Kb egy éve jártam Győrben a Sió utcában egy amcsi verdákkal foglalkozó srácnál (a neve már nincs meg) ő épített Cobra replikát akkor német rendelésre 48.000Dm-ért nem emlékszem milyen motor volt benne (valamilyen V8) de teljesen korrekt volt.Kivül-bellül akár egy igazi.
Esetleg aki megprobalja vegrehajtani az "erjunk le 20 perc alatt Akarattyara" - projectet ? :-o)
Amugy vegignezegettem az autokat azon a site-on, nemelyiknek igencsak urhajo kinezete van.. auto kinezetu eleg keves, bar ez izles dolga.. azert huzos mind :)
fastcar, a replicakkal kapcsolatban teljesen igazad van, de ez azert nem semmi, tegnap talaltam es nem akartam hinni a szememnek. azota egy masik oldalon azt talaltam rola, hogy potom 3 millio DM az ara.
Hali!
Mindig hianyolom az ilyen topicokbol, hogy - szamomra ismeretlen tipusokrol leven szo - fogalmam sincs, hogy az emlitett objektum hogy is nez ki. Vizualis tipus leven viszont nagyon is erdekelne. Ez az auto pedig igazan megerdemel egy kepet, mert nagyon szep :
Mit szóljunk ehhez hozzá! :)))
Sajnos nem hiszem, hogy bárkinek is lenne érdemi tapasztalata egy VALÓDI 427-essel! :(( Azok a Rohr, meg egyéb utánérzések, amiket 2.9-es Scorpio motorral meg egyébbel szereltek, inkább kiábrándító, mint jó. Ugyanígy mosolygok a Bogár vagy Fiero alapú Countach-replkákon is.
Egyébként valóban iszonyat autó volt. A muscle car csúcsa. Ugyanakkor alattomos is, és nehezen kordában tartható.
Az ára pedig félmillió dollár felett van, hiszen ha jól tudom valódi 427-es csak 150 darab készült!
Bár volt egy project Shelby vezetésével a 90-es évek elején, hogy a megmaradt 30-40 vázba korabeli motorral megépítenék, amit még lehet.
ugy neztem, hogy mar majdnem minden legendas autorol van topic, de egyik kedvencem a SHELBY COBRA 427 eddig valahogy kimaradt. Pedig szerintem megerne egy par szot. 7,4 literes motor, kb 400 LE. Dogos kulso es elkepeszto menetteljesitmenyek. Varom a nullazast es a hozzaszolasokat.