Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

b_janos_hu Creative Commons License 2012.10.27 0 0 215

Hali!

Mit szólnak a vizsgán ezekhez az utólag beszerelt turbókhoz?

RAZERX Creative Commons License 2011.05.16 0 0 214

Szaisztok!

 egy opel vectra 1.6 központi injektors motorba szeretnék turbótsitani!

Motor generált már legalább 100 auton csináltam de utalagos turbositáshoz nem értek!

Ehhez kérnék segitséget stb...

 

BMW V12 Power Creative Commons License 2011.01.02 0 0 213

Sziasztok!

 

2,7 literes 6hengeres motor 0,4-0,6barral való megtöltéséhez milyen turbó az ideális?

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 212
Szia! Nem hiszem azt,hogy 50-60le teljesitmény növekedéshez ki kellene cserélned a hajtókarokat,bár a renaultokat nem ismerem,de tuti a hajtókarok kibirják a plussz 50-70% teljesitmény növelést!

 

Szerintem keress fel egy olyan szerelőt ki foglalkozik a te autódal,és őtőle kérjél tanácsot ő mit javasol!

Nem olcsó dolgok ezek szerintem semmit ne vegyél addig nem döntöd el mit akarsz!

 

Lehet, hogy egy nagyobb tengely egy írt ecu meg egy pici nyomásnövelés elég ahoz a teljesítményhez ami neked kell!!

Előzmény: clio 16v (211)
clio 16v Creative Commons License 2010.11.21 0 0 211

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem turbo ügyben!

Van egy Megane 2.0T motorom és van hozzá egy MHI TD04-10T-8.5 turbom!

A kérdésem, hogy ez a turbo kb. meddig birná ellátni a motort? Mik az ésszerű határai?

A célom 200-220Le lenne, a jelenlegi 163 hejett! A blokk, vez. tengelyek, hajtókarok cserélve lesznek, VEMS stb.

A turbohoz kell-e nyúlnom?

 

Köszönöm a válaszotokat!

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.04 0 0 210
Diesel motor turbositását annyira nem vágom....

Hát igen a pénzt nyelik ezek a projektek(nem kicsit)

Előzmény: t.zsolti (209)
t.zsolti Creative Commons License 2010.09.02 0 0 209
az lehet ,annyira nem vagyok penge az olasz autókban (a többiben sem annyira hogy az utolsó csavart is ismerjem)
én szívó d motort akartam feljavítani turbóval és persze köztes hűtő is lenne( az elképzelés ) benne
de a pénz sosem arra megy amerre kellene ,meg kell kuplungolni a masinát most arra folyik a lé
Előzmény: Törölt nick (208)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 208
A Hf turbo az 1,6-os szerintem amire te gondolsz az a Hf-turbo Integrale az már 2,0l!
Előzmény: t.zsolti (206)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 207
Amúgy egy széria turbos motor anyagában nem külömbözik egy széria szívó motortol(legalább is a FIAT-nál! Más gyártóknál nem tom! Hajtókar,főtengely,ua
A dugó anyagában szintén ugyan az, csak a tetje más a kompresszió viszony csökkentés miatt! Hf égéstere is más lehet! Ja meg persze az olajzás kicsit más!
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.31 0 0 206
dehát azokból láttam (videón ) ilyen teljesítményűt ( hf-re gondolok )
Előzmény: Törölt nick (205)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 205
Én most egy Fiat Ritmo 125 tc Abarth turbositásán dolgozom! A Lnacia Delta Hf turbo motorját használom fel az épitésre igaz a Lancia "csak" 140le én motorom olyan 200le körül lessz!
Előzmény: t.zsolti (204)
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.31 0 0 204
hogy sokba kerül azt csak sejtem,
nem akartam másik autót,de biztos olcsóbban kijönnék és nem lenne az hogy a húzott motor megfekszik bármikor egy apró alulméretezés miatt,és szedhetem szét a mocit megint
Előzmény: Törölt nick (201)
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.31 0 0 203
nehéz ügy a dolog,és ha nem turbót hanem kompresszort használnál? mint a merci,ott sem kimondottan a teljesítmény növelés a cél,hanem az egyenletesen több le és nyomaték ,
ez is egy lehetőség
Előzmény: Cushman (202)
Cushman Creative Commons License 2010.08.31 0 0 202
Arra gondoltam, hogy akkora turbót raknék bele, amivel csak az alacsony fordulatszámon jelentkező nyomatékot növelném a jelenlegi maximumig. Valami olyasmi lenne, mint egy VW-s FSI motor. Annak a nyomatékgörbélye szinte egyenes, 1500 felett vízszintes. Így nálam nem nőne a max teljesítmény, nem esne szét se a váltó, se a kuplung.
Természetesen ezzel nem lenne egy versenyautó, de sokkal erősebbnek érezném, az alacsony fordulatszámon jelentkező viszonylagosan nagy nyomaték miatt.

A másik alternatíva egy gyárilag turbós mocit beszerelni. Azért szeretném a jelenlegi motort megtartani, mert jó állapotban van, láncos vezérlése van, elég megbízható, erős konstrukció
Előzmény: t.zsolti (198)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 201
Hát sok mindentől lehet nagy turbolyuk... Nekem pl tul alacsony volt a kompresszió viszonyom1-6,5 ezért 3000-3500 körül kezdett tölteni igaz utánna mint barom megindult..... Szerintem vegyél inkább egy turbos autót mielött elkezded talicskázni a pénzt az autódba!! nagyon sokat lehet rá költeni és szívni vele!!

Pl: műszaki vizsga, meg ilyenek....
Előzmény: t.zsolti (200)
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.30 0 0 200
túl nagy volt a turbó?
Előzmény: Törölt nick (199)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.30 0 0 199

Szia!

