Kíváncsi lennék, hogy mi lett végül... Egészen eltérő habitusú, és stílusú gépeket soroltál fel. Tűz és víz kategória - FZR 1000, DB900, és a cruiserek...
Én is váltás előtt állok, de nem igazán tudom hogy mi legyen a következő. Mindenképp két-személlyel kényelmesen motorozható és természetesen megbízható típust keresek. Szemezgetek a Honda VFR 800 X-el. Nem igazán száguldozni akarok de ha kell azért mozogjon. Mit tudnátok ajánlani? Köszi Gaben 45 év, 168 cm, 76Kg
Sziasztok én is motort szeretnék venni ,de kihagynám a belépő és majd feljebb lépek későbbi elképzelést ...
1 gurigát szánnék rá 750 fölötti masinát nézegetnék .Nem vagyok egy típusra ,stílusra sem rákattanva de azért ezek közül nézegetek ,kérdésem ki melyiket és miért nem választaná leírásokat szívesen olvasnám !lehetőleg olyanok válaszát akik rendelkeztek ezen típus valamelyikével.
Amire használnám hobbi és némi kirándulás ,esetleg évente egy alkalommal külföldi útra küldeném amit a párommal együtt ülnénk meg.
Kedves motorosok! 52.évembe léptem, úgy döntöttem motorozni fogok. Hamarosan lesz a Kresz vizsgám. Abban szeretném a segítségeteket, hogy a 170 cm-es magasságomhoz vajon milyen túramotort keressek. Úgy 700 ezer Ft-ig. Túl sok időm már nincs a túrázáshoz, de azért nem matuzsálemet szeretnék venni. Nem vagyok márkafüggő, de japán gépekben gondolkodom, ami két személlyel, csomagokkal .Erdélybe szeretnék egy csapattal kirándulni. Ehhez keresek gépet. A Hyosung Gt 650-ről kérnék esetleg véleményt, 2006 utániakról, de akár 500-as moci is megfelel. Nem a sebesség a lényeg. Nem vagyok egy rohanós típus, így nem a lóerő a fontos, inkább egy kis nyomaték, strapabíró, könnyen kezelhető legyen. Köszönöm a segítséget!
Véleményt és tanácsot szeretnék kérni motorcsere ügyben. Jelenleg egy 2003-as yamaha viragom van, ezt óhajtom lecserélni túramotorra, méghozzá a következő kritériumok szerint: - 2003-2005 közötti évjárat - 1 millás plafon vételár -max 750 ccm (vagy teljesítményben max 60-70 lóerő) -megbízható és könnyen kezelhető túragép - és a legfontosabb: két személynek is kényelmes legyen!
Ha van köztetek valaki akinek van/volt tapasztalata olyan paripával ami beleillik a leírásba, az kérem ossza meg velem, köszönöm!
Olaszországból szeretnék behozni egy endurót. Tudtok esetleg javasolni valakit, aki tud ebben segíteni, olaszúl lebeszélni vagy a szállításra ötletet adni? Találtam kint egy megfelelő Berget, de nem akarok potyára elindulni.
Sziasztok.Érdeklődnék,valaki tudna e abban segíteni,hogy milyen motort vegyek magamnak,190cm és 110kg vagyok!Mindenképpen valamilyen sportmotorra gondoltam,ezelőtt cbr 600 f4-em volt,csak sajnos kicsi volt mar a kasztnira!Yamaha r1 re gondoltam 2003-körülire vagy cbr 900 rr fireblade!Úgygondolom ez a kettő talán a legmagasabb és leghoszabb!Válaszokat előre is köszönöm!
szeretnék mocit venni, és szeretném a tanácsotokat kérni, hogy mégis milyet, máris leírom a kritériumaimat:D a lényeg, van rá kb 150ezer forintom, mindenképp váltósat szeretnék(robogók kizárva), és 50ccmnél csak nagyobb legyen, és csopperek szintén kizárva, tehát valami enduro, vagy esetleg speed. milyet ajánlotok? 125 ccmnél nagyobbat nem nagyon szeretnék, eddig egy 70est hajtottam, csak meguntam, ezért szeretnék másikat. segítségeteket köszönöm!:)
A lízingről meg annyit, hogy most fizettem ki az autómat (3 év volt) és ezalatt az idő alatt nem sikerült semmit! sem félre tennem. Nem válalnám mégegyszer a 3-5 évet.
Helló TheGoat!
Először is köszi, hogy válaszoltál, Te vagy az első.
Én is pontosan ugyanerre a véleményre jutottam, megnéztem a hazai piacot és teljesen reménytelen: 8 éves AfricaTwint akartak 1 700 000!!!! adni, mikor az új ára valamivel 2 guriga felett van. Ki az aki ezt megveszi?
500 alatt viszont nincs értékelhető kínálat. Vagy múzeális értékű 15-25 éves motorok vagy kis köbcentisek ami endúró esetében hatványozottan hátrány, meg kis köbcentis nem is bírna el engem meg a barátnőmet mondjuk görögországig.
