Keresés

Részletes keresés

Forcsi Creative Commons License 2004.11.20 0 0 240

Sziasztok! Akinek szüksége lenne a Hitman2 magyarosítására az megtalálja a

www.gamehunter.hu oldalon, a letöltésFPS/TPS játékok honosításain.

A hozzá való kód a sorozatszámok menüben.

Előzmény: john_milton (231)
Razor22 Creative Commons License 2004.04.11 0 0 239
Az lehet, de akkor nem kapsz Silent Assassin rangot a küldetés végén.
Én vigignyomtam úgy a középső nehézségi fokon, hogy minden küldetés végén Silent Assassin voltam.
A legnehezebben is csak azért nem, mert nem lehet menteni egyszer sem és állandóan kidobott desktopra...
Előzmény: Cinta (233)
Il Doctore Creative Commons License 2004.04.05 0 0 238
Sziasztok!

Tudom le vagyok maradva, de én még csak most jutottam hozzá ehhez a játékhoz.
Nekem is az a problémám, mint korábban másoknak, hogy kidob a desktopra XP alatt.
Tudnátok segíteni, hogy mivel is lehetett ezt a hibát orvosolni, illetve honnan lehet leszedni ami kell hozzá (link)? Itt vagy mailben, várom válaszotokat.
Segítségeteket előre is köszönöm!

D.

NoY Creative Commons License 2003.10.24 0 0 237
én sem értem...
Előzmény: Rigor (236)
Rigor Creative Commons License 2003.10.24 0 0 236
Most már minek?:) -ezt már ronggyá játszottam, ráadásul mindjárt itt a 3 rész.:)
Előzmény: NoY (235)
NoY Creative Commons License 2003.10.24 0 0 235
Szevasztok !

Játszik még valaki ezzel ? Igaz, hogy készül hozzá a magyarosítás ?

Rigor Creative Commons License 2003.04.02 0 0 234
Persze, de mégis csak teljes észrevétlenségben és egy szem lövés nélkül a szép...
Először bomba1 elhelyez a ball oldali csatorna részben. (csak fel kell mászni és rátenni a bombát- a kocsi pont a csatornafedő felett áll), aztán át a park előtti autóhoz, szintén a csatornán keresztül, bevárni a sofőrt aki megy brunzolni, altatót dugni az orrába, felvenni a ruháit, szép nyugodtan feltenni a bombát, csatornába vissza le, és vissza a motorcsónakhoz.
Előzmény: Cinta (233)
Cinta Creative Commons License 2003.04.02 0 0 233
a pétervári kocsi robbantós pályát meg lehet csinálni 1 golyó elhasználásával.
a toronyból ki lehet lőni 1xerre mind2 csávót egy lövéssel, és akkor még bomba se kell
Herold Creative Commons License 2003.03.25 0 0 232
Nem tudok róla, hogy lenne magyarítás.
Előzmény: john_milton (231)
john_milton Creative Commons License 2003.03.25 0 0 231
Sziasztok! nem tudja valaki véletlenül hogy honnan lehet letölteni a Hitman2 magyar feliratát?
Előzmény: Rigor (230)
Rigor Creative Commons License 2003.03.21 0 0 230
Ugyan, a világáborúsfogolytáborbólszökős filmekben is az őrök másodpercre pontosan kiszámított menetrendje szerint szoktak szökni a rabok.
De a valóságban sokkal kreatívabban lehet osonkodni/elbújni.
Előzmény: aabyssx (229)
aabyssx Creative Commons License 2003.03.21 0 0 229
A várakozás módszer és a térkép (inkább "radar") nézegetése nekem nem annyira szimpatikus. Jól meg lehet figyelni, hogy a NPC-ek előre, nagyon szorosan megadott útvonalon járnak, és attól szinte nem is térnek el. Ezt én nem szeretem kihasználni.
Természetesen pl. egy őrnek van egy környezete, amit figyel és abban járőrözik, de az (a valóságban) azért nem ennyire ismétlődő és determinisztikus (mint a játékban).
Előzmény: Rigor (228)
Rigor Creative Commons License 2003.03.21 0 0 228
Meg kell választani melyik helyen settenkedik le az ember (vagy még a fent kolbászoló őrök közül valakinek a ruháját le kell nyúlni, de az ugye túl egyszerű). Na szóval van valahol egy olyan lejárat aminek a végén arra a sarokra jut az ember, ahol épp két katona kínoz valami parasztot. Onnantól kényelmesen lehet sunnyogni, esetleg bemenni középre, és lekapcsolni a villanyt, stb., de többnyire a középső vizesárokban kell lapítani, amíg az őrök körbe mászkálnak.
Előzmény: aabyssx (227)
aabyssx Creative Commons License 2003.03.21 0 0 227
Még egy másik hely is volt, ahol elég hülyén jött ki a dolog. A sejk autóból kiszedése utáni pályán, ahol a föld alá kellett menni, egy hosszú lépcsőn. Ott a folyosó egyik végéből szedegettem ki az előző pályáról maradt sniper-rel másik végén lévő embereket és csak nagyon kis riadót sikerült elérnem. Pedig annak is van hangja. ;)

A katana jó dolog. Gyorsabb, mint a zongorahúr. De 47 egy kicsit jobban is érthetne hozzá, mer' nem mindíg sikerül egy vágásos halált összehoznia.

