Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

avantage Creative Commons License 2001.04.05 0 0 35
Pontosan. Csokkenteni praktikusan alacsony kompresszioju dugattyukkal lehet.
Előzmény: fastcar (34)
fastcar Creative Commons License 2001.04.05 0 0 34
SZVSZ azzal éppen, hogy nö a sürítés! Hiszen kisebb helyre lesz összenyomva a töltet!
Előzmény: Béci300zx (33)
Béci300zx Creative Commons License 2001.04.05 0 0 33
HI

ez a turbozás nálam csak gondolati síkon mozog, leghamarabb ősszel a versenyzezon végén lesz belőle valami, de addigis minden segítséget elfogadok,
debrecenben van egy srác aki csinált már turbo bmw-t, én az ő autója láttan buzdultam fel ennyire.

A süritést lehet csökkenteni ha leveszünk a hengerfejből.

csá
Béci

Előzmény: Mad Max (32)
Mad Max Creative Commons License 2001.04.05 0 0 32
Béci!

A Turbohoz a süritést le kell vinni, ha turbozni akarsz akkor e legjobb egy 325i kat mert a süritése 8,8! A 320i-nek aszem 10 körül van! Ha érdekel akkor tudok egy szerelőt aki ért a turbohoz és megcsinálná neked!

Előzmény: Béci300zx (31)
Béci300zx Creative Commons License 2001.04.04 0 0 31
HI

TURBÓT minden autóra, én egy BMW-re szeretnék most szerelni egy diesel turbot, visznyal kiss befektetés óriási erő növekedés!!!

csá

Béci

Zola V8 Creative Commons License 2001.03.13 0 0 30
"Tökéletes mind Just cruisin' , mind kilincsel előrre autózásra. Ha lenne pénzem, már nem lenne eladó.:)))))"

Már nem is az. :)

Előzmény: zupa (29)
zupa Creative Commons License 2001.03.11 0 0 29
A www.v8cars.hu-n az apróhirdetés rovatban láttam egy 1989-es Ford Mustang kabriót, 700 ezerért! 5 literes motor, alapból 200+ LE, hátsókerékhajtás stb. Igazi nyári hobbiautó! Tökéletes mind Just cruisin' , mind kilincsel előrre autózásra. Ha lenne pénzem, már nem lenne eladó.:)))))

Azért is jobbak ezek a V8-asok az olaszoknál, mert azok már majdnem teljesen csúcsra vannak járatva, erre meg rálehelsz, és máris +50 vagy 100 LE!

Béci300zx Creative Commons License 2001.03.10 0 0 28
Hi

Valaki tudna nekem egy kis infot bmw e30 320i-ről.
Ugyanis épitek egy rallycross autót de a motorhoz nem értek profi szinten de az átlagtól azt hiszem többet tudok.
So, valami olyan teljesítmény növeló kúrát keresek ami már észrevehető de nem kell a motort atomjaira szedni. (vezértengely, chip, kipufogó...stb. ezeket már ismerem) pl.: azt mondják hogy a levegő mennyiség mérővel lehet játszani a Le-k javára de hogy?

köszi mindent.

Csá
Béci

pizo Creative Commons License 2001.02.21 0 0 27
Szia Coder,

Eladó az autóm, szerintem ideális lenne Neked:

Peugeot 205 CTI, 1991-es, grafitszürkemetál
- MI16 motor, 168 Le, teljesen gyári, semmi tuning, 73000 km
- Gyorsulás 100-ra kb. 7s
- Végsebesség kb. 225 km/h
- Átlagfogyasztás városban 10 l/100km
- Elektrohidraulikus tető
- Bőrülés, bőrkormány (gyári)
- Rallye futómű, hátul is tárcsafék
- Friss vizsga
- Színes üveg, elektromos ablak, központizár

Gyárilag a 205 és 205 cabrióban nem volt ez a motor, ez a 405 1,9 16V motorja, sem bőrülés, sem ez a futómű.
Most lakásvásárlási célból el akarom adni az autót, az ára: 1,5 MFt, de ezért egy eléggé egyedi, komoly menetteljesítményekkel bíró, de akár mindennapi használatra alkalmas autót kaphatsz és olcsó hozzá az alkatrész.

