Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

frescho Creative Commons License 2001.02.07 0 0 24
Haat ECO vagy nem ECO en nem kozlekedek veszettul, megis jo hirem van a haverjaim kozt (bar ez az Adam utso akcioja utan javult: "Megsem te vagy a legbarbarabb" :))), ugyanis nem sajnalom a verdat. Az elejen kell meghuzatni, feljebb ugyse megy. De a kulso korut elvezetes tud lenni a megfelelo idzites eseten, amikor a kulonbozo arcok melett elsuhan egy 20 eves Skodri.
ESI Creative Commons License 2001.02.07 0 0 23
ENgem meg az oregem is ugy tanitott acsalad trabijan:
Ha eleg gyors vagy, egy lukba belemesz 4et atrepulsz :-)
ESI
Előzmény: fastcar (20)
fastcar Creative Commons License 2001.02.06 0 0 22
Tudom, én is úgy szoktam közlekedni például a Bartókon!
Előzmény: tcaoe (21)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.06 0 0 21
De telleg. Ha lampanal indulok el, akkor mindig jobban raz ugy 40-ig, mint folotte. En meg mindig ejszaka vagyok Bp.-n, akkor mar nem kell lassan mennem...
Előzmény: fastcar (20)
fastcar Creative Commons License 2001.02.06 0 0 20
Igen, mert jobb ha alacsonyan repülsz felettük, mintha 30-50 között rázatod magad :)))
Előzmény: tcaoe (19)
tcaoe Creative Commons License 2001.02.06 0 0 19
En azokon sem szoktam tartani az otvenet, inkabb a 60, ha nincsenek benne tul nagy lyukak.
Előzmény: SPL (18)
SPL Creative Commons License 2001.02.06 0 0 18
Na szépen gyarapodunk!

Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem: Én Szombathelyen lakom, és csak néha keverdek fel Pestre. Legutóbb talán augusztusban voltam, amikor a chippet rakattam a kocsiba. Rákeveredtem egy macskaköves útra,és majd szétesett szegény autó!!!!! Alig bírtam a perkoló autók mellet kb 10-el elkúszni, mert mindenféle marha busz meg autó le akart tolni. Hogy lehet ezeken az utakon betartani az ötvenet??? A szívem fájt, hogy szegény autó mit szenvedett. Jó egy kicsit túl kemény a futőmű, ez igaz, de szerintem nem én vagyok az egyedüli.

(Azért az autópályán hazafelé megnézetm a változást. 150-nél egy suzukis le akart nyomni egy emelkedőn... hát 2 személlyel 215-ig mentünk,de akkor a barátnőm meglátta az órát... Satu....a suzuki ugyis eldobta magát valahol)

Üdv: SPL

avantage Creative Commons License 2001.02.06 0 0 17
ESI,
Nem, ez valoban nem ECO. Nem rad gondoltam, mikor altalanositottam, bocs.
Egyebkent ma ECO voltam, es 4 Audit eloztem meg egy lampanal a pont megfelelo sebesseggel valo haladas taktikajat alkalmazva. Van ebben is elvezet, ez teny...
ESI Creative Commons License 2001.02.06 0 0 16
"A sportos a budaorsi Tesco korul epult -korforgalom-hegyeken szoktam kielni. Forgalom óne, johet az alulkormanyozottsag kiprovokalasa plusz a maradek ket kerek hangoskodasra birasa nemi kezifekes bevatkozassal (vazz elmegyek politikusnak) :-) "

Ez neked ECO??? Ilyenkor edlineig porog az auto tobbynire, de mire kettoban odaerek mer fek es kanyar:)

Előzmény: avantage (10)
Fefe2 Creative Commons License 2001.02.05 0 0 15
Üdv !

Tényleg nagyon nem mindegy, hogy mit nevezünk sportosnak... A lámpától lámpáig gyorsulást nem szeretem, na meg nem is arra való egy 1300-as Lada Samara :) Ha gyorsulni szeretnék, tuningoltam volna egy régi Ladát. Én is inkább a jó sávváltásokat, időzitéseket szeretem, nagyon ritkán gyorsitok padlógázon. Na jó, néha poénból lealázok egy-egy 1.4-es Astrát :) De igazán nem is városban szeretek "sportosan" menni, legjobb hajnali 3-kor alacsonyabb rendű utakon, sebességkorlát 200%-án, de a 150%-ot a még a kanyarokban is szigorúan felülről betartva... ebben az a poén, hogy 65 lóerővel is sportos feelingje van a dolognak, és baromira lehet élvezni a Samara viszonylag kemény felfüggesztését, meg a gázos lengéscsillapitók által biztositott előnyöket, nem is beszélve arról, hogy elég gazdaságos is, mert nem kell sokat fékezni. Na jó mindezt csak azért irtam, mert szerintem a többségnek nincs 100 lóerő fölötti kocsija, meg pénze 14l/100km benzinre, és kiváncsi vagyok, hogy ők hogy viszonyulnak a "sportosság" kérdéséhez.

