Akkor felhozom ezt a roppant forgalmas topikot... :-)
Az ex Vespa PX robogóm Polini 150cc tuninghengerrel, ami fúrva lett 200cc-re kontra Suzuki Sedan, 90-ig a Vespa volt elöl 2 motorhosszal. A haverom mérges volt utána!
A TS250/1 -nek asszem mar majdnem ETZ blokkja van, es megy az azert rendesen. Szerintem az MZ lekeni az autot. En gyorsultam az ETZ-mmel ( 280-ra furva, lekonnyitve, kompresszio novelve ) es a 2000-es Porsche 924-nek 100-ig 2-3 metert adtam, tobbszor is, a Porsches srac nem is nagyon orult. :-) Egyaltalan nem eselytelen, mar a szeria 250-es is lazan lever egy 1.3-as autot. De ha ugy nezzuk akkor mondjuk a Lanos 75Le es 1 tonna vezetovel -> 13.3 kg/le , Mz vezetovel kb. 200 kg -> 11.1 kg/le De a motor vezetojen nagyon sok mulik, ha nem tud startolni akkor kampec mert ugye az MZ nem tul nyomatekos, ezert elegge ugyesen kell csusztatni a kuplungot. En az MZ-nek drukkolok. :-)
komoly fogadás van a dolog mögött.
a többség szerint az mz esélytelen de találtunk egy mz-s oldalt az extrán ahol az van hogy a ts 7,8alatt van százon
ez mondjuk egy picit vadnak tűnik azért