 

Szerintem a váltó rengeteget kibír,a kuplung-al hamaradd lenne problémád!! Én is épitettem már turbos autót hasraütésszerüen ment mint barom,de rogadt nagy volt a turbo lyuk... Most egy komolyabb projektbe fogtam már 2 éve épitem az autómat.... nagy meló sok pénz!! És nembiztos,hogy megéri!!

 

Üdv R

Előzmény: Cushman (195)
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.27 0 0 198
én már félek belekezdeni ( a zsír nem áll a polcon csak úgy ) ki sem merem számolni mibe kerülne az alakítás,és csak arra mentem volna rá hogy gazdaságosabb legyen, (a kiáramló gázok mozgási energiája így veszendőbe megy ,
neked nem lenne egyszerűbb egy nagyobb motor?
Előzmény: Cushman (197)
Cushman Creative Commons License 2010.08.26 0 0 197
Természetresen minden szükséges dolgot megerősítenék (váltó, fék...)

Tudom, nem lesz olcsó, de szívesen költenék rá, mert akkor igazán jó kis autó válna belőle....
Előzmény: t.zsolti (196)
t.zsolti Creative Commons License 2010.08.26 0 0 196
és a kuplungot is cseréled?nem fog az csusszanni?
100 e-ből nem fog kijönni
Előzmény: Cushman (195)
Cushman Creative Commons License 2010.08.20 0 0 195
Sziasztok!

Egy 1.5-ös Almera turbósításán gondolkodom. Alapvetően a váltó áttételezése igen hosszú ezért a közel 100Le-t kevesebbnek érezni egy ilyen autóban. Nem vadállatot szeretnék csinálni belőle, inkább egy kicsit nyomatékosabbá tenni a mocit. Nem szeretnék nagy turbólyukat így egy kisebb turbóban esetleg kompresszorban gondolkodom.
A motortérben van hely intercoolernek is.
Szerintetek meddig lehet felmenni a teljesítménnyel ha a gyári váltót szeretném meghagyni? Vagy ha már turbó akkor már váltót is cseréljek?
Én max 140-150Le-re gondoltam felmenni, ami már érezhető dinamikát jelentene.

Véleménye, tapasztalata van valakinek erről esetleg erről a típusról?
bxpeti Creative Commons License 2010.01.01 0 0 194
Nem lebeszélni akarnálak de egy Yosimura rendszerrel és nagyobb hengerekkel jobb eredményeket fogsz elérni. Bár a 80'-as években minden japó gyártó csinált turbós bringát, azok inkább csak vevőcsábítás és portfóliónövelés céljából készültek. Ha rám hallgatsz és nem akarsz egy újabb fazer árát a mocira költeni, ekadod a fazert és inkább veszel egy másik és erősebb jószágot.
Előzmény: yoyoman1984 (193)
yoyoman1984 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 193
Sziasztok!!!

Nekem egy Yamaha Fazer 1000-esem van. Gyárilag 143 ló most van rajt egy sportdob és ebben ki is merül a motoron található tuning.Szeretnék kihozni belőle 200 lóerő feletti teljesítményt, és arra gondoltam hogy beszereltetek egy turbót. Tudnátok segíteni hogy hova kéne vinnem ahol ezt remdesen megcsinálják és ez kb mennyibe kerülne? Ha valakinek van más ötlete a turbó helyett a teljesítményemelésre akkor azt ossza meg velem!

Előre is kösz a segítségeket!
Hmmz Creative Commons License 2008.02.02 0 0 192

www.pskipufogo.hu

Én őt hivnám fel... hátha...

Nekem nagyon bejött :)

KOPERDA Creative Commons License 2008.01.25 0 0 191
Sziasztok. a Laccetimbe szeretnék turbot rakatni 1.4-es motor van benne hova tudom elvinni, és érezhetöen nö a teljesitménye a motornak? köszönöm
edem77 Creative Commons License 2008.01.20 0 0 190
samplermagic Creative Commons License 2007.07.30 0 0 189
a benzinesek magasabb hőmérsékleten üzemelnek ezért nem jó rá a dízelturbó.Anyagukban is különböznek ,a Porsche kerámiabetétes geos turbót szerel a gépeire,hogy bírják az extrém hőterhelést.
Előzmény: tomi20v (185)
zshavasi Creative Commons License 2007.02.14 0 0 188

Sziasztok!

 

Porsche intercooler eladó! Bontott cucc, kifogástalan, esztétikusan is szép állapotban. Cikkszáma: 951.110.137.03

Ajánlatokat e-mail ben várok.

 

zsolt.havasi@eon-is.hu

 

üdv: Zsolt

Madd Dogg Creative Commons License 2006.10.15 0 0 187

szerintetek Vectra A 3.2es V6-os motorhoz elfér még egy turbó?? alapból kicsit gyengére állították be, de szerintem lehetőségek tárháza a gép. A karosszéria bírja. kb. 300 lóerő kéne. Több nem.

 

ZolikA Creative Commons License 2005.08.30 0 0 186

Nem lesz jó . a Geometriát változtató lapátok elolvadnak és szerintem elevel szabályozhatatlan lesz a nyomásod . Más egy benzines 2 literes gázáramlása. Sokkal elöbb jön az anyag és hamarabb megmozgat egy ilyen turbót .

 

De ha még ezzel sem vagy tisztában akkor járd körül a témát mert nagyot fogsz szívni az egésszel és ráadásul még jó sem lesz a vasad . Nem bonyolult dogok de ha nem nézed és futod át öket illetve nem érted akkor gondok lesznek ezzel .

Előzmény: tomi20v (185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!