Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JOSEY Creative Commons License 2004.10.21 0 0 156

Sziasztok Mindenkinek !

Szerintem úgy első látásra olyan ez az IDEA mint egy Opel Meriva egy számmal kisebb ruhában.

Arra hajtanak a globalizációs konszernek, hogy uniformizálják a gyártást, minél olcsóbban állítsanak elő járműveket, és minél nagyobb haszonnal tudják eladni azokat.

Az egyediséget mindig azok a tervezők adják akik kitalálnak egy egy különleges új formát, és nem engednek beleszólást mások részéről. Lásd Silva-t a Seat-nál , ha még az Alfa-nál lenne , hogy néznének ki az újabb modellek.

Bár lehet, hogy így jobb neki is jobban kitud teljesedni a müvészi ambiciója, az újabb kihívások jobban inspirálják a tervezőket, persze csak akkor, ha még nincsennek kiégve.

Üdv: JOSEY

Előzmény: Ezékiel Whitmore (155)
Ezékiel Whitmore Creative Commons License 2004.10.10 0 0 155
Látátok már az IDEAt tök szar akár csak a Panda. Ennek a cégnek tényleg az lenne a legjobb ha bezárnák vagy gyártana Ferreri néven Tipot.
Chrisnyeri Creative Commons License 2004.09.22 0 0 154
Mi lesz veled Fiat konszern? Ha megkapod a szar GM motorokat! Teljesen el GM-esedsz? NEEEEEEEEEEE! Ne légy átlagos és mindennapi, unalmas szar, szürka autókat gyártó gyártó!!!
adamax Creative Commons License 2003.01.27 0 0 153
Újabb FIAT-tal foglalkozó cikk, ezúttal az indexen.

Érdekes és elgondolkoztató...

adamax

Előzmény: mic414 (152)
mic414 Creative Commons License 2003.01.27 0 0 152
Szerintem meg pont olyan statisztikákkal kellene a fiatnak megfordítani a negatív előítéletet, mint amilyenek belinkeltem. Beszéljenek a számok.

A szerelőkben nem bízok. 9 gumisból 10 (vagy fordítva :) ) azt fogja neked mondani, hogy a Michelin a legjobb gumi. Én már évek óta elolvasok szinte minden gumitesztet, és a Michelen az esetek túlnyomó részében még csak a felső 50%-ba sem jut be. Most akkor miért dicséri minden gumis a michelint? Nem értem. Azért, mert annak van image-e, azt sikk dicsérni. Vagy azon a legnagyobb a hasznuk, a fene se tudja.

VAti70 Creative Commons License 2003.01.27 0 0 151
Idősebb ismerőseimmel(30+) való beszélgetésekből szűrtem le, hogy ők azért vesznek ford focust,golfIVet,opel astrát, mert az 'megbízható minőség'.
Azért ez így sarkos, nemcsak tájékozatlan laikusok ilyen előítéletesek: én soha, egyetlen autószerelőt nem ismertem, aki azt mondta volna: igen, a Fiat egy jó, megbízható márka, vegyem azt nyugodtan.
Sőt, a régi megbízható szerelőm is le akart beszélni róla, pedig elég régóta szerel Fiatokat (is), a fia pedig márkaszervizben dolgozott egy időben. Mégis azt mondják -amit írtam is lejjebb- hogy amióta így elbonyolódott az autók elektromos rendszere, sok bajuk van az idősebb Fiatokkal, és eléggé szopás egy elektromos hibát megkeresni bennük. Ők szereltek jópár Fiatot és más márkát is, csak tudnak valamit!

Megkérdeztem anno a laikus ismerőseimet is, ők nem a "megbízható minőség" hiánya miatt nem vettek/vesznek Fiatot, hanem azért, mert tapasztalatuk szerint a garancia lejárta után nagyon el tudnak szállni a szervizköltségek.
(Hozzáteszem, csupa olyan ismerősöm van, akik egy gyertyát se tudnak kicserélni - magamat is ide sorolnám - és rajtam kívül senkinek sincs Fiatja közülük)

Szerintem ezeket a negatív előítéleteket csak az utakon futkosó sok atomstabil megbízható Fiat tudja oldani - amik 5-8 éves korukban sem válnak elektromosan megbízhatatlanná, nem romlanak el bennük folyton filléres alkatrészek.

A hit a márkában kevés. Működjenek a dolgok, és előítélet sem lesz.

