Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Racing Heart Creative Commons License 2007.03.02 0 0 50

Sziaszok!

 

Sürgősen eladó egy 1993-mas 1,8 diesel 5 ajtós Peugeot 205-ös.

2 év műszaki, zöldkártya, motorikusan jó állapotú,    külseje lelakott, problémás, de használható futóművel, 5-6 literes fogyasztás.

 

Ár: 60ezer Ft

 

Telefon:  06703814753

Mentol frász Creative Commons License 2001.06.11 0 0 48
Hello.

Szóljatok, ha tudtok max 10 éves TD 605-ös eladót.

Köszi. Mentol.

rayyy Creative Commons License 2001.06.07 0 0 47
hello pugfan!

Te sem tudsz peugeot clubról itthon?

Pugfan Creative Commons License 2001.06.07 0 0 46
605-be vagy a 2.1TD (110Le) vagy a 2.5TD - ez utóbbi hihetetlenül csendes járású, pörgős és nagyon jól húz, mindamellett teljesen kitölti a motorteret...
Előzmény: Mentol frász (45)
Mentol frász Creative Commons License 2001.06.07 0 0 45
Hello srácok!

Én most gondolkozom egy Peugeot 605 vásárlásán. Eddig többnyire benzineseket láttam (3.0V6-tetszik), de inkább valami jófajta dízel érdekelne. Van ilyen egyáltalán? Tudtok mondani róla valamit?

Köszi. Mentol.

rayyy Creative Commons License 2001.06.06 0 0 44
a citroenedben is ugyanaz a motor van mint a
306 turbo d - ben?
mik a tapasztalataid?
BXTurboD Creative Commons License 2001.06.05 0 0 43
Sziassztok!

A fekete fust padlogaznal meg nem jelent feltetlenul problemat. Az en BX-m is tud fustolni neha, tipikusan akkor, ha hetekig a varosban jarkalok vele rovid tavokon. Aztan az elso padlogaznal fekete fustfelleg jon a kipufogobol. Viszont ha autopalyan hasznalom, akkor meg se kottyan neki egy padlogaz, egyaltalan nem fustol. Vagyis fontos az, hogy a motor es a kipufogo ki legyen egeve, kulonben kormol. Ifjukorom olajkalyhaja jut eszembe, amiben ha mindig kis langon egett rekord gyorsasaggal gyult fel a korom, ha pedig nagyobb fokozaton, akkor szinte alig kepzodott.

Udv:
Zsolt

Előzmény: rayyy (31)
Mogorva Creative Commons License 2001.06.05 0 0 42
Béna vagyok, elnézést kérek!

Most már jó!

Előzmény: rayyy (41)
rayyy Creative Commons License 2001.06.05 0 0 41
ez halott link vagy tévedek?
Előzmény: Mogorva (40)
Mogorva Creative Commons License 2001.06.03 0 0 40
Előzmény: rayyy (39)
rayyy Creative Commons License 2001.06.03 0 0 39
Tud valaki peugeot clubról magyarországon?

Vagy csak én szeretem a pugokat?

rayyy Creative Commons License 2001.05.25 0 0 38
küldtem választ!
Mogorva Creative Commons License 2001.05.25 0 0 37
De. Mail ment!
Előzmény: rayyy (36)
rayyy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 36
86-os 205 xrd nem érdekel valakit?
Ttomika Creative Commons License 2001.05.16 0 0 35
A PSA dieselek elnyűhetetlenek...
karbantartás és a láb kérdése szerintem..
Előzmény: BX16TRS (6)
tcaoe Creative Commons License 2001.05.16 0 0 34
Nem, dizel citroenem van, meg neha belecsuszok egy-egy hasznalt autoba. De gondolom tudod, hogy a PUG es a citro ugyanazokat a motorokat hasznalja .:)
Előzmény: rayyy (33)
rayyy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 33
tcaoe!

te is peugeot tulaj vagy?

tcaoe Creative Commons License 2001.05.16 0 0 32
Ha a tores nem jutott el a futomuig, akkor az nem gaz. Persze, csak ha normalisan kijavitottak utana. Ilyenkor erdemes a futomuvet kimeretni azert. A porlasztocsucsok csereje 30-50 Ezer, attol fugg, milyen adagolo van rajta. A turbo felujitast nem tudom, de az nem olcso.
Előzmény: rayyy (31)
rayyy Creative Commons License 2001.05.16 0 0 31
akkor ettől a fekete füsttől még nem feltétlenül kell megijednem?
turbó felújitás, porlasztócsúcsok cseréje mbe kerül kb?
horror?

mi a véleményetek a törésröl?
ha nem sérült a váznyulvány akkor megvehető, vagy nem?

