Keresés

Részletes keresés

balolio Creative Commons License 2017.07.24 0 0 10

szia Petyus

szeretnénk pánsípot készíteni, jól jönne hozzá minden tanács, infó, tudnál adni közvetlen elérhetőséget? köszi

balolio

Előzmény: PETYUS (5)
nescafé classic névvel Creative Commons License 2015.10.12 0 0 9

sziasztok! most jártam Romániában, és ott vettem én is egy pánsípot. 10-15-30 lejért vannak (ami 1-2 ezer huf), s szerintem dísztárgynak is szép, megéri az árát. csak ennyit akartam mondani, hogy ha kirándulás alkalmával elmentek, ott olcsón be tudtok ilyeneket szerezni.

Tálbenos Creative Commons License 2014.07.22 0 0 8

Szia Petyus
Olvasom hogy értesz a pánsípokhoz .
1 kérdés Menyiért csinálsz egyet ?
2 kérdés Én nagyon kezdő vagyok de szeretnék megtanulni Pánsípon ,melyik hang melyik rajta ezt honnan tudom meg
?????

Előzmény: PETYUS (5)
TMitalhinrg Creative Commons License 2013.02.28 0 0 7

A pánsíp zenéről információk, előadók, slágerek, klipek, cd:

http://regiujzenek.blogspot.hu/2013/02/pansip-zene.html

Fancyheart Creative Commons License 2011.02.22 0 0 6

Sziasztok! Azért írok, mert nemrég vettem egy pánsípot, mert szeretnék rajta megtanulni zenélni. Egészen komoly, 13 szálas, úgy 30 cm hosszú, szóval elméletileg jó erős hangja kéne hogy legyen, ehelyett elég farsul hangzik, akárhogy fújom.

Lehetséges, hogy szükséges lenne behangolni? :-O Vagy van valami trükkje a dolognak? Néztem videókat ilyen pánsípos zenészekről, és mikrofon nélkül is olyan szépen hallani, az enyém meg alig nyekereg. 

Légyszives segítsetek ha valaki ért hozzá, hogy csináljam mint csináljam? :-(

PETYUS Creative Commons License 2001.09.08 0 0 5
Jó pár darab pánsípot megcsináltam már, olyan is volt közöttük, amelyik egész jól szólt.
Alapanyagnak a kerti dísznádat szoktam használni, ami 5-6m magasra is megnő, de büröxárból vagy fából is lehet csinálni.
Vannak egysoros és kétsoros pánsípok, vannak pentatonikus, diatonikus és kromatikus hangkészletűek.