Keresés

Részletes keresés

al-juhziz-bugfix Creative Commons License 2017.01.29 0 1 11392

már több mint 10 éve esti lövés, vasárnap délutáni CTI, FDF modos téli coop nélkül. Pedig a legnagyobb gémélmény volt. CsíterM1 aláaknázás, szacsizás, kályhacsövezés ebben a bugos szarban, ZSÍÍÍÍÍÍÍÍRRRRRozás Kibeba k jó volt.

Strato Creative Commons License 2008.11.18 0 0 11391

OFP Goty kiadás 10 dolcsiért letölthető, manuallal, soundtrackkel, hi-res wallpaperekkel itt:

http://www.gog.com/en/gamecard/operation_flashpoint_goty

vizihulla Creative Commons License 2007.10.20 0 0 11390
oké , 10-ért odaadom a Gold verziót. (boltba 3 rúgó =)
Előzmény: micsf (11389)
micsf Creative Commons License 2007.10.11 0 0 11389

Sziasztok!

 

Aki megunta az OFP-t, és már nem kell neki, én szívesen megveszem tőle mindegyik részét. Ha már nem kell, írj az e-mail címemre és megbeszéljük. micsf@freemail.hu 

SirBubu Creative Commons License 2007.04.25 0 0 11388
sziasztok, nem tudja valaki, honnan lehetne beszerezni az OFP Cold War Crisis-hez 1.46-ig bezárólag a crckelt patcheket?
lordhell Creative Commons License 2007.02.17 0 0 11387
lordhell Creative Commons License 2007.02.17 0 0 11386

2007-02-16 PC Game ISOs Armed Assault (c) Bohemia Interactive *CLONEDVD* PROCYON 59x50 MB 2010959

Forrás: www.nforce.nl

 

lordhell Creative Commons License 2007.02.17 0 0 11385

Ma megjelent hivatalosan is a angol verzió :))))

Jó töltögetést mindenkinek

Profy Creative Commons License 2007.01.25 0 0 11384
windows újratelepedés után működik. :D
Profy Creative Commons License 2007.01.08 0 0 11383
néztem de nálam nem megy. :( megszívtam a netes kapcsolattal a cd key ellenrözést.
Előzmény: vizihulla (11382)
vizihulla Creative Commons License 2007.01.08 0 0 11382
A www.sg.hu ARMA forumban megtalalod a megoldast.
Előzmény: Profy (11381)
Profy Creative Commons License 2007.01.08 0 0 11381

a teljes verziós megvan csak éppen nem megy. :(

 

Előzmény: Sch.Lacika (11380)
Sch.Lacika Creative Commons License 2007.01.08 0 0 11380
Letölthető a demója. Keress rá a Guglin, most nincs meg a link nekem.
Előzmény: Profy (11379)
Profy Creative Commons License 2007.01.08 0 0 11379
Valaki játszot már a OPF folytatásával az Armed Assaultatal?
icegod Creative Commons License 2006.09.15 0 0 11378

Sikerült megodani a problémát


Valójában semmi köze se volt a felületekhez, az csak véletlen egybeesés volt...

 

Az volt a gond, hogy a "thing" (és talán a "building") szimulációjánál nincs szükség a "pilot view"-re, míg a többinél kell.


Ugyanazt a modellt két külömböző konfiguráció alatt próbáltam ki.

Az egyiknél a simulation-nek "thing" volt beírva, a másiknál meg "car", és a "car"-t csak akkor takarják el a cloudletek, ha van "pilot view"...

 

összezagyválok itt fűt fát... az a lényeg, hogy működik

 

 

Mozgásokat hogy lehet csinálni?

Előzmény: LizardX-MAG (11377)
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.15 0 0 11377

Ezt most hogy érted? Hogyhogy "több van egymás mellett"? Hát persze, hogy több van egymás mellett, ez nem lehet gond.

Amúgy én vegyesen használok általam kreált testeket torzítva, meg az INS-zel beszúrt vertex-eket összekötve létrehozottakat. Semmi hasonló gondom nem volt se ezzel, se azzal.

Előzmény: icegod (11376)
icegod Creative Commons License 2006.09.15 0 0 11376

Még nem néztem...

 

Tegnap kísérletezgettem, és rájöttem, hogy nem azért nem működik, mert én csináltam a felületet, hanem mert több van egymás mellett.

 

Dehát sokszögeknet csak több felület létrehozásával lehet befedni...

 

Te hogy szoktál bonyolultabb felületekt létrehozni?, a létrehozott téglatest pontjait tologatod, vagy ahogy én próbálom, új felületek létrehozásával?

