Keresés

Részletes keresés

miki3d Creative Commons License 2001.12.10 0 0 56
Hali!

Ha szeretnék csinálni egy quake3 szervert (windózossat), ami csak belső hálón láccik, mi a teeeendő?

Le kell tölteni hozzá valamit?

Azt szeretném elérni, hogy én tudjam konfigurálni a dolgokat, hogy legyen hook, "végtelen" lőszer, regenerálódjon az emberke...stb.

Előre is köszike

ripper Creative Commons License 2001.12.05 0 0 55
Oké, kösz!
Bolondokháza Creative Commons License 2001.12.03 0 0 54
Kedves Ripper!

Kosz a tamogatast!
Szolok, ha kesz lesznek a valtoztatasok.

Hello

ripper Creative Commons License 2001.11.25 0 0 53
Igen, ez jó ötlet (mármint szétválasztani a Single-t a multi-től).
Bolondokháza Creative Commons License 2001.11.24 0 0 52
Kedves Ripper!
Elnezest, hogy csak most valaszolok, de vizsgajelentkezes es beadando dolgozatok tomkelege...
Koszonom a hozzaszolast.
Kaptam egy javaslatot, hogy valasszam szet a dukematch-palyakat az egyszemelyesektol, mert azok is megerdemelnek az ertekelest. Lehet, hogy a dm-palyas reszleget rabizom masra, mert engem nem erint meg annyira az egymas elleni jatek.
Masik valtozas az lesz, hogy mivel mar rendelkezem Duke3D Atomic Edition/Plutonium Pak
kiegeszitovel, az ahhoz tartozo palyakat is tudom ertekelni (csak legyen idom).

Hello

ripper Creative Commons License 2001.11.19 0 0 51
Üdv Bolondokháza!

Megnéztem az oldalt, nagyon tetszik. Van sok jó pálya, átlátható, és tetszik az értékelés is.
Csak így tovább!

Bolondokháza Creative Commons License 2001.11.17 0 0 50
Egyáltalán, köszönöm az érdeklődést.
ripper Creative Commons License 2001.11.11 0 0 49
Oké, leszedem!
Bolondokháza Creative Commons License 2001.11.11 0 0 48
Hello.
Tegnap lett kész, illetve online. Kész sosem lesz, mert mindig kitalálok vmit és mindig lesznek még ismeretlen Duke-pályák.
És maga az oldal: duke-palyak.ini.hu
(azaz free.x3.hu/dukenukem).
Előzmény: ripper (47)
ripper Creative Commons License 2001.11.08 0 0 47
Oké, szólj ha kész, engem érdekel!
Bolondokháza Creative Commons License 2001.11.07 0 0 46
Hello.

Tervezem egy Duke 3D kiegeszito palyakat tartalmazo honlap megnyitasat, ha kesz lesz, szolok.
Ez mar kesz van: regijatekok.ini.hu.
Szeretnek Duke-palyat kesziteni a Kolcsey Ferenc Gimnaziumrol es a Kulkereskedelmi Foiskolarol.

Strato Creative Commons License 2001.10.10 0 0 45
Fórum fel!
Strato Creative Commons License 2001.09.23 0 0 44
Hopp!
Strato Creative Commons License 2001.08.07 0 0 43
Mégegyszer, hogy a topic feljöjjön:
http://www.extra.hu/Strato/doom/doom.htm
Az oldal korán sincs kész, de a pályáim már letölthetők innen.
Strato Creative Commons License 2001.07.26 0 0 42
Köszönöm, mester! :)
Stocker Creative Commons License 2001.07.23 0 0 41
Á, megvan!

func_wall vagy func_illusionary
rendermode: solid
renderamount: 255

ha saját textúrát akarsz csinálni, akkor a lyukak helyére tiszta kéket tegyél (RGB 0,0,255)

SD

Előzmény: Stocker (40)
Stocker Creative Commons License 2001.07.23 0 0 40
Van annak vastagsága, csak nem lehet látni (előről nem látszik a hátsó oldal, hiába átlátszó). A másik baj ezzel, hogy entity, nem vet árnyékot, szal ügyesen kell bánni vele. Hogy pontosan hogyan készül... nem biztos, hogy jól emlékszem, de hozzárendeled a textúrát, majd tie to entity, ott func_wall, és valamelyik beállítást átváltod normal-ról... valami másra. Na, ennek így nem sok haszna van, inkább otthon megnézem.

