Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zlota Creative Commons License 2012.06.28 0 0 90

Sziasztok!

Hamár a másik index forumba beírtam akkor ide is berakom. index az is-index ez is!

www.marutiklub.hu ugyan még csak 8 napos az oldal, de majd szépen kialakul.Nem free, nem fog megszünni.

Remélem mindenki megtalálja magának rajta amit szeretne. ha nem akkor pedig jelezzétek :)

Üdvözlet és bocs a reklámért de ez inkább csak tájékoztatás szeretett volna lenni!

detectoros Creative Commons License 2012.04.07 0 0 89

Felhivom a figyelmet az előbbi bejegyzésem jogsértő és törvénybe ütközik senki ne keressen ez ügyben semilyen módon elérhtőségeimet megszüntettem.

czirok Creative Commons License 2012.04.04 0 0 88

Sziasztok

 

Nekem is van egy kis maruti dragsterem, kéne egy kis segítség váltó olaj kérdésben, 1-2 hónapja lecseréltem a váltó olajat 75w90 gl4-es meguin olajra , a hidegekben nem is volt semmi tünet, most hogy jöttek kicsit a melegebbek, üzemmeleg váltónál kissé akadós lett a váltási érzet. A régi olajjal semmilyen hasonló tünet nem volt :) A gond hogy nem tudom hogy milyen lehetett benne előtte? Esetleg 80w90 ? Meg kéne próbálni újra egy kcisit sűrűbbet? Vagy ti mivel jártok a kis géppel? Köszi előre is

 

marutika37 Creative Commons License 2012.01.15 0 0 87
Előzmény: robbancs12 (82)
ördöghal Creative Commons License 2011.08.13 0 0 86

Helló!

 

Nem tudjátok honnan és milyen néven lehet szerezni ilyen patentot, amivel az autóban a szőnyeg a padlólemezhez van patentolva?

Vagy a szőnyegből szakad ki, vagy a kaszniból...

Jah és a másik:

 

Normális, hogy a motor jobb oldalán, a váltó egy merő olajsár és körülötte az összes cső és vezeték is? Nem tudom honnan szivároghat, mert a féltengelyeknél nem látok olajat, de az egész váltót beborítja kívülről, ellenben a motor patyolat...

Van rajta egy fekete kupak, gondolom az olajbetöltő nyílás, de onnan nem folyhat.

bartha32 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 85

Sziasztok! Kérdésem lenne.Milyen hosszú a nívópálca és merre kéne állnia a maruti 800 ban?Ha teljesen betolom akkor beleér valami forgó részbe és visszalöki.Köszönöm előre is a segítséget.

=XENA= Creative Commons License 2011.05.15 0 0 84

Már nincs meg a Maruti!

 

Viszont, 4 felni gumival együtt megmaradt, a 2 hátsó gumi kb 80%-os, az elsők nagyon kopottak.

Előzmény: =XENA= (83)
=XENA= Creative Commons License 2011.01.22 0 0 83

Üdv!

 

1992-es Maruti eladó.

Gazdasági totálos a kocsi, a kaszni ki lett huzatva, másfél év vizsga van még rajta, én napi szinten jártam vele. A motor csapágyas lett, vagy alakrtésznek, vagy felújításra ajánlom. Kérésre küldök képeket. Írj, ha érdekel, és megegyezünk!

opensesame@freemail.hu

 

VAGY! Ha van valakinek eladó motor, az is érdekel.

 

Köszi!!

robbancs12 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 82

Szevasztok!

Két hete van Marutim és szeretnék venni a jobb oldali első ajtóra egy belső fogantyút,amivel az ajtót behúzom,mert az enyém törött.Nekem egy pár ezret megér!

Tel:06-20-318-33-74

 

csabikee Creative Commons License 2010.09.13 0 0 81
Udv mindenkinek szeretnek erdeklodni hogz oldhato meg a marutinal az E85felesbe tankolasa benzinnel.Elore is koszi
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.22 0 0 80
Továbbá Maruti Hycomat felszerelés amit rászorulónak ingyen átadok akár be is szerelem!
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.22 0 0 79
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.22 0 0 78

Maruti 800 bontásából eladó mindenféle alkatrész olcsón!