 

Előzmény: LizardX-MAG (11375)
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.15 0 0 11375
Én még nem tapasztaltam ilyet, nekem működik rendesen. Próbáltál már rákeresni valamelyik fórumon?
Előzmény: icegod (11374)
icegod Creative Commons License 2006.09.14 0 0 11374

Kipróbáltam mindkettőt, és a next/prev alfa-kat is, de egyikkel se működött jól.

 

Ha csak egy dobozt teszek le, és annak a pontjaival szórakozok, nem csinálok rá új felületet, működik rendesen. Mi a külömbség a program által generált felület, és egy általam létrehozott felület között?

Előzmény: LizardX-MAG (11373)
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.14 0 0 11373

Aha, hát ha 128*128-at használsz, akkor nem csoda, hogy elmosott texturákat kapsz - egyszerűen túl kicsi ez a felbontás. Manapság még egy katona méretű objektumhoz "illik" legalább 512*512-es felbontású texturát használni, de vannak brutálisabb elkövetők, akik még ennél is feljebb tolják a felbontást - az más kérdés, hogy mennyit vesz ez el a videokártya teljesítményéből mondjuk egy 100 fős csatajelenetben. Próbáld ki, észre fogod venni a különbséget!

Ami a cloudlet-eket illeti: nyisd meg a modelledet az O2-ben, jelöld ki az egészet, aztán valamelyik fenti menüpontban, vagy a "Points"-ban, vagy a "Surfaces"-ben (már ha jól emlékszem a nevükre) találsz két olyan lehetőséget, hogy "Move to top", meg "Move to bottom". Ezek a dx számításaihoz adnak paramétereket, próbáld ki az egyiket is, a másikat is (bár ha jól emlékszem, neked a "top" fog segíteni). Az Oxygen-ben nem fogsz semmi különbséget látni, csak a játék futása közben.

Előzmény: icegod (11372)
icegod Creative Commons License 2006.09.14 0 0 11372

Az alfa-t már be tudom kapcsolni, de még állítani rajta nem..., majd ha kitapasztalom a Gimpet... mint látod még nem átlátszóak az üvegek.

 

128*128-as képekel szoktam textúrázni...

A Gimppel elmentettem a képeket TGA-ban (gondolom automatikusan 32 bit-esen menti), és az alfa-t is bekapcsoltam, de így se jeleníti meg az O2.

 

Az mitől van, hogy a saját modelleimet nem takarják el a cloudletek?

 

cloudlet

 

Ez olyankor van, amikor csinálok egy sokszegmentes téglatestet, és kitörlöm a pontokat, kivéve a sarkokat, majd utólag adom hozzá a felületeket.

Előzmény: LizardX-MAG (11370)
vizihulla Creative Commons License 2006.09.13 0 0 11371
Novemberben kihozzák a második részt az Armed Assault-ot!
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.13 0 0 11370

Az alpha csatorna a képfájlod átlátszósági adatait tartalmazza. Itt tudod megcsinálni az üvegfelületeket, vagy a "lyukakat" a felületen, mondjuk egy áttört felninél. Ehhez kell egy olyan grafikai program, amely képes ezeket a csatornákat kezelni, ilyen pl. a Photoshop, vagy ha ingyenes progiban gondolkodunk, keress rá a guggléban arra, hogy "GIMP". Sokan dicsérik, bár én még csak belenéztem, de nem használtam.

Visszatérve az eredeti kérdéshez: az Oxygen csak akkor fogja megjeleníteni a textura-fájljaidat, ha A. azok 32 bites, alpha channel-es tga fájlból lettek paa-ba, vagy pac-ba konvertálva B. a fájlok mérete 2 hatványaszor 2 hatványa pixel, pl. 64*64, 128*512. Ha ezek meglennének, jöhetne az igazi munka :)

A felületnek csak azért látszik egy oldala, mert alapból annyi van neki. 1 face= 3 vagy 4 pont (vertex), plusz az általuk meghatározott, normálvektorral ellátott, egyoldalú felület. Ha szeretnél neki másik oldalt, nyomj egy W-t, majd egy F6-ot, és kész is.

Előzmény: icegod (11369)
icegod Creative Commons License 2006.09.13 0 0 11369

Nem tudom, mi az az alfa csatorna, 16 bit-es fájlóból konvertáltam, és a texview-et használtam...

 

Nem csak nem mutatja a textúrát, de a történet ablkban sincs változás, és a zárójelek közt továbbra is "(null)" marad.

De ez annyira nem lényeges, a face properitesban tudok textúrázni.

