Ez a kevesen vagyunk duma sántít, de sok cég ezzel takarózik(pl szupermarketek, gyorséttermek). Magyarországon munkaer? túlkínálat van, ha valahol kevesen vannak, az illet? cég tehet róla: keveset akarnak fizetni, vagy nem is akarnak több embert felvenni. Ha valaki ezzel védekezik, nyugodtan röhögjetek a képébe!
Én személy szerint a BILLA egyik áruházában tettem (írtam) szóvá, hogy a kitett árcédula egészen más (jóval alacsonyabb) árat tartalmaz. Miután már a sokadik alkalommal jártam így. A válasz mindig az volt, hogy a kiírás jó, de az egy másik árucikk, ami épp nincs. (elnevezésük vége különböző csak, de az már nem fér a cédulára)
Azt elismerték, hogy nincs kint az ár (sok egyéb termék esetén sem), de ehhez nincs elég emberük. Mivel nem ez volt az első ilyen eset, vásárlók könyvét kértem. Azóta kaptam választ is. Volt képük azt leírni, hogy személyzethiánnyal küzdenek. Ez itt Borsod megye, nem a munkaerő hiányzik, elhihetitek... A levél egyébként azt is tartalmazta virágnyelven, hogy talán sziveskedjek máshol vásárolni, ha nem tecc, ami náluk van. Az belső berkekből tudható, hogy valóban kevesen vannak. De ettől én még nagyon is tudni szeretném, lehetőleg egész pontosan, hogy amit veszek, az mégis mennyibe kerül. Mégha ez a BILLA profit terhére oldható meg, akkor is! (és itt még egy árellenőrző készülék sem található)
Bocsánat, ha hosszúra sikerült...
Azért beültetted a bogarat a fülembe! Ezentúl én is jobban megnézem az árakat,csak sajna mikor nagyobb mennyiségű árút veszel,akkor lehet hogy nem tudod olyan gyorsan nézni az árakat, mikor lehúzza az árút...(no nem a kétbetűsön)
Mondom: először én is tévedésnek gondoltam, de ahhoz túl sűrűn fordult elő, végül már kimondottan figyeltem a dolgot. Nem lehet csak tévedés, mert ahhoz nagyon rendszeres és következetes. Persze 100 vevőből 99 észre sem vesz semmit: itt az extraprofit. Az az 1-2 raplis kuncsaft meg legyen boldog: visszakapja...
Jé egy nagy 0-ás! Úgy néz ki mostanában enyém az érdekvédelem.:)))
Na de a témához hozzászólva én is tapasztaltam ezt pl. a TESCO-ban, igaz ritkán ,de annak a számlájára írtam hogy nem cserélték még le a régi cédulákat vagy néha ki sem rakják a hozzá tartozó árcédulát.
Mondjuk a TESCO-ban van már kódleolvasó, ahol az ember megtudja nézni az árakat. Itt már találkoztam olyannal is, hogy olcsóbb volt mint amit kiírtak hozzá...
Nem tudom más is észrevette e már, de különösen a nagyobb hipermarketekben egy uj trükk van terjedőben.Először csak tévedésnek hittem, ám amikor már sokadszorra találkoztam vele, elkezdtem figyelni. Nos arról van szó, hogy az önkiszolgáló pulton feltüntetett árak olykor furcsán megváltoznak, mire a pénztárhoz érek vele.Persze mondanom sem kell: mindig felfelé.Magyarán: a vonalkód leolvasása után a gépen magasabb ár jelenik meg, mint ami a pulton ki volt írva.Ha szóváteszem, csak vállvonogatást kapok, mondván: ő csak a vonalkódot olvassa le.Ha ezután nagyon erőszakos vagyok,hív egy górét, aki közli: csakugyan, igazam van, visszaveszi az árut.Persze a hátam mögött morognak, -ez is a trükk része- cégeket is írhatok, ahol ezzel a leggyakrabban találkoztam: PROFI, CORA de még sorolhatnám.Válszoljon aki már találkozott a jelenséggel.