Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dobcsi Creative Commons License 2001.05.11 0 0 20
De miért hordod márkaszervízbe? A garancia miatt?

Előzmény: to_jeno (19)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.11 0 0 19
Az igaz, de nem kis utánajárással. A márkaszervizek pedig jól leszerepeltek. Olajcserén túl nem értenek a dízelhez.
Előzmény: Dobcsi (18)
Dobcsi Creative Commons License 2001.05.11 0 0 18
Az a lényeg hogy megoldódott a gond :)
Előzmény: to_jeno (17)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.11 0 0 17
Köszönöm minden hozzászólónak a kedves segítőkészségét, megvan a hiba.

1. Korábban a MÁRKASZERVÍZBEN vezérműszíj cserénél elállították az előtöltést 3 fokkal!!! Eredmény: autó lassú és rángat, fogyasztás plusz 1 liter.

2. A kipufogógáz visszavezetésnél van egy szelep, amelyik évek óta nem nyitott ki. Így az autó levegő helyett kipufogógázzal ment, ami ugye nem túl oxigéndús. A szívócső pedig tele volt kormos szutyival, ami a levegő áramlásához a keresztmetszetet csökkenti. Ettől pedig fulladt az autó, persze nem látványosan. Ezt szintén nem vették észre a MÁRKASZERVÍZBEN.

Ennyi.

Dobcsi Creative Commons License 2001.05.04 0 0 16
Szerintem minden fokozatban rángatnia kell a kocsinak, csak a nagyobb fokozatokban már nem használod azt a (nagyobb) fordulatszám tartományt (városban) ahol rángat az autó.

Menj ki országútra és taposd meg 4.ben és 5.ben, ha ott is elkezd rángatni, akkor az üzemanyagellátással van a gond (szürők, csövek, tank, tápszivattyú, adagoló, tudomisén)

Ha felgyorsultál és 4.-ben és 5-ben nem rángat, akkor fogalmam sincs mi lehet... Akkor célszerű a kuplung és váltó környékén keresgélni, de én az első variációt tarom esélyesnek.

Remélem tudtam segíteni.
Üdv,

TCSA Creative Commons License 2001.05.04 0 0 15
Ha most gonosz lennék azt írnám, hogy az az astra még akkor is kerepelni fog amikor az alfádból már semmi sincs. Persze nem vagyok gonosz. Ezért nem is írom. ;o)
Előzmény: Törölt nick (13)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.04 0 0 14
Sportivo!

Viccnek nem rossz, de a lassúság (asszem 68 LE) nem azonos a rángatással. Aki szereti a dízelt, annak nem rossz, magyarul szegény ember vízzel főz. ;-)

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.04 0 0 13
Szerintem biztos az a sok erő nem nyugszik benne, azé' rángat:-))
TCSA Creative Commons License 2001.05.04 0 0 12
Ja, egyvalamit még. Nem tudom kitől hallottam de azt tudom hogy az illető őszült :o))
"nincs megtalálhatatlan hiba, csak rossz szerelő"
TCSA Creative Commons License 2001.05.04 0 0 11
Hmm... akkor nem csak abban a két fokozatban rázna. Sőt valószínűleg már meg is égett volna annyira hogy csússzon... de próba cseresznye. ;o)
Előzmény: to_jeno (10)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.04 0 0 10
Köszi, erre nem gondoltam. Az üzemanyag-téma nem valószínű. Valaki azt mondta, lehet, hogy a kuplungban van eltörve egy rugó. Szerintem ennek egyéb tünetei is lennének.
Előzmény: TCSA (9)
TCSA Creative Commons License 2001.05.04 0 0 9
Mellesleg ez nekem marhára ismerős... a gumibakokat nézd meg de jó alaposan!! Az a legjobb megoldás hogy:
1. havert beszervez
2. motorházfedél felnyit
3. havert odaállít és nézze a motort de erősen ;o)
4. te beülsz, kézifék be, váltó 1-be és kis gáz (1500 RPM) elkezded engedni a kuplungot. Ha visszaesik 800 tájára, kuplung be.
5. ha most a haver ordít hogy ki akar ugrani a motor, megvan a hiba.
6. ugyanez csak R fokozatban.
próbáld ki nem veszítesz vele semmit.
egyébként jó szervízben (DE NEM OPEL SZAGSZERVÍZBEN -> ld maxabó, rupesky) megnézik neked ingyen is a bakokat...
TCSA Creative Commons License 2001.05.04 0 0 8
Sose sajnáld hogy nem katalizátoros. Szerintem azt kéne agyonütni aki kitalálta hogy dízelre katalizátort kell rakni :o)
Előzmény: to_jeno (4)
AtomAnti Creative Commons License 2001.05.04 0 0 7
Sajna nincsen dokumentációm! Ha jól tévedek, akkor valamelyik (több!) autós lapban volt róla szó (Autó2, AutóMagazin, AutóMotor), de már nem emlékszem melyikben és mikor!!
Előzmény: to_jeno (6)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.04 0 0 6
Van esetleg erről valami dokumentációd? Egyébként az autó nagyon jó, és pénzem sincs lecserélni, végére akarok járni a hibának, ha lehet.
Előzmény: AtomAnti (5)
AtomAnti Creative Commons License 2001.05.04 0 0 5
Hmmmm! Ha jól emlékszem, akkor 2-3 évvel ezelőtt nagyon nagy balhé volt ebből!! Többen panaszkodtak és az "autó" cseréjét kérték az Opel-től, de hivatalosan senki nem ismert el semmit!! Valószínűleg egy sohasem elismert típushibáról van szó! Szerintem a legjobb, ha gyorsan eladod és veszel valami mást!

Üdv,
AtomAnti

Előzmény: to_jeno (4)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.04 0 0 4
Nem, sajnos teljesen sima mezei.
TCSA Creative Commons License 2001.05.03 0 0 3
Katalizátoros a drága?
Előzmény: to_jeno (-)
to_jeno Creative Commons License 2001.05.03 0 0 2
Köszi, ez lenne a megnyugtatóbb, holnap utánanézek!
Előzmény: eszgab (1)
eszgab Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1

Hi to jeno!

Igy látatlanban Üzemanyag problémája van.Probálj meg egy gázolajszürő cserét és nézd meg,hogy az üza. vezetékeknél nincsen esetleg szvárgás!

Üdv!

Előzmény: to_jeno (-)
BkorVette Creative Commons License 2001.05.03 0 0 0
Gazolaj van benne?? Vagy 0??
to_jeno Creative Commons License 2001.05.03 0 0 topiknyitó
Az autó 95-ös 150e km-et futott, "kisturbós DTL". 2-es és 3-as sebességben gázadáskor keményen rángat 4,5-ben nem. Szerintetek mi lehet? Én a kuplungra, vagy adagolóhibára gondoltam, de mindkettőt bonyolult ellenőrizni, és a hiba máshonnan is jöhet. Van valamelyikötöknek tapasztalata erről? Előre is köszi a válaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!