Sziasztok! Nálam következő a helyzet:
Kb. aug. eleje óta nem tudok a trefortra felmenni,
mert ahányszor megpróbálom lefagy a gép, aztán már nem jelenít meg semmit hiába kérem. Újra kell indítani.
Minden más tökéletesen működött, csak a trefortnál jelentkezett ez és azóta is így van.
Újra lett telepítve minden, de utána sem javult meg. A szerelő már a haját tépi, mert a kollégái sem tudják mi lehet a gond. /Azt ajánlják, hogy felejtsem el a trefit!:-(((
Ma viszont ugyanez játszódott le a 777SMS küldő
szolgálattal is, ugyanazt produkálja, mint amit eddig a trefort. Én teljesen amatőr vagyok ebben a dologban, de jól értettem-e az előző hozzászólásotokból, hogy nálam is a telefonos kapcsolattal lehet a hiba? /ISDN vonalam van/
Kérem, ha valaki tud tanácsot adni, segítsen!
Köszi!
Jah, ugyanaz a szindróma. Felhívtam a Freestart ügyf.szolg-t és egy jó tippet adott a srác: jegyzőkves vonalvizsg-ot kell kérni a Matávtól (ingyenes!). Merthogy a Matávnak kötelessége a vonalon biztosítani minimálisan a 28 kbitet.
Ott a helyszínen el kell kérni a végén a felvett jegyzőkvet, mert utólag nem nagyon küldik ki. Most a hétvégén még küzdök egy kicsit, aztán ha nincs eredmény, a jövő héten kérek egy ilyet.
Velem is megtörtént párszor a szóbanforgó eset. Axelero-t használok 88-as (vivendis) körzetből. (Opera 5.12 böngésző, Naviscope + Tűzfal) Főleg este 23-után fordult már elő többször, de sok esetben hiába csatlakozom fel újra a US Robotics 56K külső modemmel a netezés sokszor iszonyúan lassú. (Nem áll meg teljesen, de kb. 10-50 byte/s-ra leesik elég hamar. Érdekes, hogy felkapcsolódás után kb. 30 mp.-ig elfogadhatóan megy. Magyar és külföldi weboldalakkal egyformán csinálja.)
De jó, h van ez a topic! Beírom ide is a gondom.
Ami eléggé egybecseng a tietekkel, de nálam ez most már állandósulni látszik.
Freestart-Kiwwi-DPG- de inkább telefonvonal(?)-gondok