Hogy volt e törve, a motor állapotát, leginkább a turbót.. már elég sok DSM-et végignéztünk.. sokat ismerünk már közülük.. lehet elmegyünk autót fikázni veled ha találsz, csak szólj :)))
Ha erre gondolsz, akkor ez egy debreceni autó, már kb. fél éve próbálja eladni a tulaj, aki látta azt mondja felejthető. Ezen kívül szintén tavasz óta árulnak egy gyöngyházmetál (takonyzöld) Laser-t, azt azért érdemes megnézni, de csak azért mert olyan szörnyű állapotban van. :-)))
Csak 12 liter? Miért nem elég? :-)
Mondjuk nem tudom mennyire törődött vele az előző tulaj, de szerintem ha normálisan használják azért 200.000 kilométert elbír egy turbo. Igazából az enyémet még lehetett volna használni, csak eléggé be volt állva a acsapágya és nehezebben pörgött fel.
Azért jó így hallgatni a turbós panaszokat..
Nekem a II. Gazda u-ban újították fel, 30 rugó volt 1994-ben.
Ámbár aki turbós kocsit hajt, az erre számíthat.:(((
A jó öreg fuego 132 lovas injektoros amerikai kivitel volt, kis komputer átvezérléssel megbolondítva.
Eclipse 4WD turbó télleg csak 12 liter?
Igen, a Mitsu gyárt turbot, az enyémben is ez van, tudtommal pl. a TD BMW-k ben, is volt ilyen. Érdekes módon azonban a második generációs Eclipse-ekben már Garret volt.
JAMES
Na végre valaki, aki elhiszi nekem! Ugye, hogy lehet 10 alatt simán autókázni...
Turbó: nekem 80 volt, de a teljes mindenét kicserélték. Namost lehet, hogy akkoriban kicsit megávgtak... Egyébként a 18. Ker. Gilice tér vagy valami ilyesmi....
Persze hogy nem rossz. Pont ez a legjobb benne hogy nagyon elterjedt, ezért olcsóbb. /sic/
Most akarok egy T04-et beleszerkeszteni bár nem tudom hogy fog beleférni. Talán ha a motort kihagyom... :-))
Ha jól tudom a micsunak saját gyártmányú turbója van, javíts ki ha tévedek. A Nissanon sima Garrett van az sokkal olcsóbb. Homokfújás, polírozás, összes tömítés, kiegyensúlyozás volt 50 bigyó. Igaz hogy a munka java az enyém volt, kiszerelve vittem Budaörsre a turbót. Azóta hajlik 6 helyen a kezem és nőtt rá 8 ujj. Hülye japán belegyömöszölte a turbót rendesen, alig lehetett kirobbantani. :-)
Azert tudnek egyet-mast meselni a 100as alkatreszarairol....Foleg a karosszeriaelemekrol. Jonehany cucca viszont egyezik az eggyel regebbi Sunnyval, igy relative olcso. Viszont isteni feelingje van marcius vegetol oktoberig, teto le, ha huvos, futes fel, es huss.....Fogyi varosban 9-11, orszaguton 7 ala is hozhato, de 160-ig hajtva is 8 alatt van...2.0i, 16v, 143 LE.
A 200SX fogyasztása tényleg nem olyan szörnyű mint ahogy beszélik. Nekem a Rábaringen sikerült 18 lityit elérnem, sejthető milyen tempóban. :-) Ezutrán cseréltem turbót... :-)))
Ha minden rendesen be van állítva, patent állapotban ésszerű körülmények között nehéz 10 lityi feletti fogyasztást produkálni. Nem lehetetlen de nehéz. Az enyém 250 lovas, a tuning még lejjebb is vitte a fogyasztást.
Nekem sem szokták ezt elhinni, csakhogy egy 60-100 lovas autóhoz szokott emberke nemigen tudja beleélni magát hogy milyen is az, hogy / szinte / mindenkit lehagyva is lehet kíméletesen haladni. Elég a kocsi teljesítményének a felét-harmadát kihasználni hogy őrült száguldozónak nézzenek. :-)
Zsola! Nekem 50 pénzért újították a turbót. Neked mi került olyan sokba? Hol?
Ha már a fogyasztásnál tartunk: Az előző kocsim egy 150 lóerős Eclipse GS volt (amit db vett meg tőlem), ezzel én 8-9 liter között eljártam, még akkor is, ha nagyon kellett nyomni (értsd 180-200km/h).
Mitsubishi - Chrysler kozos ceg, ez gyartotta az Eclipse-eket (illetve a Plymouth Lasert meg az Eagle Talont, bar ez mind ugyanaz :) ), illetve a Galant VR4-eket.