befutók gyorsan:
legjobb film: Werkmeister
legjobb rendezés: Sopsits
legjobb elsőfilmes rendezés: Hajdu szabolcs
legjobb vágás: Macerás ügyek
legjobb forgatókönyv: Feri és az édes élet
legjobb színésznő: Börcsök
legjobb színész: Hollósi
legjobb mellékszereplő: Mácsai (Torzók), Pápai Erzsi (I love Bp)
legjobb elsőfilm: I love Bp+Moszkva tér
legjobb kisfilm: Afta
Örülök, hogy megtaláltam ezt a topicot, mert láttam néhány filmet én is a szemlén.
Ma voltam a Jancsó filmen, szerintem katasztrofális volt, bár be kell ismernem, az előző kettőt nem láttam. Scherer Péterék nagyon nagyok voltak benne, de azt a Jancsó is bevallotta, hogy rengeteget improvizáltak, szóval ezt nem az ő sikerének tudom be. A sajtóvetítésen nagyon gyenge vastaps fogadta ugyan, bár ez inkább az ősz mesternek szólt, azt hiszem.
A Pizzást nem bírtam, fél óra után kimentem, ahogy olvasom, jól tettem. Szar.
A Feri és az édes élet c. film egyszer nézhető volt, bár nekem úgy tünt, mintha a befejezésre már nem maradt volna pénz. Bár azok közül, amiket láttam, kétségtelenül még ez volt a legnézhetőbb. (Azért pénzt nem adnék érte.) Láttam még a Rendőrsztory két epizódját, alig jobb, mint a Kisváros, majd mindenki megnézheti a tévében.
Szóval ez alapján, meg amit hallottam, azt hiszem nem ez az év lesz a magyar film nagy feltámadása. Igazából egyedül a Moszkva térről mondták, hogy tényleg jó. A moderátor gyerek a sajtóvetítéseken rém primitív volt, talán alkalmasabb embert is találhattak volna.
Láttam még kisfilmeket, ezek jóval kellemesebb meglepetéssel szolgáltak. A K1 szériában majdnem mindegyik igen jó volt, talán az Afta volt a legjobb, bár igazából mindet élveztem. A K6 szériában volt Gothárnak egy furcsa filmje, meg egy Morális bypass című video, ami ötletes volt.
Szerintem a szervezés is jó volt, mindent egyből el tudtam intézni, csak az a sok sárkányos kitűző idegesített egy kicsit...
Részemről lezárult a szemle, tagnap a Nexxt ma pedig a Pizzás volt terítéken.
Gyak a 27-es hozzászólásában elvett valamit a lelkesedésemből, s való igaz, hogy rengeteg hiba van a filmben szerintem, de még így is azt kell mondanom, hogy kifejezetten jó volt.
Történet rendben, Gépnarancs utalások jók voltak, Mucsi mint megöregedett Alex kegyetlen jó volt. Udvaros korrekten hozta a moderátor figuráját, egyedül Bodó Viktor volt az, aki most sem indokolta meg játékával, főiskolás létére ugyan miért favorizálják annyira, ez volt talán a 4. filmje. Szerintem a súlyos arckifejezés és a rettenetesen mesterkélt stílus semmilyen karaktert nem tesz hitelessé. Ha a képi megformálásért nem nyer díjat a film, akkor valószínűleg vakok ülnek a zsűriben, ugyenis ilyen képeket, színeket szvsz magyar filmben még nem produkáltak...
Ma láttam a Pizzást. Na ez egy totális katasztrófa!!!! Basszus, ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy mi a francért ölték bele a pénzt ebbe a munkába, s miért adták olyan színészek a nevüket a produkcióhoz, mint pl.: Haumann Péter.
Alapból én nem tudtam semmi történetet, egyáltalán bárminemű mondanivalót felfedezni a filmben, bár ezt lehet hogy a katasztrófálisan rossz hangosítás is súlyosbította.
