Keresés

Részletes keresés

kis_ákos Creative Commons License 2009.01.12 0 0 112

Eladó:

 

C&C 1: eredeti !!!!!!!

 

win 95-8: angol

dos: német (németországból még régről) elég régről :D

 

elérhetőség: conquistador_02@freemail.hu / hotmail.com

G.U.M.O. Creative Commons License 2004.10.07 0 0 111

Sziasztok !

 

C&C Bajnokság  okt.30-án . További infók: www.pcmagus.hu,  vagy az  info@pcmagus.hu  e-mail  címen.

Akos1985 Creative Commons License 2004.09.25 0 0 110

Sziasztok!!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van úgye az alap játék és abban vagy 1 multipayeres pálya. Ha leszedet egy multiplayeres patchet akkor a játék verzióját is felül írná vagy nem??

 

A C&C Renegade verzió számom az 1.0 és most fenn van a 1.037-es patch hozzá. És ha erre akarom felpakolni egy multiplayeres patchet akkor melyiket pakoljam fel illetve ez a 1.037-es patch után egyáltalán fel kell pakolni egy multi patchet??

 

Köszike

Aliens_ Creative Commons License 2002.08.03 0 0 109
Az lehet!
Fel kell telepiteni ahhoz hogy ne csinálja.
Ha atelepitetlen verzio van meg akkor szivás!

-Alien-

Előzmény: Helldog (108)
Helldog Creative Commons License 2002.07.21 0 0 108
Sziasztok!

Most töltöttem le a RA2-t, és olyat csinál, hogy miután lépek egy ipsével, egyszerűen összeesik és meghal. Valami copy protection-re gyanakszom. Nem tudtok valami megoldást?

Aliens_ Creative Commons License 2002.07.20 0 0 107
Nos ugy tünik kihat a topic :((
Aliens_ Creative Commons License 2002.07.01 0 0 105
probe:)

HO TTrainz Csapat
Email:alien@trainz.hu

dexter16 Creative Commons License 2002.06.10 0 0 104
Na azé a Red Alert 2-nek és a Renegadének jobb a grafikája, mint a sima C&C-nek, bár a sima C&C a régi grafikus motorjától eltekintve a legjobb C&C. Sok benne a lehetőség.
count_zero Creative Commons License 2002.06.09 0 0 103
"Az új C&C-kel csak a grafika miatt játszom"

Na, mi pont amiatt hagytuk abba. :)
Szvsz sokkal gyengébben néz ki a Sun mint az alap C&C. Gyalogosok nagyon szerencsétlenül néznek ki, és elég béna a mozgásuk, és nincs egyetlen normális egység sem. Sehol egy tank, egy helikopter, csak ezek a futurisztikus sz*rok.

Red Alertben meg a kétcsövű medium tank elég vicces. Egy normál méretű tankba épp hogy befér egy löveg, nem véletlenül nem csináltak ilyet még a történelem során. :) Nem beszélve a kezelőszemélyzetéről... A mammut persze egy kicsit más kategória... :)

Renegadere visszatérve... Nincs valami módja a netes játéknak? Nem lehet valahogy megkerülni a tetű EA védelmét? :)

