Keresés

Részletes keresés

sapirico Creative Commons License 2007.10.27 0 0 29
Kedves TIK .
Megjelent itt a totalcar egyik almenüpontjaként a Ritka Lengyel Autók Klubja ( = R.I.L.A.K. ) topicja . Kész őrültek , mit a Pedálos Moszkvics , Citroen Kacsa , Mini , tizenkétnégyzetméteres autók stb. Kéretik írni bele .
f. s. sapirico
gacsat Creative Commons License 2007.05.20 0 0 28
Vegyél újat! A kopottakkal sok baj van.
Előzmény: Törölt nick (27)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 27
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Az alábbi képen látható JAWA karburátort keresek megvételre akár 36-os akár 34-es torokátmérővel. Nagyon fontos és sürgős lenne. Ha valaki tud segíteni kérem értesítsen a 06-20-924-5461 telefonszámon. Nagyon köszönöm!

JIKOV
gacsat Creative Commons License 2006.04.14 0 0 26
 Hogyha 1szer megörexem nekem is lesz velorexem.
Előzmény: granturismo (4)
Tatra Creative Commons License 2004.01.11 0 0 25
Kispolszki? Zastava? Ha akarsz nullázni épp az imént nyitottam egy farmotoros topikot :)
Tatra Creative Commons License 2004.01.11 0 0 24
Én sok évig kerestem az enyémet, nem biztatlak. Nem szeretik a kötelezőjét fizetni és leadják a rendszámot, aztán így találd meg! Egy 603-as kép van a Veterán topikban, állítólag a tavaly nyári találkozón fényképezték Szegeden. Nem ismertem ezt se... Hacsak nem innen újpestről került oda, mert itt két éve volt egy szép, de nem eladó, aztán elköltözött a fazon.
motorkami Creative Commons License 2004.01.11 0 0 23
Statisztikát nem tudod megnézni?
Én próbáltam a KSH-t, de előfizetős, nem enged be.
Állami hivatal én fizetem, azt nem szolgál ki! Nagyon demagóg vagyok?

Kálmán

Előzmény: Tatra (22)
Tatra Creative Commons License 2004.01.11 0 0 22
T613 egy se, én kettőről tudok rendszám nélkül, egyik az enyém felújítás alatt, a másik egy gyűjtőé aki nem adja, nem is láttam, de tudom hogy van neki. :( Ha ezenkívül létezik még egy kettő az kész csoda mert 10-20 db jöhetett be állami autónak '79 körül. Márpedig a T603-asból állítólag kb.200 jött '72 körül és lásd mennyi maradt meg. Jó ha két-három forgalomban és szerintem kb.30(+/-10) lerohadva szanaszét az országban. T603-ast kezdenek behozogatni Szlovákiából, épp tegnap jártam valakinél megnézni egyet és úgy hallottam Veress Péter(?) műrepülő európa-bajnokunknak is ilyenje van. De látni nem láttam.
motorkami Creative Commons License 2004.01.11 0 0 21
Lehet azt tudni, hány Tatra 603-613 van ma Magyarországon forgalomban?

Kálmán

Tatra Creative Commons License 2004.01.11 0 0 20
Nekem T613/1-esem van. Bocsi. 1979 3.5 V8 DOHC léghűtéses középmotor, elöl-hátul négydugattyús, belső hűtésű tárcsafékek. Vmax=190. A VILÁG LEGJOBB AUTÓJA! :)))))) Balázs
seTTebello Creative Commons License 2003.04.18 0 0 19
2 kép a 613 - ról, a gyártás elején, és végén.
seTTebello Creative Commons License 2003.04.18 0 0 18
Magyart nem hiszem, hogy találsz. Az angol itt van:

Előzmény: logoutx (15)
seTTebello Creative Commons License 2003.04.18 0 0 17
Egyébként hol fényképezted le?
Előzmény: Köt-Köt-Kötöde (14)
seTTebello Creative Commons License 2003.04.18 0 0 16
Tatra 700 rulez!

Előzmény: Köt-Köt-Kötöde (14)
logoutx Creative Commons License 2003.03.13 0 0 15
Ez a gépszörny felkeltette az érdeklődésemet. Hol találni róla v.mi magyar leírást?
Előzmény: Köt-Köt-Kötöde (14)
Köt-Köt-Kötöde Creative Commons License 2003.03.12 0 0 14
Ez a Tatra T-700-as 1996-ban 100 ezer DM-be került.



