Keresés

Részletes keresés

Tappancs Creative Commons License 2002.08.16 0 0 297
Demszky nagyapó belekezedett a fővárosban néhány nagyobb átépítésbe. Szinte minden fontosabb utat lezártak a Bartók Béla úttól a Ferihegyi gyorsforgalmin át a Szentedrei útig.
Erre jön a gonosz Duna és lezárja az alsó rakpartot.
Meglepően türelmesek a fővárosiak. A Dunával szemben - ugyanis a Duna jó, édes anyját nem szidják.
anyuxxx Creative Commons License 2001.03.07 0 0 296
Nem is hiába, szeptembertől jönnek a villamosok !
Előzmény: anyuxxx (287)
Juergen Prochnow Creative Commons License 2001.03.07 0 0 295
" Kormánypártiak vírusfertőzött levelekkel bombáznak majd ezért az arcpirító közlésért. "

Hogy az arcpiritast jelentösen fokozzam, Budapest kb 1 milliard Euroval gazdalkodhat evente, mig Frankfurt am Main 25 milliard Euroval (www.diewelt.de). Ha meg ezt a harmad lakossagszamot is figyelembe vesszük (624 ezer fö), akkor Frankfurt am Main varosnak (nem a Rhein-Main regionak) 3*25= 75-ször nagyobb a rendelkezesre allo anyagi forrasa mint Budapestnek. Ha majd Demszky 75 milliard Eurobol tud gazdalkodni, akkor minden bizonnyal akar (n+1)darab uj metrovonalat is tud epiteni.

Előzmény: zöld agyar (293)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.07 0 0 294
Én törvénytisztelő olvtárs volnék. Jobb is az, pláne mikor oly veszélyes járványok pusztítanak kis hazánkban, mint a BSA házkutatási engedély...
Előzmény: Juergen Prochnow (291)
zöld agyar Creative Commons License 2001.03.06 0 0 293
Miket nem írsz harmad annyi lakosnak mint Budapest, 7 Metro vonala van. Kormánypártiak vírusfertőzött levelekkel bombáznak majd ezért az arcpirító közlésért.
Előzmény: Juergen Prochnow (292)
Juergen Prochnow Creative Commons License 2001.03.06 0 0 292
Vernetzung. Helyek elerhetösege.

Azt megjegyzem, abbol hogy pl. 18-ik helyen Budapest utan Frankfurt am Main szerepel, az egesz dolgot erdekesse teszi. Frankfurt deli reszen lakok. Jol ismerem mindket varos közlekedeset, dehogy Frankfurt Budapest mögött lenne az enyhe (vagy nem enyhe) tulzas. Pl. Frankfurt 643 ezres varos de 7 metrovonala van, összesen 94 km. Az S-Bahn (hev) vonalak (14 darab) Frankfurt alatt szinten alagutakban jarnak, ezek hossza 107 km. A repülöterre 2 metrovonal es több S-Bahn vezet ki. A buszok Mercedes-Benz 305 es 405 tipusuak kb 5-10 evesek.

Előzmény: zöld agyar (290)
Juergen Prochnow Creative Commons License 2001.03.06 0 0 291
Igen ez az.
Egy hackernak semmi sem lehetetlen.
Előzmény: Törölt nick (289)
zöld agyar Creative Commons License 2001.03.06 0 0 290
Hálózat kiépítettség alatt az utat érti vagy a helyek elérhetőségét. Utóbbi jeles előbbi is legalább közepes.
Előzmény: Juergen Prochnow (288)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.06 0 0 289
Ez lenne az? (csak keresőgéppel)

" 2. Reise&Verkehr/ÖPNV-Test
Erstmals hat der ADAC den Öffentlichen Personennahverkehr in 20 Städten und den dazu gehörigen Regionen, zehn davon in Deutschland, zehn im europäischen Ausland, getestet. Die beiden Testsieger..."

Az úr hogy tudta megnézni, mert ugy tűnik, ADAC Mitgliedsnummer nélkül nem enged be, csak néhány oldalrészlet frí!?