Fölösleges+unalmas+érthetetlen az amerikai és magyar háttér folytonos, összefüggéstelen váltogatása. Újabb mínuszpont, hogy a zárójelenetben a honi zenei szcéna nagyjai mint a metróban bulizó arcok jelennek meg. Szerintem a Quimbysek, Lovasi szerepeltetése egy snitt erejéig kissé már unalmas dolog.
A zenét egészen jól összeválogatták, ha mondjuk sötét vászon előtt kellett volna ezeket a számokat hallgatnom, jobban élveztem volna a dolgot.
A film abszolut mélypontja, döbbenete: mindennemű összefüggés vagy cél nélkül egy " vidámak vagyunk, szörfözünk az óceánban" jelenet alá a Tankcsapda Jönnek a férgek c. számát nyomták be...
Helyszínekről: Nekem nagyon tetszett az Átrium mozi, jó volt így utolsó napjaiban még egyszer igazi teltházakat látni benne. Valószínűleg eleink sejettek valamit anno a moziépítésről, mert bizony mind a lenti sorokból, mind az erkélyről jól lehetett látni.
A jegyvásárlásról szólva, kvázi én is a potyázók közt vagyok, hiszen egy kölcsönkért kártyával vettem meg a jegyeimet. Prr véleményével nagyon egyet kell értenem. Egyedül a pénteki Üvegtigirsen volt teltház + valóban, kissé groteszk a filszemlét a szakma nagy belső ügyének tekinteni. Ha jóbarátaink nem kapnának rendesen az adóforintokból, akkor a magyar filmtermés max. Dyga Zsombor Öcsögök c. nemfimjének szintjéig jutna el. Örülni kéne, ha jönnek az emberek a filmért, ha 10 pótelőadás kell, hát legyen. Enyhén szólva is álszent dolog lenne kirekeszteni a nem szakmához tartozókat a filmekről, majd csodálkozni a hivatalos bemutató után, hogy pl: az egyetlen moziban futó film vajh' miért csak 1000 nézőt hozott..
Szervezésről: még annyit, hogy ahol én megfordultam, ott minden egészen korrektül ment, az utóbbi filmszemlék közül szerintem itt működött legjobban a dolog.
Ha a narancsszínben úszó Marozsán Erikára gondoltál, akkor Erika nagyon szép, a plakát valszeg negyedórás mouse klikkelésssel elkészíthető. És lehet a kasszához fáradni.
Nos aki így vélekedik az a magyar film sírját ássa. Egyik előadáson sem volt eddig teltház amin én voltam. A szakmázást pedig hagyjuk. A magyar filmekre amennyi jegyet eladnak abból a produkció rendezőjét sem lehetne kifizetni.
Magyar szinten ne akarjunk Cannes-t játszani, ehhez a kellő mennyiségű pénz, és a filmek színvonala is hiányzik.
Egy ilyen feszt azért kell, hogy megkedveltesse a magyar filmet, nézőket csábítson a moziba, megismerjék a rendezőket, akik egy filmet csinálnak aztán évekre eltűnnek a süllyesztőbe. Ez nem egy nemzetbiztonsági konferencia vagy mi a fene...
Az a bevétel ami egy-két potyázóval veszít a jegypénztár lótúró ahhoz amit elnyelnek a filmek anélkül hogy láthatnák az emberek, a ritka kivételtől eltekintve.
Egyébként adófizetőként rendesen benne vagyok a filmekben, videós kisérletezésekért kétségtelen, hogy nem vagyok egy csomó pénzt áldozni. De amennyiben bejutok adok neki lehetőséget, hogy bizonyítson.
a filmszemlére járók nagy problémája pedig, hogy nem fogják fel, hogy a szemle a szakmának van. az egy dolog, hogy eddig (az amatőr szervezés miatt) feszt bement mindenki azt sem tudván, nincs ott helye, de soxor nem is fértek be miattuk azok, akiket meghívtak.
kár, hogy magyar filmet nézni csak addig sikk, míg a szemlén teszi, de moziban jegyet venni rá...az már nem fér bele.
most meg ahelyett, hogy örülnének, végre a nézőkre is gondolnak és hónapokkal a hivatalos bemutatók előtt levetítik nekik is a filmeket, mindenki hisztizik, hogy mégis miért kell fizetni.
tényleg szar maga a szervezés, de a fentiek lényegén nem változtat.
