Gondolom, a Revo'-t csak elírtad, s Curve-re kérdeztél. (A Revo' mögé nem lehet "kártyát rakni".) Én az Erste webkártyáját vettem fel a Curve-ös portfólióba. Fizetni még nem fizettem vele, de a verfikálás - amikor is beterhelték a kártya mögötti számlát - gond nélkül működött.
Ennél a banknál sokkal kedvezőbb díjszabású szolgáltatásokat kínál a Gránit és a CIB, anno kitűnő döntést hoztam h megszüntettem a számlám az OTP-nél, a legdrágább bank a régióban, sokkal értékarányosabb szolgáltatásokat kínálnak más bankok, az online alkalmazásaik is jobbak.
Az otp kihasználja ügyfeleit, ebből fizet több 100 milliós bónuszokat néhány felsővezetőnek.
A régióban nincs még egy ilyen drága bank, ahol csak egy profit forrást látnak az emberben, ezt azért mondom mert tobb idős panaszkodott már h türelmetlenek és bunkók az ügyintézők.
A számládról utalsz a saját webkártyádra(ingyen), ezt kell beregelni ahol így akarsz fizetni, így mindig annyit teszel rá amennyi az adott árú vásárlására kell, kicsivel többet, az árfolyam miatt. Mi az a Googlen regelt bankkártya?
Ma 100.000 Ft-tal megloptak Googlen regelt bankkártyán keresztül. A bank észrevette, azonnal letiltotta kártyát, a pénzt 7 napon belül visszakapom. A kérdés hogy működ e ez a webkártya?
A webkártya kurva jó volt amíg az OTP-nél voltam. Sajnos átmentem a K&H-hoz mert lakásra vettünk fel hitelt és ez nyújtotta a legolcsóbban. De olcsó húsnak híg is a leve, ezeknek még webkártyájuk sincs (meg normális bankautomata lefedettségük, meg átlátható, gyors webes felületük, stb). Azóta viszont nem tudok vásárolni a google play-en, mivel sajna kis hazánk nincs rajta azon a listán amiknél a paypalt-os fizetést támogatják, bankkártya számot pedig még a guglinak sem adok meg.
Nekem az a gondom hogy mar vagy 2 eve van ez a webkartyas szamlaszamom, de eddig soha nem hasznaltam csak a fo szamlamat, oda megy ugye a fizetesem. Most viszont hasznalnam, csak sajnos az a baj hogy az istennek sem tudok belepni a webkartya adatokhoz, allandoan a kovetkezo hibauzenetet adja a rendszer:
"WebKÁRTYA adatok nem találhatók"
Ma bent voltam az OTP-ben, pont emiatt, erra az ugyintezo csaj annyit mondott hogy az uzenetek kozott vannak a webkartya adatai. Nos ott semmi sincsen jelenleg, de a webkartya adatokhoz most sem tudok belepni.
Most használtam először a webkártyázást (iherb.com), rákerestem hogyan is megy ez. Ezt a fórumot találta google elsőre...
A webkártya lényege: akkor teszel rá pénzt ha a bankkártya adatait kell megadni fizetéskor, közvetlenül webes fizetés előtt. Igy, ha ki is tudódnának az adatok, az üres számláról nem sok mindent lehet leemelni. A webkártyás számlaszámról nem lehet átutalni, emiatt vaterás átutalásokat sem lehet intézni vele.
A webkártya adatai az otp menüből elérhetők:
bankszámla menü / betéti kártyák, hitelkártyák / webkártya adatok
Webes fizetéskor a fenti menüvel elérhető adatokat kell megadni: Kártyaszám, Kártyabirtokos neve, CVV2 (CVC2 szám), Lejárati dátum (hónap/év)
Nem adtam meg a bankkártya lejárati dátumát, ezért azt írta első próbálkozásom után, hogy a kártya invalid. Másodszorra már megadtam minden adatot és elfogadta a fizetést.
A beiratkozásnál újra az összes létező lehetőséget próbáltam, próba terhelésekre gyanakodva előre 3000 Ft-ot utaltam át a webkártyára, akkor sem működik: THIS CREDIT CARD WASN'T ACCEPTED. Tudjátok mi a szomorú??? A rendes fizikai dombornyomatú mastercard adatait el is fogadta... ami egy dologra következtet... most már biztosan elköltözök az OTP-től, mert az egyetlen ok ami miatt a Webkártyát csináltattam (a netvásárlás biztonsága) már el is avult. Ennyi.