Ezután ráficcentem a netre mobile.de-re és megnéztem a példánál maradva az Africa Twineket hát a legolcsóbb 12 éves volt 650000Ft-nak megfelelő euró ami mire bekerül az országba biztos eléri a 8-900000 ezret meg idő+rizikó+para, hogy egyáltalán behozhatom e.
Úgyhogy maradt az új motor. Habár nem néztem végig az összes magyarországi forgalmazót, de megakadt a szemem a BMW650-es enuróján, a soft kivitel 2 guriga, a dúrvított 2,2 ami elég baráti a többieket nézve. Meg a BMW különben is csúcs ha hosszútávon gondolkodsz és nem szeretnél lerobbanni mondjuk Rotterdamban. Csakhát 2,2! Az nekem rengeteg, úgyhogy álom marad aszem az egész. :(
Ha normális fizetésed van, de nem kifejezetten tartozol azok közé, akik bárhová nyúlnak, jóba tenyerelnek, gondolkozz el egy új gép vásárlásán.
A magyar (használt)piac sajnos tele van tákolt gépekkel, az árak pedig magasak. Nagy az esélyed arra, hogy sok utólagos költség vár rád és mégsem lesz a motorod olyan, amilyet igazán vágytál. Kintről is inkább az összetört gépeket hozzák be és készítik fel.. Elmentünk motort nézni.. ami tetszett (típusra), az mind vázjavított volt. Jó motort behozni lehetetlen (kiskapuk nélkül) normális áron (vám+áfa).
Igaz, hogy ráfizetsz x év futamidő alatt nem keveset az újra, de ha eladod, akkor sem 5-10+x éves lesz, hanem csak x.
Tavaly kiröhögtem volna bárkit, aki azt mondja, hogy motort lízingelek majd, most pedig annyit mondok, hogy e hó végére már megérkezik a motorom.
Új, garanciás, én teszem majd vele az első métereket.. előttem bontják ki.. szerintem lecsinálom a bokámat is az örömtől.
Sziasztok!
Nagymotort szeretnék venni, tudtok segíteni?
Endurót, 250cm2-est vagy nagyobbat, 500 000Ft alatt. KTM lenne a szívem csücske, de abból valszeg csak múzeális darabot kapnék ennyiért. 10 évnél öregebbet nem szeretnék, mert fakezű vagyok a szereléshez.
Előre is kösz:kuller
Lakkoka! Az emlitett könyvet a szerelőm rendelte meg valahonnan, német nyelvü, de most speciel nem tudom megkérdezni mert pont kinnt van külföldön. De szerintem a MaCS álltal emlitett helyekről, esetleg a Marótitól rendelhette meg.
Egyetértek MaCS-al.... nem az a lényeg, hogy mivel motorozol, hanem hogy motorosnak érzed-e magad. Lehet extra nagy vadi új géped, de ha csak a meki elé állitod ki villogni attol még nem vagy motoros, viszont lehetsz igazi benzingőzös vashajcsár akkor is ha épp nincs csacsi a garázsban....
Könyvügyben a Korrekt Bt-t érdemes megpróbálni. A Reparaturanleitung németnyelvű sorozatot forgalmazzák, ami nagyon jó könyvekből áll, és szinte minden létező típusról rendelhető.
A boltok a Westendben és a Pólusban vannak.
Tel: 238 7077
A motor és a robogó szerintem különben nagon jól megfér egymással. A lényeg a vezetőben van, és ha nem is minden robogós, de azért közülük sokan MOTOROSOK.
Talán ha a keresőbe beírod, hogy motor akkor kidobja a "motor - robogó" topicot...ami igencsak aktiv. Meg az "eladó motor"-t is.Igencsak inaktiv. Ha motoros témak érdekelnek gyere el az extra.hu/motoros címre és iratkozz fel a levelező listára (naponta akár 120 levél is megfordul ott mostanság).
Gépkönyvhöz esetleg cimet tudok szerezni ahonnan megküldik..nekem ugyanez van most1989-es SuzukiDR-Big-el..a hivatalos képviselet azt mondta, hogy abban az évben még nem forgalmazták..nincs könyvük. A szerelöm megrendelte németektől..6eHuf-ért..azt mondta, úgyse árt ha megvan neki. Esetleg meg tudom kérdezni, hogy honnan rendeli.
Bocs a temaert, de valahogy nem talaltam sehol a motor, robogo topicot.
Apropo motor es robogo egy lapon?
Ha mar ilyen jol osszebaratkoztunk, tudsz tanacsot adni, hogy hol talalok Yamaha Dt-hez gepkonyvet.
Yamahaek nem tudtak adni, mert az 1987-ben gyartottakat nem forgalmaztak.
Koszi
Gondoltam azert lenne hasznos a tema, mert sokan nem tudjak, hogy milyen markaju motort vegyenek.
Jobb-e a Yamaha, mint pl. az Aprilia?
Akinek mar valamelyik nagyon bevallt, vagy valamivel nagyon rafazott annak a hozzaszolasat varom.