Keresés

Részletes keresés

81713 Creative Commons License 2001.05.01 0 0 5
Mondjuk mosodázni azt nem szokok - ahhoz túl sok narkópénz pörög a reklámiparban -, de egy-két legális adótrükkhöz azért alkalmazom.
dP
Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.01 0 0 4
Hát akkor mikor mosogatunk? :DDD
Nekem van mosodám :DDD
Előzmény: 81713 (2)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.01 0 0 3
Ismerek 1-2 marketingest (nem sokat), ők speciel csak az ár/példányszám(nézettség, hallgatottság) arányt nézik, azaz üzletemberfejjel gondolkoznak, hátsó szándékok nélkül. Persze biztosan vannak erős pártszimpátiákkal rendelkezők is, akik főleg a nekik tetsző orgánumokat támogatják. A zsurki vodkagyár nyilván nem a Demóban fogja reklámozni a termékét :-)

Szerintem viszont létezik valami, ami viszont pont ellentétes azzal, amire célozgatsz (szerintem): az állami vállalatok szinte kizárólag jobboldali lapokban hirdetnek.

81713 Creative Commons License 2001.05.01 0 0 2
Reklám? Maffia? He-he... Évtizedek óta a világ legtutibb adócsaló és pénmosodája.
dP
Dave Bowman Creative Commons License 2001.05.01 0 0 1
érdekcsoportokra gondolsz többféle bizonyos médiumon belül?
Előzmény: gorongo (-)
Dave Bowman Creative Commons License 2001.05.01 0 0 0
0
Előzmény: gorongo (-)
gorongo Creative Commons License 2001.05.01 0 0 topiknyitó
Megszámlálhatatlan topic szól a sajtóról. Lehet, hogy én nagyon figyelmetlen vagyok és buta, de a reklámról, amelyik pénzeli, egyetlen sem. A reklámot szerintetek egy jól körülhatárolható csoport osztja fel? És milyen ismérvek alapján? Vajon az AGB Hungary nézőszám mérései hitelesek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!