Mondjuk nem akarok itt nagy demagogiat csapni, de nyilvanvalo, hogy az embereknel a legfobb szempont jateknal, filmnel, zenenel:
1. Jol nezzen ki
2. Sokat reklamozzak.
Az hogy mennyi feeling, mennyi agy, mennyi aprolekossag van benne az lenyegtelen.
Vo. Lajcsi.
Egyetértek. Azok a játékkészítők meg, akik a jó sztorit és a kidolgozottságot : magyarán szólva MINŐSÉGI munkát tartják szem előtt, sorban mennek csődbe: Looking Glass, Sir-Tech, stb.
Szerencsetlen Ufoval amit muveltek... Az egybol csak a grafika hianyzott meg egy-ket dolog... Az UFO az egyik leghangulatosabb ilyen tipusu jatek volt.
Mondjuk ezek a folytatasok is ugy vannak, mint a filmeknel: ha mar ennyi penzt es energiat beleolnek, akkor miert nem lehet 2 nappal tovabb gondolkozni a sztorin (ugye ami a legolcsobb az egeszbol).
Megkockaztatom: a futo jatekok folytatasanak 90%-abol hianyzik a tortenet, meg a hangulat.
Folytattak valaha a BioForgeot??? Iszonyat zsenialis jatek volt...
Az AoW csak elso ranezesre hasonlo sajnos, koze nincsen a MoM komplexitasahoz meg ujrajatszhatosagahoz. Tenyleg nem ertem miert nem csinalnak belole egy masodik reszt.
Hova tunt ez a roppant kiraly jatek, amely bar a Civilization I-re hasonlit, de annal szebb volt es nagyon kiraly fantasy csata rendszere volt + komplex is meg minden!
Egyszeruen kiraly volt (Ezerszer vegignyomtam Impossible fokozaton Oh, bizony)