Előzmény: dexter16 (102)
dexter16 Creative Commons License 2002.06.06 0 0 102
Én is a sima C&C-ért vagyok odáig. Amikor először életemben megláttam, a grafika fogott meg, meg az, hogy annak ellenére hogy háborús játék több 1séget lehet irányítani (akkor még nem ismertem azt a szót, hogy stratégia). Ez kb 5 éves koromban volt. Vagy nem. De szerintem sokkal jobb a sima C&C, mint a Red Alertek. Az új C&C-kel csak a grafika miatt játszom. Meg a történet miatt. Majd később folytatom szövegem...
PASSZ Creative Commons License 2002.06.06 0 0 101
Dexter: Ami igaz az igaz. A Red Alert hiába hasonló, vagy ugyanolyan mint a C&C Gold grafikailag, nem adtak meg neki akkora történetet, az egységek sem olyan frankók, és igaz, hogy ott vannak a kis animok az egységek mozgásánál, de a C&C-seket nem lehet berelni. Mondjuk amikor a gránátos kibiztosítja a gránátot.
A sztorival az a bajom, hogy a Red Alert-féle sztorikat bármikor kitalálhat az ember és nagyon gyakran feldolgozott téma, viszont a C&C-s tibérium cucc egy picit más, mint az átlag. Lehet, hogy elfogult vagyok, nyugodtan szóljatok, ha valakit zavar, hogy fikázom a Red Alertet.
Na legyetek jók:
Passz :)
count_zero Creative Commons License 2002.06.04 0 0 100
100. Hurra.
Brudy Creative Commons License 2002.06.04 0 0 99
Hello mindenki!
A 49. hozzászólásban ítra Long_Gun, hogy meg kell növelni a file cache-t. Azt hol lehet? Vagy mivel? Ha valami spéci progi kell hozzá azt hol találom? Mert a WinME-be nem találtam ilyen beállítást, a swap-et meg hiába vittem fel 500 megára. Lécci segítsen valaki! Köszi.
dexter16 Creative Commons License 2002.05.31 0 0 98
Szerintem a Generals már nem lesz nagy durranás, csak azé, mer a Westwood-ból már alig vannnak, akiket nem rúgtak ki a francba, az EA pedig nem ért semmit az egész C&C világhoz, ugye a TS-ből következtetve (meg a többi szarból). A sima C&C az, amiben még minden újnak számított, a Red Alertnek már ugyan olyan grafikája volt, mint a C&C95-nek (gold). Bár szerintem jobbak a C&C-k, mint a Red Alertek. Bár a Renegade-nek 1 kicsit TS feelingje is van (a ruhákból ítélve).
PASSZ Creative Commons License 2002.05.31 0 0 97
Engem is zavar az EA jelenléte. Nem lenne jó, ha elszúrnák a C&C feelingjét mégjobban, mint amennyire a SUN-nal elcseszték. Nekem mondjuk most abszolút nem jön be a SUN. Hasonlít persze, meg nem olyan rossz, de nagyon messze van a C&C-től.

A repülő egységekkel kapcsolatban igazad lehet, de reménykedni, meg akarni csak szabad ;)

Na üdvözlet:
Passz :)

Előzmény: dexter16 (96)
dexter16 Creative Commons License 2002.05.28 0 0 96
Tökéletesen igazad van. De kb. a 0-nál egy kicsit több (0-val több)% van arra, hogy a Westwood majd kiad 1 kiegészítőt. Ehejett inkább beüvölti, hogy : "ott vannak a repülő 1ségek, az mé nem jó?". Tehát ez lesz. A Generalsban pedig már semmilyen C&C-s elem nem lesz, mert az EA-sok +veszik az egész Westwoodot. Bár aszonták, hogy a C&C örökre fog tartani, de ezt az EA-sok (reméljük, hogy nem) + (meg) fogják változtatni.
PASSZ Creative Commons License 2002.05.28 0 0 95
Abban igazad van, hogy mondjuk egy construction yard mondjuk nekem is hianyzik, de nem a multi resz tokeletesitesere gondoltam. Nekem a jatek tortenetenek a vege nem tetszett. Az nincs befejezve. Nem derult ki semmi. Szep sorban kinyirtal minden gonoszt, aztan annyi. Megakadalyoztal egy atomkilovest, azt annyi. Sanyi. Jobb lett volna, ha valami utocsengese is van a sztorinak. Mondjuk valami Kane-es, vagy barmi, csak ne legyen vege ilyen hamar. Adjanak ki valami tuningot. Kovetelem...
Udvozlet: Passz :)
Előzmény: dexter16 (94)
dexter16 Creative Commons License 2002.05.24 0 0 94
Szerintem, ha a Westwood-on múlik, akkor vagy nem lesz (ott vannak a repülő 1ségek, az mé nem elég???), vagy pedig olyan szar lesz, hogy nem igaz (Kb. olyan, mint a Firestorm). Kár, hogy a multiplayerből kihagyták a játékban lévő többi 1séget. Én csak az ilyen körítésekre gondolok, mint például néha elrepülne a Nod bázis felett 1 személyszállító (tudjátok, az a felül bordó, alul piros, áramvonalas repcsi). A Construction Yardot csak úgy poénbol is (még ha semmit sem lehet vele csinálni) berakhatták volna 1 pályába (multi).
PASSZ Creative Commons License 2002.05.24 0 0 93
Egyébként most így végigjátszás után csak azt tudom mondani, hogy nincs befejezve a történet. Kurvára elbaszták a végjátékot. A pálya smakkolt, de a videó, pontosabban az animáció nem frankó. Semmi nem derül ki Sakuráról, meg olyan üres. Lehetett volna még tuningolni. Kén egy második rész, vagy egy küldetés CD, ami innen folytatná a történetet...
Passz :)
dexter16 Creative Commons License 2002.05.21 0 0 92
Butá a gép? Elég enyhe kifejezés. Practicle-ban, amkior szétlövöm az Advanced Guard Towert még a roncsot fogják lőni a botok. Jó, mi?
PASSZ Creative Commons License 2002.05.20 0 0 91
Még easy-n is rettegtem a gép előtt a végén. Esküszöm megcsinálom hardon a témát. Szerintem nagyon drasztikus lehet... Mondjuk az egyik ismerős a harmadik pálya után azt mondta, hogy nem megy tovább, mert annyira tapló a dolog. Mi lehet az utolsó pályán!?
count_zero Creative Commons License 2002.05.19 0 0 90
Jah, meg hogy azzal neheziti a dolgot, hogy nem ad toltenyt.

