A HL legnagyobb ujitasa q2-hoz kepest a rengeteg uj entity volt. Sokkal-sokkal tobb van a HL-ben mint a q2-ben volt. Es mivel ezt 100%-ig kihasznaltak a single playerben, ezert volt hatalmas sikere.
heleybítek: akkor bármilyen engine, amihez vannak kész modellek pléjernek meg fegyvernek. Nagyon nincs kedvem egy tökismeretlen motor alá még modellezni is megtanulni... :)
Nem igazán, mert a HLnek pont az volt az egyik hatalmas újitása, hogy skeletal animationt használ a Q2es vertexes animációval szemben. A fegyvermodellek még csak-csak elmennének, de szerintem az sem.
Csak attól tartok, hogy pont a fotos cucc lesz kiszedve, pl körös rendszer, túsz AI, járműkód...
JARMUKOD?????????????? :))))))
Amugy honnan van ez az info?? Mert szerintem ugy fake, ahogy van, mivel a CS kodja nem Guzmene, hanem a Valve-e, ok meg nem hiszem, hogy kiadnak az eladni kivant jatekuk barmely reszletet...
A Gúzmen gyerek most adagolja kifele a CS forrásának 60%ra lebitított változatát, nem??? Azt még csak meg kellene várni, mielőtt az egészet lehúzzuk a WCn...
Én eddig idő hiányában hanyagoltam a dolgot, de...
Szóval nem tom... A HL már egy halott engine, lehet, hogy nem kellene már buzerálni, de azt a free cuccost meg lehetne nézni... Csak attól tartok, hogy pont a fotos cucc lesz kiszedve, pl körös rendszer, túsz AI, járműkód...
Meg hát kicsit bonyolult belenézni más által írt programba...