Nem tom, hogy volt e a ?, de a Bethanny's Kottage-nél bemész a házba (amit víz ölel körbe),a jobb oldali szobába (ott van dinamit, felveszed, és a szemközti sarokba dobod... A padlóban keletkezik egy lyuk,benne lesz Aaron állkapcsa és a Kastélyban található Bethanny-szoba kulcsa). A bejárati ajtóval szemben a falnál jobb oldalt lesz a lépcső az emeletre. A zárt ajtó mögötti helységbe kintről tudsz bemenni (az ablakon át)....
Nekem olyan problémám lenne, hogy a lejjebb említett "puttonyos nyanya" nem akar megtámadni semmilyen módon visszatöltés után sem....mit tegyek??
Aki már végigjátszotta és játszana még vele: itt egy fan-honlap, ahol vannak fan-made map-ek. [szép magyaros mondat :))]
Meg van egy Family Grave-re keresztelt dolog is [előző oldalról elérhető] én még nem néztem egyiket se, de leírom, ha már igen. Ha más megnézi az is jelezze milyenek...
Hali !
Lenne egy kérdésem. Az ahelyzet , hogy még eléggé a játék elején tartok, veszegetem fel a könyveket, tekercseket, meg minden féle yournalos cuccokat, de az istenért se tudom elolvasni... pls help.
Már nem azért, de szerintem erős túlzás azt mondani az Undyingról, hogy ronda.Egész tűrhető a grafika(Unreal motor), sőt sok helyen még mostani szemmel is szép.Pedig nem mai darab.
Hogy csúnyácska lett volna, azt nem tudom... a szörnyek mindenesetre elég csúnyák voltak. De az feltétlenül egy pozitívum, hogy a celeronos-tnt1-es gépemen is tök jól fut.
épp most kezdtem el filózni azon, hogy újra kéne játszani iszonyú brutál fokozaton a játékot. sajnálom, hogy nem lesz folytatás. :[ bár elég csúnyácska game volt, a hangulata iszonyú pontos volt. egyedül a sötétben játszva csúcs!
Tegnap böngészgettem a márciusi CHIP-CD-n, és mit találtam? Egy Undying magyarítást! Kipróbáltam, és tényleg működik a dolog. Letölthető innen: undyingh.exe (323 K).
Néhány megjegyzés a használathoz:
- a program maga akarja megkeresni a játék könyvtárát, ami jó sokáig eltarthat... idegesítő, de érdemes kivárni;
- kattintsuk be a "biztonsági másolat" pipát, mert így tudjuk csak visszaállítani az eredeti angol változatot;
- a menüket nem fordítja le, de a naplót igen (gondolom, ez itt a lényeg). Viszont az elmentésben szereplő bejegyzések továbbra is angolul lesznek, tehát érdemes elölről elkezdeni a játékot;
- nincsenek ékezetek :-(
- és persze nem beszélhetünk műfordításról, de azért jó.
Szóval Barker bácsi nem ül a babérjain, egy 4 részes regénycikluson dolgozik, amit a Disney 4 millió dollárért előre meg is vett. [és még 4 millió, ha kész] Persze ebben nem lesz vér, meg horror [illetve gondolom annyi, amennyi a Thief of always - Mindenek tolvaja vagy mi volt a magyar címe, de megjelent itthon is, gyerekmeséjében, ami egy 10-16 éves korosztájra nézve sem ártalmas.] Mindenesetre, nem az egyszerűbb története lesz, de erről még régebben írtam ide valahova.
Az Undying 2 meg nem fog elkészülni, mert az EA leállította a készülő terveket, lévén az Undying kritikailag abszolute sikeres volt, de anyagilag az év legnagyobb vesztesége... [valószínűleg az elbaltázott marketing miatt]
Eredetileg a szigeten voltak kövek. Azán eltűntek. Amikor legyőzzük a Kinget, akkor visszatérnek. Ilyen egyszerű. A csónakos nekem úgy tűnt, hogy a sáman a játék intrójából. Egyszerűen visszakövetelte a tulajdonát.