A filmszemle egyik legnagyobb problemaja, hogy nem arra mennek ra minel tobb ember elmenjen es magyar filmet lasson, hanem egy muveszieskedo szakmazo rendezvenyt csinal a szervezogarda.
Aki a filmek listajat, tartalmat vegigbongeszte rajohet 95 szazaleka olyan amirol elore nem lehet eldonteni milyen lesz. Sot a nagy reszerol erezheto 1000 nezot sem fog vetitobe vonzani. Ilyen esetben baromsag jegyet szedni, fizettetni a remenybeli nezovel, egyreszt valogatni fog es nem fog kiserletezni egy videora forgatott `gloria-projecttel`.
Raadasul a szakma amig nem tartja el onmagat, nem lehet elefantcsonttoronyban ulve sirankozni hogy nincsen penz a filmekre mikozben tobb szaz millio forintot tapsolnak el olyan produkciokra amelyeket jo ha par ezer ember megnez a mozikban, erre nem valasz a fesztivalokon valo siker sem. S ekozben az allam a legfobb finanszirozo vagy a kult jaradekbol gazdalkodo NKA, amelyet a Rocky-fele tarca maga ala gyurt. A filmesek tobbsege evekre akar megelni egy film elkeszitesebol, a koltsegek nagy resze szemelyi dijazasra megy el, elterjedt a kreativ szamlazas is mellyel a koltsegeket meg magasabbra lehet duzzasztani. A sztorik pedig gyengek.
Nem egy filmen voltam most is amelyrol sorban mentek ki az emberek, s engem is csak a kedvesem tartott vissza nehogy lelepjek.
szerintem nagyon szeretheto, es nagy lepes az elozo (szinten szeretheto) filmjeik utan. ami az un lopkodasokat illeti, nem zavaroak v. szajbaragosak, alapban elveztem.
nem akarok kukacoskodni, de minek elmondani teljes egeszeben egy film tartalmat csattanostul, mikor azt meg mas is szeretne megnezni (hiaba szar)?
Csutortokon lattam Szoke Andras "Tunderdomb"-janak a veget: megszokott helyszinen forgatta mult nyaron - es szokas szerint lekezeloen viselkedett a kozonseggel
(a filmek utan ui. roviden bemutatjak az alkotokat). Szerintem oreg mar az ilyes "jopofizashoz", illenek mar belatnia egyszer, hogy nem csak rola szol a Szemle, mindegy, hagyjuk, ugysem lattam at az egesz filmet. Aztan megneztem Rudolf Peter "Uvegtigris"-et: egy tarsrendezovel o
keszitette, ill. jatszotta a foszerepet - 6 szerencsetlenkedo urge nyari piti kalandjai egy
Uvegtigris nevre hallgato, fizeto vasarloktol meg veletlenul sem latogatott bufekocsi korul.
Van koztuk seftes, hajlektalan, kocsinepper stb., folbukkan egy nema menyasszony, aki az
elole a fabudiba menekulo volegenyt baltaval kenyszeriti az oltar ele, Novenyi Norbert egy
koposroszallitot alakit, s meg Koko bajnok is feltunik, aki Rudolf Peter nagy peldakepe, de
sajnos elkerulik egymast - csupa felreertes, benazas, kavarodas, turheto poenokkal. Semmi
kulonos, nyari komedia, mar forgalmazoja is akadt. Kesobb a film szakmai vitajan is
reszt vettem: opponens nem volt, kedelyes beszelgetes folyt az alkotok kozt, a kozonseg
nem igazan eroltette meg magat kerdesekkel.
