típusokat, a 3000 a teherbírást jelentette. Robur a tökély!:-)
Előzmény: sinofgod (7)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 9
Az Aviából a platósnak sokkal nagyobb rakfelülete volt, mint a Roburnak. Majdnem IFA hosszúsággal rendelkezett. A Robur gyártását (nem a Granitokra és Garantokra gondolok)úgy '58, '60 körül kezdték. Ekkor volt 69 lovas. Az Aviából kb. egyidős változat (az előbbi Roburoknak volt ovális hűtőrácsuk) 75 ló volt, az Avia is hasonló. A dízel Robur és az újabb Avia már 85 LE körüli teljesítménnyel bírtak. Aztán a két Németo. egyesülését csak a Multicar élte túl. Ez a cseh akármi, ami a Roburminőségét meg sem közelítette, még most is él, több mint 100 lovas. Sajnos mindg a jobbak pusztulnak ki:-((
Előzmény: sinofgod (7)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.26 0 0 8
Ez már botváltós, én is ilyenen tanultam vezetni. Volt kormányváltós változat is, az régebbi, de szerintem egyebekben ugyanolyan.
Előzmény: sinofgod (5)
sinofgod Creative Commons License 2006.10.26 0 0 7
szerintem kb. ugyanaz a kategória, találtam még egy 2890 kg-os adatot, ez a teherbírás lehet, mivel ez az adat az új Avián nagyobb, 2940 kg. Tehát többet bírt mint a Robur, de persze ettől még nem lesz jobb a Roburnál :-)
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (6)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.26 0 0 6
Volt valami 70egypár LE-s változat is (mint a Robur), a kb. 85 lovas teljesítmény a dízel Roburéhoz hasonló, az pedig kisebb. Tehát a ROBUR A LEGJOBB!!!
Előzmény: sinofgod (5)
sinofgod Creative Commons License 2006.10.26 0 0 5
A klaszikus Avia típusjele A31. 60 kW (~85 LE) motor, 3596 cm3, össztömeg 5990 kg, egyewnlőre ennyit találtam róla.

és lássuk a fülke belsejét!
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.17 0 0 4

Látom megtaláltad az Avia topikot!

 

Bocs hogy a 4-ik hozzászólásban vigyorgóra csináltam a zárójelet, véletlen volt!

Előzmény: sinofgod (3)
sinofgod Creative Commons License 2006.10.17 0 0 3
És hogy 4 hengeres volt a motor :) 
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.09.14 0 0 2

Nahát! Ez úgy elsüllyedt, mint a Titanic:-)

 

Az Aviáról sajna nem tudok sokmindent, csk annyit, hogy csehszlovák és dízel. A teljesítménye tényleg nem lehetett nagyobb 71pár lónál.

Riff-Raff Creative Commons License 2002.07.04 0 0 1
Az talán inkább egyéntől és alkalomtól függ, hogy 0 vagy nem 0 értékű. De ha nagyon érdekel, elárulom.
Előzmény: Janibacsi (0)
Janibacsi Creative Commons License 2002.07.03 0 0 0
Azt meg szabad tudni, miért olyan roppant fontos ezt a nagyjából 0 értékű információt birtokolni?

JAno

Előzmény: Riff-Raff (-)
Riff-Raff Creative Commons License 2002.07.03 0 0 topiknyitó
Jó lenne megtudnom pár műszaki adatot a régi Avia motorjáról. Kellene a maximális teljesítménye és nyomatéka, valamint hogy mekkora fordulatszámon tudja ezeket produkálni. A teljesítményére rémlik, hogy egyszer mintha azt mondta volna valaki, hogy 76 LE, de ez nem 100%.
Szóval boldog lennék, ha valami okos ember elárulná ezeket, mert az egyik autósbolt dolgozói már butának bizonyultak, pedig árulnak Avia alkatrészeket is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!