Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1014 007 Creative Commons License 2019.10.21 0 0 57

Üdv.

 

 

Remélem, hogy nem off  a téma. Érdekel valakit egy Ferrari könyv? Nem magyar nyelvű, hanem német, angol és olasz. Mail publikus. Személyesen Tatán vagy Budapesten megtekinthető.

nickwarren Creative Commons License 2002.11.04 0 0 56
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
nickwarren Creative Commons License 2002.11.04 0 0 55
Hali,

van egy eladó Ferrari polár pulóm. Nagyon szép, jó anyag, hímzett logo, kellemesen meleg. Gyűjtöknek, ferrari fanoknak, karácsonyra vagy amit akartok.

nw
yahel@index.hu

HuG Creative Commons License 2002.09.17 0 0 54


_DNS_ Creative Commons License 2002.09.03 0 0 53
Azért Budapesten se lehet látni ilyen gyakran:


Bocs ha nagy lett.

Photo by DNS

HuG Creative Commons License 2002.07.09 0 0 52















BanditV8 Creative Commons License 2002.05.28 0 0 51
Hi all!

Nem vagyok egy különösebb Ferrari rajongó, de most szombaton láttam egy ZÖLD(!) rendszámos piros F50-est Budáról Pest felé ment, előttem két-három kocsival. A Szabadság-hídnál ment át az alagúton én meg kicsivel mögötte. Ő előbb beért és elkezdte tolni neki. Olyan hangja volt, hogy az alagúttól 10-15 méternyire nem hallottuk egymás szavát hárman a kocsiban. Először az Attila úton szemben álltunk egymással a lámpánál majd egy irányba kanyarodtunk. Kár, hogy az a pár kocsi köztünk volt. Utána félre húzódot a körforgalom előtt (gondolom tájékozódott) majd magam elé engedtem arra a pár másodpercre, mert én a Tabán felé mentem tovább, az F50 pedig átment a Szab.-hídon.


February 24. 80 degrees. Palm Trees. F50. Violent Acceleration. Searing engine noise.
I feel like I was just in Ferris Bueller's Day Off. Damn, this was a good day.....

Ez biztos jó nap lenne mindekinek.



fastcar Creative Commons License 2002.02.11 0 0 50
Legyünk stílszerüek az 50. hozzászólásnál:

Ferrari F50

strfifi Creative Commons License 2002.02.11 0 0 49
Hali!
1 élményemet akarom megosztani veletek azért írtam ide:
Aki vasárnap du-án 4 körül járt a Kis Ferenc tér környékén Bp-en (11.ker.) annak nem mindennapi látvány tárulkozott elé.

CSONT ÚJ RENDSZÁMNÉLKÜLI MARANELLO!!!

Esetleg tudtok róla, hogy vajon ki vehetett ilyet?:)

minimal Creative Commons License 2002.02.07 0 0 48
Friss hír, szinte ropog!

A Maranello frissítésen esett át.

A motor lökettérfogatát 5,5 literről 5,75 literre növelték, szóval tőzsdés kifejezéssel élve az 500-as lélektani határ fölé emelték a teljesítményét (pontosan 515 LE-re).

Kapott egy opcionális szekvenciális váltót, adaptív felfüggesztést, erősített fékrendszert, könnyebb felniket és némi face-lift-et.

fastcar Creative Commons License 2002.01.29 0 0 47
1984

4943 ccm
390 LE
450 Nm
290 km/h
5,8 mp 0-100 km/h

Előzmény: ZolikA (46)
ZolikA Creative Commons License 2002.01.28 0 0 46
Előzmény: ZolikA (44)
csokezs Creative Commons License 2002.01.28 0 0 45
HuG:
Vah Porsche 911 topic.
Az én nevem alatt egész szép képeket találhatsz a Porsche 911 topic: 507, 512, 513, 517, 519, 608 számú hozzászólásainál.
ZolikA Creative Commons License 2002.01.28 0 0 44
Előzmény: ZolikA (43)
ZolikA Creative Commons License 2002.01.28 0 0 43
ITT EGY TESTAROSSA !

