Keresés

Részletes keresés

sokpöttyök Creative Commons License 2002.02.01 0 0 3
A másodévesektől tudd meg, hogy mi(k) a húzós tantárgy(ak). Ezekkel foglalkozz év közben is, a többire elég lesz a vizsaidőszak.
Bacu Creative Commons License 2002.01.31 0 0 2
Hehe főiskola!

No ezzel én is így voltam. Jelenleg végzős főiskolai hallgató vagyok. Amikor középiskolás voltam én is azt mondogattam: no ha felvesznek, akkor mindig rendesen tanulni fogok és rendesen be fogok járni minden órára és így tovább...
(egyébként ezt minden félévkor megfogadtam, végül sose lett belőle semmi)

Elején kishíjján rá is faragtam, de aztán rájöttem a lényegre. Ami pedig szerintem az, hogy ZH-k előtt, nehézségi foktól függően pár nappal előtte kezdj el tanulni. Valamihez három nap kell, valamihez kettő vagy egy is elég.
Tapasztalataim szerint vannak olyanok akik végig bírnak ülni minden órát és végig is jegyzetelik, nos én nem ilyen voltam, vagyok. Viszont ezektől az emberektől lehet jó jegyzeteket szerezni. Ha viszont bennmaradsz órán, akkor már célszerű figyelni és jól jegyzetelni. Ez majd úgy is kialakul. Igen csak tanárfüggő a dolog. Valakinek jó előadásai vannak, de volt olyan amit ketten hárman bírtak csak végigülni (igaz ez már harmadikban volt : )))

Hogyan tanulj és mennyit? Szerintem erre nincs általános szabály. Igencsak suli függő is a dolog. Készülj fel azonban arra, hogy a vizsgaidőszak (szerintem) szívás! : ))
Túllenni rajta viszont hiperjó érzés!

Tomi13 Creative Commons License 2002.01.31 0 0 1
Az elöbb lemaradt a szöveg :(

Sziasztok!

Idén fogok éretségizni,és ha felvesznek akkor szeptembertől főiskolára fogok járni.Szeretnék tanácsokat kérni,hogy hogyan lehet hatásosan tanulni.Eddig mindig bemagoltam a tételeket,de így egy hét után elfelejtem.Valamint az érdekelne hogy mennyi időt érdemes tanulással tölteni,mert mostanában alig tanulok,viszont szeretném magam hozzászoktatni a rendszeres tanulához főleg a fősuli miatt.Tanácsaitokat előre köszi: Tomi