Sziasztok! Opel Astra g 2.0 dti(X20DTL)cserélt már valaki adagoló elektronikát? Egy csatis. Mennyire macerás,s tudd-e aztán rendesen kommunikálni az ecuval? Nem szeretném az adagolót levenni,s az egészet cserélni. P1631-es hibakód. A jármű nem indul. Nincs üzemanyag.
Nekem lenne egy kérdésem az itt jelenlévőkhöz ,de szeretnék meg kérni mindenkit aki hozzá szólna a témához ,hogy ne sértegessük egymást ki hogyan szerel stb.Mert az eber ide szaktanácsér jön ,vagy is segítégért és nem azért ,hogy azt olvassa otthoni tákolmányok ,meg nem kéne otthon tákolgatni aztán jó lenne minden köszönöm .
Na szóval a kérdésem a következő egyben a problémám is már egy jó ideje : van egy opel astra h 2008 1,7 cdti ,74 kw ,Z17DTH motorkódal rendlekkező autóm . csak nem akar be indulni semmilyen jelent nem mutat még hideg indításra sem. Hiba kódba nem írja ki hogy mi is az oka . Le volt cserélve benne már lassan minden ,mert mindenki tippelt már mindent , első sorban az volt a tipp,hogy az üzemanyag adagolló szelep nem nyit és az a ossz ,majd a magasnyomású nafta pumpa ,majd jött hogy a rail csőben lév ő nyomás szele itt az egész cső lelett cserélve , majd jött hogy az EGR szelep , volt vezérmő szíj csere is ,de minden úgy volt csinálva ahogy azt a szak könyv előírja ,tehát jelre állítva és csak utána lett le cserélve a vezérszíj , ja és még a gyújtás jeladót is vettem újat amit szintén mondtak ,hogy biztos az lesz a rossz , na szóval ez mind ki lett cserélve , de eddig senki sem tudta meg mondani mi a francért nem akar indulni az autó ???????? hát ez itt a nagy kérdés , szeretnék egy okos öttletet útmutatást kapni ,,,, mailben is el fogadom a válaszokat lcseh@azet.sk
Üdv! Hasonló jelenség van Fiat MJET 1.3 motornál. Főleg hidegen ingadozik az alapjárat. 130 ezer km után ki lett szerelve a részecske szűrő mert meguntam hogy folyton regenerálni akar. Azóta hidegen kék füst, majd ahogy bemelegszik megszűnik a füstölés csak égett olaj szag van. Azóta látványos a füstölés amióta a részecske szűrő ki lett szerelve és kiütve, gondolom ezért tömődött el folyton mert tele lett olajjal.
Traverz gyűrű lehet vagy valami más? várom javaslatát hol érdemes hibát keresni. köszönöm
Lehet hogy turbónyomás szabályzó. Ha lehúzod erről az alkatrészről a vákuumcsövet, és átrakod közvetlenül a turbóra, mindig maximumon fog tölteni. Ki kell próbálni. Ha sokkal jobban megy, ez volt a hibás alkatrész. De 3000/ford nál ne pörgesd tovább mert túltölt és vészüzemmódba rakja magát. Visszaveszi a gázolajat az adagoló és lelassul hogy megvédje a motort. Ilyenkor sincs semmi baj csak félre kell állni és újra indítani a gépet. Fél évig így jártam vele. 140 km/h ig nem volt baj. Azóta már kicseréltem.
Egy opel astra g tulajdonosa vagyok aminek a motor kódja y20dth és olyan problémába ütköztem, hogy motort kellett cserélnem viszont a csere után az autó lomha, 110 km/hnál gyorsabban meg nem hajlandó menni, semmilyen hibakódot nem ír, az egr szelep tökéletes az volt első amit átnéztünk esetleg valaki ütközött e hasonló problémába vagy van e valamilyen ötletek mi okozhatja a problémát?
Sziasztok, egy érdekes kérdéssel szolgálnék opel astra Y17DT az alig akar konkrétan lefulladni bármitől is, ugyan ez a CDTI változatban ami H Astrában van 110LE úgy lefullad gáz nélkül mint annak a rendje, ez miért lehet?
Jó Napot! a minap vettem egy Opel B2 vectrát. Az lenne a bajom,kérdésem,hogy mentem hazafele,és teljesen elfüstölt a motor azonnal leállÍtottam,de ment tovább a motor. Mi történhetett vele,és mit kell vegyek hozzá?