SRácok de müszaki adatokat is bár én most nem találtam , ok ok ok ? :-)))

Előzmény: HuG (42)
HuG Creative Commons License 2002.01.28 0 0 42
Vazz! Ferráris képeket kértem, nem egyik-jobb, mint a másik. Hiddjétek el nekem, hogy mind a Porsche , mind a Ferrári (stb.) tudna ennél jóval erősebb és kitűnőbb autókat gyártani, de minek. Nincs akkora rivalizálás a két márka között, mint azt itt leírtátok. Egészséges mértékik van, de a két márka tiszteli egymást!!!!

Ugyhogy kuss, aztán képeket ide a topikcímben feltüntetett autómárkáról, hogy aki szereti az egy helyen tudjon gyönyörködni bennük. A a Porsche -t szereti az csináljon egy topicot, rakjon bele egy csomó képet, meg adatot, még én is átmegyek megnézni, mert szépek jók, és szívesen elszégyenkeznék bármelyikkel amelyikben nem VW-motor van.

Vazze, már ebbe a topicba is bele kellett írnom ennek a népautónak az ismertetőjelét, mindjá szolok a moderátornak, hogy törölje ki a topicot, hogy újrakezdhessük.

A JQÉletbe!!!!!!!!

minimal Creative Commons License 2002.01.27 0 0 41
Persze, az Auto Motor und Sport tesztjében! :-)

Nagyon jó a GT3-as, de nem jobb. Meg vagyok győződve róla, hogy a legtöbb pályán gyorsabb a Ferrari 360M.
180 mérföldnél 180 kg a leszorítóerő a hátsó tengelyen (szárny nélkül), nem rossz, tudva azt hogy a GT3nál hátul a szárnyakkal is felhajtóerő keletkezik, 250 felett könnyűvé válik a kormányzás, és instabil lesz!!! Továbbá a Ferrarinál ott van az előnyösebb középmotor, és 40 LE plusz (igaz 40 kg plusz súllyal).

Az F60 kb. 600 LE-s lesz. Ha minden igaz, a leggyorsabb sportautó lesz... A Bugattinál is, kivéve a végsebességet. Végsebesség helyett kap leszorítóerőt! :-)
1100-1200 kg, és 7 sebességes szekvenciális váltó is elég jól hangzik.

Előzmény: csokezs (35)
tomlaker Creative Commons License 2002.01.27 0 0 40
sziasztok!
nálunk tegnap volt egy a véradásra buzdító kis road show. ennek okán, máig nem értem miért, de meghívták városunk menőit, hogy kiállíthassák autóikat. az eredmény 12 911-es, 1 lotus esprit, néhány venturi,1 csodaszép ac Cobra és 8 gyönyörű FERRARI. Mondial , testarossa, 512, maranello hogy miért nem értem, de nagyon élveztem, amikor túráztatták a vasakat:)
Tom
csokezs Creative Commons License 2002.01.27 0 0 39
Az biztos, hogy mondjuk a Boxster, Carrera változatok és a Ferrari 355 vagy a 360 Modena közül valamelyik Ferrarit választanám!
De a Turbo, GT3, GT2 az nálam a nyerő.
Kimondom: a Ferrarik is kib*szott jó gépek. Egyetlen negatívum az iszonyú magas fordulatszám. De most magam ellen beszélek, mert a Porsche Carrera is kipörgethető 7200-ig, sőt a GT3 még 8000-ig is. Egyedül a Turbo-modellek nem nagy fordulatúak.
A Ferrari és a POrsche egészen másról szól. Ferrari az nagyon sportos, hangos autókat gyárt kemény futóművel, míg a Porsche halkabb, visszafogottabb, az elektronika által vezérelt autókat gyárt. Kivéve a GT3, GT2.
ZolikA Creative Commons License 2002.01.27 0 0 38
Na akkor ok mert én is hazudnék ha azt állitanám hogy egyáltalán nem tetszenek a Porschék ! Viszont a Ferrari ami nálam az egyik csúcs ! :-))

Nézzél az régi Ferrari képeket is , mert némelyik hátborzongatóan szép !