 

jano2@citromail.hu

06304604073

 

Írj e-mailt vagy hívj mert a fórumot ritkán nézem!

 

 

Ugyanitt 2 db. felnire szerelt nyári gumi és 2 db felnire szerelt téli gumi,szinte újak!
183 M Creative Commons License 2010.07.20 0 0 77

 

 Tisztelt fórumlakók!

 

Erre az INDEX oldalra először írok,egy sztoryt.

MARUTI  800-as kicsit 3 éve hajtom,előtte a páromé volt,tehát "ISMERJÜK" nagyjából egymást.

lassan készülődés az újabb műszakira,gondoltam kicsit "felújítom". Na ezt nem kéne tenni.

Ugye ilyenkor szűrők, karbi tisztítás,légszűrő,gyujtás-gyertyák-megszakító-pipa-elosztó fedél-és kicsit réginek ítéltem,gyujtókábel köteg lecserélve.

Ettől kezdve mint a makrancos csikó,egyenetlen alapjárat,gyorsitásnál "KÖHÖG" akkorákat rángat,hogy majd szét szakad.

Hajtóvadászat először fejből,aztán ide a fórumra,ezerrel végrehajtva minden tipp,de a rángatás ,ha szünt is kicsit (pl kisebb hézagok a gyujtásnál) alapvetően maradtak.

LELKEVAN! Mondtuk anno rádio-Tv javításkor,amikor a "fejre át" beköszöntött.És ekkor ugrott be az akkori alapszabály,vissza mindent ahogy volt.

Voila,a kicsi ismét kocsi!

Nagyon piszkálta a csőröm,csak nem fog ki rajtam, tehát egyenként ismét lecserélés,és próbaút.

Az első amit tetten lehetett érni, az új gyujtókábel köteg,sajna szénszálas (szerintem réz tán nincs is,szerelhető meg pláne),beraktam,motort indíts,sánta az alapjárat.Megvártam míg megforrt a melegben, aztán alapjárati csavarral minimalizáltam a fordulatot,sacc, úgy 450-550 körülire.Bal kéz hátam mögé,jobbal előszőr a trafó-elosztó főkábelt fogtam meg két ujjal, aztán sorba a többit,eredmény az 1. köcsögnél alig érződött a kakaó.Vissza a régi kábelt,megnyugodott az alapjátat,üresjárati ford. helyre, próba, rángat.

Szép lassan az új megszakítóra került sor,vissza a régit némi lapos tűreszelős igazítás után,(ÓH! BOSCH KULCS!) és csoda, NEM RÁNGAT A KICSI!

 

Na ezt nem lehet annyiba hagyni, tüzetes vizsgálatnál kicsi "ÁTÜTÉSI" folt a kalapácshoz menő vezeték,elosztóház felőli végétől ugy 1 cm-re.Hm!

Elő egy kis Tv nagyfeszültséget a lomtárból,és ime,ez biz áthúz.

A vezetéken valamilyen szövéssel készült cső,olyan mint a régi Warnish (ha jól írom) csövek,de ez nincs átitatva W.lakkal,ebből következik,hogy a szövés HÉZAGOS.

Mivel nagyon precízen pont akkora a hossza, hogy valahol biztosan test közelbe kekül,hát átüt.

Na így jártam,annyi a tanulság,hogy a PVC szigetelésűt érdemes venni.

