A külsőt elzárja. Azért is az a neve hogy belső keringetés. Klímánál van értelme hogy ne a külső 30 fokos levegőt hütse hanem a már hűvösebb belsőt. Ilyenkor nem árt néha lehúzni az ablakot friss levegő miatt. Nekem a szabályzó lapát tengelye van eltörve és így állandó külsőt szív, és nyáron a klíma hűteni hűt, de nem az a jéghideg. De a semmitől azért sokkal jobb. Gázt is tölttettem bele de nem lett hidegebb. Itt is az a baj hogy a meleg levegőt nem bírja lehűteni annyira.
Még egy kérdésem lenne. Utastér levegőszűrőt nem találok a kocsiban. Se az anyósülés lábrészénél, se a motortér felső takarómúanyag mögött. Lehet hogy gyárilag nincs az enyémben?
Két eset lehet. Nem nyit ki a termosztát vagy rosszul érzékeli a hőmérsékletet. Mondjuk, ha beindul a hűtőventi, akkor tényleg melege lehet, tehát inkább termosztát csere. Stabilan tartja az a motor a hőmérsékletet, persze nyáron dugóban előfordulhat, hogy beindul a hűtőventi, de inkább csak klíma használata esetén.
Hali! Ez mit jelent? A mutató meddig megy fel ilyenkor? Ezek a motorok viszonylag gyorsan bemelegednek, de nem igazán hajlamosak túl melegedni. Közép állástól minimálisan megy csak feljebb az enyém, de akkor is kb 90 fok csak.
Sziasztok! Van egy 1-es 1.4 16V Thaliám. Minden szuper rajta csak észrevettem hogy már minimális dugózás vagy nyári használat során is nagy mértékben emelkedik a víz hőfoka. Nem szeretném megsütni a motort. Ilyen gyárilag? Hűtővíz csere+ szint és termosztat légtelenítéssel rendben, a többit még nem néztem... Előre is köszi!
Megértelek. Nem mindenki tudja megjavítani a műszaki készülékeket. Nekik nincs más, mint a csere. Sajnos az nagyon drága tud lenni. Szerencsére ez nekem nem probléma, eddig még nem kellett cserélnem semmit, sikerült megjavítanom az ablakemelőt és a központi zár motorokat is.
Cseréltem zármozgató motort is több helyen, de én nem kinlódtam azzal hogy megjavitsam a benne lévő dolgokat.
Ablakemelő motoron a "drótkötélen" van egy muanyag valami ami egyszer eltört nekem. Szépen megragasztottam meg csavart is tettem bele epokittal fixáltam. Birt pár évet és megint letört, igy vettem egy bontósat és most az van benne.
Én az ablakemelő motorról írtam. Abban igazad van, ha valami szétporlad, azt csak cserélni lehet. Nekem eddig még nem kellett cserélnem azokat, amiket írtál, nálam még bírják.
Van egy Renault Thalia 1,4 benzines autóm és a váltó úgy jár a kocsiban mintha levest főznék. Bemásztam az autó alá és ahol a váltó rudazat a váltóba felmegy (jól be van gumiharangozva) ott van egy rugó ami nem tudom hogy el tört van csak kiakadt de szereintem az nyomná fel a rudat a váltóba és stabitálná az egész váltást. Kérédésem hogy ennek a rugónak mi a szerepe és hogy hol kéne lennie a végének? Kicsit félek nehogy így szétesen az egész. Tudnátok ebben segíteni? Esetleg bármi rajzzal,képpel? Előre is köszönöm a segítséget.
Az Allegro-nál 2745 Ft. De, mint írtam nekem még nem kellett vennem egyet sem, meg tudtam javítani, amelyik elromlott. Nekem ez nem probléma mert ez a szakmám.
Köszönöm a megerősítést. Akkor már nem vagyok egyedül. Akik nem tudják megjavítani, sajnos meg kell fizetniük az újat. Sokan vannak ilyenek, de ez minden műszaki készülékre is igaz. Azokhoz képest a Thália ablakemelője egészen jó.