Demszky nagyapó belekezedett a fővárosban néhány nagyobb átépítésbe. Szinte minden fontosabb utat lezártak a Bartók Béla úttól a Ferihegyi gyorsforgalmin át a Szentedrei útig.
Erre jön a gonosz Duna és lezárja az alsó rakpartot.
Meglepően türelmesek a fővárosiak. A Dunával szemben - ugyanis a Duna jó, édes anyját nem szidják.
" Kormánypártiak vírusfertőzött levelekkel bombáznak majd ezért az arcpirító közlésért. "
Hogy az arcpiritast jelentösen fokozzam, Budapest kb 1 milliard Euroval gazdalkodhat evente, mig Frankfurt am Main 25 milliard Euroval (www.diewelt.de). Ha meg ezt a harmad lakossagszamot is figyelembe vesszük (624 ezer fö), akkor Frankfurt am Main varosnak (nem a Rhein-Main regionak) 3*25= 75-ször nagyobb a rendelkezesre allo anyagi forrasa mint Budapestnek. Ha majd Demszky 75 milliard Eurobol tud gazdalkodni, akkor minden bizonnyal akar (n+1)darab uj metrovonalat is tud epiteni.
Miket nem írsz harmad annyi lakosnak mint Budapest, 7 Metro vonala van. Kormánypártiak vírusfertőzött levelekkel bombáznak majd ezért az arcpirító közlésért.
Azt megjegyzem, abbol hogy pl. 18-ik helyen Budapest utan Frankfurt am Main szerepel, az egesz dolgot erdekesse teszi. Frankfurt deli reszen lakok. Jol ismerem mindket varos közlekedeset, dehogy Frankfurt Budapest mögött lenne az enyhe (vagy nem enyhe) tulzas. Pl. Frankfurt 643 ezres varos de 7 metrovonala van, összesen 94 km. Az S-Bahn (hev) vonalak (14 darab) Frankfurt alatt szinten alagutakban jarnak, ezek hossza 107 km. A repülöterre 2 metrovonal es több S-Bahn vezet ki. A buszok Mercedes-Benz 305 es 405 tipusuak kb 5-10 evesek.
" 2. Reise&Verkehr/ÖPNV-Test
Erstmals hat der ADAC den Öffentlichen Personennahverkehr in 20 Städten und den dazu gehörigen Regionen, zehn davon in Deutschland, zehn im europäischen Ausland, getestet. Die beiden Testsieger..."
Az úr hogy tudta megnézni, mert ugy tűnik, ADAC Mitgliedsnummer nélkül nem enged be, csak néhány oldalrészlet frí!?
Az ADAC (nemet automobilklub) tesztet keszitett 20 europai nagyvaros tömegközlekedeseröl. Ebben Budapest a 17-ik helyet szerezte meg. (www.adac.de)
Osztalyzatok (5 legjobb, 1 legrosszabb) (Szazalekban a kerdes fontossaga)
Az SZDSZ Országos Tanácsa támogatja DG pártelnök, budapesti főpolgármester fővárosi villamosvásárlási ügyben tett lépésiet :)
Az ötösöm lenne ilyen biztos :)
Ez teljesen igaz. A 3700-3701 Stuka ("szellem") egyetlen megmaradt páldánya. De nem közlekedik régóta.
Ezek szerint a ma közlekeddő motorkocsik 1956-1965 közt lettek forgalomba helyezve. A 3200-3201-et, a legrégebbit ma is rendszeresen látom a 41-es vonalán.
már említettem, hogy ezek a villamosok _NEM_ 1948-ban készültek. Hanem a 60-as években. A pótkocsik (középső, kéttengelyes kocsik között van olyan, ami 1939-ben készült.)
A tárgyszerűséghez tartozik, hogy ezek a régi villamosok menetdinamikailag nem olyan rosszak, csak fapadosak. (ezen akár segíteni is lehetne.. modernizált belső, fűtés, gyorsabb ajtózárás, komfortosabb vezetőfülke)
Hát nem tudom, Te olyan gyanakvó vagy LKU, nem ?
Annak egyébként én is örülnék, ha a GANZ-tól tudnának vásárolni, megfizethető áron.
