Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DMC 12 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 112
Naná, hogy DMC-12 :))
DMC 12 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 111
Naná, hogy DMC-12 :)
COYOTE Creative Commons License 2000.12.18 0 0 110

fargo Creative Commons License 2000.12.17 0 0 109
Hát ez az! Én amondó vagyok, hogy aki igazán szereti a kocsiját, az bevállalja az esetlegesen adódó nagyobb költségeket. Meg a szükséges minimumon felül is költ a kocsijára. De amikor ennyire drága a szervíz / alkatrész, az vissza tud riasztani a kedvenctôl...

Tavaly kacérkodtam a gondolattal, hogy be lehetne hozni Angliából valami igazi ízes veteránt, Bentley-t, Aston Martint, Jaguart. 12-20.000 font körül már nagyon szép, rendben tartott példányokat lehet beszerezni. Csak amikor belegondoltam, hogy pl. egy harminc éven felüli Aston, ha nem a gyárban szervizeled, ha nem eredeti alkatrészekkel javítod, és nem vezeted a pontos "Service History"-t, akkor pikk-pakk elveszti az értékét. Annak semmi értelme (legalábbis számomra), hogy megveszek egy ilyen gépet, aztán meg a garázsban nézegessem minden vasárnap hattól nyolcig. Azt használni, élvezni kellene, de ez akkora költségeket róna rám, ami éves szinten meghaladná akár a beszerzési árat is. Szóval hiába "fussa" 8-10 milla egy kaliberes gépre, ha azt nem tudja fenntartani az ember, akkor inkább szégyenkezik miatta, mintsem büszke lehetne rá...

Sad but true

Előzmény: Gabor Vagyok (106)
Gabor Vagyok Creative Commons License 2000.12.17 0 0 108
Szerintem sem a vilag legdragabbja alkatreszileg.
Csak egyszeruen nagyon draga.Ezt kiemeltek az AutoMotor hasznalt bemutatojaban is.De nem hiszem,hogy a kategoriatarsaknal sokkal dragabb,vagy olcsobb lenne.

Ha valami nagyon draga akkor az a karosszeria.Az elso aluminium karosszerias auto az NSX,ehhez hozzajon a limitalt peldanyszamu gyartas,az egyedi eloallitasi technika.Ez a harom dolog mar kello ok,hogy eszement draga legyen.

"Az Ember a gep elott,a tobbiek mogottunk..."

minimal Creative Commons License 2000.12.17 0 0 107
Ma pont láttam azt a piros NSX-et, kissé csálén álltak a kipufogói...

Az, hogy mennyibe kerül egy alkatrész, nem tükrözi feltétlenül az előállítási költséget, és szerintem itt az utóbbira gondoltak.
Az 550 Maranello-ba egy szimpla szervíz + ékszíj csere kb. 30000 DM.
Egész 1szerűen nem hiszem el, hogy alkatrészeit tekintve a világ legdrágább autója, ennyi.

Gabor Vagyok Creative Commons License 2000.12.16 0 0 106
aha,persze,hogy nem dragak...
egy NSX-et behoztak USA-bol,es a vizsgaztatas,plusz egy eu. szabvanynak megfelelo elso lampatest csereje 1.000.000-nal tobb volt...

a Honda topicban irtak meg nagyon regen

minimal Creative Commons License 2000.12.16 0 0 105
Cacho sorrendje tetszik!!!
Azért az olasz csodák mellé én is bevállalnék (ha lenne balkormányos) egy 4ajtós Skyline GT-R-t!
Méghogy az NSX alkatrészei olyan drágák lennének? A karosszéria biztos nem.
Láttam egyszer, hogy megállt egy srác NSX-el, berakta a táskáját hátra, és ahogy felnyitotta a "csomagtartót", annak burkolatlan lemeze úgy hullámzott mint egy papírfecni! :-)
Gabor Vagyok Creative Commons License 2000.12.15 0 0 104
csak egy a lenyeg:

andrewtlester Creative Commons License 2000.12.15 0 0 103
Hali!

Álomautóm nincs csak kb. egy rakat autó ami mind lenne ha lenne rá anyagi keret!

