Figyu, te be is epitetted a vizbefecsit vagy meg terv stadiumban van ? Nekem lassan benne lesz, csak kis ido kell meg.
Az a baj ha nagyon nagy suritest csinalsz akkos az kemenyen terheli a csapagyakat, fotengelyt, mondjuk ennek egy reszet lehet ellensulyozni a vizzel, de csak akkor csinalj ilyet ha egyebkent a motort alul is megcsinaltatod.
"Meddig erdemes novelni? 4 hengeres 1.1-es R5 motor
10,5-11,5+vizbefecskendezes? 98-as benzinnel? Mi a meglatasotok? Gyarilag 9,25-9,5 "
Milyen motorról van szó? Renault R5, micsoda? Turbo?
Szívó moci:
Ha jó gyújtás van benne, akkor 12:1 lehet elmenni, de már az is csak 98-cassal lesz biztonságos. Ha az égésteret kipolírozod, azzal még kopogás-biztosabbá teheted a gépet. Én nem mennék 11:1 fölé, késői gyújtással még elmegy 95-össel.
"Regen P20-as speci versenymotoron 13,5 volt igaz ketutem elarasztva benzinnel es max 5000km elettartammal, erosen athangolt vezerlessel, gyujtassal..."
Persze. A dragstereknél meg 15:1 -be is van metanollal.....