Előzmény: Rigor (226)
Rigor Creative Commons License 2003.03.21 0 0 226
Én végigcsináltam zongorahúrral+katana-val, - na azért nem úgy hogy ne vettek volna észre, lehetett szaladgálni a kertben. A padok közt elhelyezett emberek tényleg elég buták fentről például egyenként ledurranthatóak valami jó hangossal, a többi akkor sem néz fel, vagy mozdul meg.
Előzmény: aabyssx (225)
aabyssx Creative Commons License 2003.03.21 0 0 225
"Az utolsó pálya nem tetszett"

Engem az nem zavar, hogy mindenkit meg kell ölni (ez valóban teljesen ellentmond az eddigi felfogással, de SZVSZ nagyon ...ööö... kielégítő ;). Engem inkább az zavar, hogy hülyén néz ki. Én a hangtompítós 9mm-es, sniper-es sunyi, görény "ninja" típus vagyok. Az utolsót is így csináltam. Besunyiztam a "kuckómba", onnan pedig mindenkit sniper-rel szedtem ki. De ez előhozta a játék mesterséges intelligenciájának hiányosságait, ami a játék többi részén nem olyan szembetűnő. A templomban a rám állított embereket egyenként szedtem ki és elég hülyén nézett ki, hogy a többi sniper el sem kezdett keresni annak ellenére, hogy a szeme előtt lőttem át a kollégája fejét. De még az sem zavarta őket, hogy a .50-essel lövöldöztem a levegőbe.

Előzmény: Rigor (224)
Rigor Creative Commons License 2003.03.20 0 0 224
Nekem az fiatalabb jakuza likvidálása+jeladós pálya a kedvencem, sok sok lopakodás, és várakozással megcsinálható úgy hogy senki még csak egy picit se gyanakodjon, és altatni se kelljen. Először hátralopódzás, garázs első ajtón be, várakozok, hátsó ajtón ki, megoldással, aztán a kő mögött elbújás, körbesétálás, bent kőhal felvágás. És aztán rengeteg várakozás amíg az ember zavartalanul bejuthat a konyhába felszerelni a jeladót, és a mérgezett halat.
Az utolsó pálya nem tetszett, ez a hentelés (akárhogy is nézzük, mindenkit meg kell ölnünk) teljesen a játék szellemével ellentétes (ezen a ponton némi kiadói nyomást érzek..- minden olyan játék végén ami 3d-s és amiben lőni lehet, nagy nagy vérfürdő, vagy főszörny kell hogy legyen.)
Attól is idegbajt kaptam, hogy a játékot az utólsó pályát nem számítva egy-két lövéssel meg lehet(ne) csinálni (st.pétervár+autóbontós távcsöves lövés egy arab főmuftiba). Viszont például a repülőteres pályán a nyamvadt monitorba is muszály lőni, mert hiába suhogtatunk előtte tűzoltószekercét, nem törik el. Ugyanez igaz a következő pályán a kávéfőzőre irányított webkamerára is (amit ha tönkreteszünk, bejön a rendszergazda, akit elaltatunk, és felvesszük a ruháját), és szintén ezen a pályán a nagy üvegfalra.

Többen írták hogy az első pálya bajos silent assasin módban, pedig egy lövés nélkül meg lehet azt is oldani. Az egyik variáció, ha virágospostás ruhát öltünk, (hátránya, hogy egy idő után a postás felébred riadóztat) és így bejutunk a házba, ball oldali szobában megvárjuk amíg a megfelelő kombinációban mászkálnak a biztonságiak+ a don, aztán fel a don szobájába, golfütő felmarkol, ajtó mögött elbújik don hátulról agyonver (a hurokvetést könnyebben észreveszi, és óbégatni kezd). Aztán ismét őrkerülgetés, le a pincébe, meglepődés. Kifele jövet az garázs épülete körül lehet bujdosni, de meg kell figyelni az őrök mozgását, mivel egy szerencsés variációban a garázs mögötti ajtón a főútra juthatunk. Az átöltözés nélküli változatnál a bejutás ugyanitt történik, csak még több várakozással jár.

A várakozásról jut eszembe, némelyik pályán nagyon idegesítő, beleférne egy kis "idő gyorsítás".

Amit nem sikerült összehoznom az, hogy amikor a fő japánt kell eltenni láb alól, akkor az ablakon kiugorva meg lehet csinálni S.A módban az egészet, azaz anélkül hogy bárki észrevenne, és lövés nélkül. Csakhogy. Egy emelettel lejjebb van egy csinos leányzó akivel MR.47 korábban közelebbi ismerettségbe került, és megkér hogy ha már itt vagyunk, szöktessük meg. Namost, vele már nehezebben megy a csendben szökés, ám mégis, ha ügyesek vagyunk, a helikopterig el lehet vel jutni, azonban amint felugrunk és szállnánk be, valaki mindig ránküvölt. Igaz akkor is S.A marad, de 1 warninggal romlik az átlag!

perempe Creative Commons License 2003.03.17 0 0 223
Build 122 van, de sajna az intro után lefagy.