Sziasztok.Nekem olyan gondom van hogy februarban 1" kedves"ismerősömtől megvásároltam költségmentes, folyamatosan szervizelt, 2004 evj 2.0 dti motoros astrat.. A jelenseg kb 1 honapja kezdődött, inditás után kb 10 masodperc leállt az auto, többszöri proba utan sem indult, elhuzattuk autoszerelőhöz ahol ki is derült hogy fekete a gazolaj... Szűrőcsere, leengedtek az üzemanyagot, légtelenités stb... Az auto szuper... Kb 1 hét, ugyanaz a probléma, a szerelő kicsit idegesen hogy mi a franc van, lehet nagy a baj de nem tudja vallalni csak 3 het mulva... Autot elhuzattam masik szerelőhöz, ahol kiderült hogy korom fekete a tank, kannazgattam e valahol, mondtam én nem, az előző tulaj lehet,, es kiderült hogy kannázgatott de nemvolt soha semmi gondja... A munkát elvegeztek, tankcsere, szűrő, gázolaj leenged, stb, kész az auto... Megnyugodtam hogy ennyi volt,, de sajnos eltellt 2 hét és ugyanaz a jelenség, az auto beindul, de par masodperc es és leáll az auto,, többszöri inditásra beindul, es szépen ketyeg, de eltelik par ora és ugyanaz a jelenség,, ha gázt adok akkor átesik a holtponton es nemáll le,, de idegesit nagyon hogy mi lehet,azt hogy lelevegősödik azt nem hinnem.. Köszönöm a segitséget, hátha valaki tud valami okosat... :)
Szia én is vettem nemrég egy astra 2003-as 1.7 dti-t, nekem rángatott erőtlen volt 900-1700 között illetve pályán végsebesség 120 többet nem ment és check engine is bejátszott szervízben az üzemanyag adagoló szenzort cserélték azóta jó, + üzemanyag szűrőt cseréltem. De amit írsz hogy csak egy magasabb fordulat után jön meg a kraft az nálam is ilyen...
Segítség kellene... Egy út során egyszer csak feljött a chek e. Ha gyorssitok eltünik elindul az autó kb 5-10 másodperc. leveszem a gázról a lában visszajön.A vákumcsöveket átnéztem a vákumkapcsolokat nem tudom lehet e tesztelni. Az EGR jó ki probáltam a pillangókat nyitó vákumkapcsoló jó.A turbónál a turbót inditás után rögtön behuzza ahogyan kell.Több hibakód volt már de ezek az utólsok. valakinek javaslata ötlete? mellékelem a kódokat. A vákumnak mekkorának kell lennie amugy mérve?
Sziasztok! Y17DT Isuzu 1.7 diesel a motor.. NINCS TURBÓ!:( Reggel hazajöttem melóból jól jött, semmi gondja..most délután vinném a gyereket a dolgára és a turbó nem megy...nincs gyorsulás... 1700-2000 közt a turbó meg sem nyekken... A problémám az, hogy nincs motorkód sem, nem jelez:(... Légtömeg mérőre gondolok, mert egyik nyáron már szarakodott, de akkor rögtön dobott kódot, illetve el el kapta és ment utána már...most nincs kód:((( Valami 5let srácok?:)
Először is töltsd fel az akkut. Hidegebb a motor, az olaj, lehet hogy nem elég gyorsan tekeri. Én is észrevettem ha nem megyek messzire vele, és többször indítok akkor nehezebben indul. Gondoltam már venni kell bele télire egy új akkut.
Van egy 2007-es 1.3 CDTI motoros opel Astra H-m és nemrégiben jelentkezett egy olyan hiba hogy reggelente nehezen akar indulni teker a motor de nem akar csak a második vagy harmadik ráindításra (van hogy hamarabb is), ez a hiba csak a reggeli indításnál áll fenn, vagy néha ha mondjuk reggel leállítom és csak este van indítva kicsit nehezen indúl de akkor hamarabb. Remélem tudtok segíteni. Előre is köszönöm!
Sziasztok!1.7cdti opelemmel olyan baj van,hogy amikor gyorsítok kivilágít a kulcslámpa egy darabig erőtlenebb,egy kis idó után elalszik a lámpa és megy mint a pusztulat.Járt már így valaki?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy 2004-es opel meriva 1.7 DTI isuzu motoros autónál, mi okozza azt a jelenseget, hogy ha tartosan 120-130 körül autózok, akkor olykor letilt és a kipuffogóból fekete dízel koromfelhőt lövell ki. Ha leengedem 110 körülre és újra nyomom neki nem mindig csinálja ezt. Ilyen sebességnél 3000-3500 a fordulatszámon. Valaki valami megoldást tud javasolni?