Sziasztok,Bandi

 

jago1 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 76
Helo

keresek maruti fényszórót olcsón sofőr előtti kellene.

köszi
maruti800 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 75
Érdekelne a felni a gumikkal! Mennyiért adod és helyileg hol van? Köszi előre is!
vmx Creative Commons License 2010.04.20 0 0 74
4 db. felni,használható nyári gumikkal eladó,ha érdekel valakit ..........
detectoros Creative Commons License 2010.04.16 0 0 73
Maruti javitási könyv szkennelve cd lemezen 1300ft
érd:detectoros@gmail.com
hormy49 Creative Commons License 2010.03.29 0 0 72
Maruti 800-hoz kézikönyvet keresek, nekem viszont van Fiat uno-hoz könyvem.
T: 0630/2206238
nyugdijas-60 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 71
 Jó neked Te megvagy vele elégedve ezt én nem mondhatom el,92-es azenyém is,denagyo rátett aszivatóra!4éve van meg de sok szomoruságot okoz!
Előzmény: marutika37 (69)
marutika37 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 69
sziasztok nekem is 10 éve megvan marutim 92 es
nagyon megbízható autó.
sumosuzuki Creative Commons License 2009.01.30 0 0 68
Alkatrészekre árajánlatot kell kérni a Sumo Suzukitól.
Gyakorlatilag minden van Maruti motorfelújításhoz.
Előzmény: MastaDoC (67)
MastaDoC Creative Commons License 2009.01.26 0 0 67
Sziasztok!

Nem tud valaki egy Maróti féle kézikönyvet jutányos áron? :P
A boltokban ahol néztem 5000 Ft feletti árakkal találkoztam.
Most, hogy megszorult a főtengely egy komolyabb kiadás elé nézek sajnos. Bár szerelő húzza majd szét a motort, amit tudnék azért magam cserélnék/javítanék.
Bár lehet, hogy jobban járok, ha veszek egyet műszaki nélkül.

Köszönöm szépen a válaszokat!
tamasdoc@gmail.com
sumosuzuki Creative Commons License 2009.01.14 0 0 66
A sebváltó kar holtjátéka csak alkatrész cserével oldható meg, de ehhez szét kell szedni, és megnézni, hogy mi kopott ki. Kardánbox, és rádió tartó box kapható, 4.800 ft/db áron a Sumo Suzukinál.
Itt lehet megnézni a váltó rudazatot: http://eshop.homeip.net/suzuki/maruti/26.htm
Előzmény: Buszos49 (61)
Miki Gyál Creative Commons License 2009.01.04 0 0 65
A kondi volt a hiba. Engem jól megszivatott,mert az osztófedél mögött van eldugva. Ha nem ott keresed,akkor nem látszik. Egy zavarszürő kondi van a trafó mellett. Arra hittem,hogy az a gyujtás kondija,de később kezdett gyanus lenni,mert a negativ pólusra van kötve. Ekkor kerestem tovább és találtam meg a gyujtáselosztó mögött eldugva.
Miki Gyál Creative Commons License 2009.01.02 0 0 64
1993-as Maruti 800 3 hengeres. Elkezdett rángatni,majd leállt. Azóta nem indul. A gyertyáknál egyformán gyenge a szira,erősen szikrázik viszont a megszakitó érintkezői között. A motorból benzinszag jön,amikor kitekert gyertyákkal forgatom. Gondolom kondenzátor lehet? Van valami teszt amivel szűkithetem a hibaforrást? Tudom,hogy jó pár dologtól is lehet gyenge a szikra,de nem szivesen javitanám márkakereskedői stilusban. Ti:minden csere,amig meg nem javul,a hülye tulaj meg fizesse! Köszi a segitséget előre is. Bizom benne,hogy vannak még autószerelők!!!!
MastaDoC Creative Commons License 2008.10.16 0 0 63
Szia!

Engem érdekelne a könyv!
mastadoc kukac vipmail pont hu
zolee73 Creative Commons License 2008.08.17 0 0 62
Maruti 800-hoz könyv eladó.
Buszos49 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 61
Heló sziasztok.A Maruti sebváltójának mindegyiknek olyan nagy a holtjátéka?Az első nagyon kimegy az ülésig.Hogy lehet állítani rajta?Lehet e rá kardánboxot tenni.köszi.
doki177 Creative Commons License 2008.07.18 0 0 60

üdv aki tud segitsen ha tud

érdekelne miért van benzinszag a fülkében ha lehuzom az ablakotés a vezérmüszijjat hoogy kell cserélni,a spanolot hogy kell beállitani

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!