tcaoe Creative Commons License 2001.05.15 0 0 30
A fekete fustot altalaban egyszerubb problema okozza, ugymint a porlasztocsucsok kopottsaga, vagy rossz beallitasa. Esetenkent az adagolo rossz beallitasa, azaz, az adagolo nem koveti a turbo nyomasvaltozasait. Ilyenkor nem forog ki a motor rendesen.
Előzmény: Pugfan (29)
Pugfan Creative Commons License 2001.05.15 0 0 29
Na ja, persze amíg nem épül fel a turbónyomás, addig fekete füst... Akkor van baj, ha nem épül fel nagyobb fordulaton se!
A füst mennyisége az adagoló beállít(atlanság)ára utalhat.
DE én az 1.9TD-hez nem értek Önem próbáltam olyant, csak HDi-t és 2.1TD-t (ez utóbbi is füstöl alacsony fordulatú padlógázra, de nem jelentős mennyiséget és inkább szürkés az a füst).

Azt esetleg megnézheted, hátül a kipufogó felett mennyire fekete az autó (ha nem mosták le előtte, kiderül, hogy krónikusan füstöl-e)

Ha nagyon kétséges a dolog, de jó ajánlat, vidd el megméretni a turbónyomást (akkor már körül is nézhetnek, nem-e folyik valahol olaj a tömítések környékén a kipufogóba vagy esetleg a szívócsőbe...)

gthomas

Előzmény: rayyy (28)
rayyy Creative Commons License 2001.05.15 0 0 28
hello Pugfan!

próbáltam egy 306 td-t ahogy mondtad,kis fordulat után padló, és jött a fekete füst.Az nem lehet hogy ez normális hiszen ha nagyon alacsony a fordulat akkor még nem megy a turbo nem?

üdv:rayyy

rayyy Creative Commons License 2001.05.14 0 0 27
van egy eladó 205 xrd-m,iszonyú jó motorral, friss műszakival.
Pugfan Creative Commons License 2001.05.10 0 0 26
Háát, anyámnak van egy Astra G-je: az autó egész jó, bár a futóműve kemény, csakúgy mint az ülései; a motor nagyon jó (1.8, 115Le) a szervíz viszont pocsék...

A 405 ülései puhák, ami tíz év után már nem segíti elő a derék tartását ;-| A 806-ban keményebb ülések vannak: valahol ott az optimum - azonban tény, hogy a 405 üléseiben lehet a legjobban aludni...

Előzmény: T.Z. (25)
T.Z. Creative Commons License 2001.05.10 0 0 25
Sziasztok!
A Peugeot-okat nagyon kell szeretni, mert meghálálják! Nekem 405 1.9-es benzines van - eddig egy rossz szavam nem lehet rá... Megy, mint a barom állat és iszonyú kényelmes - mind futóműre, mind ülésre vonatkozóan.
Ugye, Pugfan, mi már tudjuk, amit a német autó tulajdonosok nem? :-)))

Üdv.: Zoli

Pugfan Creative Commons License 2001.05.09 0 0 24
Először is gratula a sárkányhoz!
Másodszor jól viseld gondját!
Harmadszor: engedd, hogy kipróbáljam! - ui. az a gondom a HDi-vel, hogy annyira környezetbarát meg nem füstöl, hogy nincs padlógáz-effektus: a computer pont annyi gázt ad, amennyi tökéletesen elég (elvben), nincs az a hihetetlen őserő, ami apám 806 STDT-jében jelentkezik (2,1-es TD) - no remélem ezen fog segíteni a tuning!

Szóval nem tudom, de valószíűnek tartom, hogy a TD jobban gyorsul, mint a HDi, mert
1. rövidebbek a fokozatok
2. tovább lehet pörgetni

Igen, szeretem a Peugeot-kat!

Előzmény: rayyy (23)
rayyy Creative Commons License 2001.05.09 0 0 23
nem felejtettem el a nyálcsurgatós hdi izelitőt,
de egyenlőre nem értem rá.

úgy néz ki hogy meg lesz az új gépsárkányom.

306 turbodiesel intercooler. (95-ös)

mi a véleményed pugfan?

úgy látom te azért vágod a pözsó témát!

Pugfan Creative Commons License 2001.05.09 0 0 22
Úgy tűnik, sikerül beíratnom a HDi-met (90Le) egy kis továbbfejlesztésre úgy, hogy a garancia is megmaradjon (gyári tűrésen belül maradnak a beállítások, a turbó nyomás is csak 0,3 barral növekszik), de ő is megerősödjön (+35Le)!
A 21-ei hét lesz a tanfolyam hete!
Frosty Creative Commons License 2001.05.09 0 0 21
Bizony,benzines.
ReRack Creative Commons License 2001.05.09 0 0 20
de az benzines nem?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!