Remélem, hogy nem off a téma. Érdekel valakit egy Ferrari könyv? Nem magyar nyelvű, hanem német, angol és olasz. Mail publikus. Személyesen Tatán vagy Budapesten megtekinthető.
Nem vagyok egy különösebb Ferrari rajongó, de most szombaton láttam egy ZÖLD(!) rendszámos piros F50-est Budáról Pest felé ment, előttem két-három kocsival. A Szabadság-hídnál ment át az alagúton én meg kicsivel mögötte. Ő előbb beért és elkezdte tolni neki. Olyan hangja volt, hogy az alagúttól 10-15 méternyire nem hallottuk egymás szavát hárman a kocsiban. Először az Attila úton szemben álltunk egymással a lámpánál majd egy irányba kanyarodtunk. Kár, hogy az a pár kocsi köztünk volt. Utána félre húzódot a körforgalom előtt (gondolom tájékozódott) majd magam elé engedtem arra a pár másodpercre, mert én a Tabán felé mentem tovább, az F50 pedig átment a Szab.-hídon.
February 24. 80 degrees. Palm Trees. F50. Violent Acceleration. Searing engine noise.
I feel like I was just in Ferris Bueller's Day Off. Damn, this was a good day.....
Hali!
1 élményemet akarom megosztani veletek azért írtam ide:
Aki vasárnap du-án 4 körül járt a Kis Ferenc tér környékén Bp-en (11.ker.) annak nem mindennapi látvány tárulkozott elé.
CSONT ÚJ RENDSZÁMNÉLKÜLI MARANELLO!!!
Esetleg tudtok róla, hogy vajon ki vehetett ilyet?:)
A motor lökettérfogatát 5,5 literről 5,75 literre növelték, szóval tőzsdés kifejezéssel élve az 500-as lélektani határ fölé emelték a teljesítményét (pontosan 515 LE-re).
Kapott egy opcionális szekvenciális váltót, adaptív felfüggesztést, erősített fékrendszert, könnyebb felniket és némi face-lift-et.
Vazz! Ferráris képeket kértem, nem egyik-jobb, mint a másik. Hiddjétek el nekem, hogy mind a Porsche , mind a Ferrári (stb.) tudna ennél jóval erősebb és kitűnőbb autókat gyártani, de minek. Nincs akkora rivalizálás a két márka között, mint azt itt leírtátok. Egészséges mértékik van, de a két márka tiszteli egymást!!!!
Ugyhogy kuss, aztán képeket ide a topikcímben feltüntetett autómárkáról, hogy aki szereti az egy helyen tudjon gyönyörködni bennük. A a Porsche -t szereti az csináljon egy topicot, rakjon bele egy csomó képet, meg adatot, még én is átmegyek megnézni, mert szépek jók, és szívesen elszégyenkeznék bármelyikkel amelyikben nem VW-motor van.
Vazze, már ebbe a topicba is bele kellett írnom ennek a népautónak az ismertetőjelét, mindjá szolok a moderátornak, hogy törölje ki a topicot, hogy újrakezdhessük.
Nagyon jó a GT3-as, de nem jobb. Meg vagyok győződve róla, hogy a legtöbb pályán gyorsabb a Ferrari 360M.
180 mérföldnél 180 kg a leszorítóerő a hátsó tengelyen (szárny nélkül), nem rossz, tudva azt hogy a GT3nál hátul a szárnyakkal is felhajtóerő keletkezik, 250 felett könnyűvé válik a kormányzás, és instabil lesz!!! Továbbá a Ferrarinál ott van az előnyösebb középmotor, és 40 LE plusz (igaz 40 kg plusz súllyal).
Az F60 kb. 600 LE-s lesz. Ha minden igaz, a leggyorsabb sportautó lesz... A Bugattinál is, kivéve a végsebességet. Végsebesség helyett kap leszorítóerőt! :-)
1100-1200 kg, és 7 sebességes szekvenciális váltó is elég jól hangzik.
sziasztok!
nálunk tegnap volt egy a véradásra buzdító kis road show. ennek okán, máig nem értem miért, de meghívták városunk menőit, hogy kiállíthassák autóikat. az eredmény 12 911-es, 1 lotus esprit, néhány venturi,1 csodaszép ac Cobra és 8 gyönyörű FERRARI. Mondial , testarossa, 512, maranello hogy miért nem értem, de nagyon élveztem, amikor túráztatták a vasakat:)
Tom
Az biztos, hogy mondjuk a Boxster, Carrera változatok és a Ferrari 355 vagy a 360 Modena közül valamelyik Ferrarit választanám!
De a Turbo, GT3, GT2 az nálam a nyerő.
Kimondom: a Ferrarik is kib*szott jó gépek. Egyetlen negatívum az iszonyú magas fordulatszám. De most magam ellen beszélek, mert a Porsche Carrera is kipörgethető 7200-ig, sőt a GT3 még 8000-ig is. Egyedül a Turbo-modellek nem nagy fordulatúak.
A Ferrari és a POrsche egészen másról szól. Ferrari az nagyon sportos, hangos autókat gyárt kemény futóművel, míg a Porsche halkabb, visszafogottabb, az elektronika által vezérelt autókat gyárt. Kivéve a GT3, GT2.
ZolikA:
Igen azt a hülyeséget én is olvastam: "Egy Audi ami Ferrartikat regelizik" Tiszta hülyeség!
Amúgy nekem tetszik egy pár Ferrari: 360 Modena, 550 Maranello, F50 (azt hiszem nincs is több)
Mondjuk az új F60-as nem tetszik.
Tényleg 400 km/h lesz a végsebessége, és 3 másodperc alatt fog gyorsulni 100-ra?
A Porsche 980-asról pedig megtudtam, hogy csak egy Porsche rajongó képzeletének a szüleménye.
Na Mindegy ott van a Carrera GT.
Böngésztem a netten és találtam egy 800 lóerős Ferrari 550 Maranello-t, két darab turbófeltöltő volt a mocijára ráaggatva.
Gondolom "független" szakértök hozták ki ezeket az eredményeket !
Amugy nem mondtam hogy a Ferrari mindenben a legjobb ! A független szakértők szerint az Audi RS is jobb a F360-asnál ! Caca ! Én meg hülye vagyok ! :-))))))
Szerintem ha tesztről lenne szó akkor a Forma1-ben is egy német márka nyerne és nem a Ferrarik ! Mindegy ! Teszek rá ! :-)))
ZolikA:
Gondolom tudod, hogy a 360 lóerős Porsche 911 GT3-mat győztesen hozták ki a 400 lóerős Ferrari 360 Modena ellen.
Más: Azt tudod, hogy egy idejig a Porsche 911 GT3 tarotta a csúcsot a Nürburgringen (7 prec 56 másodperccel) a szériagyártású sportkocsik között. (és persze a Ferrari-k előtt végzet)
Most pedig 7 perc 46 másodperccel a Porsche 911 GT2 a király. (széria sportkocsiknál)
Na csá
OK ! biztos igazad van ! Gondolom nem gyári tragacsa a Porschenak , de hát nem ez a lényeg , hanem az melyik gyárnál van komolyabb technika és szomoruan kell közöljem veled hogy ez a Ferrari .
A Tipo 158 (Alfetta) nem Ferrari alkotása. Bár az elején még a Scuderiát bízták meg a kis, voiturette osztályú autó elkészítésével, végülis az Alfa Corse építette meg, mert 38-ban bekövetkezett a nagy szakítás. A projekt egyik vezetöje Orazio Satta Puliga volt, az Alfa késöbbi fömérnöke, majd vezetöje.