Penteken ellogtam a munkahelyemrol es megneztem egy abszolut ismeretlen
elsofilmes rendezono filmjet: "Csuportkep" - egy nemletezo faluban jatszodik a
tortenet a '70-es evekben, csupa amator szereplo, nem is film, inkabb tevejatek. A falu
bolondja (Tetu'' Pesta) nosulni szeretne, de senki sem all kotelnek, igy hat a lovanak sirja el
banatat, ill. a kiszemelt tramplit probalja penzzel-szoval-szerelmi varazslassal megnyerni (a vegen osszejon neki). Van a filmben szellentes, kakibanyulas, egy kisfiu es egy kislany is
kezigranattal folrobbantjak a fabudit (latom ez kezd allando motivum lenni eme
Szemlen...), a kemenyseprobol lett parttitkar osszebaratkozik a pappal, es a fiatal festo
is osszejon a falu legszebb lanyaval. Hig, sekelyes, egyszer azert meg lehetett nezni (es
ketszer elfelejteni).
Szombaton az elsot vegigaludtam (na jo, csak felig - Ikonosztaz: kenetteljes didaxis a
magyar szentekrol, plusz Almos szakralis fejedelemrol; ha nomen est omen, akkor a vetites
alatti viselkedesem alapjan nekem is inkabb a vasznon lett volna a helyem, nem pedig a
szemhejaim mogott). A masik Maar Gyula filmje: "Ennyibol ennyi" sem volt tul jo - Erdely
1990-ben: valtoznak az idok, parttitkar helyett barono van, aki nem is barono, a falu
mernok-bikaja lesz a kiskiraly, a volt gazdagember leszarmazottai a regi vagyonrol abrandoznak... - nem tudom, de nekem nagyon hajaz a Kinai vedelem c. opuszra: ugyanaz irta (Csiki Laszlo), meg a szereplok is reszben egyeznek. A kocsma sotet, a szamarat levagjak, a
medvet lelovik, a barono onkielegit, aztan felbukkan a csak romanul beszelo lanya a szintiszta faluban, aztan... Es nincs vege, nem nyitott film ez, hanem befejezetlen. Kisse elkestek vele alkotoek, ugy 7-8 evet, mindenesetre az is biztos, hogy azota se sokat valtozott arrafele a helyzet. Aztan volt meg egy, az nagyon bejott nekem a "Moszkva ter": az en nemzedekemrol szol (a filmbeliek 1989-ben erettsegiztek, en '90-ben), a la "kilepes a nagybetus eletbe":
diakszerelmek, bulik, balhek, utazasok - tulajdonkeppen nem tortenik semmi fontos, epp csak zajlik az elet, viszont az akkori esemenyekre en is jol emlekszem (Kadar halala, erettsegi tetel-botrany, alacsony arak), jo volt nosztalgiazni. Utana hazanuztam es megneztem
(kisebb fennakadasokkal, leven epp akkor jott a nepszamlalo) a tavalyi Szemle egyik
filmjet a teveben: "A kis utazas"... Az is gulyaskommunizmus, ugyebar - ennek a veget aludtam el...
Vasarnap de. megneztem egy kisse eroltetett magyar gengszter-sztorit (Sohasevolt
Gloria): hogyan raboljunk ki egy lottozot, ill. hogyan benazzuk el, hogyan nyirjuk ki egymast,
aztan meg a filmbeli titokzatos lanyrol kiderul, hogy orangyal es bar lelovik, o megteszi a
magaet: az utolso bunos is meglakol a paradicsomle-ontasert... Kozben meg nyuzsognek a
mai kor fiataljai: death metalos, naci, nepper, piti bunozo, sittes, graffitis, drogos stb. Eros
athallasok a Trainspotting, a Ponyvaregeny es a Sekely sirhant erant - de ezt nem is
tagadtak az alkotok, nyiltan hivatkoztak nemelyik opuszra, nemcsak lenyultak egyik-masik
jelenetet.