Üdv: pizo

Előzmény: csumpy (23)
fastcar Creative Commons License 2001.02.20 0 0 26
Jó akkor módosítsuk úgy, hogy nem nagyon forognak 6000 felett.
Amiket meg leírtál azok mind mostani modellek 16-szelepes motorokkal, és ilyetén formán nem felelnek meg a topic címében meghatározott célnak!
Előzmény: avantage (25)
avantage Creative Commons License 2001.02.20 0 0 25
Fastcar,
Tok masrol beszelunk. No de ne offoljuk szet ezt a topicot.
"Az elmúlt 20 év olasz autói a Lambot, Ferrarit leszámítva nem forognak 6000 felett"
Ezt ugye belatod, hogy nem igaz?
Előzmény: fastcar (20)
borgasz Creative Commons License 2001.02.20 0 0 24
csumpy

jó az az öreg hatos coupé...:))))

Coder

szerintem is BMW-t kellene venned, ráadásul ott még a hátsókerék feelingje is megvan...:))

Borgasz

Előzmény: csumpy (23)
csumpy Creative Commons License 2001.02.20 0 0 23
Szia Coder!

Tudom ajánlani a Renault Clio vagy R19 1,8-as 16V kocsikat. Persze ezek nem 200-300 lóerősek, de valami baromi jól eltalálták Williams-ék ezt a kis motor váltó kombinációt.

1,8 16V-139 Le
2,0 16V-~140valahány LE (Williams)

Azt kell, hogy mondjam ez a kisautó az elsők között foglal helyet a kétkerékhalytásúak között.

Iszonyú hosszú az egyes: 0-74 Km/h és ezt olyan rövid idő alatt elpörgi mint egy átlagos gti a fele ilyen rövid egyesét.
Ja a pörgésről peidig: 7200-nél szabályoz és addig folyamatosan tépi a kerekeket.
A cliót egyenesfogazású egyessel is csinálták, ami azt eredményezi, hogy 50-nél visszamegy egybe és 74-ig mint 0-ról!!!!!!!!!!

Egyébként jóval nagyobb kocsikat kipipáltam már ezzel a géppel:
Golf III vr6:100-ig nem megy el.
mondeo st200 v6: ez nem megy el.
nissan zx300:erőtlen (persze nem a turbós)
Kadett Gsi 2.0 16V: sehol sincs

Eddig az egyetlen értékelhető ellenfél egy BMW 6-os coupe alpine bi-turbó.
Ez akkorát rám vert.....állva maradtam :))))

Vegyél BMW-t

Csá

borgasz Creative Commons License 2001.02.20 0 0 22
coder

szerintem vehetnél egy E28-as 535i-t, pár százezer forint, 217 paci, stabil futómű és van benne anyag, ha esetleg nem sikerülne időben teljesen megállni...:)

Borgasz

Előzmény: coder (-)
dömpergéza Creative Commons License 2001.02.20 0 0 21
Tudom, tudom engemet itt kérem nagyon gyorsan agyon fognak vágni a következő gyenge kis hozzászólásom miatt, de egy kis alternatívát talán megcsillanthatok valamelyikőtök számára.
Nos, vegyél egy régebbi (az olcsó) big bike-ot! Igen egy nagymotort. Azok leadnak úgy 120-145 lóerőt és mindössze max. 250 kg-osak. Ezekkel Te olyan gyorsulást tudsz produkálni, hogy amíg a lámpánál a hiperturbós csóka felengedi a kuplungot, addigra Te (úgy kb. 3,5 mp alatt) már százon vagy.
Oké, most jöhet a ledorongolás és bocsánat a négykerekűektől.
dömpergéza
fastcar Creative Commons License 2001.02.19 0 0 20
De ezek még akkor sem elégítik ki a címben meghatározott célkitüzéseket, a korábbi (nem 16-szelepes) motorok mind 6000 alatt maradtak a teljesítmény-csúcsnál. És azokból néhány 100-ezerért lehet ütös gépet építeni. Például egy GTV6 V6-osát turbovalösszerakva 350 LE !
Előzmény: avantage (19)
avantage Creative Commons License 2001.02.19 0 0 19
>mégsem 7500-8000-es tartomány
Ez igaz, de en inkabb ugy fogalmaznek alig talaltam az erossebbek(!) kozott olyat, ami 6000 alatt adja le a max. teljesitmenyet.
De van olyan ketsegtelenul, pl. Fiat Coupe turbo.
Előzmény: fastcar (16)
prudent bear Creative Commons License 2001.02.19 0 0 18
Szia!
Nézzél meg néhány 2,2-es vagy 2,3-as inline 5 hengeres AUDI blokkot! Ezeket többnyire nem szokták szétszadizni (igaz, nagyon nehéz lenne).