Nyugaton pedig -rövid távon- szerintem is csak úgy maradhatnak felszínen, ha olcsók tudnak maradni, a divatos francia/német autók árszintje alatt.

Előzmény: TudatLan (147)
adamax Creative Commons License 2003.01.24 0 0 150
Kollégák,

itt egy link a FigyelőNetről, érdemes elolvasni...

adamax

HuG Creative Commons License 2003.01.24 0 0 149
TudatLan!

Nem tudom, hogy nyer-e! Alapvetően Ő a tulajdonláshoz ragaszkodott! Ez azt hiszem érthető és elvárható. A marketing, a cég vezetése nem az Ő része, gondolom betegsége nyomán nem tájékozódott olyan mértékben, hogy számottevő utasításokat (kéréseket) tegyen.
Azzal, hogy az Ő vétó joga megszűnik a tulajdonlás felett, szabad prédává válik a cég. A kérdés az, hogy van-e a családban egy új Ügyvéd, aki kézben tudja tartani a dolgokat, elkerülendő a részvények eltékozlását, a "családi púp" minél hamarabbi eltávolítását.

Manapság a ragaszkodás a régi értékekhez kevesebb az emberekben, mert a megszerzett tulajdonért nem Ő küzdött meg.

Kicsit homályosra sikeredett, de remélem kibogózható a mondani valóm!:-))) vagy :-(((
Meglátjuk.

Előzmény: TudatLan (147)
adamax Creative Commons License 2003.01.24 0 0 148
Kétoldalú dolog ez a halálhír. Agnelli eddig megakadályozta a FIAT Auto eladását. Fenntartom edidgi, ide még le nem írt véleményemet, hogy esetleg eladni a GM-nek nem katasztrófa, hiszen hatalmasat fog korszerűsödni a gyár tőle. De az olasz politikai közélet és a közvélemény ezt nem fogja megengedni. Erre rájátszva az öreg inkább saját házon belül próbálta megoldani ezeket a dolgokat, mert úg látom, azért felismerte, hogy mivel lehet csak kilábalni a bajból.

Halálával két dolog történhet: folytatják az eddig megkezdett és eredményesnek tűnő konszolidációt, vagy elkezed marakodni a család az örökségen...

adamax

Előzmény: TudatLan (147)
TudatLan Creative Commons License 2003.01.24 0 0 147
mic414
Nem vagyok biztos benne, hogy itt keleten is rossz a hírneve. Inkább az a baj, hogy _nem jobb_ a hirneve, mint az ún. prezstizs-márkáknak. Idősebb ismerőseimmel(30+) való beszélgetésekből szűrtem le, hogy ők azért vesznek ford focust,golfIVet,opel astrát, mert az 'megbízható minőség'. Amikor kissé mélyebbre ástam, hamar kiderült,hogy semmivel nem tudják ezt megerősíteni. Így ultima ratioként maradt a jól bevált séma: lényegét tekintve ' a szomszédnak is német szekere van'. Egyszerűen a Fiatnak az emberek előítéleteit kell legyőznie és SZVSZ javulni fognak az eladásai Kelet-Európában. Nyugaton okos árpolitikát kell folytatniuk, mert különben a német/francia autógyáraknál dolgozók, a gyárral ilyen-olyan kapcsolatban lévők akkora kedvezménnyel tudják megvenni az új autókat, ami mellett a fiat nem igen tud labdába rúgni.

hug,
sajnálom az öreget, de ha tényleg a fejlődés(nem a globalizáció, hanem az egészséges fejlődés,esetleges szemléletváltás) kerékkötőjévé vált, akkor lehet, hogy a halálával nyer a FIAT.

Előzmény: mic414 (146)
mic414 Creative Commons License 2003.01.24 0 0 146
Megelőztél adamax...

Ami a minőséget illeti, nem vagyok olyan biztos abban, hogy a Fiatnak nyugaton is rossz a hírneve. Itt keleten az, de nézg med a következő statisztikákat:

http://www.whatcar.com/default.asp?a=news&b=story&makeref=&modelref=&cat=2&article=1143
Fiat 11-ik, európai gyártók közül a Volvo, VW és Merceded előzi meg. Mögötte: BMW, Rover, Ford, Audi, Pug, Renault, Citroen, Opel, Saab, Alfa, Land Rover.
Alfa sajnos utolsó előtti :)

http://news.bbc.co.uk/1/low/uk/1470045.stm

Hagyjuk figyelmen kívül a japán autókat... így a lista így kezdődik:

Saab 9-3
Audi A3
Citroen Xsara
Fiat Punto
Ford Puma
.... (jóval lejjebb, közvetlen egymás után)
VW Golf
Audi A6
Fiat Brava
Rover 200
Zafira
VW Bora
Alfa 156
Ford Escort
Jaguar S-type
Mercedes C (régi)
Renault Laguna (régi)
Opel Vectra
VW Passat
VW Polo

adamax Creative Commons License 2003.01.24 0 0 145
Váratlanul elhunyt Európa egyik leghíresebb és legbefolyásosabb üzletembere, az autóiparban és a sportban is érdekelt olasz Gianni Agnelli. A Fiat tiszteletbeli elnöke éppen egy családi gyűlésre készült, ahol az autógyár jövőjéről lett volna szó.

A Reuters szerint körülbelül hetven családtag gyűlt össze Torinóban, hogy megtárgyalja a cég jövőjét. Néhány órával a megbeszélés előtt azonban elhunyt a családfő.

Ha máshonnan nem, hát fociközvetítésekből ismerhette az ember a nagy hatalmú gyáriparost, hiszen a kamera a Juventus minden hazai meccsén megkereste a tulajdonos Agnellit a lelátón.

A kapitalizmus Austin Powers-e

A 81 évet élt nagytőkés a Fiatot a XX. század során kisebb helyi autógyárból hatalmas ipari-pénzügyi konglomerátummá fejlesztette. A konszernben 30 százalékos részvénypakettet birtokló család torinói illetőségű. Agnelli 1963-ban lett a Fiat vezérigazgatója, majd 1966-tól harminc éven át volt a vállalat elnöke.

Piperkőc öltözködése, lendületes stílusa és pikáns baráti köre - Ava Gardner vagy Jackie Onassis is ide tartozott - miatt a "kapitalizmus Austin Powers-ének" nevezte őt a Forbes magazin egyik szerzője.

Halálhírére emelkedett az árfolyam

Gianni Agnellit, akinek nagyapja alapította a Fiatot 1899-ben, az utóbbi években a bulvársajtó olyan megöregedett és erejét vesztett egykori uralkodóként festette le, mint Lampedusa Párducának főszereplője. Azt is megírták róla, hogy prosztataráktól szenved és kemoterápiával kezelik.

A morbidabb gazdasági szakírók az utóbbi időszakban többször is rámutattak, hogy az évek óta lejtőn lévő FIAT-részvények árfolyama az elmúlt évek során egyszer ugrott meg érezhetően: amikor tavaly májusban Agnelli halálhírét költötték. Amikor viszont szeptember végén a betegeskedő mágnást meglátogatta régi barátja, Azeglio Ciampi köztársasági elnök, majd közölte a sajtóval, hogy az Ügyvéd becenévre hallgató Agnelli jól van, az árfolyam több mint 1 százalékkal csökkent.

Nem adta az autógyárat

A papírok gyengélkedése miatt megfeleződött az amúgy tekintélyes családi vagyon, amely 5 milliárdról 2,3 milliárdra apadt.

Az egyébként igen népszerű üzletember azért kavart ekkora viharokat, mert évek óta nem volt hajlandó megtenni a Fiat-konszern szanálásához elengedhetetlen lépést, vagyis a veszteséges autógyártó divízió leválasztását és eladását. Ez persze érthető, hiszen az autók tették ismertté a család és a cég nevét, ám a dolog másik oldala, hogy az autógyártás 1997 óta nem hozott nyereséget, sőt 2001-ben például már 540 millió dolláros veszteséget okozott.

Emelkedett a részvényárfolyam
A FIAT részvényei péntek délelőtt, a bejelentés után, 4,81 százalékkal 8,55 euróra drágultak a milánói tőzsdén. A részvények január eleje óta 9,54 százalékkal erősödtek, ötvenkét heti mélypontjuk 7,92, csúcsuk 9,60 euró volt. Kereskedők szerint Agnelli távozása megkönnyítheti az autógyártó részleg, a veszteséges FIAT Auto eladását. Az Agnelli család által irányított pénzügyi alapok péntek délelőtt ugyancsak erőteljes emelkedésnek indultak a milánói értéktőzsdén.

Isten nyugosztalja, Ügyvéd!

adamax

ZolikA Creative Commons License 2003.01.23 0 0 144
Értem én mire gondolsz csak hogy akarja magának kifejezni no , hát nem megy ! Mindegy tudom a célozást na ! :-))))

Hát remélem a viccet félretéve , bár én már egyre jobban nem csipem ezt az uniózást !