Előzmény: Juergen Prochnow (288)
Juergen Prochnow Creative Commons License 2001.03.06 0 0 288
Az ADAC (nemet automobilklub) tesztet keszitett 20 europai nagyvaros tömegközlekedeseröl. Ebben Budapest a 17-ik helyet szerezte meg. (www.adac.de)
Osztalyzatok (5 legjobb, 1 legrosszabb) (Szazalekban a kerdes fontossaga)

Informacio (20%) elegtelen(1)
Biztonsag (pl. lepcsömagassag, balesetek, vezetesi stilus) (20 %) közepes(3)
Halozat kiepitettseg (14 %) elegtelen(1)
Jegyeladas (10%) elegtelen(1)
Jegyar (9%) jeles(5)
Tarifa tipusok (6%) elegtelen(1)
Allomashazak (6%) jo(4)
Menetsürüseg (5%) jeles(5)
Utazasi kenyelem (ülesek, fütes, ablakok nyithatosaga) (5%) jo(4)
Pontossag (keses 5-10 percen belül) (5%) jeles(5)

A "bajnok" Barcelona lett. Sereghajto Roma.

anyuxxx Creative Commons License 2001.03.03 0 0 287
Az SZDSZ Országos Tanácsa támogatja DG pártelnök, budapesti főpolgármester fővárosi villamosvásárlási ügyben tett lépésiet :)
Az ötösöm lenne ilyen biztos :)
Előzmény: anyuxxx (279)
névtelen Creative Commons License 2001.03.01 0 0 286
Ez teljesen igaz. A 3700-3701 Stuka ("szellem") egyetlen megmaradt páldánya. De nem közlekedik régóta.

Ezek szerint a ma közlekeddő motorkocsik 1956-1965 közt lettek forgalomba helyezve. A 3200-3201-et, a legrégebbit ma is rendszeresen látom a 41-es vonalán.

üdv, névtelen, az ékezetes.:)

Előzmény: nevtelen (285)
nevtelen Creative Commons License 2001.03.01 0 0 285
Kedves ékezetes kollega!

Forrásom a villamos.budapest.hu volt, ahol feletén fehéren ez szerepel:

Beszerzés éve: 1948, 1956--57, 1957--58,1959--61,1962--65
Pályaszámok: 3700--3701, 3200--3249, 3250--3349, 3350--3474, 3800--3899
Állományi járműszám: 252 forgalmi + 4 tanuló
Viszonylatok jelenleg: 13, 19, 30, 41, 42, 47, 49, 50, 52, 62, 69

A honlappal kapcsolatos leveleket a bendagy@budapest.hu címre várja Benda György webmester.

:-)

Előzmény: névtelen (284)
névtelen Creative Commons License 2001.03.01 0 0 284
Ékezettelen kolléga úr!:)

már említettem, hogy ezek a villamosok _NEM_ 1948-ban készültek. Hanem a 60-as években. A pótkocsik (középső, kéttengelyes kocsik között van olyan, ami 1939-ben készült.)

A tárgyszerűséghez tartozik, hogy ezek a régi villamosok menetdinamikailag nem olyan rosszak, csak fapadosak. (ezen akár segíteni is lehetne.. modernizált belső, fűtés, gyorsabb ajtózárás, komfortosabb vezetőfülke)

Előzmény: nevtelen (271)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.28 0 0 283
Nem a Te legujabb őrületedre gondoltam, hanem erre a tömeghisztériára :)
Előzmény: Lieber Kati ura (282)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.28 0 0 282
Legújabb őrület, na nem, az egyetlen, az első és utolsó, minden benne van.

na szia

Előzmény: anyuxxx (281)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.28 0 0 281
Hát nem tudom, Te olyan gyanakvó vagy LKU, nem ?
Annak egyébként én is örülnék, ha a GANZ-tól tudnának vásárolni, megfizethető áron.
Menj csak az angyalkádhoz, kiváncsi vagyok meddig fog tartani ez a legujabb őrület :)
Előzmény: Lieber Kati ura (280)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.28 0 0 280
Kedves anyuxxx, itt minden lehetséges, az is lehet le volt vajazva az egész, műhiszti, mert a gabi csak középről, jobbról nyerhet szavazatokat, balról rossz lenne az mszp-nek, ami az szdsz-nek se jó.

Most nagyon kíváncsi vagyok, akik szidták a hannoveri villamosokat (öreg, magas, "drága", nem magyar...) mit fognak szólni, ha Pest utcáin szembetelálkoznak egy ilyennel, mint a BKV legmodernebb villamosával? És várom a tendert az új villamosokra, türelmetlenül. Bizonyítson ott a Ganz, ne csapk papíron!

Vissza a Fekete Angyalba!

Előzmény: anyuxxx (279)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.28 0 0 279
Jaj, de jó, hogy kibékültek, már úgy aggódtam.
Nem volt egy nyúgodt éjszakám.