2000 ccm - 115 vagy 120 LE - ez vagy 4 vagy 5 hengeres
2200 ccm - 136 LE - K jetronic injektorral 5x2 valve

2134 ccm - 220 LE - uaa, nagynyomású turbófeltöltővel, ami nem szíjas, hanem kipuffgázos
ezt javaslom!

2134 ccm - 200 LE - mint fent, de kisnyomású

2300 ccm - 136 LE - J jetronic injektor, 5x2 szelep itt is

2300 ccm - 170 LE uaa, 20 szeleppel - vagy ezt itt!

hozzájuk illeszthető a mostani 6 seb A4, A6 váltó. Ezzel amikor 2-ből 3-ba teszed 97-100-nál a gépet, megcsikordul a kerék.

A fentiek mind 5400-5750 között érik el a max teljesítményt. Rohadtul strapabíróak, és még többezer rallis gyorsulás után is képesek 230e km körül is gyári fogy és gyorsulási adatokat produkálni (kompresszió...)
Ja, és valamennyi volt quattro változatban is...de ez egy más történet, és ilyen géphez csak nagy mázlival lehet nem leharcolt állapotban hozzájutni+a helyreállítása is drága a rendszernek.

Bear

fastcar Creative Commons License 2001.02.18 0 0 17
Ja és ezek közül az egyetlen, ami megfelel a sok lóeröt kitételnek, az az új GTV, de az meg nincs is 4 millió alatt, még a kisebb motorokkal sem!
Előzmény: avantage (15)
fastcar Creative Commons License 2001.02.18 0 0 16
Látom sikerült összeválogatni, ami éppen túlszalad rajta! :)))
De azért mégsem 7500-8000-es tartomány :))
Előzmény: avantage (15)
avantage Creative Commons License 2001.02.18 0 0 15
>nem forognak 6000 felett

Ezzel szemben: (bhp/ford.szam)

Alfa GTV 3.0 V6 220/6300
Alfa 145 1.8 TS 16V 140/6300
Alfa 147 2.0 TS Selespeed 150/6300
Alfa 156 2.0 TS 155/6400
Alfa 166 2.0 TS 155/6400
Fiat Punto HGT 130/6300
Fiat Bravo 20v HGT 150/6500

Es hat a lekorlatozas valamivel a max. teljesitmeny utan kell, hogy jojjon.
Egyebkent nincs ezzel semmi baj, ettol olyan sportosak.

Előzmény: fastcar (11)
Zola V8 Creative Commons License 2001.02.18 0 0 14
Vegyél öreg USA autót!
Az 5.7-es smallblock-ból is óriási eröt lehet felszabadítani. Hátsókerékhajtás, sperr, mehet minden!

Ha komolyan érdekel ilyesmi, keress meg emailben, mindig tudok párat!

Előzmény: coder (-)
Luxi MFP Creative Commons License 2001.02.18 0 0 13
Mit értesz állatkodás alatt?

Gumit füstölni, gyorsulni, rodeozni akarsz?
Mindegyikhez egészen más autó kell.

Vehetsz öreg amcsi V8-ast, ez a motor megcsinálásával 1-2 milla.