Előzmény: adamax (143)
adamax Creative Commons License 2003.01.23 0 0 143
Ez mind igaz, 3 hónapig én is hazsnáltam egy Sedant. De írásba adom: az EU csatlakozás után szép lassan a Swift-korszaknak vége lesz (nem önmagában a típusnak, hiszen tudjuk, hogy hamarosan leáll), hanem annak a szellemiségnek, amikor a jó magyar munkásemberek - figyelsz, ZolikA? :) - megelégszenek ezzel a szinttel. Lsd. Németország vagy még inkább: Olaszország.

adamax

Előzmény: ZolikA (142)
ZolikA Creative Commons License 2003.01.23 0 0 142
Olyan primitiv hogy már megbizható . Ugyan mi romlana el bene , helyette majd széthullik a rozsdától ! :-)))) Vagy ha rárepül egy szunyog ! :-DDDD
Előzmény: VAti70 (141)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 141
hol van ott dizájn? :)))

viccen kívül, nálunk IGEN, mert azt se tudják hogy dobálják akciósan az emberek után, és aki Wartburgos igénytelenségen nőtt fel, annak királyság egy Su is. Látom. És tényleg nem sokat járnak szervizbe, az idősebbek példányok sem.

Előzmény: ZolikA (139)
adamax Creative Commons License 2003.01.23 0 0 140
Arra lesz majd az új Sei+Panda kisautó, ami, felteszem, elég ütősen néz ki, igaz, eddig még csak 4x4-ben láttam...

adamax
U.i. egyszer olvastam eladási adatot Ny-Eu valamelyik országából, nem volt olyan gázos.

Előzmény: VAti70 (138)
ZolikA Creative Commons License 2003.01.23 0 0 139
Szutyuki ? :-)))
Előzmény: VAti70 (138)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 138
akkor kellene árat emelni, amikor már általánosan elhiszik a népek, hogy ezért minőséget is kapnak, és nem a Fiat-konszernnek dobnak mentőövet.
Akit hallok, mindenki azt mondja, alig van Stilo Ny-Európa útjain. :( különösen germanoid országokban ahol talán a legrosszabb volt a Fiat renoméja. Nem nyelték le, sajnos:(

Az a réteg továbbra is létezik, amelyik olcsó, de mégis dizájnos (nem dévu tikó) népautókat keres.
Ki szolgálja ki őket?

Előzmény: adamax (137)
adamax Creative Commons License 2003.01.23 0 0 137
A Stilo azért volt totális bukás Ny-Európában, mert a Fiatok fő erényét dobták el a dizájn meg az ectrák kedvéért: az alacsony árat.

Ezt írtam előbb valahol: ha ezt most lenyelik a népek, akkor nem lesz már baj. És le fogják, hiszen látják: nincs már többé az a FIAT, amely pöttömnyi kisautókat gyárt a népeknek. Európa és Olaszország már nem az a hely, ahol 1,5 nm-en 4-en hajlandóak utazni x km-t...

Amúgy szerintem nem totális bukás a Stilo, mert fogy szépen. De hogy nem ez húzza ki a bajból a FIAt-ot, az hóttziher :)

adamax

Előzmény: VAti70 (135)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 136
ectrák = extrák
Előzmény: VAti70 (135)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 135
Szerintem nemcsak a marketinget szúrták el, az ellustulás jócskán szült technikai okokat is.

Az elmúlt 10 évben sok elektronikus okosság épült bele az autókba általában, ami korábban nem volt. A Fiat-csoport autóinak sose volt erősségük a precíz, jó minőségben összeszerelt és atomstabil elektromos rendszer. Szerintem ez a két dolog együtt sebezhetőbbé és megbízhatatlanabbá tette a Fiatokat, legalábbis egy pár éves időszakban a 90-es évek dereka táján. Elterjedt és részben igaz vélekedés, hogy a Fiat csoport autói szervizigényesebbek mint az átlag. (nemcsak nálunk van így, Nyugaton is sokkal rohamosabb a használt Fiatok értékvesztése, ott 10 év felett eladhatatlanok)
Ez _MANAPSÁG_ halálos lehet egy márkára. Más gyártók a "nulla karbantartás" irányába is eltolták a marketinget, azaz ilyen téren is el akarják kényeztetni a publikumot, nemcsak új és merész dizájnnal.
És sikerül nekik! Más kérdés hogy ebből mennyi a marketing, mennyi a valóság, de a jelenség létezik: nemrég megkérdeztem egy Renault Megane-os kollégámat, tudna-e adni egy gyertyakulcsot?
Elkerekedett szemmel nézett rám: "nincs nekem a kocsihoz semmilyen szerszámom. Ezekhez a mai elektronizált autókhoz nem is mernék házilag hozzányúlni." De mi van, ha nem indul? "Ha nem indul, akkor tréler, és irány a szagszerviz, de amióta nálam van, erre nem volt példa. Csak időnként elviszem átnézetni"
A történet egy 1997-es(?) Megane-ról szólt.