Menj csak az angyalkádhoz, kiváncsi vagyok meddig fog tartani ez a legujabb őrület :)
Kedves anyuxxx, itt minden lehetséges, az is lehet le volt vajazva az egész, műhiszti, mert a gabi csak középről, jobbról nyerhet szavazatokat, balról rossz lenne az mszp-nek, ami az szdsz-nek se jó.
Most nagyon kíváncsi vagyok, akik szidták a hannoveri villamosokat (öreg, magas, "drága", nem magyar...) mit fognak szólni, ha Pest utcáin szembetelálkoznak egy ilyennel, mint a BKV legmodernebb villamosával? És várom a tendert az új villamosokra, türelmetlenül. Bizonyítson ott a Ganz, ne csapk papíron!
Szia :)
Hagyd már a csudába azt a fekete angyalt :(
Lesz itt villamos szerintem, ne félj.
Enged ez is egy kicsit, az is egy kicsit. Tudod a kecske és a káposzta esete :)
Újra működik a fővárosi MSZP-SZDSZ koalíció
Békekötés felsőbb fokon
Véget ért a fővárosi koalíciót egy hete megbénító villamosvita, miután Kovács László, az MSZP és Demszky Gábor, az SZDSZ elnöke szerdán kompromisszumos megállapodást kötött egymással. Eszerint a főpolgármester eláll a villamosvásárlás közgyűlési újratárgyalásától, és mindkét párt elfogadja a Közbeszerzési Döntőbizottság állásfoglalását az ügyben. Ha s testület nem emel kifogást az eljárás ellen, akkor jöhetnek a hannoveri villamosok. Szerdától újra egyeztetnek a fővárosi koalíció pártjai a költségvetésről.
most néztem vissza erre a vinnyogásra, érdekes, Pókerarcról nincs infóm, kicsit magárahagytam a topikot, szegényt, mert nagyon belecsavarodtam a fekete Angyalos topikba, most mi lesz?
Szervusz LKU !
Hát csak kibékülnek a szövetségesek :)
Ez már várható volt.
Azért jól elbeszélgettünk.
Ugye neked se volt az az érzésed, hogy vinnyogna valaki ? Hogy honnan van informálva Pókerarc ? Ez nem is információ: dezinformáció :(
Akik EZEKKEL A II. VH ELŐTT TERVEZETT, és 1948-ban gyártott villamosokkal járnak Budapesten, és nem új szolgálati Audi 8-al Budakeszin.
Talán a "nagy városépitő" is hitelesebben fikázhatná előttünk a a NÉMET tujákat, ha őkelme nem pont AUDIVAL járna. Hanem mondjuk egy 1948-as Pobjedával. JOBBAN IS ILLENE HOZZÁ!
A rádió most mondta be a hírekben, hogy "meghosszabbították a vásárlási határidőt a villamosok ügyében. Addig talán helyreállhat a rend a kialkult koaliciós ügyben, bár az MSZP fenntartja a vásárlási szándékot". Most akkor tényleg fennáll a korábbi kérdés: nem gyanus-e, hogy miért akarja mindenképpen az MSZP ezt a vásárlást, vajon ki fog kapni kenőpénzt és kitől.?
Valószínüleg Hubert Béla. Mivel az ő érdeke az lenne, hogy jöjjön levél és ez kiderüljön, ezért azt hazudja, hogy nem jött.
A másik lehetőség, hogy Hannover hazudik. Azt hazudják, hogy meghosszabbították a határidőt, majd amikor a BKV mondjuk március 3-án aláírná, szólnak, hogy sajnos nem aktuális. Mindezt azért teszik, mert ők el akarják adni a villamost Budapestnek.
A harmadik lehetőség, hogy senki. De ez már nyilván magas.
"Hubert Béla, az SZDSZ frakcióvezető-helyettese lapunk kérdésére közölte: még nem érkezett meg a hivatalos levél Hannovertől, amelyben tizennégy napos haladékot adnak Budapestnek. Tudatta azt is: a német város várhatóan már nem is küld ilyen levelet, hiszen a csütörtöki döntés után okafogyottá vált."