SD

Előzmény: Strato (39)
Strato Creative Commons License 2001.07.21 0 0 39
Azaz, ahol olyan szín van a textúrán, ami az átláthatóságot jelöli.
Strato Creative Commons License 2001.07.21 0 0 38
Pontosabban csak ott lehet átlátni rajta, ahol nincs textúra.
Strato Creative Commons License 2001.07.21 0 0 37
Jó kérdés.
Igazából olyan kerítést szeretnék csinálni, aminek nincs vastagsága és át lehet látni rajta. A játék tele van ilyen drótkerítésekkel.

http://www.extra.hu/Strato/doom/doom.htm

Stocker Creative Commons License 2001.07.14 0 0 36
Nem biztos, hogy értem...:)
2 dimenziós brush-ot akasz csinálni, vagy áttetsző (lyukas) textúrát?
Előzmény: Strato (34)
Strato Creative Commons License 2001.07.14 0 0 35
www.extra.hu/strato/doom/doom.html - Ide pakoltam fel a pályáimat. Még korántsem tökéletes az oldal, szal nincs szükségem egyelőre kritikára. Szépen lassan majd kialakul, de egyelőre mással is szeretnék foglalkozni. A pályákhoz ajánlom letölteni előbb a Doom Legacy-t (az oldalamon lévő link nem jó, de majd lecserélem) továbbá szükségeltetik egy Doom II is. A pályákkal kapcsolatban várom az észrevételeket vagy az esetleges bug reportokat (dedius@freemail.hu). Jó szórakozást!
Strato Creative Commons License 2001.07.07 0 0 34
Még egy kérdés, Socker mester:
Hogyan tudok "sík" drótkeritést csinálni, ha érted mire gondolok?
Előre is kösz.
GroundZero Creative Commons License 2001.06.26 0 0 33
jasu kollega,

bocs a kicsit megkésett válaszért :))), de ah még mindig keresed azt a packot:

én nem arról neveztem el magam, sokkal régebbi eredetű a nickem, de a kérdéses mission packot néha látom a Westend Multimedia nevű boltban, persze a Westend Citycenterben. Bár mostanában már nem láttam, esetleg...
Bár, gondolom, cirka 8 hónap elteltével már nem annyira aktuális a válasz :)))

Gr0

Előzmény: jasu (25)
Stocker Creative Commons License 2001.06.26 0 0 32
Az 'overall light'-ra nem ismerem a hivatalos megoldást, de talán a textúra-világítással meg lehet csinálni. A dolog annyiban áll, hogy a "lights.rad" fileban hozzárendelsz az általad kiválasztott (pl. ég) textúrához egy értéket, amitől az a továbbiakban lámpaként funkcionál. Tehát bármi, amit ilyennel tapétázol ki, az teljes felületén világítani fog.
Az ajtó már jóval egyszerűbb. Először is, csinálsz egy tetszőleges alakú testet (ez állhat több részből is), ez lesz az ajtód. Utána...

Tolóajtó: jobb klikK, "tie to entity" majd válaszd ki a "func_door"-t, és add meg az irányt. Igényesebb, ha kitöltöd a "lip" mezőt is, ez adja meg, hogy nyitott állapotban mennyi látszik ki az ajtóból.

Forgó ajtó: csinálsz még egy testet (sima kocka, hasáb megfelel) "ORIGIN" nevű textúrával. Ez lesz az ajtód tengelye, tehát olyan helyre tedd, ahol a középpontja az ajtód forgástengelyén van. Most jelöld ki az ajtót és a tengelyt (ctrl-click), majd jobb click, "tie to entity", és válaszd a "func_door_rotating"-et. Megadhatod, hogy hány fokot nyíljon "distance", hogy egy irányba nyíljon-e "one direction", stb..

SD

Előzmény: Strato (31)
Strato Creative Commons License 2001.06.25 0 0 31
Kitalálom: a válaszod igen.
Milyen kis okos a buksim mi?
Na, a többi kérdés:
Worldcrafttal kapcsolatosak, csak nem akarom abba a topicba beírni, mert biztos volt már szó róla, és lusta vagyok megkeresni.
Szal az a kérdés, hogy hogyan csinálsz, ha egyáltalán lehet, overall lightot. Hogy biztosan értsd, szeretnék egy szabadtéri pályát csinálni, de nem tudom jól megoldani a napfényt. Beraktam egy nagy fényforrást, utána próbáltam sok kicsivel is, de egyik sem volt az igazi.
A másik, meg az, hogy hogyan csinálsz működő ajtót. Érdekelne a "toló" ajtó is és a kifelé-befelé nyíló ajtó is.
Tudom, hogyha jobban utána néznék megtalálnám ezeket bárhol, de mire való egy ilyen topic?
Mégha kicsit off is vagyok. :)
Strato Creative Commons License 2001.06.25 0 0 30
Megsasoltam a snapshotokat, és valóban tetszetős a dolog. Lenne pár kérdésem:
Az első:
Worldcraftban szerkeszted?
A többi ebből következik, szal azokat majd később.
ripper Creative Commons License 2001.06.25 0 0 29
Üdv!

JAjj, egyik kedvenc topicom! Na, örülök, hogy még megy a FairyLand project!
Hajrá!

Stocker Creative Commons License 2001.06.25 0 0 28
Itt van néhány új snapshot!
Strato Creative Commons License 2001.02.13 0 0 27
Nekem wan egy Doom pályám. Az aquincumi lakótelep egy lakását alkottam meg kicsit átdoomosítva.
Szerintem egész jó lett.
Készült egy Árpád Gimnázium pálya is, de elveszett. Lehet, hogy újrakezdem...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!