Fefe

U.I. A lényeg úgyis az, hogy ha utas van, úgy kell menni, hogy ne halj meg, de az illető falfehér legyen :) Van is nekem jó hirem az ismeretségi körömben :)

cere Creative Commons License 2001.02.05 0 0 14
A lámpasort a Bécsi úton én is ismerem. Kb. 2-3 éve fapados golffal mentem 40-50 között, másik sávban nagy merci folyton padlógázzal indult, majd fék a köv. lámpánál. Én persze mindig zöldre értem, és pár méterre elhúztam. A 3. lámpánál ma'r nem bírta nézni, piros alatt indult, hogy csak a tükörböl láthasson.

Mellesleg valamelyik öreg forma-1-es csóka (talán Stewart?) utazgatott egy autógyár jóvoltából, és bárki kiállhatott vele. A feladat az volt, hogy egy utcai autó motorháztetöjére rá volt mütve egy tányérféleség, benne egy labda. Úgy kellett egy szlalompályan minél gyorsabban végigmenni, hogy a labda ne essen ki. A cél annak demonstrálása volt, hogy lehet gyorsan (sportosan) menni anélkül, hogy rángatni kéne a géped (padlógáz, satufék...). Nekem is ez a stílus fekszik, legalábbis közúton.

antforce Creative Commons License 2001.02.04 0 0 13
" Ezt mond a McRae-nek, meg a Schuminak. (meg a tobbieknek) "

ohh értem már, ha úgy akarok vezetni mint schumi akkor minden lámpánál padlógázzal kell gyorsítanom majd a köv pirosnál padlofékkel megállnom..
Ha így kell vezetni sportosan, akkor maradok a takarékos megoldásnál

avantage Creative Commons License 2001.02.04 0 0 12
>a padlogaz padlofek az csak benazas
Ezt mond a McRae-nek, meg a Schuminak. (meg a tobbieknek)
Nekem padlogaz satufekkel sem eszik 14-nel tobbet, ugyhogy nalad tenyleg gond van. :) (ECO-ban pedig max. 10-et)

Oke, legyen a te stilusod neve a sportos, de akkor mi az ECO? Es mi az enyem neve? (Amugy ezt a stilust csak hetvegenkent csinalom, es akkor sem 100%-ban, hetkozben ECO vagyok, 7-8liter, igaz masik auto)

Előzmény: antforce (11)
antforce Creative Commons License 2001.02.04 0 0 11
Avantage: a padlogaz padlofek az csak benazas, jobb tudni mindig hogy kell menni.. Es szvsz ez nem ECO, mert ha az en kocsim eco-ban gond nelkul megeszik 13-14 litert, akkor ott valami nagy baj lehet..
avantage Creative Commons License 2001.02.04 0 0 10
Amit ti irtok az az ECO: amikor finoman, ugyesen es megis gyorsan halad az ember. A sport az, amikor padlogaz van, es satu fek. (Na persze nem 100%-ban) Es nem banom, ha neha emiatt beragadok a lampanal. Legalabb tobbet elvezhetem a gyorsulast!
Viszont piros alatt indulni balesetveszelyes, es kulonben sem fair. Ahol lakom az osszes lampat ismerem, tudom mikor lesz zold, de sarga elott meg sem mozdulnak a labaim. Sarga alatt gaz, majd clutch fel. Igy kell tudni nyerni.
antforce Creative Commons License 2001.02.03 0 0 9
sportivo: en a trafipaxos trukkot a nagy feher hidon (tan erzsebet fene se tudja) csinalom, tolom mint az okor, valaki meg ajkarja mutatni hogy o is tud menni, hidfohoz eres ott en fekezem o megeloz ha all ott valaki csatt.. :)) az utolso aldozatom egy kek bmw volt, a budaorsi uton vegigalaztam, ott beert, es megmutatta hogy tudja o nyomni ha nem kell savot valtani. :)))

Az eger ut az nagyon kellemes, bar lampasorozatot a nagyszolos u. es kornyeken ismerem, a bmw-s fejet latni kellett volna mikor a kispolszki gyalazza, padlogazon megy ugy a polak hogy mindig eppen zoldre villanva erek at, nem is kell fekezni csak nyomni mint az okor es gyorsan valtani.. :))