Vehetsz gyári erogépet, pl HF Inegrale, Supra, 300ZX
(egy szakadt 300 lovas biturbo suprát SZ eég olcsón megkapni)

vehetsz fél-rallyautót (rally tech, utcára)
Egy éve láttam 300 lovas Mazda 323F-et két milláert

Vehetsz normál autót és csináltathasz bele motort

Üdv, Luxi

coder Creative Commons License 2001.02.18 0 0 12
Hát nem tudom. :)

Esetleg még a topicba beleférnének a tuning dologok is. Hogyan lehet kihozni egy motoroból a maximumot? Milyen módszerrel lehet a teljesítményt növelni, és hány százalékos növekedés várható (vezérműtengely köszörülés, chip tuning, stb)

Ha valakinek van ilyen tapasztalata, megoszthaná velünk.

Előzmény: fastcar (11)
fastcar Creative Commons License 2001.02.17 0 0 11
Már megint ezek a sztereotípiák!

Az elmúlt 20 év olasz autói a Lambot, Ferrarit leszámítva nem forognak 6000 felett. Miért nem kérdezed meg, hogy Hondák a 7500-8000-es tartományban nem pörögnek-e szét? :))

Ha ésszel használják, akkor semmivel sem rosszabb, mint bármi más, söt!
A baj ott kezdödik, amikor hozzá nem értö emberek minden reggel a hideg motort padlógázzal elkezdik tekerni. :(((

Előzmény: coder (10)
coder Creative Commons License 2001.02.17 0 0 10
Javítani persze hogy kell, de optikázgatni felesleges.

Az olszok nem peregnek szét túl hamar?

Előzmény: avantage (9)
avantage Creative Commons License 2001.02.17 0 0 9
coder,
Ez igy nem megy, szerintem. Akarmennyire is csak hobbiauto lesz, akarmilyen tuti allapotban is veszed, biztos kell majd javitani. Ezt nem nagyon szabad szerintem figyelmen kivul hagyni.
Szerintem vegyel valami turbosat (Nissan 200SX pl. eleg olcso, vagy egy Lancia Delta Integrale EVO II kb. egy ar a ketto). Ezek igazan kulonboznek a hetkoznapi autoktol.
coder Creative Commons License 2001.02.16 0 0 8
Ma egy RX-7est nézegettem. Eléggé leharcolt volt szegényke, és a tulaj is elismerte, hogy ki van a motorja, 350ről indult volna az alku ha alkudtam volna. De egy ilyen Wankelt felújjítani, háát ezt inkább nem vállalom be, így tovább keresgélek.

A képes autóban sem reálisak az árak, a kereskedésekben sem, így elég nehéz autót kifogni.

Előzmény: fastcar (7)
fastcar Creative Commons License 2001.02.16 0 0 7
Ez attól függ, hogy mit szeretnél!

Ha csak a leghosszabb, legvastagabb, legmélyebb gumicsíkot húzni az aszfaltra, akkor tényleg nem számít, de SZVSZ egy autó legyen szép is, ha már megy.

Az egy dolog, hogy valamiböl kicsalogat az ember sokszáz lóeröt, de azt az útra le is kell ám vinni!

Az ilyen autók kis számban szerepelnek a hírdetésekben. Az áruk is részben amiatt ilyen nyomott, mert csak nagyon szük kört érdekelnek. Akinek számolatlanul van pénze, általában nem érdeklödik régebbi, de nem veterán korú (vagy még veterán után se :(( ) autó után. Akinek nincs pénze egy célszerübb autót keres, tehát marad néhány megszállott, aki éppen az adott típusban lát fantáziát, neadjisten él-hal érte :)), de ök meg leginkább csak akkor szállnak ki egyböl, ha egy még jobbat sikerül megakasztaniuk.

Előzmény: coder (6)
coder Creative Commons License 2001.02.16 0 0 6
És jelenleg mi lehet a helyzet?
Mert elég kicsi a felhoztatal ezekből a kocsikból... Vagy csak én látom rosszul?

Felni, spoiler, műszaki nem izgat. Csak legyen benne egy bika motor, és ne essek ki a kocsiból, ne csak a gitt tartsa össze :))

Műszakit rakni egy kocsira nem nagy ügy, az ilyen optika dolgok meg ezen a kocsin nem számítanak, csak a műszaki állpot.

Vagy rosszul látom?

Előzmény: fastcar (2)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!