Egy E90-es (2009-es évjáratú) 318-as dízel BMW-gazdiként van egy problémám. Alapjáraton, illetve egyenletes sebességnél (általában lassabb sebességnél, tehát kb. >70 km/h-nál) a fordulatszámmérő ingadozik, a motor pedig pöfögő-dadogó hangot hallat, amit olykor még az autóban ülve is érezni (mármint az autó dadogását, "hullámzását"). Találkoztatok-e már ehhez hasonló problémával, és ha igen, mi erre a gyógyír? Amúgy semmi hibajelzés nincs a műszerfalon, és ráadásul ezt nem is mindig csinálja az autó, de azért elég sűrűn ahhoz, hogy aggódjak.
Új vagyok még ezen a fórumon, de látom, hogy sok értelmes és szakmai hozzászólás van itt, így a hozzáértőktől segítséget kérnék. Szeretnék egy 2007-es BMW-t vásárolni (280.000 km, E60 523i n53b25). Az autó látszólag rendben, nincs hibajelzés a műszerfalon, azonban az átvizsgálást végző szerviz (nem BMW hivatalos szerviz, de szakosodott rá) megnézte a tárolt hibakódokat is, azt kiolvasva az alábbiak láthatóak (csatolt kép). Jelenleg az autó - legalábbis a próbaúton - problémamentesen, műszerfali hibakód mentesen üzemelt, de a szerviz a jelzett hibák miatt annak nem megvásárlását tanácsolta, jelezték, hogy mind főtengely csapágyazás, mind injektorok kapcsán költséges (vezérlés csere sem volt még) hibák/javítások várhatóak 10.000 km-en belül. A javítás várható költségei tekintetében min. 1.5 M Ft - ot helyeztek kilátásba.
Természetesen elfogadom a szerviz véleményét, de azért kíváncsi lennék, hogy egy amúgy rendben lévő (futómű/fékek/kormány/korrózió/kárpitok) autó esetében valóban ennyire drámai a helyzet, valóban 1.5 M Ft - os javítási számla lenne ennek megoldása?
Nekem nem kell patika, elég ha normálisan megy, ill. le tudom műszakiztatni.
Ha esetleg van valakinek építő jellegű véleménye meghallgatom, illetve arra is kíváncsi lennék, hogy valóban ilyen gyorsan 10.000 Km-en belül kell-e számítani mindezen költségekre, vagy az akár 20 000 km múlva is lehet.
helo,Nemtudom lehet e eladó bmw holmit hirdetni,de hol ha nem itt,szerintem öregapámék holmijai közt találtam régebben tehát apámé lehetett aki a 60-as években szerelőként dolgozott az NSZK-ban,ezüst,kulcstartó,5000Ft
Bmw n55 motorral szerelt 640i- vel van probléma. Nagyobb terhelésnél a nagynyomású pumpa által termelt üzemanyag nyomás visszaesik 3 mPa- ra egy pillanatra. Az autó ekkor megtorpan és többnyire vészüzembe kapcsol. Hibatörlés után ismét jó a következő nagy gyorsításig.Alapjáraton 5-6 mPa a rail nyomása. A tankban lévő pumpa 6 bar körül szállít,bár azt nem monitoroztuk a gyorsítás közbeni hibánál. Ezt majd megnézem még. Továbbá néha van hidegindítási probléma is. Kicsit többet teker,de indul. A tankban lévő üzemanyag pumpa vagy a hpfp vagy az injektorok lehetnek a hibásak? Vagy a rail gyomás szenzora? Esetleg üzemanyag szűrő? Hibakódok
119404 rail pressure sensor signal permanently stuck 11a002 high pressure fuel plausibility pressure too low
Sziasztok! DISA szelepből milyen gyártmányt ajánlotok? (p.n.: 11617544805, E53 3.0i-hez) A gyári rettenet drága és van egy rakat utángyártott valamint felújító készlet. Melyik irányt válasszam?Köszönöm előre is a segítséget!