Rengeteg 97 körüli Fiat/Alfa/Lancia futkos Európa útjain, amire ez a megbízhatósági fok enyhén szólva nem igaz.
MA, a kiélezett versenyben nem lehet eladni olyan autótípust, amiről olyan közvélekedések vannak (széthajtott öreg példányok alapján) hogy aki megveszi -használtan főként- az vegyen hozzá egy szerelőműhelyt is, mert állandóan el fog romlani. Teljesen mindegy, hogy ez igaz-e. Mára nagyon sok ember NEM BÍZIK MEG az olasz autókban és pont.

Ezen hogy tudna a Fiat-csoport javítani?
Az összeszerelés minőségén kívül...

A Stilo azért volt totális bukás Ny-Európában, mert a Fiatok fő erényét dobták el a dizájn meg az ectrák kedvéért: az alacsony árat.

VAti
Fiat Tempra tulajdonos

Előzmény: mic414 (132)
mic414 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 134
Na igen, Multipla... ott meg nagyon átestek a ló túloldalára. Pedig minden review azt mondha, hogy nagyon-nagyon jó autó, dehát az a forma a legtöbb embernek nehezen emészthető. Pedig azzal nagyot kaszálhattak volna.

Egyébként ígéretes conceptek is voltak, több jó kis tanulmány a Lancia-hoz, Alfa Brera. De gondolom nem ezeken, hanem majd a Fiat Large-on fog megint múlni a felvirágzás (meg a Stilo-n: még mindig azt hiszem, hogy nehéz lesz a Stilonak, mert most nagyon erős a mezőny. Pug 307 viszi a divatkövetők szegmensét, jön az új Golf, az majd viszi a hagyományos szegmens, Focus viszi a cégautós szegments. Ehhez képest a Stilo 3dr viszi a sportos szegmenst, dehát az nagyon szűk a többihez képest.).

Előzmény: adamax (133)
adamax Creative Commons License 2003.01.23 0 0 133
mic414, szvsz amiket leírsz, az következmény, nem pedig kiindulási pont. A FIAT Spa. egy családi vállalkozás, napjainkban az Agnelli-családon kívül nem sok olyan ipari mágnás-családot találni a világban, amely ekkora méretű és értékű holdingot tart a kezében.

A hihetetlenül magas állami dotációra épült gazdasági forma a FIAT Auto-t ellustította, a családi holding pedig rendkívül lassan tud reagálni a piaci kihívásokra. Nagyon jó példa a Seat: nem tudtak mit kezdeni vele, a VW viszont pillanatok alatt felvirágoztatta.

Most, hogy észbekaptak, korszerűsítik - amennyire lehet a családon belül - a struktúrát, lsd. a divíziókat, a piaci döntések meghozatala felgyorsult, és immár csak arra számíthatnak, amit felmutatnak. Marketing nélkül nincs versenyképesség, termelékenység nélkül nincs gazdaságosság.

A Stilo már egy modernizált FIAT-termék, amit nehezen fogadnak el az emberek. Nehezen fogajdák el, hogy immár van egy praktikus (5a) és egy szép (3a) Stilo, aminek ára van, de ezért cserébe egy full extrás autót kapnak. Az Alfa Romeo az egyetlen sikeres autómárkája a FIATnak (a Ferrarit hagyjuk :), de csak akkor menekülnek meg, ha maga a FIAT márka lesz sikeres. Szerintem a Stilo-vonalat tovább kell vinni: visszafogott, de olaszos design, kiemelkedő felszereltség, és ehhez képest kedvező ár. Ahogy elnézem, a PuntoII facelift ebbe az irányba mutat, a Multipla és a Barchetta is erre hajaz majd :)

