Olyan probléma van hogy világít az AIR BAG (légzsák) hiba. 2 es hibakódot dob és a hiba üzenet: vezető 2. patron áramkör,nyitott áramkör/létező (siemens rendszer)
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy peugeot 307 1.6-os benzineshez szeretnék új fejegységet beszerelni,de sehol sem találok hozzávalót.Milyen fajtát lenne érdemes venni?
Be lett építve egy ködlámpás első fényszoró és egy ködlámpakapcsolós kar viszont mikor kapcsolnánk az első ködlámpát nem reagál semmit. a műszerfalon sem jelenik meg a piktogram és nem is kapcsolódik fel a ködlámpa. valaki tudja esetleg mi lehet a gond?
Szóval nekem a Beleznay megfelelt. Nem márkaszervíz áron dolgoznak, de Peugeot-ra szakosodtak. De kisebb hibákkal nekem nagyon messze vannak. Az is szimpatikus volt náluk, hogy egyszer valamit nagyon elrontottak. A tulaj végignézte a szerelőt a kamera felvételek alapján, és vállalta a felelősséget. Más letagadta volna. Sőt a Cromaxban elszakították a vezérműszíjamat, majd rámfogták, hogy az én hibám, miért nem cseréltem ki időben. Ember évek óta ide járok, nem kellett volna szólni? És nálam még sosem szakadt el. Még a szomszéd szervízből is szóltak, hogy bőgetitek a motort. Még pénzért sem csinálták meg! 850 ezrembe került, mert még a vezérműtengely is eldeformálódott!
Nagyon köszi a gyors választ, most én is ránéztem pár fórumra és tényleg látom hogy hasonlókat is írnak. Köszi az ötletet.
A Beleznay - t felhivom hétfőn, nem is isnertem, de a te szerelőd számát is megköszönném. Sajnos nincsenek reményeimhogy olcsón megúszom a nagyobb baj hogy gondolom idén már esélytelen hogy valaki ránézzen de majd kiderul.
Illetve abban tudnál segíteni, hogy hol olvastad a magas feszültséges dolgot?
Azért kérdezem mert azzal zártam ki most az akksi problémat, hogy új és pöccre indítja a motort tehát nincs lemerülve
Pedig nem mondtak neked nagyon rosszat. Megnéztem a googleban, és egy angol, és egy török fórumon is ugyanazt írják, hogy generátor, fesz. szabályzó hiba. Náluk generátor javítás után rendbejött. És azt tanácsolják, hogy javíttassák meg, mert ha magas a feszültség, hamar tönkreteszi az aksit. ( persze ezt magamtól is tudtam) Én 2 évig szenvedtem villamossági gonddal, de a 17 kerületben van a szerelő. Ha nem találsz közelebb. Nem volt olcsó, 3-szor annyiba került, mint a többi, de 2 év alatt 6 szerelő nem tudta megcsinálni. Ha nem ajánlanak mást, akkor megírom. Csak 5 *os értékelése van. Vagy ott van budán a Peugeot Beleznay.
2006-os Peugeot 307 SW automban ma felvillant a sárga háromszög a kijelzőn és 'Electric circuit faulty' üzenetet ír ki.
Egyszer már pár hónapja előjőtt ez a hibajelenésg és utána ahogy megálltam a ház előtt már nem is tudtam beindítani, mindenféle hibát írt (pl ABS, szervo hiba). Akkor azt a tanácsot kaptam hogy először az akksit próbáljam meg kicserélni, mert az okozhat ilyen problémát. Vettem is egy új Banner-t, a hiba megszűnt én pedig megnyugodtam és elengedtem a dolgot.
Most viszont megint előjött és szeretném megnézetni egy szakemberrel.
Nem tudna valaki ajánlani nekem egy elektromos szerelőt Budapesten aki esetleg Peugeot-ra van szakosodva?.
Vagy legalábbis olyat akit szívesen ajánl valaki. (Buda jobb lenne, de persze egész Budapest megfelel)
Érdeklődnék, hátha másnál is előfordult és van rá ötlete.
Múlt héten kiégett a bal hátsó lámpám. Majd 2 nap múlva már egyik sem világított.
Kicseréltem mindkét izzót, de a jobbon nem láttam, hogy bármi baja lenne. Mindegy gondoltam azt is kicserélem, hátha.
De nem ez volt a baja. Féklámpa, tolatólámpa, index működik. Csak a világítás nem. Mivel ahogy néztem nincs külön biztosítéka, így ha az lenne a baja, akkor az első világításom is elment volna!
Köszi szépen, közben megoldódott, egy hét múlva takarításnál feltünt hogy nyitva az ajtó és ott porszívózok ... mivel már az új zárat hordtam a csomagtartóban, gyorsan kicseréltem. Szerencsém volt, mert a csukott hátsó ajtón a kárpit levétele sem egyszerű ...
Nekem sem ment a ball oldalon csak a meleg, lehet venni javító készletet olcsón, a hideg-meleg terelő nem műxik valószinűleg, de ellenőrizd le amit tanácsoltak.
2külön hiba áll itt fent;1 a duda, 2 a fűtés. 1 húzd le a dudák csatijait 2 dudád van az autón, ellenőrizd gyujtáson ott van a 12v,és ha megnyomod a kormányt, ott van e a negatív, ha igen akkor kuka a dudák, ha plusz nincs akkor a motortérben a duda biztijéjt nézd meg oda eljut e a 12v,ha igen akkor az elmenő vezeték szakadt. Benyomva a kormányt nincs negatív a csatiban akkor a kormány legzsákot levéve látod a testkábelt, ott lehet hiba. A 2,meleg motornál, a motortérben fogd meg a fülkébe bemenő vízcsöveket melegnek kell lenniük, ha nem eldugult a f. radiátor, ha melegek, akkor a hideg meleg lapátmozgató motor lehet a rosz az utastérben, ezt a lapátmozgató motort megtalálod a műszefal alatt, ott is mérj áramot, de diagnosztika jól tudja tesztelni működik vagy sem.
Kérnék egy kis segítséget! Peugeot 307 1,6 benzin 2003 évjárat. Automata klíma van benne, de nem fúj csak hideget. És a duda sem szól. Biztik ellenőrizve.
1,5 hónapja a főtengely tárcsám megszorult és elszakadt az ékszíj.
Főtengely tárcsa és az ékszíj ki lett cserélve, de nem indul az autó! Hibakód ki lett olvasva.
P0340 - Főtengely és vezérműtengely összehangolás nincs főtengely jel.
A kérdésem az lenne, hogy hol a fenében kell keresnem a főtengely jeladót!
Minél kevesebbet szeretne a szerelő potyára dolgozni. Így is nagy segítség, hogy eljött, mert az autó azóta mozgásképtelen! Ő meg 12-13 órát dolgozik naponta!
Az autó adatai:
307 SW XT 2.0 HDI 2002. 05.17
Motor szám: PSARHS10DYLX4010370 Alvázszám: VF33HRHSB82398704
Közben kipróbáltam ezt a módszert az újrainicializáláshoz: A távirányító újrainicializálása: - Vegyük le a gyújtást. - Adjuk rá a gyújtást. - Nyomjuk meg azonnal az A gombot (zár), és tartsuk néhány másodpercig lenyomva. - Vegyük le a gyújtást és vegyük ki a kulcsot a gyújtáskapcsolóból. A távirányító újból működőképes. SZERINTE, de sajnos nem működik. Valakinek valami jó ötlet?