Sziasztok ! Egy kis segítséget kérnék ! van egy opel movanóm amivel az a problémám ,h nincs töltésem, új a generátor és az ékszily és mégsincs töltés. Mi lehet a gond ? Előre is köszi !
Tulajdinosa lettem 1hete egy 2000es évjáratu isuzu motoros 1.7 dti opel astra g.-nek...
Az autó jó állapotú, minden működik rajta, egy furcsaságot tapasztalok...
Amely a következő!
Inditás után gázadásra csak pár mp elteltével reagál, nyomom a gázt tolatás közben és majdnem lefullad... nagyobb gázadásnál felpörög a motor és teszi onnantol a dolgát. ugyanez menet közben... megyek vele országúton, egy szinten tartom a sebességet, oda lépek neki, és az autó nem indul meg... eltellik 1-2mp és utána kezd el húzni csak.. de ez észrevehető városban is 40-50-60km/óránál is... szoval minden fokozatban képes ezt produkálni... nemsokára viszem egy szerelő ismerőshöz aki megcsinálja az olaj és vezérlés cseréjét, kicseréli a szűrőket, stb...
Elképzelhető hogy gáolajszűrő cseréje megoldja a problémát, vagy jelek szerint mélebben keresendő a hiba? Semmi check lámpa, semmi nem világít, egyedül annyi van, hogy indítás után az olajnyomás jelző lámpa kb 3-4mp után alszik ki....
Ahogy olvasgatom a fórumot, a vezérlő elektronika hibája más tüneteket produkál... gyorsításnál még annyi van, hogy néha, elég sűrűn azt veszem észre, hogy gyorsúl az autó, de nem szabájossan... gyorsul, és amikor átlép egy ponton, akkor mégjobban megindul.. nem tudom... dugulás lehet? Vagy mi? Alapjáaton, fixen egy tempóval utazva semmi problémát nem tapasztaltam...
Sziasztok. Van egy Opel asztra h 1.7es dízel Z17dth és az a problémám hogy hidegen nagy nehezen beindul de melegen egyáltalán nem indul. Mi lehet a baja? Két szerelő már nézte de nem tudja mi a baj.
Sziasztok!Astra1.7cdi autómmal mentem,normálisan szuperált egyszer csak kivilágított a szerv.kulcs lámpa,teljesítmény csökkent,megálltam motort leállítottam.Késöbb elindultam,lámpa nem világított és rendesen ment tovább.Valaki járt már így?
Olyan problémám lenne a motorral, hogy induláskor erőtlen, ég a check-engine, majd bemelegedés után át tud „kapcsolni” az ECU, ha tempósan tudok vele menni. Olyan 1 percig kell 2.500-ös fordulaton tartani 5.-ben 110-el majd ránt egyet és megvan ismét az összes ló. Ha leállítom kezdődik előröl. Viszont, ha nincs meghajtva (2500 rpm alatt üzemel), akkor sosem kapcsol át, több 100 km után sem.
Nem füstöl, alig eszik, nincs vele baj csak néha kellemetlen, ha sietni kellene.
Alábbi helyzet áll fenn y1.7dt isuzu mocival (Corsa C)
Párnapja úgy váratlanúl meg leállt,majd újra ondításnál beindult,de nam ment már csak kb 100m-t .mivel elég kevés üzemanyag volt benne,vettem a kutnál és bele tettem.
Az nap este nem indult már el,de más nap reggel pöcc röff ,ment is 1.5km-t.Azóta nem indul.
- üzemanyagszürő cserélve
- adagoló és a szürő közt toldva volt a cső egy gumi csővel,teljessen falssot szívhatott,meg javítottam de hosszas proba után sem indúlt.
- Vettem egy kézi légtelenítő pumpát be tettem a szűrt csőbe teljessen tele a rendszer,de kb összesen 5perc indítózás után sem indúlt.
Ac pumpa helyén is szűrve van az üzemanyag,ez a szürő patyolat tiszta.
Mit nézzek még meg?
Szerelőkkel beszéltem egyik 160000-ért csinálná meg,irreális...
Másik korrektebb 30-80 ig beszélt.
Adagolo vezérlés esetleg adagoló?
Van egy 0380 as hibbakód ez az izzitó gyertya körüli gond.(nem néztem őket..