Sziasztok kérdéssel fordulok hozzátok alfa Romeo 147 JTD 2001es 115 lóerő gyárilag. mi a maximum amit ki lehet hozni belőle lóerőre gondolok mindenféle tuning al meg chippel meg mittudomén mivel És persze hogy bírja a motor is?
Hátsó gólyaláb két kb. 15 cm és kb. 20 cm csavart ha nem kaptam az új teleszkópokhoz, hol tudom beszerezni? Gyári úgy be volt rohadva, hogy darabokban jött ki.
Sziasztok most vettem egy Alfa 147 est 2001 es JTD és van Az ablaktörlő kar nál a végső gomb azt ha jól tudom hogy legalábbis jól informált akkor azzal hívom elő a pillanatnyi fogyasztás meg mit tudom én de hát én nyomokattam már egy jó párszor de kép se hang semmi nem reagál szerintetek mi lehet
Az 1.6 ts-em valahol 1400 és 1800 as fordulatszám között általában meleg motorral időnként rángat, megtorpan egy pillanatra mintha kihagyna a motor. Alapjáraton és magasabb fordulatszámon semmi probléma nem jelentkezik.
Gyertyákra tippeltünk, kicseréltük, de a régiek is jó állapotúak voltak.
Sziasztok!147 esem van 2002 es évjárat!kiírja hogy kulcskód és nem indít! Gépre lett téve és állandóan visszajön a 9023 as hibakód ! van benne riasztó !!!lehet az tilt?
Sziasztok! Van egy 2008-as 147 alfa rómeom, már egy jó ideje kisebb, nagyobb hepe hupákon nyekereg. Szerintetek mi lehet a baja? egy autószervízben voltam már vele hogy nézze meg de nem sok sikerrel jártam
Tudna e segiteni valaki a következő dologban?Menyi ideig kell a klimának dolgoznia ahhoz,hogy az autó alatt megjelenjen a kondenzviz?Természetesen az autó egy helyben áll.Kissé aggaszt a dolog mert nem tudom hol található az elvezető cső?!Vagy egyáltalán hogy van ez megoldva a 147eseknél.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Most vennék egy 2003. októberi 147-es 1,9 JTD-Mjet 16 V (140 LE-s) autót ismerőstől nem kevés összegért, de a kipróbáláskor egy elég zavaró problémával találkoztam.
A hátsó részből valami iszonyú nyikorgás jön minden egyes bukkanónál, ami a magyar utakat ismerve elég gyakori. Tegnap elvittem egy márkaszevizbe és megnézettem. Több órát szenvedtek vele mire azt mondták minden hátsó futóműnél található részt megkentek, bezsíroztak, besprayztek, mert fizikai hibát nem találtak, és estére megszűnt a zaj. Az egész tartott kb. 1 óráig amikor újra előjött... Állítólag nincs semmi kopás, törés mégis nyikorog az egész hátulja. Azt mondják, hogy bizonyos gumi és fém alkatrészek szorulhatnak és ez nyikoroghat, de azt azért kétlen, hogy egy 2 éves újonnan közel 7 milliós autónál ez rendeltetésszerű.
Van akivel már hasonló előfordult? hogy lehet megoldani?
A fő gondom hogy addig amíg ez nincs orvosolva nem venném meg, mert ki tudja milyen rejtett hiba jön elő hamarosan...Egyébként gyönyörű és agresszív állat egy kocsi :-))
Hello. Szeretnék venni egy 147-est, de sok rosszat hallottam róla... Mik az előnyei? Mik a hátrányai? Válaszokat légyszi a : tristan9@freemail.hu -ra küldjétek