Szerintem az Keisinger volt, neki is kellett a kő (és hát ugye akkor ezek szerint nem is öltük meg a másik létsíkon) /láttuk, hogy Ambrose-nak milyen erőt adott a kő megfelelő módon felhasználva/, ki tudja mit tett Patrickkal (valamilyen oknál fogva életben hagyta, gondolom még szüksége van rá valamiért; mondjuk egy újabb rész kedvéért :o), de komolyan: a történet szerint ő a legnagyobb mágus a Földön, gondolom nem is keveset nyert azzal, hogy /tapasztalatot, varázstárgyak stb./ megöltük a Kinget és itteni szolgálóit; ne felejtsük el a másik létsíkon élő lényeket az uralma alá hajtotta).
A nagy szörny a végén valóban a King (mondjuk kicsit nekem illúzióromboló volt az "emberi" szörnyek után, elveszett a lélektani nyomás, rettegés, az hogy ez velem is megtörténhet), a kövek vagy Keisinger, vagy a King utolsó tette miatt jönnek elő, vagy ami szerintem a legvalószínűbb: a másik oldalról (onnan ahonnan a King jött) nyúlt át valami még utoljára.
Nektek teljesen világos, mi történik a végén? Mert nekem néhány dolog még elég homály... pl. ki volt az csónakos? hová vitte Patrick-ot? mi lett a zöld kővel? ki lökte ki azokat a köveket a szigeten? stb.
Végül nekiduráltam magam és leírtam Patrick utolsó monológját. Ez mondjuk kissé oszlatta a ködöt, de nem teljesen.
---
TAB, start cu_13
---
(Patrick legyőzi a főszörnyet, majd miután az szinte ráesik, futni kezd a szigeten. Egymás után három fogszerű kőtömb nő ki elötte a földből, végül az utolsó telibe kapja, így Patrick a vízbe esik. Véletlenül (?) pont arra jár egy kelta harcos, aki behúzza a csónakjába, viszont a Gel'ziabar követ letépi az ébredező Patrick nyakából.)
Patrick: "Oh... where am I? You! !
Warrior: I've not done with you yet.
---
(A tenger felől közelítünk a házhoz, Patrick beszél a háttérben. [A kapu alatt
is esik az eső! :-)])
Patrick: "There's no way I tell him where that Gel'ziabar Stone disappeared to. Into a bottommost ocean, or a nearly fantasm sorts? I drifted out to see... it took months to find me get me straight back. I think I finally have some
idea of what went on. The beast I slayed manipulated the Covenant family the same way Jeremiah did to me. It called for him, and he called for me. The creature was guardian - a sentinel of a gate to somewhere - somewhen.
The celtic warrior was just a sacrificial lead on the tomb that was never supposed to be open. Oh, sure... I tried to convince myself that it's all over now... the terror, the battles... I've got to get away with the rest where no one will find me. You'll see: I looked into the brotherhood of Saint George and I found other monasteries scattered all over the world - and other gates,
too. Watched by other guards, no doubt. About the only thing I fear anymore is that he'll call on me, AGAIN."
---
Persze biztos vannak benne hibák, de erre voltam képes. Most arról lenne szó, hogy Patrick minden részben keres egy újabb kolostort egy újabb őrrel és "kiűzi az ördögöt"? De mi történt az Undying King-gel? Ő volt az a nagy szörny? De akkor ki lökte ki azokat a köveket? A Gel'ziabar követ már nem is említem.