Látod LKU !
+mondtam én, lesz itt villamos :), merhogy a testület nem fog kifogást emelni, vszinüleg :)

Előzmény: zöld agyar (276)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.28 0 0 278
Szia :)
Hagyd már a csudába azt a fekete angyalt :(
Lesz itt villamos szerintem, ne félj.
Enged ez is egy kicsit, az is egy kicsit. Tudod a kecske és a káposzta esete :)
Előzmény: Lieber Kati ura (275)
armagnac Creative Commons License 2001.02.28 0 0 277
De jó. Tehát a fődemszky azért ellenezte a villamos vásárlást, mert nem érdemeltük meg.
Előzmény: zöld agyar (276)
zöld agyar Creative Commons License 2001.02.28 0 0 276
Újra működik a fővárosi MSZP-SZDSZ koalíció
Békekötés felsőbb fokon
Véget ért a fővárosi koalíciót egy hete megbénító villamosvita, miután Kovács László, az MSZP és Demszky Gábor, az SZDSZ elnöke szerdán kompromisszumos megállapodást kötött egymással. Eszerint a főpolgármester eláll a villamosvásárlás közgyűlési újratárgyalásától, és mindkét párt elfogadja a Közbeszerzési Döntőbizottság állásfoglalását az ügyben. Ha s testület nem emel kifogást az eljárás ellen, akkor jöhetnek a hannoveri villamosok. Szerdától újra egyeztetnek a fővárosi koalíció pártjai a költségvetésről.

Ennyi a hír, elfogadják a konzílium döntését.

Előzmény: anyuxxx (274)
Lieber Kati ura Creative Commons License 2001.02.28 0 0 275
Kedves anyuxxx,

most néztem vissza erre a vinnyogásra, érdekes, Pókerarcról nincs infóm, kicsit magárahagytam a topikot, szegényt, mert nagyon belecsavarodtam a fekete Angyalos topikba, most mi lesz?

Villamost akarok, szépet, gyorsat, halkat!

Előzmény: anyuxxx (274)
anyuxxx Creative Commons License 2001.02.28 0 0 274
Szervusz LKU !
Hát csak kibékülnek a szövetségesek :)
Ez már várható volt.
Azért jól elbeszélgettünk.
Ugye neked se volt az az érzésed, hogy vinnyogna valaki ? Hogy honnan van informálva Pókerarc ? Ez nem is információ: dezinformáció :(
Előzmény: Lieber Kati ura (265)
sanyi Creative Commons License 2001.02.28 0 0 273
Lehet hogy azert ellenzi ennyire a villamosok megvetelet mert kivett penzt az eredetileg a metrora felretett tartalekalapbol?
Juergen Prochnow Creative Commons License 2001.02.28 0 0 272
OFF

Ilyen Moszkviccsal kellene az Audi A8 helyett jarni.


ON

Előzmény: nevtelen (271)
nevtelen Creative Commons License 2001.02.28 0 0 271
"Egy bizonyos tipust."

Igen faszikám, egy bizonyos tipust.

Akik EZEKKEL A II. VH ELŐTT TERVEZETT, és 1948-ban gyártott villamosokkal járnak Budapesten, és nem új szolgálati Audi 8-al Budakeszin.
Talán a "nagy városépitő" is hitelesebben fikázhatná előttünk a a NÉMET tujákat, ha őkelme nem pont AUDIVAL járna. Hanem mondjuk egy 1948-as Pobjedával. JOBBAN IS ILLENE HOZZÁ!

Előzmény: gedeon_2001 (262)
MORPHEUSZ Creative Commons License 2001.02.28 0 0 270
A rádió most mondta be a hírekben, hogy "meghosszabbították a vásárlási határidőt a villamosok ügyében. Addig talán helyreállhat a rend a kialkult koaliciós ügyben, bár az MSZP fenntartja a vásárlási szándékot". Most akkor tényleg fennáll a korábbi kérdés: nem gyanus-e, hogy miért akarja mindenképpen az MSZP ezt a vásárlást, vajon ki fog kapni kenőpénzt és kitől.?
Pókerarc Creative Commons License 2001.02.28 0 0 269
Valószínüleg Hubert Béla. Mivel az ő érdeke az lenne, hogy jöjjön levél és ez kiderüljön, ezért azt hazudja, hogy nem jött.
A másik lehetőség, hogy Hannover hazudik. Azt hazudják, hogy meghosszabbították a határidőt, majd amikor a BKV mondjuk március 3-án aláírná, szólnak, hogy sajnos nem aktuális. Mindezt azért teszik, mert ők el akarják adni a villamost Budapestnek.

A harmadik lehetőség, hogy senki. De ez már nyilván magas.

Előzmény: nevtelen (268)
nevtelen Creative Commons License 2001.02.28 0 0 268
"Hubert Béla, az SZDSZ frakcióvezető-helyettese lapunk kérdésére közölte: még nem érkezett meg a hivatalos levél Hannovertől, amelyben tizennégy napos haladékot adnak Budapestnek. Tudatta azt is: a német város várhatóan már nem is küld ilyen levelet, hiszen a csütörtöki döntés után okafogyottá vált."

Hát, először is el kellene dönteni, ki hazudik...

Előzmény: Pókerarc (267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!