ESI Creative Commons License 2001.02.03 0 0 8
DE hozzatennem, hogy ezt a lampat en eco es halados porgarmnak is hasznalom. A sok luke elrajtol meg bent es megallhatnak ennel alampanal, en lenduletbol erkezem es a bringasok lampaja megmondja, hogy jo-e a lendulet.
A sportos a budaorsi Tesco korul epult -korforgalom-hegyeken szoktam kielni. Forgalom óne, johet az alulkormanyozottsag kiprovokalasa plusz a maradek ket kerek hangoskodasra birasa nemi kezifekes bevatkozassal (vazz elmegyek politikusnak) :-)
ESI
Előzmény: ESI (7)
ESI Creative Commons License 2001.02.03 0 0 7
Hasonlo a helyzet az Egér uton kifele a 70es ut feluljaroja elotti lampanal ahol is a bal oldalon huzodo kerekparut nehany masodperccel elobb kap sarga-zoldet, mint az autosok. En is az ilyen helyekhez ugy helyezkedem, hoyg mar ne legyen sok akadaly...
ESI
Előzmény: Törölt nick (5)
BkorVette Creative Commons License 2001.02.03 0 0 6
sportivo!!:-))))

Tenyleg az vagy!!:-))))

Udv.:B.korVette

Ui.: az eddig elhangzottakkal egyetert, de csak ha Vectraval nyomul, Corvettel viszont, nem lehet fustolo gumik nelkul elindulni, es nem raverni 200 meteren 180-at a mezonyre!!:-))))))))

Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.03 0 0 5
Kedvenc játékom:

A "régi" Bécsi úton van egy lámpa (Margit kórház környékén), mely (persze) össze van kötve a villamos lámpájával.
Namármost a villamosnak szánt kijelző kb. 1 másodperccel hamarabb vált szabadra, mint az autóké zöldre. Erre szerintem rajtam kívül még senki nem jött rá:-))
Legjobb játék itt "kikezdeni" valami hülyegyerekkel (az Alfára eléggé harapnak). Tuti a siker, mert ez az 1 mp. az indulásnál annyit jelent, hogy már az autóm hátsó jelvényét nézi a balek, mikor elindul végre:-))

Legtutibb viszont, hogy az esetek 30 százalákában egy zöld Favorit szokott parkolni picit tovább egy bizonyos helyen. Én persze lelépek a gázról (mert ismerem a zsarvak rejtekhelyét), barátunk padlógázzal el (kb. itt ért be füstölgő gumikkal), és én kellő távolságból élvezhetem a villanást:-)))

Tudom, hogy szemét vagyok, de nem bírok megváltozni:-))

Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.03 0 0 4
Egyébként igazad van, én is így vezetek.

A legjobb, hogy ügyes taktikázással simán hülyére lehet venni csomó erősebb autóval rendelkező marhát is.
Itt a környékünkön egész jól tudom már, hogy milyen ütemben váltanak a lámpák. Gyakorlatilag verhetetlen vagyok:-))). Mindig szépen, lazán elmegyek pont a zöldre váltásnál a (még éppen) pirosnál befékezett versenyzők mellett.
Tényleg sokkal gyorsabb az ember, ha ésszel vezet, és nem rángatja összevissza az autót.

Előzmény: antforce (3)
antforce Creative Commons License 2001.02.03 0 0 3
na de hogy építő is legyek..
sportosan úgy kell szvsz közlekedni, hogy nem padlógáz, padlófék, mint az eszetlen, hanem eresteni szépen az autónak, ahol lehet sávot váltani, kihasználni az autók közti helyeket, centiket, előre látni az eseményeket, ha előnyünk származhat belőle kihasznáni, menni, menni, de mindig figyelni a többiekre.. egyszerűen a megengedettel vagy kicsit gyorsabban autózva nagyon szépen lehet városban döngölni.
antforce Creative Commons License 2001.02.03 0 0 2
Sportivo:
Ejjhh te egy vérbel autós vagy!!! :)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.03 0 0 1
Elképesztően egyedi megoldásom van a kérdésre:

F1-ben nyomom az autónak, ECO-ban pedig nem:-))

antforce Creative Commons License 2001.02.03 0 0 0
0 szor spóroltam.
SPL Creative Commons License 2001.02.03 0 0 topiknyitó
Nos, itt arról szeretnék faggatózni, hogy ki milyen trükköket alkalmaz, ha nagyon spórolni akar, vagy ha F1-et játszik...

Lehet tömegesen hozzászólni!
SPL

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!