Találtok itt mindent: szép nagy képeket, kompozíciókat és különleges kertészeti megoldásokat (lépcsők, padok, hidak, tavak, stb.) több stílusban: angol tájképi kert, mediterrán kert és japán kert.
(Hangsúly a nagy képeken volt, ezért lehet, hogy többet kell rá várni ha nem elég gyors a neted.)
Hogyan tudnám a honlapomat ismertebbé tenni? Teljesen amatőr vagyok, a neten találtam egy oldalt ami erről ir, igyekeztem betartani. Több kertészeti oldalon van rámmutató link (és nálam hozzájuk) van olyan is, hogy a kereső azt a kertészeti oldalt hozza ki ahol link vagyok, de az enyém valahol hátul ballag.
Válaszom általános jellegü és múltkor kicsit indulatosabb is voltam, hiszen angyal létemre azért én is ember vagyok. Ha eltávolítjuk az indulatos kirohanást, akkor mondanivalóm lényegét tartom. Elégedetlen vagyok a kertészeti kultúra online jelenlétének alakulásával. És ne gondold, hogy én nem teszek semmit, csak prédikálok! Üzemeltetek egy két oldalt.
Én csak röhögni tudok ezeken a linkgyüjtögetö oldalakon! Legalábbis azokon, akik pénzt kérnek érte! Gyerekek! Ezúton is üzenem nektek, hogy egy két hülyénél többet úgysem fogtok felhajtani! Inkább keressetek egy jó melóhelyet, mert ebböl kényelmesen megélni nem fogtok. Rengeteg ilyen oldal van már és egyik se ér szart se. A kutya sem látogatja. Csinálni kell egy tisztességes weboldalt, és nem félórás Flash (Trash) szarokkal és mindenféle szánalmas presztízs növelökkel, hanem ami tartalmazza lényeget, regisztrálni a keresökben, és ha a Google az adott oldalt az elsö tíz között dobja ki, akkor sínen van az ügy és semmi szükség olyan léhütöknek fizetni a semmiért aki csak jól levesz. Bennünket minden másnap felhív valami Okoska Törp, hogy pengessünk le neki x összeget és majd ö jól megreklámoz minket. Röhög a vakbelem.
Én is hallottam a Kertinfo címről. Engem egy kicsit szívenütött.