Az utolso hetvegi film a Barkaban is futo "Nexxt" volt (anno a szinhazi beharangozo
sajtotajekoztaton ott voltam, igy aztan voltak sejteseim a produkciorol): a teveshow-k
futurisztikus parodiaja Frau Plastic Chicken-nel a foszerepben (Udvaros Dorottya - nagyon
brillirozott, meg ha rutinbol is; de jol allt neki a szerep). Kejgyilkos lyappi videora veszi
kegyetlenkedeseit (levagott nyelv, kannibalizmus, belezes stb.), utolso estejet kovetik
nyomon a studiobol F. P. Ch. koreografalasaval a tevezenok - szegeny rosszfiunak meg a
vecekagylojat es az asvanyvizet is bekamerazzak, aztan letartoztatjak, irany a studio, aholis
egy jo utra tert (a "Gepnarancs"-bol ismeros) egykori bunozovel eresztik ossze, versenyzendo,
ki a jobb (marmint megbanasban). Gyoz a gonosz, a noi biboros megaldja, aztan az antihos
magahoz ragadja a kezdemenyezest, lelovi a biztonsagiakat, Fraut megeroszakolja es
megoli (mindez termeszetesen elo adasban) - ez azonban nem akadalyozza a show-womant, hogy bucsukepp szkafanderben reklamozza a kovetkezo adast: elo egyenes adasban a Holdrol! A bugyuta talk-show vizualis pamfletje (idiota kozonseg lelkesen tapsol, megrendezett "veletlen" jelentkezok a nezoterrol stb.): biztos lesz, aki unja, meg akit elborzaszt a horror ill. sert a blaszfemia es a csunya szavak - de mivel en nem igazan elek egyik mufajjal sem, jol
szorakoztam a mufaj parodia-esszenciajan...
Vasarnap megnezhettem volna meg a Meseauto-t, de inkabb kihagytam... - ill. a vegen
a szineszek bejovetelet es a bena sajtost (aki hulyebbnek hulyebb kerdeseket tett fol az
alkotoknak a Szemle alatt mindvegig, unta is mindenki) meghallgattam, no meg lattam kb. 5
percet a filmbol, annyi eleg is volt.
Hat ennyi eddig ennyi nekem a Filmszemle - szubjektivabb mar nem is lehetnek, ugyebar...
nem és ez most már valószínűleg így is marad....
PM fárad, de még 8 nagyjátékfilm előtte van.
nem tetszett Jancsó filmje (szerintem én voltam az egyetlen a nézőtéren). kár. mindig elhatározom, hogy megnézek egy Jancsó-filmet és tetszeni fog, de eddig egyszer sem sikerült. Pedig általában nem szoktam az ilyesmiben különcködni
Ez a kis történet nagyon ott van, le is nyúlom, és úgy mesélem, mintha velem :). Bocs.
Amúgy tegnap megvolt az új Jancsó-mozi, tetszett meg minden, Miki bácsi vátesz, amint ez néhány dialógusból is kiviláglott (volt is finom kacaj, mikor holmi plakátokról meg filmekről diskuráltak Mucsiék), és megint tele van baromi sok jó ötlettel, jellegében meg hát szervesen illeszkedik az előző kettőhöz. Szóval aki azokat csípte, ezt se mulassza el. Ja, a sok "beemelt" szereplő közül a Lovasit én már unom, de az igen jó volt, hogy szerepelgetett a Mundruczó.