A google play felületen androidos alkalmazásokat akartam vásárolni, a fő oka annak h OTP netszámla és webkártyát csináltattam alíg néhány napja, Google play-en is úgy jártam mint a felettem kommentárok, a jelek szerint ez a webkártyás "your transaction has been denied" szöveget nem csak én tapasztaltam... ráadásul a Google szerint semmilyen sikeres tranzakcióm nem volt a 3 próbálkozásból, a Webkártyára utalt pénzből (1300 Ft-nyi) pedig csak 200 körül maradt, Magyarúl pont annyit vettek le amennyi a letöltendő alkalmazás ára, de az alkalmazás sehol :) A topic-ot olvasva úgy látom egyáltalán nem ritka az OTP mastercard webkártya visszadobás... és már azt gondolom hiába dobom ki ezer néhány forintot havonta erre a számla fenntartásra :(
u.i.: A webkártyára utalás pedig a 24/7 vagy mi a fene módszert használtam, meg is jelent az összeg a számlámon, a webkártyára vonatkozó adatokat pedig biztos h. jól írtam be a Google play-en, OPT direkt-ről copy-paste-eltem. Fel is hívtam a helpdesk-et, kb. 1/2 órámba telt (egyébként majdnem egynapom ment rá), végül ebből sem derült ki hogy a Googli a hibás vagy az Áutépé, de van sanda gyanúm h. a második lesz az...
Az én ostobaságom miatt volt, hogy nem jó számot adtam meg a kedvezményezett számlaszámánál. Az 1-es megoldással ment minden problémamentesen. Mégegyszer köszi!
De a webkártyaügyintézés akkor is 3 hétig tartott nekik az otp-nél :-)
Két lehetőség van arra, hogy a webkártyára pénzt rakj.
Az első a belföldi banki átutalás, amit írsz. Ekkor csak a számlaszámot kell megadni, ami nincs rajta azon a kis fólián, amin a kártyaszám, lejárati dátum és biztonsági kód szerepel. A webkártyához tartozó számlaszámot vagy megtalálod a netes felületen (kezdőlapon látszik, ha be van vonva, vagy a Beállítások->Számlakör módosítása menüben találod), vagy a szerződésedről nézed le.
A másik lehetőség a Bankkártyás tranzakciók->7*24 órás - OTP bankkártyák közötti azonnali átutalás menüpontban van. Itt csak a kártyaszámot kell megadni, ami a fólián van.
A második lehetőség mindig működik, az első pedig csak akkor, ha nyitva van a bank (éjszaka, hétvégén és ünnepnapon csak a következő nyitáskor kerül át a webkártya számlájára).
Tudna valaki abban segíteni, hogy mi lehet az oka annak, hogy a saját otp-s bankszámlámról "belföldi banki átutalás" menü alatt nem tudok a saját új virtuális webkártyás számlámra átutalni? Azt írja ki az elküld után, hogy "Hiba a művelet végrehajtása közben.A kedvezményezett számlaszám nem felel meg a CDV ellenőrzés feltételeinek."
A virtuális számlámhoz adva van egy kártyaszám, egy lejárási dátum és egy cvc2 kód. Lehet, hogy a kedvezményezett számlaszámához általam beírt kártyaszám az csak egy kártyaszám és nem maga a virtuális számlaszám? Mit nem tudok jól? Már vagy 3-szor voltam bent a helyi otp fiókban virtuális számlát intézni, nagy nehezen összehozták (hadd ne kelljen részleteket mesélnem), erre most meg nem tudok utalni. Lehet, hogy negyedszer is be kell fáradnom? Előre is köszönöm a segítséget!
Talán már nem aktuális, de a webszámláról ne akarj tovább utalni. Az arra van, hogy a webkártyára érkező terheléseket állja. Ha mindenképpen utalnod kell, akkor utalj a folyószámládról, ha pedig kártyás vásárlásról van szó, akkor utald át az összeget a webszámlára, és fizess a webkártyával. A paypal-nál mindkettő lehetséges. Ha szeretnél a belső számlára pénzt utalni, akkor a Top Up menüt kell választani, és az ott leírtakat követni (egy Unicredites hazai forint számlára kell utalni, amit a paypal néhány nap múlva elvileg jóváír a belső számládon). A másik pedig az, hogy beregisztrálod a paypalbe a webkártyát, így a későbbiekben nem a belső egyenleged terhére vásárolsz, hanem a webkártyáéra, és ezen keresztül a webszámlán tartott pénzedhez férnek hozzá, mint írtam (a regisztrációhoz kell lennie a webszámlán 400 Ft-nak + 1 dollárnyi forintnak tudtommal, amit majd visszakapsz a regisztráció után).
Az lenne a kérdésem, hogy Otp webkártyáról, hogyan tudok külföldi számlaszámra utalni? Pl. Paypal számlára szeretnék utalni, de az OTP felület menüjében, csak belföldi utalás van. Lehet egyáltalán?
Nem az a a menete, hogy a folyószámlámró átutalom a pénzt a virtuális webkártyára és onnan tovább egy másik számlára?
Odáig eljutottam, hogy a virtuális számlán van a pénz.
Jó ez a webkártya, de mért csak magánszemélyeknek érhető el? Vállalkozói számlához miért nincsen? Pont cégeknek lenne fontosabb, akik nagyobb tranzakciókat bonyolítanak interneten.
MKB-nál viszont céges számlához is jár ugyanilyen internetkártya.