CsA Creative Commons License 2001.06.28 0 0 13
Ahoj!
Na, az enyémnek most jár le ez a pokróccal letakart időszaka. Ha le lesz vizsgáztatva, akkor se fogom túl sokat használni, max. 1-2.000 km-t évente. Távlati terveim vannak vele.
Azt a vizsgát meg le kell tenni, aztán ki az útra vele - na persze módjával. Én a B-s jogsi után vagy két évvel tettem le, persze KRESZ és egyebek újra tanfolyam... A B-vel együtt kicsit egyszerűbb lett volna.
Alkatrész ügyben majd próbálok Szlovákiai magyaroktól érdeklődni, bár nem hiszem, hogy bármit is egyszerűen az alkatrészboltba besétálva meg lehetne venni..
Eccer lehet, hogy én is veszek egy Pannóniát is. Vagy 10-12 éve vettem egy T5-öst 500 Ft-ért, meg 500-ért még egyre való alkatrészhalmot, de aztán tovább is passzoltam, mert elég reménytelennek látszott (mármint közgazdasági szempontból). Egy T5 vagy egy P10 még lehet befigyel a Cz mellé...
CsA
Cz175 '68
Előzmény: BigGL (12)
BigGL Creative Commons License 2001.06.27 0 0 12
Én szerencsésnek érezhetem magam, mert keresztapám vette még a mocit és miután lehajtotta úgy huszoegynéhány év alatt, teljesen felújította, majd a ballagásomra nekem ajándékozta : )) Igényesen lefestette, krómozta, miegyéb...teljesen gyári állapotra lett hozva. Azóta pokróc rá, nincs használva, csak néha megjáratva az udvaron (nincs rendszám, nekem jogsim se).
Off
A Pancsit viszont saját kezűleg újítottam fel, amivel már veterántalálkozón is részt vettem : ))
On
Előzmény: CsA (10)
CsA Creative Commons License 2001.06.26 0 0 11
helyesen: "Az enyémnek (29.000 km, eredeti festés/króm) csak 1 kipuffja van sajnos, a másik oldal, ahol nincs, az egy kicsit idétlenül néz ki."
CsA Creative Commons License 2001.06.26 0 0 10
Üdv!
250? Az a legkirályabb! Az enyémnek (29.000 km, eredeti festés/króm) csak 1 kipuffja van sajnos, a másik oldal, ahol nincs az egyik kicsit idétlenül néz ki. Meg hát a 250 az még csak 1 henger és nem kell a gyújtással annyit pöcsölni, mint a 350 esetében.
Mennyi km után kellett felújítani? És cuccokat honnan vettél hozzá? Egyáltalán mi lett cserélve/csinálva? Nekem nagy hirtelen ugyan nem kell semmi, de ha tudnám, hogy még be lehet szerezni ezt-azt, akkor nyugodtabb szívvel használnám. Mer' ugyebár amelyiket használják abban előbb-utóbb meg is zakkan valami. Az enyém most ébred Csipkerózsika-álmából, 91 óta nem ment. Váltóolaj-csere, új akku befigyelt, 3-ik rugásra már pöfögött. Ma vettem új benzincsövet (a régi már egy kicsit kemény volt..), hozzá szűrőt, már csak a vizsgát kell lerendezni. A tied veteránvizsgás?
CsA
Cz 175, '68
Előzmény: BigGL (9)
BigGL Creative Commons License 2001.06.26 0 0 9
Ahoy!
Jawa 250 1969 szigorúan gyári fényezés, felújított motor(300km-el). (Pannónia 250 TLF de luxe 1959) Két henger, két ütem, két kipufogó :))
CsA Creative Commons License 2001.06.26 0 0 8
Ahoj!
Akkor az csepptankos! Alkatrészeket honnan kerítesz hozzá?
CsA
Cz175 1968
Előzmény: docdoc (5)
PsyChi Creative Commons License 2001.05.29 0 0 7
ne haljon már meg ez a topic (is)
granturismo Creative Commons License 2000.10.31 0 0 6
Docdoc
Ez az én kedvencem (Tatrá-ban):
docdoc Creative Commons License 2000.10.27 0 0 5
1967-es piros 350ccm, kéthengeres.
gyönyörű szép, gyári állpotban van,
full originál cuccokkal, csak annyi a gáz vele, hogy a kipufogók kb 3-4 mm koromráégéssel küszködnek
granturismo Creative Commons License 2000.10.27 0 0 4
Az jó, nekem meg Velorexem. Úgyhogy "blokktársak" vagyunk. Mikori a Jawa-d?
Előzmény: docdoc (3)
docdoc Creative Commons License 2000.10.27 0 0 3
nagy rajongója vagyok mindkettőnek,
de "sajnos" csak egy Jawa 350-em van...

granturismo Creative Commons License 2000.10.27 0 0 2
Csak nem a rajongójuk vagy? Netalán rendelkezel valamelyikkel?
Előzmény: docdoc (1)
docdoc Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1
ez a topic a cseh gyártmányú Tatra kocsikról és a Jawa motorkerékpárokról szól
csehek-rulez (gyk)
granturismo Creative Commons License 2000.10.27 0 0 0
Üdv Nem igazán értem miról szól ez a topic!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!