február 1-e, gyűl a sok filmművész meg elvont meg sznob meg népünk egyéb amatőr műkedvelő fiai és leányai ésatöbbi a Mammutban, a jegyeladók idegesek, a szemleprogramban reménytelenül és elveszetten keresgélők hada feszült, mindenki tollat papírt kutat, számol, sakkoza a filmeket, időpontokat, termeket, hányja-veti a feláldozandó pénzmennyiséget, aztán irány becsekkolni a jegyekért (lehetőleg egész heti busás adagot, nehogy már valamiből idő előtt elfogyjék a jegy), amikoris egy patatalpú, kihidrogénezett, nemlétezővékonyságú szemöldökű cica igen határozott léptekkel elvonult az emigyen összegyűlt, számára tán kissé idegennek tűnő tömeg előtt, iszonyatos svunggal befurakodik előttem a pénztárhoz és felteszi a következő bájos kérdést:
- Bocs, de most akkor egész héten nem lesznek normális filmek?
Én szeretem a Müllert, amiért ilyen hülyeségeket össze tud írni, de valahogy nem tudom elképzelni a jelenetet, ahogy a Tímár Péter + stáb tanakodik, hogy kivel írassák meg a szörnyű musical szövegét, és megelégedetten Müller Péter Sziámira gondolnak ismerve korábbi munkáit. Meg hogy ezt valaki elvállalja, elképzelem:
TP: Figyelj már, Petikém, van egy szar zenei alapunk kéne írni egy iszonyatosan béna szöveget rá, vakokról, menni fog?
MPSZ: Hát persze, megegyeztünk.
Bozsik Yvette jó volt, a vak lánnyal - nevezzük Matatek Juditnak - meg szintén előítéleteim vannak, csiszár.hu óta.
Szívesebben megnéztem volna, ahogy B.Y. + társulata táncol 2 órán keresztül, na ennyit erről.
Vakvagányok: film vakokról vakoknak - dícséretes, de sajnos ezen felül más pozitívumot nem tudok mondani. Rettenetesen lassú történet, néhol az elalvás szélén voltam, Csiszár rosszabb mint arra legelvetemültebb pillanatomban számítottam, a zene pedig egyszerűen tragikus. (Müller Péter Sziámi írta a szövegeket, amik bizony pontosan illenek a film színvonalához.)
Mindenhonnal azt hallani, hogy erre a filmre a legnagyobb az érdeklődés mind a szakma, mind a nagyközönség részéről, ehhez képest a tegnapi Üvegtigris vastaps után meglehetősen szerény tetszésnyilvánítás volt.
Annyit még megjegyeznék az előbbi párhuzamhoz, hogy míg abban a filmben Kokó, addig itt Somló Tamás volt hivatott a pr szereplésre: mondjam, vagy kitaláljátok, hogy nevetségesen szar volt-e?
Azért valami pozitívum: a főszereplő vak lány és Bozsik Yvette legalább menteni próbálták a menthetőt. Az, hogy a film az elviselhető kategóriába csúszik, csak nekik köszönhető.
Mindezen fanyargások ellenére tényleg nagyon-nagyon méltányolandó a film célja, az, hogy egyáltalán a vakokkal kapcsolatban egy picit új megközelítési módot mutat meg...
Ma volt
Tündérdomb - szerintem kifejezetten jól sikerült
Üvegtigris - a maga kategóriájában jó, bár szerintem Rudolf Péter igazából nem tudja hitelesen alakítani a suttyót (amellett, hogy a kedvenc színészeim közé tartozik, és tisztelem, imádom, istenítem)
Moszkva tér - kb. Kis utazás, lerágott csont, azért bájos
Torzók - valamikor jó TVfilm lesz belőle, azért 101 milliós támogatásból nem az igazi
Vakvágányok - Tímár Péter filmje, Csiszárral a főszerepben, beültem, megnéztem, néha szinte élvetem, de az előítéleteim erősebbek voltak nálam. nem az ő hibájuk. nem rossz
úgyhogy hosszú nap után vagyok. meg holnap is azután leszek, de igság szerint le tudnék élni így pár hónapot, moziból ki, kávé-cigi moziba be.
