Régebben is játsozttam ezzel a játékkal de most valhaogy kedvet kaptam hozzá ha még aktív vagy és elküldenéd a campingoat akkor azt nagyon megköszönném, de azért is írtam rád mert elég kezdő vagyok a map és camping készítésben a pályákat még valahogy meg csinálom meg a fantáziám is elég élénk (szerintem) de az egységet valamiért azt csinálják hogy szétszóródnak aztán valamiért nem akarnak megtámadni engem vagy a szövetségeseimet talán azért van mert nincs egy darab MI-m se ha te valhonnét tudtál szerezni vagy más a hiba oka és tudnád hogy mi akkor kérlek segíts. Előre is köszi.
kérdésem az lenne h van valaki aki ért a trigger editorhoz?3-4 dologra lennék kíváncsi(pl: 1->pappal beviszek mondjuk 3relic-et a templomba,akkor vmelyik gép szövetségesre állítja át a diplomáciáját velem szemben....2-> lerombolok az ellenség épleteiből valamit,és ennek hatására kapok egységet a szövetségestől(vagy küld nyersanyagot, esetleg átáll az én oldalamra(naturális/enemy diplomáciát váltja át szövetségesre) 3->kis csapattal találkozom szövetséges faluval...leverek az ellenséges csapatok közül pl.10lovast,és a szövetséges falut megkapom 4->a feladat az h rombolj le 4kastélyt mondjuk és utána nyersz...
lenne pár kérdése mert látom járatos vagy ebben. :)
1. Sehogy nem tok rájönni hogy lehet triggerekel megoldani, hogy mikor elkezdődik a játék egy ember elkezdjen mozogni ( 1 pont felé, és megáljon). Mert a fel le járkálást már értem :)
2.Ha létre jönn egy trigger (pl. adnak neked 100 követ), hogy lehet megcsinálni hogy utána (pl.1perc mulva történyen meg a 2. trigger. Ezek kellenének nekem. thx előri is :) :) :)
Segítséget kérek AoK Multiban történő játszásához. A játék multiban nagyon jól ment, TEGNAPIG. Most azonban a következő errort írja ki. " Unable to launch room. Please close your browser and try again. If you continue to experience problems, click the support link near the top right side of this page for additional help. "