 

Mitől van az, hogy, ha csinálok egy felületet, annak csak az egyik oldala látszik?, a másik oldalról nézve semmit nem lehet látni?

Mit lehet ezellen tenni?

Előzmény: LizardX-MAG (11368)
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.12 0 0 11368
Hát így látatlanban azt mondanám, hogy azért nem jelenik meg "load texture" után, mert nem megfelelő formátumot használsz. Van alpha csatorna? 32 bittel mented el? Melyik alkalmazás csinál belőle paa-t?
Előzmény: icegod (11367)
icegod Creative Commons License 2006.09.12 0 0 11367

Köszi a segítséged, most már nincs torzulás...

 

Ha az A-t nyomom, akkor ugye a "SET/MODIFY TEXTURE" módba lépünk, ami nekem nem működik, vagy hülye vagyok hozzá:

Megnyomom az A-t-csinálok egy négyzetet-jobbklikk-loadtexture-megnyitás.

Így kell ezt csinálni?, csak mert nekem nem csinál utána semmit, minden ugyanúgy marad...

 

Background mapping?, nem próbáltam még..., azt se tudom hol van.

A gizmo-val viszont kísérletezgettem már, de azzal is csak elmosni sikerült a textúrákat.

 

Egyelőre a legkomolyabb dolog, amit csináltam az O2-ben, az egy UFO volt, de majd szeretném megcsinálni a KA50-es Török változatát, meg néhány repülőgépet...

 

Üveget hogy lehet csinálni?

Én most Footmuch egyik üvegtextúráját használom, de az nem mindig jó.

Előzmény: LizardX-MAG (11366)
LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.10 0 0 11366
Huh, bocs, ezt benéztem, tényleg azt hittem, hogy helyettesíteni akarsz már meglévő texturákat.
Na jó, az UV koordinátákat nagyjából úgy kell elképzelni, hogy a választott textura 4 sarokpontjainak koordinátáit jelenti. Amikor az O2-ben nyomsz egy "A" billentyűt, akkor kerülsz textura-kezelő módba, egy tetszőleges téglalapot kijelölve betölthetsz egy grafikus fájlt (paa/pac, tga, gif). Ennek a téglalapnak a 4 sarka, na ezek koordinátáit jelentik az UV számai. Az más kérdés, hogy továbbra se javaslom az ilyen módszerű texturázást, hacsak nem akarod a hajadat kiegyelni - sík felületeknél "background mapping", hajlított felületeknél "gizmo mapping" a te eszközöd. Ezeket használtad már? Amúgy mit akarsz texturázni? Embert? Tankot? Űrhajót?
Előzmény: icegod (11365)
icegod Creative Commons License 2006.09.09 0 0 11365

Nem az eredeti p3d fájlokat akarom átírni, inkább újakat létrehozni, vagy egyelőre csak kísérletezni...

 

Áz általad javasolt módszerrel az összes szám 0-ra generálódik, de így az egész felület egyszínűvé válik.

 

pontosan mi az UV koordináta, mit allíthatok a 4 pár számmal?

LizardX-MAG Creative Commons License 2006.09.09 0 0 11364

Üdv!

A létező legbonyolultabb módszert választod, ha elkezdesz az UV koordinátákkal játszani...

Amit én javasolnék: keresd ki, mi a neve a lecserélni kívánt textúrának. A Texview segítségével nyisd meg, mentsd el tga-ként. Ezzel már tudsz dolgozni pl. a Photoshop-ban, célszerű a saját textúrát pontosan ugyanolyan elrendezéssel csinálni, mint az eredeti (pl. ha egy katona ruhájáról van szó, a zsebeket ugyanoda tenni, mint az eredetin). Eztán elmented 32 bites tgá-ban, átkonvertálod paa/pac-ba a Texview-val vagy a PaaTool-lal.  Ezután jöhet az általad linkelt Oxygen-képernyő, itt a fájlnév melletti sárga mappa-ikonnal megnyitod azt a könyvtárat, ahol az általad gyártott fájl van. Megnyitás, apply, ok. Nincs torzulás, mindenki boldog. :)

 

Előzmény: icegod (11363)
icegod Creative Commons License 2006.09.09 0 0 11363

Tudnátok segíteni?

Az O2-ben nem mukodik a "set/modify texture" gomb, úgyhogy a "FACE/Face Properties"-el textúrázok...

Viszont ilyenkor a textúra el lesz torzulva
A turzulást 8 szám beírásával lehet változtatni.
Vki meg tudja mondani mit írjak be, hogy ne legyen torzulás.

 

O2

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!