A napokban ünnepli a BAUMAX Áruházlánc a 30. születésnapi évfordulóját,
mely alkalomból elhelyezett egy akciós termékeket tartalmazó 2006 08. 16-tól 2006 09. 26.ig érvényes újságot a postaládámban.
Örömmel láttam, hogy számomra is szerepel egy termék, melyet szívesen megvásároltam volna!
Ha valóban annyiba kerülne amennyiért hirdetik az ünnepi akciós újságban!
Ez az árucikk (Mini kamerás megfigyelőrendszer színes
-70-100 m hatótávolság
-kép- és hangtovábbítás
-négy csatornás
-bővíthető
-2,4 Ghz
-XX 70663044)
Melynek jól látható a fotókon is az
akciós ára 9990-Ft ra van meghirdetve az akciós újságban!
Az üzletben viszont
20-on valahány ezer forintra közel 30000-Ft ra taksálták!
Azt hiszem a két árat elég nehéz elírni!
Hát nagyon elszontyolodtam, majd háborogtam.
Felhívtam a Baumax Ügyfélszolgálatot - azt az információt kaptam, hogy elírás történt az újságban.
Szerintem pedig vásárlók megtévesztése történt! Mivel az elírásért valaki felelős!
Ha valaki reklámoz egy újságban meg kell győződnie, hogy a reklámozott termék megfelelő árral vagyon feltüntetve!
Ez az incidens a Budapest XVII.ker.Pesti úti Baumax Áruházban történt 2006.08. 31-én!
Az üzletben az eladók azt mondták, nem én vagyok az egyetlen vásárló aki örömmel rohant a születésnapi bulira akciós terméket vásárolni, majd koppant egy nagyot, mert több árucikk is megtévesztő árral van feltüntetve a szülinapi újságban!
Nem tudom , hogy van valamilyen jogszabály, rendelet mely arra utasítja ilyen esetben a szülinapos megtévesztőt, hogy a feltüntetett akciós áron adja el termékét a vásárlónak?
Ebben az esetben fennáll-e,? ”szerintem igen” az a rendelet,
mely ha jól tudom elő írja hogy ha két ár van feltüntetve egy termékkel kapcsolatosan akkor a vásárlóra nézve a kedvezőbbet kell alkalmazni!
Ebben a kellemesnek nem mondható szülinapi buliban úgy tűnik,hogy a szülinapos igen csak ügyel arra ,hogy sok ajándék pénzecskét kapjon!
HÁT ÉN INNEN A NETRŐL KÍVÁNOM ,HOGY AZ ILYEN ÉS EHEZ HASONLÓ SZÜLINAPOSOK MÁR NE ÉLJÉK MEG A 31. SZÜLINAPJUKAT
Másoknak kedves ünneplő vásárló társaim pedig csak azt javaslom figyelmessen nézzétek meg , HOL,mit, s nem utolsó sorban MENNYIÉRT akarnak rátok sózni!
Így a szülinapi bulin árakból kevert koktél iszogatása közepette!
Igen valószínűleg az 1212 megmondja, de nem gondoltam volna, hogy ha egy szolgáltatásról elovasom a tájékoztatót, akkor nem lesz benne az ára, vagy ha megnézem az árlistát, ott is csak a fix díjat találom. Egyébként már napirendre tértem a dolog felett, de álmomban nem gondoltam, hogy ma egy sima átirányításnál két kapcsolatot építenek. Ezt tk otthon is meg tudom oldani. Digifon szolgáltatás nélkül.
En peldaul logikusnak gondolnam, hogy amennyiben ez egy franko ISDN szolgaltatas 1 kozponton belul, akkor igenis ne generaljanak 2 hivast 1 helyett, hanem a szolgaltatas magaban az ISDN kozpontban valosuljon meg, es ne is kuldje ki az elso szamra, ahonnan el az atiranyitas.