- Peugeuot 406, 607,(ezek nem álomautók de nagyon tetszenek),
- Dodge Viper Coupe GTS, Venom Viper 600 (daytona szárnnyal!),
- Ford Boss Mustang (10000 ccm, 810 LE),
- Ford Mustang Super Stallion (560LE),
- Sledgehammer Corvette
- Nissan Skyline,
- HOnda Integra Type-R, Accord-R,
- 1969 Ford Mustang 428 CJ, (550 LE),
- Hamann BMW M5 HM5/v12

De még sorolhatnám egészen sokáig...

Cacho Creative Commons License 2000.12.15 0 0 102
Miért?! Az a Volvo nagyon jó gép, a Megane-t most hagyjuk.
Az én álmaim, talán megvalósulási sorrendben: Alfa Romeo 155 Q4, Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v, Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v, Maserati Shamal, Maserati Quattroporte V8, Ferrari F355 Berlinetta, Ferrari 360 Modena, Ferrari 550 Maranello.
Az utolsó tagok már nem biztos, hogy meg fognak valósulni:)))
Előzmény: COYOTE (101)
COYOTE Creative Commons License 2000.12.15 0 0 101
Hát az már régen rossz ha ez a te álmod.
Előzmény: Marcus Aurelius (100)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2000.12.15 0 0 100
Városi autó: Renault Mégane 1.8
Országúti autó: Volvo S60 T5
elf Creative Commons License 2000.12.14 0 0 99
NSX: Alkatrészárait tekintve a világ legdrágább autója.
Legalábbis azt mondják.
Koczeka Creative Commons License 2000.12.14 0 0 98
Hi All !

Honda Integra 2002 (már spórolok rá);
Honda NSX 200?

Integra nyálcsorgatáshoz: http://integra.vtec.net/02integra/bm_article.html

Az NSX pedig 4 literes NEM turbós és kb 500 Le lesz. Nekem ez az Álmom...

CIAO

COYOTE Creative Commons License 2000.12.14 0 0 97

avantage Creative Commons License 2000.12.11 0 0 96
>pedig az összes Audi hosszában beépített motorral rendelkezik.
Van keresztmotor Audiban is, nem is egy tipusban, igaz nem regota. Konkretan a TT-t tudom, de valoszinuleg A3-ban is van, sot talan A4-ben is.
Előzmény: fastcar (92)
COYOTE Creative Commons License 2000.12.11 0 0 95
Az új megtekinthető a Wallis szalonjában.

Gyönyörű sötétkék.

Előzmény: PÍT (93)
flakkon Creative Commons License 2000.12.11 0 0 94
Hali!

Egy Honda vagy egy Alfa Romeo!

flakon

PÍT Creative Commons License 2000.12.11 0 0 93
Ó! Én szerényebb autóval lennék elégedett egy M3-as BMW.
c20xe
fastcar Creative Commons License 2000.12.11 0 0 92
Jól láttad! Tudtommal pedig az összes Audi hosszában beépített motorral rendelkezik. A 70-es 80-as évek beli Audi 80-ak is mind olyanok voltak.
Ezenkívül a franciáknak is sok modelljük volt ilyen. Ennek folyományaként a Dacia is.
Ha ellátogatsz a "Mindent tudni akarok.." topicba, ott belinkeltem pl. a Citroen SM rendszerét, ahol a Maseratiól származó V6-os az elsötengely mögött helyezkedik el, elötte a váltó és a központi tárcsafék.
Előzmény: Prac (89)
COYOTE Creative Commons License 2000.12.11 0 0 91
Audik alapból elsőkerekesek.

Elsőkerékhajtásnál a keresztbe beépített motor kompaktabb építést eredményez, de nem feltétlen szükséges. Akár egy tipuson belül islehetnek különböző beépítések Peugeot 405-nek van "kereszt" és "hosszmotoros" verziója elsőkerékhajtás mellett.

Extrább megoldás ahol kereszt motor hosszirányú váltóval van párosítva.

Előzmény: Prac (89)
Joe 155 Creative Commons License 2000.12.11 0 0 90
Akkor az én kedvenceim.

Egyszer úgyis lesz egy ilyenem!

A másik nagy kedvenc

Ez pedig a kedvenc Ferrarim. SZVSZ ez volt az utóbbi idők legszebb tipusa.

Természetesen az Alfa 155 azért nincs itt mert az már valóság. Bár sokáig csak álom volt!