Őt nem lehet ott kinyírni, meg kell keresni a testét. Először arra kell menni, ahol megtaláltad a dispell scrollt a tükör mögött (ugye addig Aaron üldöz), ott megkeresni az inast, akitől megkapod a workroom kulcsot, kinyitod az ajtót (ott ahol megkaptad a kulcsot), átmész a következő ajtón a szabadba, aztán felugrasz, felmászol az emeletre, erkélyre, onnan átugrasz a szomszédos házrészre, az Aaron műhelye, bemászol az ablakon, felkészülsz rendesen, mert egy bazi nagy szörnnyel kell megküzdened (én a koponyákkal kinyírtam gyorsan), legyőzöd, felkapod a kulcsot, ami lehullott a festményről (ez vezet Bethany házához), oda elmész, ott, ha jól emlékszem dinamittal kell kirobbantani a padló, vagy fal egy részét (használd a scrye-t) és amögött lesz Aaron kulcsa, meg az állkapcsa, azt kell majd egyesíteni a testével és akkor majd megölheted, addig nem.
ahogy járkálsz a házban állandóan zaklatni fog. etheral trappel ideiglenesen felszippantható. valahol a házban lesz majd a teteme (ami üldöz az csak a szelleme), küzdelem, vér, verejték és könnyek. addig kicsinálni nem lehet.
Újból benn vagy Jeremiah házában, ahol már kinyírtam a második, bárdos főszőrnyeteget, és egy picit vándoroltam a házban, ha jól emlékszem a study key-t szereztem meg, majd bémentem a szobába, és ott előjött a kéköltönyös lebegő szellem, aki csakhamar "levetkőzőtt", és megtámadott, időnként eltűnik, majd megint előbukik.
Teljes mértékben egyetértek. Engem annyira kikészített a játék, hogy még a Lisbeth Quest vége előtt abbahagytam, és vagy két hónapja nem merek vele játszani! Nappal nem lehet, mert akkor semmit sem látok a tükröződő monitoron, éjszaka pedig... brrr. De előbb-utóbb mégis rászánom magam... esetleg kerítek még valakit, és együtt fogunk félni...
Komolyan mondom, eddig ez a játék tudott legjobban "beszippantani" a gépbe. Fantasztikus. Megkockáztatnám, hogy ennek már maradandó művészi értékei is vannak.
Remélem, hogy Barker bácsi nem ül a babérjain, és már a második rész team-értekezletein elnököl...
Már több hónapja, hogy végignyomtam, de még most is beleborzongok. Én hülye éjfélkor installáltam és kezdtem el játszani vele; azt hittem mentem kiszakad a szívem. 5 perc játék után átkozódva téptem le a fejemről a fülhallgatót, mondván: az hiányzik nekem, hogy huszonévesen az infarktus vigyen el? Hihetetlen; annyira félelmetes az összhatás (hangok, képek, zene, történet), valahogy úgy megmozgatott valamit ott legbelül (amit nem kellett volna), hogy csak a legteljesebb elismeréssel szólhatok erről a játékról. Ez egyébként nem egy "reklámbeírás" akart lenni, mert minek is, hanem csak egyszerűen el akartam mondani, hogy milyen hatással volt rám ez a játék. Jó játékot.
Remélem, valaki még látogatja a topicot és tud Nekem segíteni.
A fejezet nevét most nem annyira tudom, de a kalózok "barlangjában" vagyok és eljutotam egy olyan szobába, ahol egy csomó TNT-s dobozt kell felrobbantani a továbbjutáshoz, de bárhova állok agyonnyom a leomló fal.
A végén nagyon király a csata, csak ügyesnek kell lenni. Ügyelj rá, hogy ne lépj nagyon a sziget szélére, mert a víz alól elkap a csápjaival. A fejét kell lőni, amíg el nem kezd "rongálódni" (a robbanó tojással, már nem emlékszem mivel, azzal ajánlatos), de vigyázz: kinyílik a hasa és megpróbál beszippantani. Bele kell lőni és bezáródik. Sebezni akkor kell, ha lehajtja a fejét, akkor tudod sebezni, de közben folyamatosan nyitja a hasát. Ha beszippant véged. És ez így megy egy darabíg, míg nem lesz vége. Én csata közben is többször mentettem, mert elég gyorsan beszippant, neked is gyorsnak kell lenned. Jó játékot.
Amúgy nagyon király az Undying, remélem sok hasonló játékot készítenek a közeljövőben.