Rendben, köszi a tanácsot. Örülök, hogy olvasta valaki :)
Valami szentírás féle létezik valahol? Hogy mikor mit kell csinálni, és mit nem? Pl. írtad a formába hozást, ez egy jó példának tűnik, és gondolom nem feltétlen triviális a mikéntje.
Én foci és F1 managerekkel játszottam idáig, és azért ott sem egyből jön rá az ember a műhelytitkokra.
nyugodtan kezdj karriert, vannak olyan dolgok, amiket egy szakaszon ugyse tudsz gyakorolni (formaidőzítés pl), a szezon elején pedig van jónéhány verseny ahol próbálgathatod a versenyzést is.
Imádom a Tour-t. És a manager játékokat. Nem is értem, miért csak most találtam rá erre a játékra. :)
Szóval a 2010-est próbálta valaki? Olvassa még valaki ezt a fórumot egyáltalán? Nekem jól jönnének a tanácsok, mert csak most ismerkedem a játékkal. Arra gondoltam először lejátszok pár önálló szakaszt, hogy szokjam a dolgot, és csak utána kezdek igazi manager játékba, azaz career módba.
Szerintem az sem reális, hogy túl sok versenyre kell nevezni, és ha nem nevezek versenyzőt, akkor nem enged tovább. Türelem kell hozzá, mert sokrétű játék, egy kör 10-15 perc is lehet ha mindenre odfigyelek.
Én most emiatt szipkázok a PCM2006-ban... PPDB adatbázissal nyomom... Soutaustralia.comot felfuttattam... Hát első év végén sikerült felkerülni a Pro Tour csapatokhoz, de azért kellett igazolni pár embert, mint pl. David Abal, Mathias Belka, D. Grabovski stb.... aztán meg első év végén imádkoztam, hogy kapjak jó sok szponzori juttatást... jött is a 7 millió € a múlt évi 1,2-höz képest, szóval nyereséges volt a csapat, majd ennek az évnek a végén is rengeteg fiatal tehetséget igazoltam, akik gyorsan beérhetnek, felfejlesztettem az edzői stábot international szintre. És most 2009-et írunk, kaptam 11m €-s szponzori pénzt, és igencsak fogy... a szponzor pedig em elégedett. Pedig nálunk van Robert Gesink, aki holland időfutamot nyert, Markus Eibegger, aki mindkét osztrák bajnoki trikót viseli, David Abal spanyol időfutambajnok, Shaun Higgerson ausztrál bajnok, Michael Ford ausztrál időfutambajnok, Zdenek Stybar cseh időfutambajnok, Fabio Duarte kolumbiai időfutambajnok, Matthew Goss az egyik legígéretesebb fiatal ausztrál sprinter, no meg Wes Sulzberger, akiről hasonlókat tudnék elmondani, és még sorolhatnék megannyi nagy győzelmet/győztest amelyik ennek a csapatnak a nevéhez fűződik... szarból várat építettem 3 év alatt... de a szponzor nem mosolyog... :-/
annyit nem fejlődnek a versenyzők, hogy a tour-t meg tudjam nyerni (egyik cél az)
de nem is az a legnagyobb gond, hanem hiába nyerek más versenyeket, az nem érdekli a szponzort nagyon. Párizs-Nizza összetett győzelem 2 darab +-t ért neki. Egy évvel korábban szintén PT-s csapatként, egy szakaszgyőzelem ugyanott ért vagy négy +-t...
ami eddig a legnagyobb gond nekem az a sponzor célkitűzései... nevezetesen cont tour-ban kezdtem a garmin-nal, ahonnan 2. szezon után feljutottam a pt-be. Még ott sem volt gond első évben, hiszen a keretet is rendesen kibővítették, le tudtam szerződtetni Boonent és Schumachert, ígyhát elég jól ment, talán túl jól is... Ebben az első PT-s évadban még minden egyes részsikernek is örült a szponzor, kisebb versenyen is 4-5 csillagokat kaptam, mérsékeltek voltak a konkrét célok is, pl stagewin a touron, top5 paris-roubaix, trikóviselés egy napig vueltán, stb... amiket maradéktalanul teljesítettem is, főként a 2 új szerzeménynek köszönhetően. PT csapatversenyt végül 3. helyen zártam.
Namost az első PT szezon végén ugye határtalanul elégedett volt a szponzor, de ez a keret növelésében már nem mutatkozott meg annyira, mindössze 20 000 egységgel emelte a salary cap-et, ami ugye nagy név igazolására már nem annyira elegendő. De nem is annyira baj, gondoltam én, így is elég jó kis csapat van alakulóban.
Csakhogy jöttek az új szponzori igények, tour győzelem, stb. Egyúttal "kisebb" versenyeken hiába érek el sikereket, még egy darab +-t se kapok, pl egy Paris-Nizza szakaszgyőzelemért (egy ilyenért megkaptam a +++++-t egy évvel korábban szintén a PT-ben. Egyedül a California Tour összetett megnyeréséért kaptam egy árva +-t eddig.. Bár még szezon elejénél tartok csak, de komolyan aggódok, hogy mi lesz később... Egyik évről a másikra ez így túl nagy változás szerintem...
Tudom, nem nagy érdem, de Valverdével Giron 1mp-el vertem Cunegot! Egész Giron vezettem, 2 szakasszal a vége előtt vette át Cunego a vezetést. Időfutam előtt 1:11-el vezetett! Többiek, nem voltak veszélyesek.
Hali! Nem tudjátok véletlenül, hogy külföldön vagy itthon mikor jelenik meg ill. mikor jelent meg a PCM 2007? Mert akkor ott is próbálkozok. Boltokban kaphatóra gondolok:D