Sziasztok! Nálam következő a helyzet:
Kb. aug. eleje óta nem tudok a trefortra felmenni,
mert ahányszor megpróbálom lefagy a gép, aztán már nem jelenít meg semmit hiába kérem. Újra kell indítani.
Minden más tökéletesen működött, csak a trefortnál jelentkezett ez és azóta is így van.
Újra lett telepítve minden, de utána sem javult meg. A szerelő már a haját tépi, mert a kollégái sem tudják mi lehet a gond. /Azt ajánlják, hogy felejtsem el a trefit!:-(((
Ma viszont ugyanez játszódott le a 777SMS küldő
szolgálattal is, ugyanazt produkálja, mint amit eddig a trefort. Én teljesen amatőr vagyok ebben a dologban, de jól értettem-e az előző hozzászólásotokból, hogy nálam is a telefonos kapcsolattal lehet a hiba? /ISDN vonalam van/
Kérem, ha valaki tud tanácsot adni, segítsen!
Köszi!
Jah, ugyanaz a szindróma. Felhívtam a Freestart ügyf.szolg-t és egy jó tippet adott a srác: jegyzőkves vonalvizsg-ot kell kérni a Matávtól (ingyenes!). Merthogy a Matávnak kötelessége a vonalon biztosítani minimálisan a 28 kbitet.
Ott a helyszínen el kell kérni a végén a felvett jegyzőkvet, mert utólag nem nagyon küldik ki. Most a hétvégén még küzdök egy kicsit, aztán ha nincs eredmény, a jövő héten kérek egy ilyet.
Velem is megtörtént párszor a szóbanforgó eset. Axelero-t használok 88-as (vivendis) körzetből. (Opera 5.12 böngésző, Naviscope + Tűzfal) Főleg este 23-után fordult már elő többször, de sok esetben hiába csatlakozom fel újra a US Robotics 56K külső modemmel a netezés sokszor iszonyúan lassú. (Nem áll meg teljesen, de kb. 10-50 byte/s-ra leesik elég hamar. Érdekes, hogy felkapcsolódás után kb. 30 mp.-ig elfogadhatóan megy. Magyar és külföldi weboldalakkal egyformán csinálja.)
De jó, h van ez a topic! Beírom ide is a gondom.
Ami eléggé egybecseng a tietekkel, de nálam ez most már állandósulni látszik.
Freestart-Kiwwi-DPG- de inkább telefonvonal(?)-gondok
Ugyan fel tudok csatlakozni (a sokadikra :-( ), de egyszerűen nincs adatforgalmam. Felcsatlakozom, beenged, aztán semmi nem történik, nincs adatfolyam.
Látszik a modem státuszjelző lámpán, h elküldi az én kéréseimet (DPG levélletöltés indítása, böngésző, letöltőmenedzser indítása), azonban nincs válasz a szerver felől. Semmilyen adat nem jön befelé. :-( Az a furcsa, h nem állandó a probléma, mert van olyan nap, amikor megy a dolog rendesen, letöltés, minden. A még furcsább, h a DPG a saját központi számát hívva is "hullámzik", azaz általában nem megy. Kiwwi dettó. Az az érzésem, h a fizetős net se menne, sőt, semmilyen internetes hívás.
Kipróbáltam másik tel.kábellel, eredmény ugyanaz. Kipróbáltam máshol a modemet: hibátlanul megy.
Gyanítom, h a telefonközpontunk környékén lesz a gond. Mintha kizárólag az internethívások le lennének kapcsolva (?). Van itt freestart- DPG, vagy bármilyen internetfelhasználó a 06-26-os körzetből? (Konkrétan Budakalász) Ha igen, kérem, írja meg nekem, h működik-e a net/levelezés/Freestart/Axelero/bármi rendesen.
Köszi előre is!
Ritkán ugyan, de én is tapasztaltam ilyet. Ez nem csak a Freestarton van így, régebben pl Matáv is csinált ilyet, hogy felkonnektelés után pár száz esetleg ezer bytenál megállt az adatforgalom. Nálad is csak rögtön connect után volt ez vagy úgy is hogy előtte ment rendesen?
Na erre en is kivancsi lennek. En is tapasztaltam mar ilyet es fogalmam sincs mi lehet . Minden latszolag jol be van allitva, ha lekerdezem a modemet szepen valszol ,de megse mukodik. Felcsatlakozik ahogy kell de 1000-2000 bytenal megall az atvitel es nem mozdul.
En is belso modemnel vettem eszre.
Kiváncsi lennék, hogy tapasztalta-e más is azt a problémát, hogy a modem egyszerűen abbahagyja az adatátvitelt?
Nekem egy Acorp 56k PCI modemem van és freestartot használok. És mostanában elég gyakran egyszerűen leáll az adatforgalom, a kapcsolat él de amúgy semmi, lehet szétkapcsolni és újra connectelni és ha szerencsém van akkor működik. Szóval nem tudom, hogy a modem vagy a freestart-e a ludas.
Légyszi válaszoljatok!!