adamax

Előzmény: mic414 (132)
mic414 Creative Commons License 2003.01.23 0 0 132
Engem az is érdekel, hogy szerintetek hol romlott el a dolog. Amikor a 90-es évek elején kijött a Punto, majd a Brava, (a Couperól nem is beszélve!) úgy tűnt felszállóban van a cég. Aztán kijött az Alfa 156, ami szintén nagy siker. Ehhez képest az első néhány év utána a Brava zuhant, a Punton meg nincs haszon. Az alfa meg kisszériás ahhoz hogy a fölösleges gyártókapacitást megmentse.
Szerintem borzasztóan elcseszték a márkaarculat kiépítését, a marketingpozicionálást. Aztán a design is eléggé megkopott az utóbbi időben. Szégyen (már az olaszoknak), hogy a franciák járnak most élen az ötletes, merész vagy szép formák piacra dobásában, és láthatóan bejön nekik. Most került piacra a Megane, és komolyan majdnem annyit látok már belőlük az utakon 2-3 hét után, mint Stiloból egy év után. Pedig nem mondanám, hogy szép a megane, de van egy karakteres arculata, ami sok embernek bejön. Ráadásul jó marketinggel mindent el lehet adni, a furcsa forma később meg (amikor már megszokják az emberek) kifejezetten előny lehet.
Előzmény: adamax (131)
adamax Creative Commons License 2003.01.22 0 0 131
Sziasztok,

tök égő, már hiányoltam egy olyan topikot, amely az olasz autógyártás jövőjéről szól, és erre rátok találok :)))) Igaz, korábban nem listázódott ki a topik, mivel behalt egy időre.

Node akkor diskurzusra fel! :)

Hogy - egyelőre :) - rövid legyek: nem aggódom a FIAT jövője miatt. Ki fognak tudni lábalni a bajból, ha következetesen végigcsinálják a pénzügyi megszorító intézkedéseket, növelik a versenyképességet, a termelékenységet. A Stilo, mint olyan sosem bírt csodatévő elvárásokkal. Egy típus sehol nem tud kihúzni egy autógyárat a bajból. Magyarországon túlteljesíti az elvárásokat, de túlzás azt állítani róla, hogy kirobbanó siker. Túl éles a váltás, az emberek olcsó és praktikus népautókat vártak el eddig a FIAT-tól, nem pedig egy minőségi és extrákkal telezsúfolt, az eddigiekhez képest drágább autót.

De ez a jövő, és ha elfogadják ezt a vonalat, akkor baj nem lehet. A sportosságot és a design-bravúrokat meg meghagyják a Lanciának és az Alfa Romeonak! :)

adamax

ZolikA Creative Commons License 2003.01.22 0 0 130
Hát nem tudom ! Remélem lesz 2 literes turbos is mert különben nagyon mérges leszek ! :-)))

Probáld meg az Alfa Romeo topikot ! :-)

Előzmény: mic414 (128)
mic414 Creative Commons License 2003.01.22 0 0 129
Egyébként meg nem feltétlenül rossz ez a krízis. Be kell ismerni, hogy a Fiatra ráfért a vérfrissítés és a modellpolitika átgondolása. Hosszú évek alatt nem sikerült megfelelő arculatot és piacot találni a Fiatnak, a Lancia elsüllyedt, egyedül az Alfanak van karaktere, de ott meg a minőségen kellene javítani. Szóval a nagy felfordulás igenis jót fog tenni a modelleknek. Nézd meg pl. a Nissant. Néhány éve totális csőd, átvette a Renault, 1-2 évig leépítés, átszervezés, most meg egész jó modelleket hoznak ki. A Primera nekem tetszik, pedig ezt kevés japán autóról mondtam el eddig.
Előzmény: mic414 (128)
mic414 Creative Commons License 2003.01.22 0 0 128
Fiúk, hallott valaki Alfa GTV modellfrissítésről? Két hírt is olvastam itt ott. Ez egyik arról szól, hogy idén lesz új GTV; ez nyilván csak modellfrissítés lehet (pl. 3.2 motor, egy kis karosszéria-tuning kívülről). A vadonatúj GTV-t meg 2004/2005-re teszik, és mindenféle hír volt már, hogy hátsókerekes/4wd/vagy marad az első. Tud valaki valami érdekeset?
Előzmény: ZolikA (127)
ZolikA Creative Commons License 2003.01.06 0 0 127
Birom az ilyen gyökéreket ! :-)))))Hasznosak , legalább van téma ! :-))))))
Előzmény: Varshi (126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!