"Hívásátirányítás során tulajdonképpen két összeköttetés felépítése történik egymást követően, melyből a második az Ön készülékéről indul, és az Ön által megadott végponton (hívószámon) fejeződik be. Ebből adódóan ennek az összekötetésnek a díja (percdíj és kapcsolási díj) Önt, mint a szolgáltatás megrendelőjét fogja terhelni"
Úgyhogy visszavonhatsz mindent.
Üdv.:
INfomaker egy volt Matávos (bár nem telefonos, hanem béreltvonalas)
Ez a topik azért jött létre, mert most speciel elképesztő mérges vagyok, és jogszerű bosszúra szomjúhozom. Azt szeretném, hogy ha valakit kvázi átvernek egy boltban, vagy egy szolgáltató cégnél átvernek, az ebbe a topicba be tudjon írni, és kulturált formában negatív reklámként ócsárolhassa azt a céget(névvel, címmel, stb.), amelyik átverte.
Sajnos ma vannak cégek, amelyek a fogyasztóikat teljesen zöldségnek nézik, és ezt meg is engedhetik maguknak. Szerintem az egyik legjobb lehetőség a felaprózott kisebbség számára, hogy szavát felemelve egy esetleges közös bojkottot szervezzen vagy egyszerűen csak másokat figyelmeztethessen, hogy ne sétáljon bele a csapdába.
A bevezető után álljon itt az én balekságom:
Történt, hogy lakóhelyet váltottam, és gondoltam a minél zökkenőmentesebb lebonyolítás érdekében a régi lakóhelyemre bekötött MATÁV ISDN vonal egyik számát (a háromból) átirányíttatom az új telefonszámomra. Az ISDN vonalhoz INGYENES átirányítás tartozik.
Előtte tájékozódtam a MATÁV (a cég) honlapján és szórólapjaiból, hogy mennyibe is kerül az átirányítás. Az átirányításnak fix havi díja van. Semmilyen más információ nem található. Persze gondoltam arra, hogy ha esetleg más körzetbe vagy mobilra irányítom át akkor a különbözet engem terhel, mivel azt nem fogja senki kifizetni helyettem. Én viszont egy sima helyi átirányítást szerettem volna. Még szerintem a központ is ugyanaz.
Telik múlik az idő, és másfél hónappal később szólnak az előző lakhelyemről, hogy valami gond lehet az átirányítással, mert ugyan senki nem telefonál arról a vonalról, de tetemes számla kapcsolódik hozzá. Én megreklamálom a MATÁV-nál, gondolván valamit elrontottak.
Két hét múlva kiküldik a részletes számlát, amin tételesen szerepel az összes bejövő hívásom, megfelelő értékben. Pontosan arról beszélek, hogy nem csak az fizetett, aki engem hívott, hanem én is ugyan úgy minden percet kapcsolási díjjal együtt. Persze először el sem akartam hinni, de aztán felhívtam a MATÁV-ot, és mondták, hogy természetesen az átirányítással az átirányított hívásokat is mind ki kell fizetni. Én csak azt az egyet nem értem, hogy miért nincs erről sehol semmilyen információ se az interneten, se a MATÁV hivatalos szórólapján.
Jogilag pedig egyáltalán miért lesz az én szerződésem része egy olyan díjszabási rész, amit soha előtte nem láttam, a figyelmemet nem hívták fel rá, és nem is rendeltem volna meg a szolgáltatást, ha ezt tudom.
A MATÁVNÁL A HÍVÁSÁTIRÁNYÍTÁSÉRT A FIX HAVI DÍJON FELÜL AZ ÁTIRÁNYÍTÓ IS FIZET MÉGPEDIG AZT A PERCDÍJAT, MITHA Ő TELEFONÁLT VOLNA, KAPCSOLÁSSI DÍJJAL EGYÜTT.
Remélem mások, ha ezt elolvassák nem kerülnek hasonló helyzetbe, vagy ha már benne vannak legalább nem meglepetésként éri őket a telefonszámlájuk.
Természetesen ezt a topikot nem csak a MATÁV szemétségei miatt nyitom, hanem mert mások pont ugyanilyen inkorrektek lehetnek.
Bárki, akivel valami hasonló dolog történt írjon bátran.