Kedves TIK . Megjelent itt a totalcar egyik almenüpontjaként a Ritka Lengyel Autók Klubja ( = R.I.L.A.K. ) topicja . Kész őrültek , mit a Pedálos Moszkvics , Citroen Kacsa , Mini , tizenkétnégyzetméteres autók stb. Kéretik írni bele . f. s. sapirico
Segítségeteket szeretném kérni! Az alábbi képen látható JAWA karburátort keresek megvételre akár 36-os akár 34-es torokátmérővel. Nagyon fontos és sürgős lenne. Ha valaki tud segíteni kérem értesítsen a 06-20-924-5461 telefonszámon. Nagyon köszönöm!
Én sok évig kerestem az enyémet, nem biztatlak. Nem szeretik a kötelezőjét fizetni és leadják a rendszámot, aztán így találd meg! Egy 603-as kép van a Veterán topikban, állítólag a tavaly nyári találkozón fényképezték Szegeden. Nem ismertem ezt se... Hacsak nem innen újpestről került oda, mert itt két éve volt egy szép, de nem eladó, aztán elköltözött a fazon.
Statisztikát nem tudod megnézni?
Én próbáltam a KSH-t, de előfizetős, nem enged be.
Állami hivatal én fizetem, azt nem szolgál ki! Nagyon demagóg vagyok?
T613 egy se, én kettőről tudok rendszám nélkül, egyik az enyém felújítás alatt, a másik egy gyűjtőé aki nem adja, nem is láttam, de tudom hogy van neki. :( Ha ezenkívül létezik még egy kettő az kész csoda mert 10-20 db jöhetett be állami autónak '79 körül. Márpedig a T603-asból állítólag kb.200 jött '72 körül és lásd mennyi maradt meg. Jó ha két-három forgalomban és szerintem kb.30(+/-10) lerohadva szanaszét az országban. T603-ast kezdenek behozogatni Szlovákiából, épp tegnap jártam valakinél megnézni egyet és úgy hallottam Veress Péter(?) műrepülő európa-bajnokunknak is ilyenje van. De látni nem láttam.
Nekem T613/1-esem van. Bocsi. 1979 3.5 V8 DOHC léghűtéses középmotor, elöl-hátul négydugattyús, belső hűtésű tárcsafékek. Vmax=190. A VILÁG LEGJOBB AUTÓJA! :)))))) Balázs
Ahoj!
Na, az enyémnek most jár le ez a pokróccal letakart időszaka. Ha le lesz vizsgáztatva, akkor se fogom túl sokat használni, max. 1-2.000 km-t évente. Távlati terveim vannak vele.
Azt a vizsgát meg le kell tenni, aztán ki az útra vele - na persze módjával. Én a B-s jogsi után vagy két évvel tettem le, persze KRESZ és egyebek újra tanfolyam... A B-vel együtt kicsit egyszerűbb lett volna.
Alkatrész ügyben majd próbálok Szlovákiai magyaroktól érdeklődni, bár nem hiszem, hogy bármit is egyszerűen az alkatrészboltba besétálva meg lehetne venni..
Eccer lehet, hogy én is veszek egy Pannóniát is. Vagy 10-12 éve vettem egy T5-öst 500 Ft-ért, meg 500-ért még egyre való alkatrészhalmot, de aztán tovább is passzoltam, mert elég reménytelennek látszott (mármint közgazdasági szempontból). Egy T5 vagy egy P10 még lehet befigyel a Cz mellé...
CsA
Cz175 '68
Én szerencsésnek érezhetem magam, mert keresztapám vette még a mocit és miután lehajtotta úgy huszoegynéhány év alatt, teljesen felújította, majd a ballagásomra nekem ajándékozta : )) Igényesen lefestette, krómozta, miegyéb...teljesen gyári állapotra lett hozva. Azóta pokróc rá, nincs használva, csak néha megjáratva az udvaron (nincs rendszám, nekem jogsim se).
Off
A Pancsit viszont saját kezűleg újítottam fel, amivel már veterántalálkozón is részt vettem : ))
On
Üdv!
250? Az a legkirályabb! Az enyémnek (29.000 km, eredeti festés/króm) csak 1 kipuffja van sajnos, a másik oldal, ahol nincs az egyik kicsit idétlenül néz ki. Meg hát a 250 az még csak 1 henger és nem kell a gyújtással annyit pöcsölni, mint a 350 esetében.
Mennyi km után kellett felújítani? És cuccokat honnan vettél hozzá? Egyáltalán mi lett cserélve/csinálva? Nekem nagy hirtelen ugyan nem kell semmi, de ha tudnám, hogy még be lehet szerezni ezt-azt, akkor nyugodtabb szívvel használnám. Mer' ugyebár amelyiket használják abban előbb-utóbb meg is zakkan valami. Az enyém most ébred Csipkerózsika-álmából, 91 óta nem ment. Váltóolaj-csere, új akku befigyelt, 3-ik rugásra már pöfögött. Ma vettem új benzincsövet (a régi már egy kicsit kemény volt..), hozzá szűrőt, már csak a vizsgát kell lerendezni. A tied veteránvizsgás?
CsA
Cz 175, '68
1967-es piros 350ccm, kéthengeres.
gyönyörű szép, gyári állpotban van,
full originál cuccokkal, csak annyi a gáz vele, hogy a kipufogók kb 3-4 mm koromráégéssel küszködnek