Nagyon ritkán hallható meg a különbség a két rendszer között. Nem szól jobban inkább máshogyan és hangosabban. Én sokat hallgatok podcastot, hangos könyvet ami komolyan jobb az alap hifin. Ha sokat hallgatsz modernebb vagy igazi klasszikus zenét és igazán kifinomult a hallásod érdemes lehet megvenni, de szerintem egy M5 nem erről szól.
Sziasztok! DISA szelepből milyen gyártmányt ajánlotok? (p.n.: 11617544805, E53 3.0i-hez) A gyári rettenet drága és van egy rakat utángyártott valamint felújító készlet. Melyik irányt válasszam? Köszönöm előre is a segítséget!!!
Sziasztok. Januárra van új M5-re gyártási helyem. Már kész a konfigurációm, de még tudnék rajta módosítani. A Bower & Wilkins zenén gondolkozok még, de kicsit sokallom az árát, pláne úgy, hogy a gyári Harman Kardon is egész szépen szól. Van valakinek tapasztalata vele??
DPF BMW F15 X5 M40 Régi BMW-s vagyok és ezzel a DPF szűrővel tanácstalan vagyok. Ismerem tudok róla majdnem mindent . Viszont keresek valami olyan OBDII olvasot amivel ki tudom olvasni és követni hol tart a ciklus mikor menjek ki pályara. F15 40D szóval ezen semmit nem lehet érezni .....Carly-t mar vettem de nem szeretnem a prémium programot mindig megvenni . Van valakinek bevált olvasó? Persze valami kis egyszerübb dologra gondoltam.
Vezérlés lánc lett már cserélve? Érdemes lenne rá nézni, tud érdekes dolgokat csinálni, trafót ha cserélsz akkor az összeset kell gyertyákkal együtt Bosch az be válik, olcsó trafókat nem szereti :/
Szükségem lenne egy komoly emberre ,szakemberre,vagy aki hobbybol is profi aki teljesen tisztában van e65 730d 2003 - as idrive használatával kezelésével.
Győr környéke előny lenne de nem gond a távolság sem.
Segítséget szeretnék kérni! Régóta szerettünk volna BMW 116i-t, és egy 2008-as évjáratút meg is vettünk a nyáron. Sajnos az egész rémálommá vált. A kocsi hidegen, alapjáraton, a kettes henger hibáját jelzi ki. Csak hidegen, csak alapjáraton, ha jár egy kicsit. Ha egyből elindulok, vagy meleg a motor akkor nem csinálja. Kicseréltettem a gyertyákat, a trafót, a befecskendezőt, ugyanaz maradt minden. Egyébként szépen működik, de kezdem feladni! Szeged mellett élünk, ha van ötletetek hogy mit lehetne csinálni vagy tudtok itt a környéken jó szerelőt, akkor azt megköszönném.
Szeretnék segítséget kérni. Vettem egy E90 BMW-t Ausztriából. Fekete színű. Alapvetően világos kéket szerettem volna, de ez volt jó árban és állapotban. Jó kapcsolatot ápolok egy csepeli fóliás céggel, kaptam is rá egy jó árat. Viszont van most egy akciójuk amiben matt króm fóliával, minden BMW 260 000 Ft. Azt mondják, hogy legális, de én úgy tudom, hogy mindenféle krómért elveszik a forgalmit. Ha matt, ha fényes. Kinek van igaza? Több topicban is feltettem a kérdést, ha nem idevaló, töröljétek, elnézést!
Sziasztok. Szeretném látni a hibákat a kocsiban vagy a DPF dolgait ,tudna valaki segíteni hol tudnék venni egy programot és csatlakozót ami jól működik? Van egy iOBD2 ami telefonnal van de az ,,,,nem . Főként a DPF dolgai érdekelnének ....
Sziasztok Van 1 BMW E60 benzines és a tempomat hibát kiírja 100km/h sebességnél ha használom ha nem 99km /h még jo De 100 nál kikapcsolt ha újra inditom az autót megint jó 100 ig mi lehet a probléma? ???