Vettem egy '96-os Neon-t, és szeretném kicserélni a rádiót benne... Csakhogy ami benne van teljesen más csatlakozós, mint amit én akarok bele tenni. Van erre vmi megoldás? Átalakítókábel vagy vmi ilyesmi? És ha van, hol lehet olyat szerezni hozzá?
Hááát.... Az 50e Mi szinte biztos , hogy kamu. Természetesen az autót kellene látni, hogy meg lehessen mondani, hogy a 400e megéri-e, vagy csak szigorúan a kezdőrészlet lesz. Az első generációs Neonnak elég sok gyermekbetegsége van, de ezzel együtt lehet élni. Ha rendesen lett volna karbantartva, akkor 50 MI-nél nem lehetne ilyen hangja. Sőt, semmilyen baja nem szabadna legyen csak azért mert 12 éves a kicsike. Szóval így a hibákról véleményt mondani igen nehéz....
a motor hangja szörnyű volt, de amúgy elég normálisnak tünt - szerintetek megéri javíttatással együtt?
amúgy, a motor alapjáraton elég sipitozos volt, amikor meg felpörgettem álló helyben 3000ig, majd elengedtem a gázt, kihagyott a motor ahogy állt vissza alapjáratra, közben brutál zajok jöttek a kocsi alol, mintha a kipufofórendszer mindjárt felrobbanna...
Szerintem hívd fel a 4220050 számot (Bpest), és ők mindenről informálnak. Egyébként Zuglóban vannak Izabella (vagy Gizella, ezt mindig keverem) utcában, párhuzamos a Hungáriával, nem messze a Thökölytől.
Valóban eltűntem ( sőt hogy őszinte legyek ma véletlenül megnéztem, hogy milyen topicokat nyitottam, és meglepődve tapasztaltam, hogy ezt is :-))
Már lassan egy éve eladtam a Neonomat. Mit is írjak róla?
Nagyon szerettem. Két év alatt alaposan kiismertem. Fogyasztása rendben volt, a Pesti utakat is jól bírta. Természetesen kopó-fogyó alkatrészeket cserélni kellett.
Hivatalos boltba nem szabad semmit venni, mert úgy lehúznak, hogy a fal adja a másikat.
Valaki írta az RG Int. céget. Ők nagyon korrektek. Tőlük vásároltam sokmindent, amíg el nem kezdtem járni az USA-ba.
Csak egy egyszerű példa, ha megengeditek: alsó gömbcsukló:
Emil Frey: " Csak a lengőkarral együtt lehet cserélni, és 150.000.- ( Anyád! )
USA alkatrész bolt ( név nélkül, mert nem emlékszem ): Csak egyben lehet cserélni, 80.000.-; 50 % előleg, 1 hónap szállítás, stb.
Rg Int.: Csak a gömcsukló darabja 12.000.- és természetesen cserélhető külön.
Végül pont mentem ki, és kint megvettem: 25 dollár volt darabja .
Beszerelése ( egy zéger gyűrűvel rögzítve ) fél óra / oldal. Magam csináltam.
Ezért mondom, hogy lehúznak, egyedül a RG Int árát tartom korrektnek, mert egyrészt neki is kell legyen árrése rajta, másrészt szállítási ktsg is rárakódik.
Persze lehet neten is rendelni, azok is hamar megjönnek, annak függvényében, hogy milyen szállítást választasz.
Egyébként azt mondom én is, hogy bár nem amerikai autó ( inkább európai ) de a fíling azért megvan benne. És nekem ez tetszett benne.
A hely pedig nekem elegendő volt benne.
Természetesen az is tetszett benne, hogy nem sok kétajtós szaladgált az utakon.
A 95-96-os szériáknak elég sok gyermebetegsége volt, amik 100e km környékén bosszantó apróságokban manifesztálódott, de a későbbi modellek már ezeket kinőtték. Az új modellek pedig változatlanul tetszenek és szerintem jók is.
Szerintem vegyel egy auto-expresszt, es lapozz bele a Chrysler/Dodge/stb kinalatban, tuti,hogy azon az oldalon lesz 3-4 ami auto szerviz.
Amugy ha nem igazan chr. specifikus (fek/kipuf/vezerles/stb), barmilyen szerelo megteszi, akiben megbizol!
Ha esetleg erdekel valaki neonost, van I. gen. neonhoz ('95-'99) teljes gyari(!) szerelesi utmutatom. CDn.
Udv!
En 1* voltam naluk,egy hasznalt neont nezettem at! Nagyon korrekt munkat vegeztek, meg a hatso bizto. ov csatjait is atneztek.
Kb 1,5 orat nezegettek, ~10 rugo volt.
Ebben mondjuk benne volt par apro javitasi ktsg is.
Viszont masok akik tenyleg javitani vittek oda az autojukat, nagyon lehuztak, borzalmasakat mondtak /irtak roluk.
Ugyhogy ovatosan csak veluk!
Remelem segitettem :)
Nemregiben tettem szert egy neonra. ('95)
Manualis,SOHC.
Van egy ket kisebb gond meg vele.
A kerdesem: van-e valakinek CD-n repair manualja? Esetleg elado konyve?
Üdv!
Na ezt most már én sem nézhetem tétlenül, mr csak azért is, mert most épp találtam egy tűrhetőnek tartó Neont, ami általában ugye nem tetszik, ez az egy darab viszont eléggé. :) Szóval az én 1990-es Daytonámban két hónapja lett kicserélve minden, ami fékez. Elöl olyan spéci hűtőbordás tárcsái vannak, ami itthon sehol nem is volt raktáron, Amerikából hozták. Körülbelül két hét alatt itthon volt, szereléssel, mindennel együtt. Ez egy több mint tíz éve gyártott autó - ha ehhez van alkatrész megfizethetően és viszonylag gyorsan, akkor a Neonhoz miért ne lenne? Egyébként milyen autó ez a vas? Az én Daytonámban van vagy 193 ezer km, de még semmi baj nem volt vele - az alkatrészek persze elhasználódnak, ezeket cserélni kellett, de motorilag és a turbója is teljesen rendben van ennyi idő után is.
Alkatrészre van megfelelö forrás, attól nem kell tartani. Viszont a Stratust még annyira sem tartom amerikai autónak, mint a Neont. Ez csak úgy kikívánkozott. :)
Köszi a válaszokat. Ezexerint lehet találni megfelelő forrásokat az alkatrészre?
Amit a Totalcaros cikkben írtak a Stratusra, az meglehetősen horror. De mint látom ezt már kiveséztétek :)