Ja másik. Asszem nyugodtan abbahagyhatom a plázafikát, mert valahol, ha a szívemre teszem a kezem, bevallhatom, hogy az idei rendszer 1000szer szimpatikusabb, mint a tavalyi. (1. nincs hermetikusan lefalazva az egyszerű, népi közönség a filmesektől, 2. sokkal több hely van, 3. olcsóbbak a jegyek, mint tavaly - nekem szimpla műkedvelőnek legalábbis 4. egy filmet többször vetítenek 5. az áttekinthetetlen program ellenére még mindig jobban van píárolva 6. közelebb van a lakhelyemhez.- bár ez senkit nem érdekel) Na, magas labda, lehet velem vitatkozni.
sziasztok!
Én is igyekszem megnézni a Moszkva tér c. nagy alkotást...Mire odaértem már nem volt jegy, csak hétfőre. Viszont odamentem utána a vitára:). Sajnos látatlanban az opponensnek kellett igazat adnom. Még egy ilyen flegma és buta rendezőt...
Ez a hír kacsa. Főleg azért, emrt nincs mit kicenzorálni: mivel az állítólagosan brutál jelenetek egy bármikor itthon játszott amcsi horrorfilm durvasági színvonalán működnek. Csak szarabbul vannak megcsinálva(A műláb, amit Bodó rág, nagyon gáz) És még így is a film leghasználhatóbb jelenetei.
Ennek a Nexxtnek nagyobb a füstje mint a lángja, egyáltalán nem botrányfilm, hacsak azért nem, mert botrányosan unalmas, botrányosan rosszul megírt, és botrányosan nulla darab eredetiség található benne. Ezt még a vérgőzre gyűlő sznobok sem hinném hogy beszopják. Elsőfilmes rendezésnek úgy egyébként annyira nem rossz, legkevésbé a rendező tehet arról, hogy ez egy ilyen felfújt, gyenge eresztés lett.
Mára vállatam be a Vakvagányokat, bár őszintén szólva - Csiszár miatt - elég erősen tornáznia kell majd, hogy meggyőzze az izmos előítéletemet.
Aztán lesz még holnap a Nexxt (az a hír járja, hogy hiába forgalmazná az InterCom, a cenzorok hosszú évek után aktivizálódni készülnek), majd hétfőn pedig a Pizzás.
szerintem nem jó, de meg kell nézni és azután el kell dönteni. szórakoztató ésatöbbi ésatöbbi de ANNYIRA azért nem szórakozató, hogy feledtesse egyéb hibáit. (dramaturgiai hibák + elég béna a vége, merthogy a film úgy igazából nem szól semmiről, inkább csak úgymond karikíroz biz. jelenségeket, ergo nem is lehet rendes véget csinálni neki, hát nem is sikerült)
400 Ft-ot mindenképpen megér, nem is unalmas, nem is elvont, nem is....
szóval semmilyen
az Öcsögök jobban tetszett, csak azt a szó legszorosabb értelmében nem merném filmnek nevezni.
Most értem haza az Üvegtigris vetítéséről az Átrium moziból.
Szórakoztató film, megkockáztatom, a maga kategóriájában az utóbbi idők legjobb alkotása. Ennek ellenére persze vannak hibái is jócskán, kissé döcögő forgatókönyv, a történet a végén meglehetősen leül, mindezek ellenére a színészek nagyon elviszik a filmet, s mégsem izzadtságszagú a dolog. Csuja Imre király volt, végre Reviczky is formáját hozta, Rudolf Pétert pedig egy nagy piros ponttal jutalmazom.
Az csak külön öröm volt, hogy lévén egy jelenet erejéig Kokó is megjelenik a filmben, tiszteletét tette a vetítésen.
[annak ellenére hogy elég pr húzásnak tűnik a szerepeltetése, hisz az is, szerintem jól megoldotta a feladatát...]