még a végén azt gondolja attigirb, hogy szervezkedünk ellene, pedig ez nem igaz.
mondjuk mi meg barátok vagyunk, s ebből azért ered néhány dolog (a hasonló értékítéletre gondolok).
ha te nem így gondolod, akkor húzás a havamról !:))
ne hülyéskedj !
miért nem mindegy ? megjegyzem, az embereknek általában az a reakciója, ami neked, csak hát ki szeret a tömegbe tartozni ?
én semmiképpen sem.
képzelem, mit gondolsz az ezer éve nem láttalak mondatról (feltételezem, hogy következetes vagy).
Úgy látszik egyébként valami slágertémába tenyereltetek, mert a fentebb említett idézetet a csütörtök esti Zárórában hallottam, ami a reklám erejéről szólt, de csak az utolsó öt percet láttam.
A következő konkrét reklám pedig, amin összekaphattok: A lila tehén
A napokban hallottam, hogy Ogilvy azt mondta, a reklámköltségek 50%-a kidobott pénz az ablakon, csak nem lehet tudni, hogy melyik ötven százalék. (Nem tettem idézőjelbe, mert valószínűleg nem pontos az idézet)
Ebből is látszik, mind a kettőtöknek igaza van, attól függ melyik ötvenszázalékról beszélünk.
nnna, én is vmi ilyesmire gondoltam. mármint hogy nem szabad túl jót csinálni, mert a tömeg nem fogja megérteni és értékelni.
ez persze nem teljesen igaz, mert szerintem a heineken reklámok még az egyszerű embereknek is tetszenek.
engem csak az idegesít, hogy az istenadta nép miatt szívok.
mindegy, ezennel én kiszállok a reklám témából, mert sajnos teljesen mindegy, mit okoskodunk itt össze.
még egy dolgot kérdezek: milyen márkájú az arckérmed vagy vmi ilyesmid ?
Valahol igazavan TNG-nek abban, hogy mindkettőnknek van igazsága. Tényleg elér hozzád az infó amiről tudni akarsz, csak mikorra-ezt gyorsítja fel a reklám..És én ezt az egy tulajdonságát tartom pozitívnak. Egébként alapvetően elutasító vagyok a reklámokkal szemben, én is úgy állok hozzá, hogy mindegyik hazudik - de szerintem az alapinfót nem torzítják el: így néz ki, ez a neve, és ez-ésez az alapfunkciója. Ennyi. A többi meg nem érdekel.
Egyébként a CD-reklám: rajta volt a CD borítója, meg hogy megjelent LF + bandája új lemeze. És tényleg fogalmam sincs, hogy kia adta ki, meg mi a címe. LF mevére figyeltem fel. A könyvről meg időben tudtam, hála a könyvismertetőnek (((c:. Kicsit később is eljutott volna hozzám az infó, ahogyan én is tovább adtam.
A reklám nem egy szórakoztató műfaj...
Ált. vannak elképzelések arról, hogy milyen a célközönség, arra kitalálnak vmit. kitalálják az "alaphangulotot" aztán megtervezik az egész kampányt...mikor hol nyomulni, mennyit stb viz. elemek, slogen, klip stb. Aztán mikor a kampányok agyes álllomásai bekövetkeznek akkor a marketingfavágók megrendelik a megfelelő helyeken a "részletek kidolgozását" megcsináltatják az újsághírdetéseket, rendezvényeket, tv, óriásplakát, kirakati/autó-ragacs stb. Mindegyiknek ugyanarra a sémára kell készülnie, mert a strtégia ugye, de ez alól is vannak röhelyes kivételek :-). Aztán miután elkészülnek az első tervek még finnyognak még módosítgatnak és már kész is. Ált. idő sincs rá, hogy rendesen megtervezzenek valamit, megaztán fölösleges is, úgyis a sematikusat szeretik amit már megszoktak. Saját tapasztalataim szerint, ha jó a feladat, van rá idő, ötlet, tud csinálni az ember kb 3-4 kidolgozott tervet, de oda kell adni 10-et, hogy meglegyenkilóra. Szinte biztos, hogy a megrendelő az alsó harmadából választ és azt lúgozza tovább.
A határesetek a legbiztosabbak. Az igazán jó dolgok valakinek nagyon bejönnek, másoknak nagyon nem. Hatékonyságra megy...
Halljuk!
Képes vagyok úgy átBKVzni a városon, hogy fel sem nézek a könyvemből. De ebben tényleg nem vagyok célszegmens. - Nem úgy kezdődött vlen, hogy xxxrecords megjelentette LF legújabbb...
Ha valamiben érdekelt vagy, ismered azokat is akiknek köze van hozzá, miért nem tudsz időben róla? Ez nekem magas egy kicsit, de mindegy is. Akármilyen kis példányszámban is jelenik meg valami, annak is van saját csatornája, ahol megtalálod. Tudom én, hogy Vavyan Fable uralja a kirakatot, azért mondtam, hogy a megfelelő címszó alatt, ok azt is kellett volna, hogy a megfelelő boltban... Egyébként ebben sem vagyok célszegmens asszem sosem rágnám át magam rajta, de nem láttam, hogy mennyire reklám... a Gólyavári Esték programját is leközlik az Élet és Tudományban mégsem reklám.
"És azt hiszem nekem hiába beszélsz órákat a klaviatúráról, ha engem a monitor érdekel (tudod, célszegmens), esetleg ha valami monitort helyettesítő termékről beszélnél (tudod, a marketing nem terméket, hanem szolgáltatást kínál...) akkor talán nem szakítanálak félbe, hanem odafigyelnék rád..." Ha a monitort helyettesítő eszközről beszélnék, annak tenném ki magam, hogy állandóan összehasonlítgatnád magadban a monitoroddal, és nemhogy eltűnne, folyamatosan a szemeid előtt lebegne még akkor is amikor már abbahagytam a szövegelést.
Mielőtt elkezdek a klav-dról beszélni, még val. nem vagy benne érdekelt, de mivel uannak a dolognak a velejárója, mint a monitor, nyílván érdekeltté tehető vagy abban is. Tudod... szolgáltatást. Egy szóval sem kell megemlíteni a monitorodat, bőven elég kedvet csinálni egy új klaviatúrához - majd Te meggyőzöd magad - vagy mást - hogy fontos.
Az Audi attól, hogy nem futja rá még felsőközép. Elsősörban az ára meg a neve nem középkategória.
Dolgozom még.
Ezt TNG-től kaptam az MC topikon (Tier, ezt vedd meghívásnak!):
"végigolvastam a havas topikodon az attigirb-bel folytatott vitátokat.
nem írok oda, majd csak akkor, ha vki kihív.
ezért írom ide a gondolataimat, röviden, mert szerintem már unjátok.
érdekes, hogy így el lehet vitázgatni a reklámokról. a poén az, hogy vmennyire mindkettőtök álláspontját megértem.
azt már írtam, hogy szívem szerint az összes reklámot betiltanám, ugyanakkor elismerem, hogy néha hasznom származik belőlük.
az ok, hogy reklám nélkül is előbb-utóbb eljut hozzám az info, NA DE MIKOR ?
annyira felgyorsult már minden, hogy sokszor nincsen időm kivárni, amíg vmelyikőtök felhívja a figyelmemet a heineken magnumra.:)))))
Az a szörnyű, hogy nem én nézlek hülyének, hanem Te csinálsz magadból hülyét. De legalább nem dolgozom hiába :-)) Most érzem csak igazán, hogy nem lopom én a pééénzt! Igenis, VAN értelme! Úúúgy legyen.