Az F60-asról igazából én is ennyit tudok ! Majd 700 lovas lesz 360 vagy 400 lesz a vége , hmm.... nem tudom !

csokezs Creative Commons License 2002.01.27 0 0 37
ZolikA:
Igen azt a hülyeséget én is olvastam: "Egy Audi ami Ferrartikat regelizik" Tiszta hülyeség!
Amúgy nekem tetszik egy pár Ferrari: 360 Modena, 550 Maranello, F50 (azt hiszem nincs is több)
Mondjuk az új F60-as nem tetszik.
Tényleg 400 km/h lesz a végsebessége, és 3 másodperc alatt fog gyorsulni 100-ra?
A Porsche 980-asról pedig megtudtam, hogy csak egy Porsche rajongó képzeletének a szüleménye.
Na Mindegy ott van a Carrera GT.
Böngésztem a netten és találtam egy 800 lóerős Ferrari 550 Maranello-t, két darab turbófeltöltő volt a mocijára ráaggatva.
ZolikA Creative Commons License 2002.01.27 0 0 36
Gondolom "független" szakértök hozták ki ezeket az eredményeket !

Amugy nem mondtam hogy a Ferrari mindenben a legjobb ! A független szakértők szerint az Audi RS is jobb a F360-asnál ! Caca ! Én meg hülye vagyok ! :-))))))

Szerintem ha tesztről lenne szó akkor a Forma1-ben is egy német márka nyerne és nem a Ferrarik ! Mindegy ! Teszek rá ! :-)))

Előzmény: csokezs (35)
csokezs Creative Commons License 2002.01.27 0 0 35
ZolikA:
Gondolom tudod, hogy a 360 lóerős Porsche 911 GT3-mat győztesen hozták ki a 400 lóerős Ferrari 360 Modena ellen.
Más: Azt tudod, hogy egy idejig a Porsche 911 GT3 tarotta a csúcsot a Nürburgringen (7 prec 56 másodperccel) a szériagyártású sportkocsik között. (és persze a Ferrari-k előtt végzet)
Most pedig 7 perc 46 másodperccel a Porsche 911 GT2 a király. (széria sportkocsiknál)
Na csá
ZolikA Creative Commons License 2002.01.27 0 0 34
csokezs !

OK ! biztos igazad van ! Gondolom nem gyári tragacsa a Porschenak , de hát nem ez a lényeg , hanem az melyik gyárnál van komolyabb technika és szomoruan kell közöljem veled hogy ez a Ferrari .

Ennyit ennyit erről !

De majd meglátjuk mit a tud a 980-as ! :-))))

Előzmény: csokezs (32)
fastcar Creative Commons License 2002.01.26 0 0 33
alfatech!

A Tipo 158 (Alfetta) nem Ferrari alkotása. Bár az elején még a Scuderiát bízták meg a kis, voiturette osztályú autó elkészítésével, végülis az Alfa Corse építette meg, mert 38-ban bekövetkezett a nagy szakítás. A projekt egyik vezetöje Orazio Satta Puliga volt, az Alfa késöbbi fömérnöke, majd vezetöje.

Előzmény: alfatech (22)
csokezs Creative Commons License 2002.01.25 0 0 32
ZolikA:
Szerintem a Ferrari F60-as fog leégni a Porsche 980-as kódjelű 700! lóerős szörnyetege mögött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZolikA Creative Commons License 2002.01.25 0 0 31
tudalan ! Ez egy eznyolcszáz éves hir !

Ha teszten le is égett az úton nem fog maximum ami mögötte van ! Az pedig az általában a Porschék ! hehe ! :-)))

Mikor veszünk együtt egy Ferrarit Skacok ? :-)))

Előzmény: csokezs (29)
HuG Creative Commons License 2002.01.24 0 0 30
Az a jó, hogy tesztelés közben, míg az übertechnikák használat közben.:-)))
Előzmény: csokezs (29)
csokezs Creative Commons License 2002.01.23 0 0 29
Csá!
Halottátok, hogy állítólag leéget tesztelés közben az egyetlen Ferrari F60-as. Ha igy van akkor HURRÁ!!!!!!!!!!!
Attiska Creative Commons License 2002.01.23 0 0 28
ZolikA!

Igazad van, pl. a 360 Modena nem az igazi szvsz, de pl. az 550 Maranello gyönyörű. Persze, azér' elfogadnék egy Modenát is. :)

Előzmény: ZolikA (27)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!