Az mar a Lord Vadere, es lehet, hogy csutortokon ha lesz idom , kiprobalom.:)) Persze tudom, hogy a nagyobb motor az kisebb fordulaton..., ide meg egy porgosebb motor illene talan... Fene tudja. Az meg raadasul automata is.
Az eredeti 2.5 sor-4 motor 92 LE-s volt 182 Nm nyomatékkal (korabeli 2 literes Alfa motornak is ennyi vagy még egy 10-sel több a különbözö változatokban), míg a 2.8 V6 107. Ezekre azért nem lehet ráfogni, hogy túlhajszolt motorok lennének, de kérdezzük meg CaddyLacee-t, hogy kipróbálhatjuk-e az Övét!
Hát a fire motorra én semmiképp nem cserélném ki, mert az 1000 ccm, szemben a az eredeti 1500-tel.
Nagyon jó eredeti kisautó, ha a praktikum nem számít, akkor érdemes belekóstolni. Két hozzá hasonló kocsi van még, a Toyota MR2 elsö generációja, de az méregdrága, illetve a Pontiac Fiero, de az némiképp alulmotorizált.
A 3 közül mondjuk nem okozna gondot a választás :)))
Amúgy nem rossz, csak nehéz kifogni egy valamirevaló darabot. Egy havernak volt egy fekete, Svájcból hozatta, teljesen restaurálták, de két évre rá már csupa rozsda volt. Állítólag érdemes kicserélni a motorját valami Ritmo-félére, vagy az Uno Fire motorjára. Már nem emléxem...
Nekem tetszik a Ka, holott nem vagyok nő, és nem is veszek ilyen kocsit, mert nekem túl kicsi. Ennek ellenére jópofa járgánynak tartom.
Akkor most ízlésficamos lennék? Kissé sarkított vélemény, nemdebár?
Szvsz a Ka a legnőiesebb autók egyike. A hölgyek nagy része imádja, ugyanúgy mint egy pincsit. És nagy részüknek nincs is, ugyanúgy, ahogy pincsijük sincs.
Nagyon karakteres kisautó. Csak azt nem tudom, miért van belőle oly kevés.
Az en baratnomnek KAja van, nagyon franko kis gep, o is odavan a formaitol, kifejezetten azt akart venni. Sokat vezetem (modern vilag, nekem nincs autom a nonek van! :-) ), voltunk vele Balatonon is, es nem volt faraszto benne a vezetes.
30000 km-el vettek, 1millo7ert, de van benne: borkormany; bor sebvalto; legkondi; szervo; franko gyari magno; ABS, szoval extrasKA.
"Némelyik Nő, mind egyforma". De ennek a mondásnak persze a fele sem igaz. Így a legjobb, ha Ő választ és Te legfeljebb csak befolyásolod :)
Az általam ismert hölgy vezetők legtöbbje imádja az automata váltót.
Na jó, fastcar, de a te feleséged már elozoleg átesett egy ilyen jellegu szuron, mikor hozzádment feleségül. Ilyet egy VW Beetle-nél komolyabb autótól megijedo hölgy biztosan nem tett volna. :)
(Van a 33-ból kisebb is, a Fiat Boldizsárnál most árulnak egy '92-es 90 lóeroset (tán 1,4-es). Alfák közt ez már harmatosnak számít. :) )
Nagyon eccerű megállapítani, melyik kocsit tervezték eleve nôknek: ahol a bal oldali napellenzôben van a piperetükör, az biztos, hogy lányoknak készült...
Feleségem, mikor vezetni tanult, a 160 lovas V6-os GTV-t kicsit keménynek és nehéznek találta, de a 130 LE-s 2.0-ással jól boldogult. Utána meg járt a 105 lovas 33-assal, majd következett a 177 lovas LeBaron Cabrio, végül a 300 LE-s Corvette :)))
4 kerékre elosztva abszolút nem veszélyes, de biztonságos. Inkább, mint akárhány ezer lovat egy ML-Klasse Merci vagy Csirokí képében, azoktól egyszeruen félek! Nem látnak ki a kormány mögül, és mi van ha nem sikerül idejében kitérnem az útjukból? Amíg össze nem jön a cash a Landy Defenderre, az ilyen a rémálmom!