Prac Creative Commons License 2000.12.11 0 0 89
Igen. alapvetően az 507-es "jobb", alkalmasabb arra a célra, amire egy roadster való. Természetesen (szubjektíve) itt pl. az én számomra. Természetesen a jobbat én a feelingre és nem a technikára gonoltam. Így már egyetértünk. Végül is úgy érzem, hogy sikerült közös nevezőre jutnunk... :-)

Apropó motorbeépítés:
Igazítson el valaki, mert még mindig nem jöttem rá egy komoly rejtélyre: Tudtommal minden Audi eredetileg elsőkerekes (búúúú... :-)). Ehhez képest az A6-ban, de mintha az A8-ban is mintha hosszában lenne beépítve a motor. Tudtommal az elsőkerekeseknél keresztbe építik be. Hosszában motorral elsőkereket hajtani talán túl komplikált lenne szerintem.
Mi az igazság? Én láttam rosszul? Tényleg logikátlanok? Van annak valami értelme? Hátsókerekesek lennének a nagy Audik?
Valaki?

Előzmény: COYOTE (82)
minimal Creative Commons License 2000.12.10 0 0 88
Szélesebb is mint a Diablo (és jobban is néz ki).
Egyébként érthető, hogy a Lamborghini nem biztosította a motort egy Diablo klónhoz, mivel az eredeti tervek enyhén módosított változata a Moroder.

Egyébként én csak lelkesedésből vágom valamennyire, a részletes technikai dolgokhoz Te minden bizonnyal jobban értesz.

fastcar Creative Commons License 2000.12.10 0 0 87
Az elképzelhetö, hogy Ferrariból építkeztek (hisz jóval több van mint V8-as Lambo :)) ). Ezekután, hogy írtad a keresztbe motort, megnéztem és valóban úgy van benne, bár nehezen tudom elképzelni, hogyan fér be az a 2 V8-as egymás mellett keresztbe az autóba. A müszaki adatai viszont tényleg teljesen egyértelmüvé teszik a "Bimotore" rendszert. Azt mondja, hogy hengersoronként 2 vezérmütengely, összességében 8 darab, fötengely 2×5 helyen csapágyazva.
A váltó viszont hosszában van az autóban. úgyhogy ehhez is bonyolíthattak még valamit :)))
Előzmény: minimal (86)
minimal Creative Commons License 2000.12.10 0 0 86
A motoradatok stimmelnek, de én úgy olvastam, hogy Ferrari motorokról van szó (ha jól emlékszem a 308 GTB-ből), és keresztben (!) voltak a hátsó tengely elé beépítve.
fargo Creative Commons License 2000.12.10 0 0 85
Potom 1500 angol fontért be lehet iratkozni a Classic Car Clubba. Ha ez sikerült, akkor meg akívánt helyszínre szállítják a kiválasztott sportkocsit: Ferrarik, Aston Martinok, Bentley-k, Porschek, Lotusok, s mi szem-szájnak ingere, kapható egy kellemes hétvégére...

Gondolom Magyarországra nem szívesen hozzák át a gépeiket, pedig az a kicsivel több, mint 1M forint alkalomadtán még meg is érné, hogy kipróbálhassa az ember a világ sportkocsijainak krémjét.

fastcar Creative Commons License 2000.12.10 0 0 84
Igen, a formatervröl tudtam. Nekem volt két kémfotóm a Daibloról 1 évvel a megjelenése elöttröl, és azon egy az egyben úgy nézett ki mint a késöbbi Cizeta, ezért is írtam, hogy aLambo alapokra épült. A motorról én úgy halottam, hogy a Lambo 3 literes V8-asait csúsztatták egymás mellé, 4-szelepes hengerfejjel upgrade-elve
Előzmény: minimal (80)
avantage Creative Commons License 2000.12.10 0 0 83
Z8: nemreg volt egy 5 oldalas teszt errol a csodageprol az EVO-ban. A finnyas angoloknak osszesegeben nem tetszett. Persze ok foleg a vezetesi elmenyt teszteltek, nem a szepseget es az excluzivitast.
Ami engem kisse meglepett az az onsulya: 1585 kg. Persze, vegulis is ez egy M5 nyitott valtozatban.
Na meg az ara! Allitolag meg az M5-nel is kb. 13millaval dragabb.
Előzmény: COYOTE (64)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!