Van -e valakinek ilyen verziója?

perempe Creative Commons License 2003.03.17 0 0 222
Akinek még nincs meg a full cd:
http://warezmagga.asdfhost.com/
kaszi Creative Commons License 2003.03.14 0 0 221
külön mondják is, h "non-smoker"
nem lőhetsz előbb, mint hogy Mr. 47 kimondja, hogy "visible contact and positive ID".
hiába tudod, h melyik az, nem lőhetsz előbb, mert mission failed.
Előzmény: aabyssx (220)
aabyssx Creative Commons License 2003.03.14 0 0 220
"és asszem dohányzik"

Nem dohányzik, de iszik.

Előzmény: Herold (217)
Herold Creative Commons License 2003.03.12 0 0 219
Semmi gond nem lenne, ha egyesek nem feledkeznének el a térképről és a rajta található jelekről.
Előzmény: sunnyking (218)
sunnyking Creative Commons License 2003.03.12 0 0 218
jó látni hogy nem csak én vagyok olyan béna... :))
Előzmény: Herold (217)
Herold Creative Commons License 2003.03.12 0 0 217
Azért egy minimális angolnyelv-tudás nem árt. Vedd fel a Dragunovot a csomagmegőrzőből, és menj fel a hotellel szomszédos épület 3. szintjére. Onnan az ablakból lődd le azt az embert, aki zöld egyenruhában van, idősebb, és asszem dohányzik. Ha jól emlékszem, az ablak felől ül. Úgy lőjél, hogy senki mást ne találj el, mert akkor kezdheted elölről.
Előzmény: xxman (214)
xxman Creative Commons License 2003.03.12 0 0 216
Huuhh... nemtom miért nem leltem a leírásban. Lehet, hogy még most sem tudom, mi hol? Mindenesetre nagyon köszi a megoldást, mert már egy hónapja egy helyben állt a játék.

Atti

Előzmény: Gerenda (215)
Gerenda Creative Commons License 2003.03.12 0 0 215
El kell olvasni a mission briefinget. Ott irja,
hogy a fegyvert a metrómegalló csomagmegorzojeben talalod, ha jol emlekszem a 137-es rekeszben. A térkép jelöli is.
A tanácskozásról kell kilőni a pasast.
Lehet, hogy van alternatív megoldás, ha lekésed a tanácskozást, akkor még valami közelmenős megoldást említ a kapcsolattartó, de azt nem próbáltam ki.
Előzmény: xxman (214)
xxman Creative Commons License 2003.03.12 0 0 214
Sziasztok!

Elakadtam az elején egy Szt. Pétervárosos pályán. Szerintem ez nem az, amiről már többször is szó volt a klónommal. Itt valami "tanácskozás" zajlik egy épület első emeletén, és talán ki kéne végeznem valakit. Ha pisztollyal rontok be a "tanácskozásra" és bárkit is lelövök, rögtön vége a játéknak... de nem találok semmi más célt, illetve távcsöves puskát a szembe lévő épületben.

Tudna valaki segíteni, mit kell tennem ezen a pályán?
Köszi!
Atti

Herold Creative Commons License 2003.02.18 0 0 213
Hmmm...izé figyu, ez nem a Soldier of Fortune!
Persze így is lehet...

Az ürgére telepíteni kell a jeladót. Lehet külsőleg is, vagy belsőleg.

Végülis nem vesztettél semmit, mert ezen a pályán nincs jutalom az SA-ra.

Előzmény: sunnyking (212)
sunnyking Creative Commons License 2003.02.18 0 0 212
megcsináltam a követségeset is, meg most ezt az első japán pályát. utóbbin hívják hayamoto a pacákot. azt nem vettem észre, hogy szusit visznek neki, csak bementem, azt leszedtem a palit, azt' menekülés. tehát 3 percig se tartott :)) volna, csak észrevettem, hogy onnan még valamit meg kell szerezni a csávótól, sza' vissza kellett menni, az már kicsait bonyolultabb volt, de megoldottam.
Most a valley-nél tartok. asszittem hogy majd alul szépen elsétálgatok, de ott is tele van őrrel...
Előzmény: Herold (210)
Herold Creative Commons License 2003.02.17 0 0 210
A Hayamoto-házban az a lényeg, hogy a kiccsákó folyton szusit zabál. Először az egyedülálló tálat viszik be neki, másodszor azt, ami egy nagyobb tál mellett van.
Először a jeladót kell lenyeletni vele...
A szakácsot elaltathatod, de csak max. adaggal. De fehér ruhát az egyik szobában is találsz.
Előzmény: sunnyking (209)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!