F*sz kivan a temple of noddal... Pisztollyal szedjek le Black Hand snipereket, rocket soldiereket, meg Templarokat... Ehh... AI suxx.

PASSZ Creative Commons License 2002.05.19 0 0 89
Engem egyre jobban kezd idegesíteni a játékban, hogy annyira buta a gép, csak a nagy tapló izom fegyverekkel képes valamit is tenni... Jó lenne, ha jönne ki AI-tuning patch :) Úgy egész érdekes lenne... Na csá: PASSZ :)
count_zero Creative Commons License 2002.05.18 0 0 88
Szord meg lezerrel a fejet, hogy fajjon neki...
Előzmény: _ParaDoxx_ (87)
_ParaDoxx_ Creative Commons License 2002.05.18 0 0 87
Sziasztok!
Kérdés: Hogy kell kicsinálni Raveshaw-t? Azt a 9. pálya végén(?) levő 2ésfél méter magas csávót, akit a szőke doktornő küld rám. Állandóan megfog, nekikúr a lift falának, elmenni meg nem tudok mellette. Ha valahogy sikerül is rálőnöm akkor sem akar komolyabban megsérülni. Szóval mi a titka?
dexter16 Creative Commons License 2002.05.18 0 0 86
Na jó, akkor írok valamit. Lehet, hogy má írtam. Az Obelisk-es bug. City_Fliyng.mix. Ha helcsivel felmász az ellenség bázisa melletti minifelhőkarcolóra, akkor ott nem tud +ölni az Obelisk. Nem a lézer sebez, hanem a lézer végén lévő robbanás. Ja és aki még nem tudná, LAN alatt (AKKOR ÉN MINDIG A PRACTICLE-T is beleértem) lehet változtatni 1 pár ember skinjét, asszem az alsó 3-at, a jobb felső sarokban van 1 nyíl, és azzal lehet. Az ablakot úgy is kitörheted, ha nekimész, F-el kell kívülrőlnézni, V-vel meg körbenézni a járműveket (egér segítségével). De ezt csak azoknak, aki nem tudta. Csak azé, hogy mindenki tuggya: a Renegade jóóó. Ja én még 1 új. Akinek nem megy az, hogy a ...skirmis.ini-be beleírja a MapName00=valami.mix-et, az törölje le a Skirmish.thu-t! Ha ez sem akkor a Skirmish.mix-et is! Na csá mindenkinek!
Előzmény: PASSZ (85)
PASSZ Creative Commons License 2002.05.18 0 0 85
Hát ez fantáziadús volt :))
dexter16 Creative Commons License 2002.05.17 0 0 84
Írok valamit: valami.
Előzmény: PASSZ (83)
PASSZ Creative Commons License 2002.05.17 0 0 83
Ne Hi All! Mi a helyzet? Senki nem ír semmit? Egy cseppet leült a társalgás :(
Na sziasztok:
Passz :)
PASSZ Creative Commons License 2002.05.12 0 0 82
shenmuedc: Nekem felment az ISO-m ezzel: 056894-929488-118387-9679
Sok sikert:
PASSZ :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!