Alvázszámmal nem mész semmire. A BMW ETK nem csak alvázszámra indul el, hanem típusra is. A motort és motorszámot fotózd körbe, abból kitalálunk valamit.
Segítségeteket kérem van egy kisebb hajó BMW M 30-as 3.0 /3.3 motorral sajnos nem tudok venni hozzá alkatrészt mert mindenhol alvázszámot kérlek a gépjárműtől mivel nekem kishajó van nincs alvázszámot.
Ebben kérném a segítségeteket hogy ha van valakinek BMW-je 70-es évek vége 80-as évek eleje és kölcsön tudná adni az alvázszámját hogy alkatrészeket tudják vásárolni
Sziasztok! Nekem egy 732i e23 Cápám van! Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy hol találok hozzá hűtőt? Mert sajnos kilyukadt a sok állásban... Nagyon szépen megköszönném!
Épp egy E23 728i 1981 automata megvásárlása előtt állok. Az autó 6 éve áll. Mik lehetnek a hátulütők, mire figyeljek? Automata ha döglik, miről vehetem észre? Kaszni hol szeret titokban rohadni? Ill. ha úgy adódik kinek van rá egy hátsó lököse?
Ha esetleg érdekelne valakit, akkor van repedésmentes vagy minimálisan repedt E12 műszerfalam, vadonatúj gyári köténylemezem kislámpás E12-höz és sok kpl.első lámpa, oldalüvegek, ajtók, hűtőrácsok,stb.
Ha kéri valaki, küldök képet emailben, amúgy olcsón mehet minden, nekem ezekre nincs szükségem, sajnálom a méhbe vinni a nehezét... herrfp@gmail.com 06 20 365 8385
E21 bontásából rengeteg alaktrész eladó. M10B18 motor kompletten összes segédberendezésével, Getrag 242 váltó, nem sperr difi, kardán, első-hátsó futóművek, féltengelyek, kocka lámpás maszk kompletten lámpákkal, vesék, hátsó lámpák, műszerfalpárna, szélvédő, oldalüvegek, díszlécek, lökhárítók, (első kissé sérült, hátsó hibátlan) kábelköteg, szervokormány kompletten szivattyúval, rengeteg belső apróság, motorháztető, csomagtér tető, jobb első sárvédő, stb.
Kérdezzetek, adataim publikusak. Helyileg Dél-Buda Campona mellett.
2008-ban Balatonfüreden dolgoztam. Busszal jártam egy másik településről, akkor még nem volt autóm. A füredi buszpályaudvar közelében mindig parkolt egy szürke E23-as. Arra már nem emlékszem, hogy a hegyesebb vagy a tompább orrú változat volt, de mindig vágyakozva néztem rá. Sokszor körbejártam, és megállapítottam, hogy elhasználtsága, lelakottsága ellenére még mindig tekintélyes jármű.
Sajnos tényleg elég rozoga kinézete volt. Látszott rajta az idő vasfogának tevékenysége, és az is, hogy nem garázsban állt. Talán még az is, hogy nemigen vigyáznak rá.
Furcsa volt, hogy mindig ugyanott állva látom, mintha sosem mozdulna el. Elszomorodtam a gondolatra, hogy talán nem is képes már elmozdulni onnan.
Aztán egy alkalommal nem a szokásos helyen láttam parkolni, hanem egy másik utcában, egy jó meredek lejtőn. De a lejtőn fölfelé állt, az emelkedő felé.
Láttam, hogy jön a gazdája. Gondoltam, megvárom, kíváncsi vagyok, milyen a hangja a legnagyobb cápának.
A tulajdonos beült, nekiállt indítózni.
Sikertelenül.
Újabb próba. Még most sem indul be...
Aztán harmadik nekifutásra végre nagy nehezen beindult a motor. Beteg, kerregő hangja volt.
És ekkor jött a meglepetés:
Az illető berakta egyesbe, kiengedte a kéziféket, és gumit csikorgatva elindult felfelé a meredek emelkedőn. Majd kettesbe kapcsolt, és még egyet csikkantott!
Ez a 30 valahány éves, lepukkant, öreg vén autó, a nagy tömegének ellenére, a meredek emelkedőn mind a két első fokozatban kipörgeti a hátsó kerekeit, hideg motorral!!
Na, ezek azok az élmények, amik nagy tiszteletet vívtak ki bennem a BMW-k felé. Nem a presztízs, amit a márkának tulajdonítanak.
(Azóta szerencsére már nem busszal járok; április óta én is boldog BMW-tulajdonos vagyok. De mivel nem cápa, ezért ez már offtopic lenne.)
Hátha valakit érdekel, van 4db BMW 165TR390 ET22 -es felnim eladó. Ahogy olvastam ez többek közt az E23-as 7 esekre való gyári felni. A pikantériája, hogy én nyári setnek kaptam kompletten a 4-et a rajta lévő gumikkal egy E36 316i Compacthoz januárban ... Képek a cuccról :
Hamarosan indul egy projekt, melyben egy '84-es 524td-t alakítunk át némiképp.
A cél, hogy az autó mind kívül, mind belső terét tekintve pontosan úgy nézzen ki, mintha most írnánk 1984-et. Marad a világoszöld külső és belső, szeretnénk egy igazán szép, megkímélt nagypapa-autó benyomását kelteni. Kívülről valószínűleg mindössze a sajnálatos módon elkerülhetetlen ültetés (természetesen tisztességes állítható sportfutóművel) árulkodik majd arról, hogy az autó nem teljesen gyári. A lemezek alatt egy E39 M5 V8-asa fog dolgozni, ezért vagyunk kénytelenek a futóműhöz és a fékekhez is hozzányúlni.
A donor már bevásárlásra került:
Szükségem lenne korabeli rádióra, illetve biztos lesz még ezer apróság, de ennek a hiánya már messziről is látszik.
Ugyanakkor eladó a benne lévő nagyon jó állapotú, kipróbálható 524td hajtáslánc (+fékek, futómű).