Ahoj, erre a madár sem jár - érdemes megpróbálni az Autószerelő műhely-topikot, az jól pörög.
Első körben a helyedben kiolvastatnám az OBD-n keresztül, hogy szerinte miért ég a hibalámpa, majd rögtön kicserélném a fél motort gondolkodó szerelővel megvitatnám a dolgot.
sokat állt. Reggel be akartam inditani , felpörög 800 , 600, 800 , 600, háromszor , négyszer aztán leáll. Mi lehet szerintetek! Jaaa és ég a hiba lámpa.
Lassan teljesen megismerkedünk. Mint kiderült a PDF ki van kódolva, (ezt tervezem visszaálíttatni), Vezérlés és vízpumpa csere megvolt, Váltóolajcsere illetve hűtőfolyadék.(178.000-nél). Elektronikánál még rakoncátlankodást nem tapasztalatam (kb.: 4500 Km-t mentem vele a 3 hónap alatt) Volt futóműállításon. A motortéri alsó burkolóelemeket viszont barkácsolni kell, mert sok rögzítőpatent és csavar ki van szakadva a helyéről, lógnak illetve rezonálnak.
Látszólag az akku még gyári, és nagyjából jó kondiban, mert a Start/stop működik. Fogyasztás is jónak tűnik, 4,8-ra jön ki prémium gázolajjal. Jellemzően Budapest vagy autópálya. Normál közút gyakorlatilag nincs.
Májusban megy vizsgázni. Az eredetvizsgán mondták, hogy semmit nem kell csinálni rajta.
A szerviz 20 ezer kilométerenként esedékes, de én 10 ezrenként cserélek mindent. Ezért tudok vele elmenni 5-600 ezret. Viszont váltó olajat még sosem cseréltem kocsiban (1,7 millió km alatt:) ) Pedig biztosan kellett volna. De ennyi idős kocsihoz nem kaptál szerviz könyvet? Abban minden le van írva, de ha nem kaptál, az már valamit jelent. Ha bemész bármelyik Peugeot szervizbe, és odaadod a forgalmit, mindent elmondanak róla, hogy mi volt vele. Ha pedig nem tudnak róla, az is mond valamit! Ajánlom, hogy az Adblue tartály visszahívást is kérdezd meg, de szerintem ennyi idős autón, már túl vannak rajta. És az elektronika is tud csodákat tenni. Most egy hónapig a másik kocsimat használtam, hát volt meglepetés, amikor beindítottam. A régin pl. egy mosás után, leálltam áttörölni a kocsit, mire kulccsal a zsebemben(!!) minden elektronika beindult, ablaktörlő, spricni, elöl, hátul, lámpák, index, klíma kompresszor nélkül. fűtés. Levettem az aksi sarut 10 percre, és minden ok. De ez pl. mással is előfordult. És ha jót akarsz a nagynyomású befecskendezőnek, 60 ezrenként csak gyári gázolajszűrő. Én olajszűrőből is csak gyárit használok, és a gyári Totál olajat használom. Ez a 600 ezer km titka szerintem.
A mai napon szert tettem egy 2015-ös évjáratú Peugeot 308 SW. 1.6 BlueHDi-re. Elég sok mindenem megvan. Természetesen lesz kérdésem. Első talán, hogy (neten nem akadtam nyomára) van valakinek szervíz intervallum listája? Melyik kilométernél, évnél milyen nagyobb teendők vannak? (olajcserék ok... De a nagyobbak? Pl.: mikor esedékes a váltóolaj csere, vezérlés csere?
Üdvözlök mindenkit! Érdeklődni szeretnék. Van egy 2008 as Peugeot 807 HDI 2.0 autóm. a jobb oldali ablakemelő kapcsolóm megadta magát. Olyan, mintha eltörött volna a kapcsoló. Esetleg tudnátok segiteni abban, honnan tudnék venni ilyen kapcsolót?
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy 407 ülésfűtésnél ha valahol szálszakadás van lehet e javítani. Az ülést szét lehet e szedni annyira hogy az adott szakadás meglehessen forrasztani?
A tolató lámpa izzója egy 21w os darab. Konkrétan semmit se látni vele, tolatáskor. Kérdés neztem a burát és van benne egy zöldes müanyag áttetsző tok ami g9ndolom tompitja a fény erejét, most ezt kivegyem belőle vagy rakjak bele 21w os nál nagyobb izzót?
Az a helyzet hogy ezzel a rádió kérdéssel nem jutottam.semmire...vissza fejtettem az elözményeket de nem.találtam semmi konkrétat..
Bárki cserélte már ki a gyári rádiót másra? Annyira élvezhetetlen az fm transzmitteren keresztül halgatni a zenét h csak na...elismerem.nem drága 2 ropiért vettem de moat vagyek egy transzmittert 5 6 vagy 7 ezerért ami már nagyon okos vagy tudtok valami megoldást?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nem e tud valaki eladó Solex 34PBISA karburátort Peugeot 405 (90-es évjáratú 1.6-os 1600 cm3 autóra) Illetve ha nem, akkor hogyan lehetne kivitelezni a problémát, mert az autó napi használatban van és szükségünk van rá.
Szisztok,nemtudom jó helyen járok-e de havernak 309-ese mindene eladó lenne helyileg Iváncsán.Ha van tippetek melyik topicba tegyem fel neki a képeket kérlek segítsetek,közi!
Csak tippelni merek a porlasztó kihagyásra. Szerintem az injektoros motor. Lehet, hogy az elektromos vezetékkel lesz a gond. A többi elektromos hibával tanulj meg együttélni:-)) Vagy vidd be egy szervízbe, ahol kitörlik az agyából a hibakódokat, vagy tudnak rajta frissíteni.
Nem hiszem,h jo helyre irok,de arra torekedtem,h olyan helyre irjak,ahol friss a datum (viszonylag) Mostanában vettünk egy 307-es Peugeot-ot,HDI 90le. Nem vagyok tisztában a diesel-es autokkal egyáltalán :( Eddig csak benzines autonk volt és ez nagyon uj nekünk. Minden szeretek az auton,tágas,szép,és még a 90 lovas is szépen megy :) Viszont van jo pár dolog ami nagyon zavar és nem tudom,h mi lehet a megoldás. Reményeim szerint itt választ tudok kapni töletek! Elöször is az index-kar...ha épp olyan a kedve akkor kapcsolgatja a lámpát,föl-le...érintésre,ha csak oda nyulok,már le is oltodik,de akkor is idegesitö nagyon. Aztán a légzsák...folyamatosan irja h AirbagFault vhol olvastam h kontakt sprével fujákjam meg az ülés alatti csatikat,megtörtént,de a hiba nem. Az érdeke az,h van amikor 1 orán keresztül nem irja ki,de van h ahogy inditok,már nyomja is ki a kijelzöre. És a legfélelmetesebb számomra : alapjáraton kihagy 1 henger egy pillanatra...1 percben kb 2x-3x. Benzinesnél volt ilyen,de egy gyertyakábel cserével orvosoltam. Viszont itt a dieselnél nekem kapásbol azt mondták h porlaszto :( Esetleg ha valaki tud ez ügyben segiteni,azt nagyon megkööszönném,vagy ha vkinek van egy bevált szerelöje,aki megbizhato és nem kontár,azt is hálásan venném. Köszönöm. Üdv!